Žárlivost - štíři, pluťáci


10.01.2012 - 16:49
(Ryby) Jan1na
Žárlivost - štíři, pluťáci
Tak milí štíři nebo ti, co máte zvýrazněné pluto, jak prosím pěkně zvládáte žárlivost?Jak se s ní potýkáte, abyste s tím partnera neobtěžovali?Nebo jinak, jak se nad ni povznést, aby nás neobtěžovala?Já tohle téma nikdy moc neřešila.. nijak zvlášť jsem nežárlila, ale taky na mě došlo.. :16:...... TAK SE NESTYDTE, KDYZ TOHLE TEMA TROSKU ROZRYPEME, TREBA SE NAVZAJEM K NECEMU DOBEREME :27: :17:

Stránka: 1 2 3 4 5
Řazení:
11.01.2012 - 13:04 | Filtr
(Býk) Petr9 » Jan1na
ale prdlajs vyjimky existuji ... nechval dne pred vecerem :61: :61:
11.01.2012 - 13:08 | Filtr
(Ryby) Jan1na » Petr9
:39: :39: :39: :39: :39: :39: :39:

ale já nebyla s tou jeho kámoškou o samotě
ta moje výjimka jo :3: :2:
mohli si toho navyprávět cokoli, mohli mě pomluvit
jenže mě to nevadilo
oboum jsem jim věřila, že té situace nezneužijí

já si vůbec nejsem jistá, že bych s tou jeho kámoškou o samotě chtěla bejt :1:
ale možná by to rozlousklo ledy..taky pravda..
11.01.2012 - 13:29 | Filtr
(Ryby) Jan1na » exit
A co tu něco volako nesedí? :1:
Nerozumím :49:

Jo, něco na tom bude, že pocity asi budou podobné.
Připadlo mi, že řeším kapku něco jiného, ale pocity budou asi podobné, to zas jo..


Ano, chci s tím něco dělat, proto jsem se Tě ptala, co tímhle myslíš..
”...pomohlo mi pochopení...a pojala jsem to posléze za nedůležité, respektive jiné věci za důležitější...”


To mi připadlo z Tvého příspěvku aplikovatelné na mě.
Tak když nechceš být osobní, tak případně do vzkazníku, díky :1:
11.01.2012 - 15:31 | Filtr
(Ryby) Jan1na » Melody Pond
Mihu, s Tebou je sranda..
Připadla jsem Ti někdy jak neviňátko? :2: :13: :32:

A to šroubování poliček Ti pomohlo? :4: :32:
Mňo, pouvažuju :61: :61:

Jenže já jsem kapánek někde jinde.
Nevím, za jakých okolností bych přežvejkala, kdybych věděla, že můj chlap někde zhřešil.
Neumím si to představit.

Můj tatík je taky štír. A prý mamce kdysi řekl, že kdyby mu někdy zahla, nesmí mu to nikdy říct.
A já to cítím stejně.


11.01.2012 - 15:34 | Filtr
(Ryby) Jan1na » Nabi*
Ano, Caitlin, Tvůj příspěvek se mě dotýká.
Bojovat umím na tisíc způsobů.. věčný boj sama se sebou, to přesně vím o čem mluvíš..

To s tou bolestí trochu znám..
Před rokem (aspekt saturn pluto) mě tak děsně bolely zuby, myslela jsem, že se zblázním.. a v jednu chvíli jsem si řekla, tak OK, bolí mě zuby, je to děsná bezmoc a asi se pose*u, ale začala jsem si tu bolest hýčkat a tak nějak jsem ji přijmula a v tu ránu mě to přestalo bolet..
Na tom něco bude a aplikovat to na myšlenky... no můžu to zkusit :1:
11.01.2012 - 15:41 | Filtr
(Ryby) Jan1na » exit
Už vím, jak jsem měla reagovat a nebýt konkrétní.
Žel, na některé věci člověk přijde dodatečně.
Takže konkrétně u Tebe vím, že máš téma žárlivosti jakž takž opravdu pořešené a to díky tomu tréninku, jak sama říkáš.
Jenže já bych tenhle trénink nebyla schopna a ochotna podstoupit.
Pocity jsou sice podobné, ale Tobě to zajistilo svým způsobem nějakou ”otrlost”, což se mi bez tréninku přihodit nemůže.
Aspoň si myslím.
Je to podobné jako s Mihu. V tom okamžiku,kdybych zjistila, že chlap někde zhřešil, tak už bych tohle vyrovnávání s žárlivostí neřešila... a nepřipadá mi, že by mě ovládla moc.
Spíš totální rezignace.

Už chápeš, proč jsem reagovala, tak jak jsem reagovala?
Takže Tvá zkušenost je na mě prostě neaplikovatelná...

11.01.2012 - 15:49 | Filtr
(Ryby) Jan1na
KORDELIE, smazla jsi svuj prispevek?
To me mrzi, nestihla jsem ho poradne prelouskat a je fuc :24: :39:
11.01.2012 - 16:43 | Filtr
(Štír) Nabi* » Jan1na
No vidiiiis :75: funguje to!
Preju Ti at se ti to dari i s myslenkama :17:

11.01.2012 - 18:32 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Jan1na
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kordelie, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
ano, omlouvám se, se mi to pak celý nehodilo do kontextu diskuze.. :17:

obecně šlo hlavně o to, že se snažím nevpouštět do vztahu ty temný žárlivý proudy, protože to jen ničí to co mezi sebou tvoříme a to nechci. Chci vztah rozvíjet ne ho podrývat a šlapat po něm.
11.01.2012 - 18:47 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » exit
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kordelie, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
jsem připravena Tě kdykoli "rozkrýt"! :4: :61: :17:

ne fakt..je to tak..jestli něco chceme, nemůžem se nechat brzdit pošetilostmi..Píšu MY..protože jde o NÁS..společný vztah..

když nám nedává partner závdavek nedůvěry, proč si tvořit, blouznit nebo hledat překážky...Až to tu bude - zasáhnu. Pokud se necítím dobře (žárlivost) - řeknu mu to. On mi to po svém nějak vysvětlí. Pokud tomu nerozumím - otevřu téma znovu..až si to "sedne" - a my se pochopíme, já se uklidním, on bude mít pocit, že tohle téma je uzavřené a pochopené tak se nastolí klid - harmonie....

klidně bych mu řekla co ve mně ten druhý vyvolává..(mám to tak v sobě hozený), třeba mi řekne něco - co mi otevře oči - jak jsem si jen bláhově mohla myslet...

mluvit o tom a vědět, kdy je to uzavřený...kdy už není třeba do toho rýpat a trýznit se znovu......

(zní to obecně..no..takhle o tom přemýšlím)

11.01.2012 - 18:53 | Filtr
(Hadoken) ži.va » Jan1na
hmmm....jednu dobu jsem měla nějlepšího přítele chlapa...a to fakt...možná i víckrát...měli jsme si nejblíž a měla jsem pocit, že mi nejvíc rozumí...

btw. jsem s tím člověkem taky něco měla, dokonce jsem do něj byla předtím hlubokým přátelství děsně zamilovaná...

možná by bylo fajn ten metr neaplikovat na každýho stejně...

můj přítel má velice dobrou kamarádku a chodí s ní často na kafe...nežárlím...dokonce jsem s ní šla nedávno taky na kafe :117:

žárlivost znám spíš tak nějak "záchvatově"... žárlila jsem, když jsem se zamilovala do ex mojí nejlepší kamarádky, chodila s ním, a věděla, že on miluje stále ji...

žárlila jsem, když mi nejlepší kamarádka vyfoukla milence, kterého jsem milovala

žárlila jsem, když můj ex tančil na diskotéce velice odvážně s jinou holkou přede mnou, dokonce jsem mrskla popelníkem (alkohol)

žárlila jsem naposledy někdy na podzim, kdy jsem prožila fakt celkem pekelnou noc "uvnitř sebe"...žárlivost byla naprosto neopodstatněná a byla součástí většího sebepoznávacího procesu...nebyla primárním zdrojem, ale spíš prostředkem k pochopení a zhojení čehosi skrytého...


lék? poodhalit, co za tím je...si myslím, že není žárlivost jako žárlivost... a s tím pak pracovat... nečetla jsem celou diskuzi, možná bych byla schopna říct víc...přečtu a uvidím

11.01.2012 - 19:07 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele musiúa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ahjo, ahjo, ahjo... :24: jsem si na tě dnes vzpomněla v práci, a na Hajounka a vůbec. Zvláštní je, že jste vytáhly na světlo něco, s čím jsem se prala, smiřovala a vypořádávala minulej rok... nechce se mi psát, spíš by se mi chtělo mluvit, takže zatim jen:

blablablabla... lidi, vim o čem mluvím, když řeknu, že se přehnaně pitváte, zkoumáte a sebeobviňujete, to vás vůbec nenapadlo, že takovéto pocity a reakce, obzvláště u těch, co jaksi od přírody nedostatkem sebeúcty, sebevědomí a sebedůvěry netrpí a nežárlívají, znamenají to, že je někde něco "špatně", že signalizují, nebo spíš chtějí abychom sakra začali jednat, a ne se z pomýlenejch důvodů chovali nadneseně a blahosklonně a ze všeho obviňovali sebe? Já tím taky začla... jenže protože jsem se jaksi "vzdala kontroly" byla jsem dotlačena do naprosté upřimnosti v projevu toho co cítím, a nebylo to kolikrát vůbec hezký :43: takže jsme si prošli pěkným martýriem... ale stálo to za to, protože na konci je čisto, žádnej kozel co by ryl naši zahradu, a to jen proto, že by si jeden nebo druhej hrál na uvědomělýho a toleroval to, co k tolerování není...

jsem moc složitá vim... hele Jani, kdyby se ti chtělo, tak mi zítra zavolej a nech toho sebeobviňování... možná nejsou reakce adekvátní, ale nejsou jen tak, všechno má příčinu, důvod a smysl a obzvláště v těchto dobách bychom měli intuici opravdu věřit a nezapomínat, že příčinou našich "problémů" je to, že vnímáme mnohem víc věci které nejsou zjevné, a začínáme fungovat jinak :3:

:62: :62: :62: :35:
11.01.2012 - 19:12 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kordelie, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
ještě mě napadlo, jak moc je důležitý..vědět, že i bez něj - lze žít.. :32:

že i bez něj dokážeš žít úchvatnej a plnohodnotnej život

a to že jste spolu..to je řekněme "krásný dar"...můžeš sdílet, podělit se o to co zažíváš, schoulit se, postěžovat si, plakat, smát se s někým....

ale myslim si, že vědomí, že i SAMA za sebe jsem šťastná, spokojená..(nejsem závislá) mě činí otrlejší vůči žárlivosti...

přát druhýmu kontakty s lidmi..nefixovat myšlenky na kraviny, otáčet se abych ten život žila plnými doušky..abych neměla čas stáčet mysl k tomu: co on kde s kým...

:74:
11.01.2012 - 19:24 | Filtr
(Štír) Nabi* » Kordelie
***ještě mě napadlo, jak moc je důležitý..vědět, že i bez něj - lze žít.. :32:***

JO! Toto si rikam kdyz uz mi je nejhur a dycky to pomuze...protoze tohle je FAKT!!! :17:
11.01.2012 - 19:26 | Filtr
(Býk) Petr9 » exit
evi, mi prijde vtipne (teda nevim, jestli to je vtipne :32:) ... jak tady odsuzujes jednu z moznych variant pluta - mit nad nekym moc a kontrolu - a ze to neni "hodno" tve predstavy vztahu ... a hned nato dodavas takove perly jako "buď mě miluje nebo ne" ... "cokoliv jen ne iluze o vztahu" ... coz treba mi neprijde nic jineho nez jen dalsi z mnoha variant pluta :20:

mi to prijde, jako bys kazala, ze plasty jsou spatne ... a vsichni zahodte plastove talirky, vidlicky a noze :47: ... a pritom jsi celou dobu mavala kvuli duraznosti nad sebou velkym teleskopickym plastovym ukazovatkem :45: :76: :2:
11.01.2012 - 19:28 | Filtr
(Hadoken) ži.va » Kordelie
hmmm, jo....

mě nakopla lostris svojí úvahou...a podnítilo to to, co jsem si tak nějak velice matně v sobě špekukovala a teď to nějak krystalizuje...jakože ta žárlivost může mít vážně různý podobny, příčiny a okolnosti...

pakliže je to cosi, co je věcí nízkého sebevědomí, bude lék jinde, než-li v případě, kdy mám sebevědomí zdravé, ale potřebuji "ovládat", popřípadě jsem na partnerovi závislá (což koresponduje s možností jedna i dva) anebo pokud tam opravdu nějaká intuice napovídá tomu, že protějšek si vyhazuje z kopýtka a my, naším naladěním a cítěním, jemností a představou vztahu to prostě nehodláme snášet a trpět... a tak to vyčmucháme podvědomě...

každý by si měl přijít na to své, a následně na adekvátní lék...
11.01.2012 - 19:31 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Nabi*
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kordelie, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
jo, to je i pro chlapy (i bez ní! :-)) lze žít)

tvrdé, ale přirozené.. :32: snadno se to píše, hůře se to aplikuje..Někomu lehce :1: někdo je od přírody svobodomyslný, někdo individualista, někdo bohém..to jsou takoví ti co vydržej dlouho bez partnera, nebo ho nemusí mít furt za zadkem...a ti se netrápí malichernostmi.. :21:

prostě ten život ŽIJOU! :4:

(někteří)
11.01.2012 - 19:42 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » ži.va
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kordelie, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
souhlas..je více typů a na každý typ - příslušný lék.. :15:

když o tom tak přemejšlim, asi jsem zažila všechny zmíněný typy :61:

vlastně ten s tím vyhazováním z kopýtka...to jsem neměla tu čest (i když... :4: u dvou případů nedokážu popsat důvod rozchodu..) takže to podvědomně klidně mohlo být něco na tento styl...že se to pak rozpadlo, protože jsem se v tom vztahu nějak necítila a vše se bortilo, sama jsem přispívala k zániku, ale reagovala jsem i na podněty druhé strany...


11.01.2012 - 19:44 | Filtr
(Štír) Melody Pond » Jan1na
Všechny jsme neviňátka! :76:
Šroubování je absolutně osvobozující...
Měla já jsem asi následkem výchovy za to, že je slušnost ve vztahu zachovávat věrnost, i když se mi zrovna nechce a automaticky očekávat od protějšku totéž, bo to inak nefunguje... Leč s přibývajícími šedinami na mých skráních jsem trochu přerovnala hodnoty... No vlastně já nevim, je to složitý, jsem vedle někoho, cítím se jeho součástí a nepřeju si nikterak aby on investoval ehm city nebo energie kdesi...leč není to pro mně nějaká zlomová záležitost, suše řečeno, pokud se s někým vyspí, z jakýhokoli důvodu, mně to nemůže ohrozit, ublížit, rozmontovat, zabít... Pokud je mezi náma to cosi, pro co jsem právě s ním, sex s jiným jedincem to nezmění. Je to určitě nepříjemný zjištění z toho holčičího hlediska, z mnoha důvodů, nicméně ne katastrofa. A já osobně určitě neřešim, jestli by mohl, chtěl nebo tak... Pokud mi můj člověk oznámí, že jede na víkend za holkama, no je dospělej, svéprávnej. Pokud se mu líbí sousedka nebo prodavačka, nebo mu napíše stará láska, pro mně to nemá žádnej význam. Sebe neřešim, nejsem věrná z morálních důvodů, ale protože mi zatím nikdo nestál za ty nervy... Jsem to zas zamotala, co...
Jo - a já bych to radši taky nevěděla... :3:
11.01.2012 - 19:46 | Filtr
(Býk) Petr9 » Kordelie
jsem tu mel dneska taky jednu odpoved, co jsem chtel poslat ... ale pak jsem ji radsi smazal, pac mi prisla uplne :49: :49: :66: :49: :14: :19:

ale kdyz uz jsi to mazani nacla :20:

bylo to neco v tom smylu, ze jsem uz odmalicka desne zarlivy a majetnicky :14: :49:
a cely zivot to spise potlacuju a nedavam tomu radeji pruchod ... a tedka za poslednich par let, kdy moji venusi navstivilo pluto - v tranzitech/synastrii/kompozitu/progresich (+ dozivotnim radixu) snad ve vsech moznych aspektech :43: :14: ... tak mi jaksi nezbyva nic jineho, nez priznat/uznat, ze proste jsem zarlivy a majetnicky :66: :49: ... nejaky prostor tomu nakonec prece jen dat, ... ale to je tak vse.
jeden den si v tom vymachat tu svoji dr*ku :15:, treba se z toho vseho pos*at :43: :23: :28: :39: :41: :14: ... ale to je tak vse.
druhy den to poslat do :71: s tim, ze svuj prostor to dostalo ... a ted uz jsou na programu zase jine veci.

uvidime za par let :16: ... treba se ukaze zase v lepsim svetle, co s temi proudy :32:
11.01.2012 - 19:49 | Filtr
(Lev) mechac
Nejlepší máš se na žárlivost vyprdnout, protože když ti někdo bude chtít zahnout, tak to udělá a ty to neovlivníš a ani o tom nebudeš vědět. Já to raději neřeším, je to zbytečné a užívám věci tak jak jsou :3:
Navíc, když se v tom budeš utápět, nepřinese to nic dobrého. Kdežto pokud budeš suveréně a sebevědomně vystupovat, budeš se líbit a tvá polovička bude hlídat konkurenci a ne ty jeho. :4:
11.01.2012 - 19:57 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Petr9
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kordelie, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:1: no, já nezastírám, mám za sebou mnoho extempore... :4: nesmyslných, dětinských...z notný části zbytečných a vykonstruovaných...

škola života.. :4:

už ale vím (tuším) pořád se učim co a jak, kdy a jak reagovat..víc se pozoruju..vím co mě nejvíc rozhodí a hodně o tom mluvím, když mě to popadne...(s partnerem) - ne vždy to jde..
to je fakt..ale když je to třeba, musí to ven..

hlavně prostě nechci bořit něco, co má smysl..

ono totiž to může všechno jít do kytek právě díky nedůvěře...bláhovým výmyslům a nedostatku nadhledu...nedostatku schopnosti rozlišit CO je pro ten vztah nejdůležitější...

Asi Tě to holt mělo protáhnout tímhle tématem.. :42: :21:

a naučit Tě abys víc věřil lidem..kteří Tě mají rádi :1: :74:

11.01.2012 - 20:14 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » exit
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kordelie, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
jo...ano, na hranu hrdosti..jde to udělat, aniž by ses cítila potupená...jenže právě někdo není tak otevřený nebo mu to nejde jít až "tam"...a nebo by se cítil ohrožený před druhým - že mu vidí do karet..je to složité v tom jak jsou vztahy různé..a lidi v nich :4:

myslím, že někdy se to seklo právě na tom, že se druhý cítil dotčen, jak vůbec si mohu myslet něco takového..ještě víc se do sebe uzavřel a fynýto..nedovolil jít trochu hloubš..ale i to musí člověk respektovat....On není já..přitom mně by stačilo jen o kousek níž :61: dojít a vše by bylo v pořádku...

hodně tolerance to chce..a i času..a pochopení
11.01.2012 - 20:36 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » exit
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kordelie, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
ty tam mám taky.. :61: :61: :61: ty asociace..

11.01.2012 - 20:39 | Filtr
(Štír) Nabi* » Kordelie
Jo! :4: :21:
Obcas to ale trva delsi dobu nez si clovek uvedomi ze definitvne chce zit a to chteni zit naplno (a uzivat si) je silnejsi nez cokoliv jineho... :6:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Lev Lvu
ukázat kalendář »