Odpuštění


11.12.2016 - 21:17
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Agny, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====

Odpuštění
Zdravím..prosím, chtěla bych znát váš názor, vaši zkušenost, jak se vyrovnat s tím když vám někdo ublíží..máte niterní pocit, že vám bylo ublíženo. Člověk s nímž jsem si byla VELMI blízká, náhle ze vztahu vycouval, nechci vypisovat podrobnosti, z našeho MY jsem náhle JÁ...neměla jsem možnost volby, on se rozhodl...po týdnu slz a ponižování se /popření situace a vnucování se/ jsem -jsme- na startovní čáře. Střídá se ve mně smutek, vztek, nekonečná touha po blízkosti té osoby a tak pořád dokola. Bohužel jsme pracovně propojeni a on nabídl přátelství, nechce o mě přijít jako o úžasného člověka, kterého si váží. Nejsme zcela odstřihnuti, nejsme již spoutáni. Život nás nadále vede po stejné pěšině, jen nejdeme ruku v ruce. On je v našem kontaktu /zatím pouze písemném, oddaluji naše setkání/ milý. Já milá ale strohá. Jaké mám nyní možnosti? Vidím 2. Úplné /nejen citové/ odstřihnutí se od něj, protože jako kamaráda jsem si ho nikdy nezvolila, nemusím přistoupit na jeho \"není co bylo ale můžeme být přátelé\"
Druhá možnost je odpustit, neprát se s ním sama v sobě..být tu i nadále pro něj, spolknout tu hořkost a prostě být..zase MY ale jinačí..
První možnost se mi jeví jako vyčerpávající a z dlouhodobého hlediska a vazeb v zaměstnání, přinášející pouze negaci a nepříjemno.
Odpuštění...

Řazení:
12.12.2016 - 22:56 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Arezet
Jen musím zareagovat ze svého pohledu na tuto větu: "...vztek je ve mě, že mi nedokázal říct ani důvod proč a tak..."

Když jsem se jednou octl v situaci, že jsem se rozhodl ukončit vztah, rozhodl jsem se říct pravdu celou a úplnou i za cenu, že to bude strašně bolet, ale bude to mít alespoň možnost pravdivě vyhodnotit bez zastírání. Nakonec to ale bylo k ničemu. Vybrala si z toho jen určité části, které poskládala v obraz zcela jiný a realitě naprosto neodpovídající. Pak bohužel nepřijde ani poučení a člověku se v žvotě zase může stát totéž.
Jenže co s tím? Odejít bez vysvětlení (jakéhokoliv)? To je snad horší varianta, než lež. A lhát taky není dobré. Kdyby byla možnost, kdy člověk může přeskočit to období bolesti a vysvětlit to až tam, bylo by to fajn. Anebo kdyby Ti lidé zvládali své vztahy prožít i s konci tak, aby to bylo možno říct a druhý to vzal právě tak, jak to je. Jenže takových je fakt málo... Ani o sobě si netroufám tvrdit, že takový umím být. Ale rád bych byl.
12.12.2016 - 23:29 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Sosna zvlčelý
Sebevědomí a závislost jsou spojené nádoby.
V případě, že jde o tohle, je vysvětlování na nic - a nevysvětlovat není horší, vyjde to nastejno :19::3:.

Za větu "budem kamarádi" se dá schovat spousta nepříjemného vysvětlování :5:( proto se tak často používá)
13.12.2016 - 08:29 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Sosna zvlčelý
"Anebo kdyby Ti lidé zvládali své vztahy prožít i s konci tak, aby to bylo možno říct a druhý to vzal právě tak, jak to je. Jenže takových je fakt málo... "

Ono se to dá i otočit, můj bývalý si myslel, že budu plakat a možná i prosit a já jsem to (aspoň navenek, protože mi samozřejmě zlomil srdce) vzala tak, jak to bylo a ještě jsem mu pomáhala stěhovat věci, to teda koukal. Později mi uraženě řekl, že kdyby ta moje reakce byla jiná, mohli jsme být ještě spolu. No prostě no comment. :4:
13.12.2016 - 08:45 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Mici Angóra
Tak na tu jeho dodatečnou větu bych ho teprve v tu chvíli pořádně kopnul mezi půlky. Zepředu... Tedy mezi :59: :59:! :61:
13.12.2016 - 08:50 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Ruby
Hele, mně tohle řekla ženská, když ode mne odcházela, se to asi děje na obě strany. Alibismus je bez hranic.
Ale jedno pozitivní to v sobě neslo. Mně to tvrzení totiž pomohlo v uvědomění, že s někým takovým by mi stejně nebylo dobře.
13.12.2016 - 08:53 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Sosna zvlčelý
Nejlepší typ alibismu je chovat se k partnerovi, se kterým se chci rozejít, tak hnusně, až sám inicuje rozchod :3: Přesně jak píšeš, od takových zbabělců radši dál.
13.12.2016 - 09:11 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Mici Angóra
Jo, bohužel máme tady taky takového "známého", který se zamiloval jinde, ale nerozešel se se svojí současnou. Na to byl srab, aby se s ní rozešel, aby řekl: "Jsem to já, kdo odchází (z důvodu jakéhokoliv)!"
A když se ho někdo ptal, jak jí to může takhle dělat, tak odpověděl zcela prostě: "Víš, jak jí tím ublížím, když ji opustím? Ji by to zabilo, na to nemám srdce, to jí nemůžu udělat. Ona musí sama přijít na to, že mě nechce, že jí beze mě bude lépe!" A vytvářel takové podmínky, aby to fakt pochopila - na to srdce měl. :28:
13.12.2016 - 09:24 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Buddha/2
Jo, máš pravdu, v takovou chvíli jsou emoce rozjitřené a fakt málokdo to zvládne přijmout jak věci skutečně jsou. Hledá příčinu, ale pro emoce vidí jen zástupné problémy. Musí to někam vybít. Vysvětlovat v takovou chvíli fakt většinou moc smysl nemá. Ani když ten druhý na vysvětlení trvá. V tu chvíli nemá na to ho přijmout.
13.12.2016 - 09:28 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Sosna zvlčelý
U mého bývalého jsem vypozorovala, že to asi pochází i z rodiny, neuměli konflikty, resp. neuměli říct otevřeně, co se jim nelíbí nebo sdělit přímo nějaké nepříjemné věci. Vždy jen pasivně-agresivní chování nebo např. ironické narážky.

Takže dotyčný sice partnera k rozchodu dožene, ale pak může s úlevou říct: ty ses rozešla se mnou, ne já s tebou! :1:
13.12.2016 - 09:37 | Filtr
(Rak) dan162 » Sosna zvlčelý
Kulhající vztah je ten, který neobsahuje úplnou otevřenost. Může se stát, že partner časem začne mířit někam jinam než já, je to proces krok za krokem, tak mám čas se s tím srovnat. Co mám v sobě (jedno zda lásku nebo přátelství, nebo vzpomínky), to mi zůstává. Něco partnerovi chybí, co se mnou nedostává, a rámec vztahu mu to znemožňuje. Nebo třeba chce chytat chiméry místo práce na sobě. Ale když nezná druhá strana, co se v partnerovi, partnerce děje, když je zvyk předstírat, nebo neochota přiznat, že moje láska mizí, zmizela, je z toho vždy ošklivé překvapení. Jedno zda alternativní vztah nebo náhlý rozchod, případně jak popisuješ zabíjení vztahu zevnitř.

Vztah, kde jsou malé děti, do jejich řekněme 5 let, by se rušit neměly, partner zdrhat neměl, je-li to možné, ale i zde je otevřenost strašně důležitá - dítě si vytváří vzorce pro svou budoucí rodinu.

Dokonce si myslím, že i vztah kulhající je o tu otevřenost možné doplnit dodatečně, a to i s tím rizikem, že vztah to nepřežije.
13.12.2016 - 11:18 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » player
Pláyo, kdyby bylo všechno lidstvo jako Ty, bylo by na světě krásně. :15: Zčásti i proto, že by lidstvo už dávno vymřelo. :30: To by byl klídek... :27: :4:
13.12.2016 - 11:21 | Filtr
(Býk) player » Sosna zvlčelý
No - nevymřelo ,ale bylo by nás tu tak miliarda a to by bylo velmi fajne. Takhle k tomu taky dojde , možná už do švestek ,ale bude to moc ouvej. :4:

A na řadě budou asi potkani. Maj pět prstů , jsou sociální , inteligentní ...když dostanou čas...budem jednou inkarnovat do nich.
13.12.2016 - 12:53 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Mici Angóra
Ono s tou "stylizací" je to ošidné. Nejde poznat člověka jen přes písmenka. Ale jsou dobrá na dokreslení.

Jeden známý mi kdysi vyprávěl příběh o klukovi, který je v partě všechny otravoval tím, jak strašně koktal. Někdo ho tenkrát přivedl na nějaký vandr. Než něco řekl, tak uběhlo půl hodiny. A navíc to byl nadšenec ekologicky zaměřený, který najednou na vandru z batohu vyndal pytle, rozdal je a nutil je uklízet les. :4: Tak se mu skrytě posmívali, vymýšleli mu vtipné přezdívky...
A pak jednoho dne zjistili, že ten kluk píše nádherné články pro několik časopisů. A jeho sloh a záběr mu všichni záviděli, protože oni všichni patřili mezi tzv. "psavce", co chtěli prorazit, ale jemu nesahali ani po kotníky, což si museli přiznat. Tehdy poznali, že ten kluk má hodně co sdělit. Ale nesměli dát jen na první dojem setkání.

Proto když někdo něco takto napíše, tak také přemýšlím o tom, jestli to, co čtu já, je i tím, co chtěl říct on. Ne snad, že bych to vždy pochopil, ale zpravidla to vede k tomu, že se zbytečně nenaseru.:3: :15:
13.12.2016 - 12:58 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Sosna zvlčelý
Tak nevím, jestli se u dotyčného dá mluvit o prvním dojmu, už je tady docela dlouho...a je to vlastně jedno, protože si myslím, že většina lidí tady není taková, jak to po písmenkách vypadá, ale ve virtuálním prostoru nemáš moc možností, podle čeho jiného soudit. Ale už se tím člověkem zase zabývám, i když mu vůbec žádnou energii věnovat nechci, takže končím. :17:
13.12.2016 - 13:02 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Mici Angóra
OK, šetři si energii příspěvku na jiné příspěvky. :4: :15: :29:
13.12.2016 - 19:16 | Filtr
(Panna) Arezet » Sosna zvlčelý
Právě nejhorší je nevědět proč odešel :( dokázala bych se s tím nějak smířit, vdí mi,že když si na něj nějkaým způsobem vzpomenu tak cítím hroznou bolst,ale i te nvztek,že se neobtěžoval něco říct, radši kdyby řekl, že mu vadí nějaká má povahová vlatsnost,než vůbec nic..


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Váhy Vahách
ukázat kalendář »