Odpuštění


11.12.2016 - 21:17
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Agny, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====

Odpuštění
Zdravím..prosím, chtěla bych znát váš názor, vaši zkušenost, jak se vyrovnat s tím když vám někdo ublíží..máte niterní pocit, že vám bylo ublíženo. Člověk s nímž jsem si byla VELMI blízká, náhle ze vztahu vycouval, nechci vypisovat podrobnosti, z našeho MY jsem náhle JÁ...neměla jsem možnost volby, on se rozhodl...po týdnu slz a ponižování se /popření situace a vnucování se/ jsem -jsme- na startovní čáře. Střídá se ve mně smutek, vztek, nekonečná touha po blízkosti té osoby a tak pořád dokola. Bohužel jsme pracovně propojeni a on nabídl přátelství, nechce o mě přijít jako o úžasného člověka, kterého si váží. Nejsme zcela odstřihnuti, nejsme již spoutáni. Život nás nadále vede po stejné pěšině, jen nejdeme ruku v ruce. On je v našem kontaktu /zatím pouze písemném, oddaluji naše setkání/ milý. Já milá ale strohá. Jaké mám nyní možnosti? Vidím 2. Úplné /nejen citové/ odstřihnutí se od něj, protože jako kamaráda jsem si ho nikdy nezvolila, nemusím přistoupit na jeho \"není co bylo ale můžeme být přátelé\"
Druhá možnost je odpustit, neprát se s ním sama v sobě..být tu i nadále pro něj, spolknout tu hořkost a prostě být..zase MY ale jinačí..
První možnost se mi jeví jako vyčerpávající a z dlouhodobého hlediska a vazeb v zaměstnání, přinášející pouze negaci a nepříjemno.
Odpuštění...

Stránka: 1 2 3 4 5 6
Řazení:
13.12.2016 - 09:18 | Filtr
(Rak) dan162 » Buddha/2
"Sebevědomí a závislost jsou spojené nádoby." Dík za tuhle formulaci.
13.12.2016 - 09:24 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Buddha/2
Jo, máš pravdu, v takovou chvíli jsou emoce rozjitřené a fakt málokdo to zvládne přijmout jak věci skutečně jsou. Hledá příčinu, ale pro emoce vidí jen zástupné problémy. Musí to někam vybít. Vysvětlovat v takovou chvíli fakt většinou moc smysl nemá. Ani když ten druhý na vysvětlení trvá. V tu chvíli nemá na to ho přijmout.
13.12.2016 - 09:28 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Sosna zvlčelý
U mého bývalého jsem vypozorovala, že to asi pochází i z rodiny, neuměli konflikty, resp. neuměli říct otevřeně, co se jim nelíbí nebo sdělit přímo nějaké nepříjemné věci. Vždy jen pasivně-agresivní chování nebo např. ironické narážky.

Takže dotyčný sice partnera k rozchodu dožene, ale pak může s úlevou říct: ty ses rozešla se mnou, ne já s tebou! :1:
13.12.2016 - 09:37 | Filtr
(Rak) dan162 » Sosna zvlčelý
Kulhající vztah je ten, který neobsahuje úplnou otevřenost. Může se stát, že partner časem začne mířit někam jinam než já, je to proces krok za krokem, tak mám čas se s tím srovnat. Co mám v sobě (jedno zda lásku nebo přátelství, nebo vzpomínky), to mi zůstává. Něco partnerovi chybí, co se mnou nedostává, a rámec vztahu mu to znemožňuje. Nebo třeba chce chytat chiméry místo práce na sobě. Ale když nezná druhá strana, co se v partnerovi, partnerce děje, když je zvyk předstírat, nebo neochota přiznat, že moje láska mizí, zmizela, je z toho vždy ošklivé překvapení. Jedno zda alternativní vztah nebo náhlý rozchod, případně jak popisuješ zabíjení vztahu zevnitř.

Vztah, kde jsou malé děti, do jejich řekněme 5 let, by se rušit neměly, partner zdrhat neměl, je-li to možné, ale i zde je otevřenost strašně důležitá - dítě si vytváří vzorce pro svou budoucí rodinu.

Dokonce si myslím, že i vztah kulhající je o tu otevřenost možné doplnit dodatečně, a to i s tím rizikem, že vztah to nepřežije.
13.12.2016 - 09:40 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » dan162
"Ale když nezná druhá strana, co se v partnerovi, partnerce děje, když je zvyk předstírat, nebo neochota přiznat, že moje láska mizí, zmizela, je z toho vždy ošklivé překvapení. "

Jenže tady je těžké určit tu hranici, kdy se to má přiznat, protože každý dlouhodobý vztah má lepší a horší období a je otázka, jestli má smysl říkat partnerovi o každém hnutí mysli a každé své pochybnosti. :3:
13.12.2016 - 10:15 | Filtr
(Rak) dan162 » Mici Angóra
Jasně, že když se na ulici chlap otočí za ženskou, tak to není třeba sáhodlouze rozebírat :-) Když ale je můj pocit ze vztahu aktuálně horší nebo lepší, tak to partnerovi neříct mi přijde špatně. Každý přece ví, že vztah má vlny (odtažení a přiblížení), mění se i potřeby, nálada, pocity...Líbí se mi mít takový komunikační kanál, kterým mohu sdílet vše (nejde o přiznání, ale sdílení) - do míry, která druhého zajímá. Onen kanál málokdy jsou jen slova, v partnerském horoskopu to je často nějaký jiný použitelný aspekt, setkal jsem se i s mluvou činem.
13.12.2016 - 11:03 | Filtr
(Býk) player » Agny
Hele - to není láska , to je sen o druhém. Víš , co je láska? když půjdeš na zahrádku vyplejt růže , nebo do kulturáku na super koncert. Muži a ženy nežijí v lásce. To je jen sexuální oblouznění. Nebýt sexu , na jedný polokouli by žili chlapi a na druhý baby a vedli by spolu válku , pravděpodobně zbraněma hromadného ničení a akorát by obchodovaly se semenem.

Ale blížíme se k sobě i když ještě to potrvá. Jak to ale vypadá , půjde to docela rychle. Za takovejch deset generací už nebudou kluci a holky (jen teda pohlavím). Budou prostě jen lidé. TY mozkové procesy se vyrovnají. Klukům ubude linearity a přibude emoocí , stejnak už to ani chlapi dneska moc nejsou. A holky naopak mužní rok od roku , jest otázkou , zda je to z nouze ctnost nebo prostě přirozenej vývoj.

Když tyhle fakta pojmeš jako nezvratný fakt , objeví se ti každý další vztah jako zábavná životní epizoda a i na rozchod se nebudeš dívat , jako na konec světa. Prostě vlak dojel do poslední stanice a - Svůj širák odhazuji vdál.

Když vezmu retrospektivně sebe , tak sice jsem si přál návrat svý první - opravdický lásky a osobnosti. Ale dnes , zpětně? Pošetilost. Kravina. Uvrtal bych se , sloužil bych operní pěvkyni chvíli , pak bych stejně ucukl ke svému a kdo ví , zda by to neodskákalo potomstvo. Zřejmě ano. Takhle? Když mě zejtra porazí auto na přechodu , usměju se a řeknu: Bože - děkuju , bylo to (a stále je) krásný a bylo toho hodně. :3:

Hlavu vzhůru , zkus se na svou věc podívat , jako kdyby se stala tvý kamarádce a ty se na to dívala ze třináctýho patra paneláku.
13.12.2016 - 11:06 | Filtr
(Býk) player » Agny
A nenech si radit od Angorských koček. Jsou čistokrevný , ale zákeřný. :4: Jak to tak u šlechty bývá...
13.12.2016 - 11:15 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » player
Nevám, co je zákeřného na tom, že ji varuji před radami emočně plochých mužů :3: Jasně, že je to dobrá forma obrany, ale taky s tímhle postupem v životě o hodně hezkého přijde. Kromě toho si určitě sama vybere, co je jí bližší. :2:
13.12.2016 - 11:18 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » player
Pláyo, kdyby bylo všechno lidstvo jako Ty, bylo by na světě krásně. :15: Zčásti i proto, že by lidstvo už dávno vymřelo. :30: To by byl klídek... :27: :4:
13.12.2016 - 11:21 | Filtr
(Býk) player » Sosna zvlčelý
No - nevymřelo ,ale bylo by nás tu tak miliarda a to by bylo velmi fajne. Takhle k tomu taky dojde , možná už do švestek ,ale bude to moc ouvej. :4:

A na řadě budou asi potkani. Maj pět prstů , jsou sociální , inteligentní ...když dostanou čas...budem jednou inkarnovat do nich.
13.12.2016 - 11:25 | Filtr
(Býk) player » Mici Angóra
hele - emočně plochý muž je nesmysl. Možná , nějakej podnikatel , kterej se nestará o nic , než o stav svýho konta ,ale ani ten není emočně plochej , protože zase miluje ty mergle.

Já jí jen vysvětluji , kudy vede cesta z bludnýho kruhu. Ona může vzít nebo nechat ležet. Ale nevyjde to na stejno. Protože jakákoli deprese a stres kvůli opačnýmu pohlaví je jenom to , že člověk nezná základní data o druhém pohlaví. Sice si to může přečíst v moudrých knihách , to ano ,jenže v nás je gen optimismu , kterej velí , že všechno špatný se stane jinejm , ne nám. Kdyby ne , neexistoval by na světě jediný kuřák.
Potřebujem ho , to je fakt.
Zeptáš-li se mých milých odtud , klidně ti je přepošlu , tak o plochých emocích rozhodně mluvit nebudou. Emoce ale jsou dvoje. emoce štěstí a emoce smutku. Já jsem jenom dokázal většinu těch záporných během života úplně odsunout. P

Pravda - psycholog praví - ale to žena nedokáže , ona potřebuje pulsovat nahoru dolů. Ale přesto...já takové znám. Není jich moc ,ale znám. Smíškyně.
13.12.2016 - 11:26 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Agny, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:1:Vlak dojel do posledni stanice..nuže dobra tedy. Já to přijímám. Stáhla jsem se, nekontaktuju,vyčkávam. Nechci a nemuzu ho nutit k návratu toho co bylo..Jen řeším, jak k nemu přistupovat, protože jsme pracovne napojení a i když nyní v podstatě nekomunikujeme tak prijde den, kdy budeme muset..všichni kolem nás musí vnímat to dusno..tu obrovskou změnu, kdy z "dvojčat" jsme odtaziti a kazdy nas krok, slovo, gesto je pro oba hodně tenký led..v pátek HO mám potkam na firemním večírku..jit tam, nejít? Bavit se s ním jako by se nic nestalo, ukázat mu, ze me nesrazil na zem, spolknout hořkost..nebo delat ze je vzduch? Zatím se necítím tak silná abych se mu podívala do očí a on v nich všechno nevycetl :8:t
13.12.2016 - 11:31 | Filtr
(Býk) player » Agny
Já tohle chápu. Tady si musíš v sobě rozlousknout problém a říct si:

Je to skvělej člověk a budu ho prostě dál zbožňovat ať bude s kým bude.

Nebo: drásá mi to rány , jdu pryč. I za cenu změny profese. Ono se ne neprávem říká: co je v domě není pro mě. Ale jsme lidé , hormony velí. Já jsem taky randil se svými spoluhráčkami , a ani jednou to nedopadlo tak , jak jsme si představovali na začátku. Dnes už to nedělám a když - nic nenamlouvám. Na férovku , v dur.

Ale nejhorší je kvůli vztahu ztrácet síly a optimismus. Na světě je pořád ještě nádherně. :15:
13.12.2016 - 11:32 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Agny
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Hele, jestli to bolí, tak věz, že to přebolí. Co má začátek, to má i konec. Tolik rozejitých párů se dál vídá pracovně a nemají jediný problém... jen to chce prostě čas.

Pokud ho teď nedokážeš moc vídat, na firemní večírek bych nešla. Nepřilévala bych benzín do ohně, pokud víš, že to nemusíš ustát. Samozřejmě záleží i na tom, aby Tě nebolelo třeba to, že na tom večírku nebudeš. V tom už si musíš stanovit priority sama.

Ale hlavně - nemáš jediný důvod někomu dokazovat (ani sobě), že jsi silná a v pohodě. To je přetvářka, která stojí hodně energie, a podle mě je to zbytečné. Pokud se na něco vnitřně opravdu necítíš, tak to nedělej. Dej si čas, odpočiň si, uvolni se. Ale nepotlačuj. Pokud chceš řvát, brečet, mlátit do polštáře, tak to udělej. Máš na to právo. :1: :62:
13.12.2016 - 11:33 | Filtr
(Býk) player » .
Tak tak...a na konci je vždycky konečník. :3:
13.12.2016 - 11:49 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » .
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Agny, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Mlátit do polštáře:-D to jsem ještě nezkoušela..a že už jsem toho za posledních x dní stihla provést hodně..a ne na všechno jsem pyšná.. cítím, ze setkání s ním bude oživení rány, hrábnuti do živého..au
13.12.2016 - 11:50 | Filtr
(Býk) player » Agny
Ale posílí tě to.
13.12.2016 - 11:51 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Agny, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Louskám :1:
13.12.2016 - 11:56 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Agny, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Dáš za to ruku do ohně? :3:
13.12.2016 - 11:59 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » tulačka
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:75: :6: :62: :35: :79: :17:
13.12.2016 - 12:01 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Agny
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Hele, na otvírání rány bych si v takovém čerstvém stádiu dala pozor. Raději bych se stranila, dokud bych si to v sobě nepořešila. Ale to je můj přístup, ono Ti třeba bude vyhovovat něco jiného. Někdo si třeba ty rány oživuje tak dlouho, dokud už není jak zkrvavený zombík, ale to je pro mě teda dost drastický způsob. :4:

Nemusíš být pyšná na všechno, co v životě uděláš. To by byla nuda, ne? :3:
13.12.2016 - 12:13 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » .
Hmm, ale na druhou stranu se tak připraví o jediné, co může z téhle situace získat do budoucna. Nejít tam znamená přiznat si, že na to nemá. OK, taky výsledek. Jenže tenhle model není moc užitečný, tedy ve srovnání s druhou možností. Psal jsem, že sebevědomí a závislost jsou spojené nádoby. Když z jedné odčerpáš, přibyde ve druhé. A proto bych zkusil jít tam s hlavou nahoru a odejít středem. Kdybych byl poťouchlej :20:, řekl bych, že tyhle situace se stávají proto, aby se tohle člověk naučil. Ale nejsem :4: :16:
13.12.2016 - 12:17 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Buddha/2
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Hele, já to na jednu stranu chápu. Ale tohle je asi fakt o subjektivních pocitech autorky diskuze. Záleží na ní, jak to cítí. Pokud si je jistá, že by ve chvíli, kdy ho spatří šla do kolen, tak asi nemá smysl tam chodit, kdyby se sesypala.

Na druhou stranu pokud jí vztyčená hlava nebude dělat větší problém, pak není důvod na večírek nejít. :1: Spíš mi šlo o to, aby to nedělala příliš nuceně, aby brala na sebe ohled a zbytečně si neubližovala.
13.12.2016 - 12:21 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » .
Jasně, i tohle chápu :1:.

Přeprogramování není hned :3:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v KozorohKozorohu
ukázat kalendář »