Invaze islámu a jeho stoupenců, konec Evropy jak ji známe..


03.06.2015 - 23:18
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele matusberanus, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====

Invaze islámu a jeho stoupenců, konec Evropy jak ji známe..
Prosím o Vaše názory na pohromu, která již je v Evropě a dotýká se nás všech.Itálie, Francie, Německo, Velká Británie a další...Pohroma, která se valí z Afriky, Islámský stát a v neposlední řadě konec demokracie v Anglii,Francii a Španělsku.Bohužel naše media mají přísný zákaz nám cokoliv poukazovat, ale je to pouze zoufalý tah nás držet v nevědomosti.http://www.czechfreepress.cz/evropa… třeba jednat nebo demokracie a naše kultura a identita bude v troskách.

Příspěvky v diskuzi

Stránkování od začátku: / 21 

Řazení:
31.12.2015 - 11:40 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Bosch
a první pozitivní efekt uprchlické krize..
Uplynulý rok byl pozoruhodný z pohledu soužití Čechů a Romů. V Ústeckém kraji se neuskutečnila ani jedna protiromská demonstrace, což se nestalo několik let. Mohlo by se zdát, že pozornost od romského problému jen odvedla uprchlické krize..
http://usti.idnes.cz/protiromske-de…
31.12.2015 - 12:04 | Filtr
(Býk) Deam » Bosch
Ačkoliv je islámská společnost hodně zaostalá, mají asi i díky té zaostalosti oproti nám jednu velkou výhodu, dokáží se hodně rychle organizovat a tam kde se hromadí, ovládnout veřejný prostor.

V tomhle se budeme muset přizpůsobit.

Individuálně nám nezbyde, než se organizovat a být schopni klást odpor a v rámci možností nebude špatné ozbrojit se, protože člověk nikdy neví, co se může stát, těžko spoléhat na to, že se policii či tajným službám bude dařit zabránit všemu.

Že to jde nám ukazuje i západ, když selhává stát, organizují se domobrany (Švédsko) a i to ovládnutí prostoru zápaďané zvládnou, když jsou dost naštvaní.

Jeden příklad:

http://echo24.cz/a/ihCyM/…

Z 27 000 městečka 2000 demonstrantů, to je dobrá účast. Jestli se nepletu, protest vedl k tomu, že plány na otevření velkého uprchlického centra byly přehodnoceny. Když to nepůjde jinak, budou se muset politici prostě bát vlasních lidí aspoň stejně jako imigrantů.

Další příklad:

http://zpravy.idnes.cz/demonstrace-…

Nejprve došlo k přepadení hasičů přivolaných k úmyslně založenému požáru zřejmě samotnými pachateli (2 hasiči byli vážně zraněni) a pak přišla reakce ze strany Korsičanů, pěkná ukázka toho, že si nenechají (na rozdíl od pevninské Francie) líbit všechno. Myslím, že agresoři si dají chvilku pozor a pokud ne, bude se to opakovat. Demonstrace pokračovaly i po jejich zákazu ze strany vládních úřadů. Opět je vidět, že ta společenská smlouva mezi vládou a populací není bezvýhradná a pokud stát neplní své funkce, lidé se postarají o svou bezpečnost sami.

Samozřejmě doufám, že v ČR budeme v ideálním případě +- jen pozorovatelé, kteří se snad dokážou poučit. Jenže už to sleduju přes deset let a s tím poučením to není žádný zázrak, byť se to vlivem migrační invaze lepší, aspoň co se týče obecného povědomí, které bylo v minulosti opravdu zoufalé a informovanost je první krok.



31.12.2015 - 12:36 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Deam
Tohle je zajímavý názor. Stačilo by je sem prostě jen nebrat.

„Oni chtěli, aby sem do Evropy přišli všichni ti migranti. Aby se to muselo následně řešit. Aby muselo být zvoleno celoevropské řešení. Aby vznikla krize, protože naše evropské politické elity chtějí každou krizi zneužít. Protože když je krize, tak je více Evropy a do Bruselu se přesunuje více pravomocí,“ řekl Klaus na adresu evropských elit.
http://echo24.cz/a/iKyZw/…
31.12.2015 - 14:23 | Filtr
(Býk) Deam » Bosch
Jo, to je. Rozhodně mi to nepřipadá od věci. Bohužel nejjednodušší a nejlogičtější řešení bývají přehlížena tak dlouho, jak to je jen únosné...

Politicko-byrokratické špičky využijí každé příležitosti k tomu, aby dále utáhly šrouby a samozřejmě v etnicky a kulturně roztříštěných státech, kde se lidi budou starat především o holou existenci, se snadno prosazují další a další omezení svobod, protože bezpečnost především. No a na to, aby si lidé moc neotvírali huby tady máme perfektní nástroj - politickou korektnost...

Neštěstí je, že většina lidí si tohle všechno už dnes i dokáže uvědomit, ale není schopná na to nějak rozumně reagovat (neuvěřitelná popularita stran jako ČSSD, ANO a vlastně i všech ostatních prounijních parlamentních stran).

Každopádně chápu hysterii velké části českých novinářů, neziskovek, spřízněných politiků a "morálních autorit", když vidí, že v ČR jim na to velká většina lidí kašle a dále v klidu říká, co si myslí a dokonce se ani nebojí jít občas vyjádřit svůj náhor veřejně v ulicích..:)

Pro srovnání přikládám část rozhovoru s rakouskou právničkou o poměrech v Rakousku:

O: "Rakušané jsou milí, dobře smýšlející a příjemní lidé. Nezvedají hlasy proti "zrádným" politikům ani zástupcům umění a kultury se svými nerealistickými názory. Proč?

Je mnoho věcí, se kterými lidé nesouhlasí, jenže v Rakousku vládne názorový terorismus, v kancelářích a bankách není lidem umožněno vyjadřovat negativní názory o migraci. Ti, kdo tak činí, riskují ztrátu zaměstnání.

O:Tohle existovalo i v Maďarsku a říkalo se tomu komunismus

Co se děje v Rakousku je v mnoha ohledech ještě mnohem horší. Například očekává se, že budete udávat kolegy, kteří se vyjadřují negativně o imigraci. Postupně se buduje síť práskačů.

O: Svoboda slova je bez pochyby nejdůležitějším aspektem demokracie.

To lidi nezajímá. Místo toho zůstávají potichu, protože se bojí ztratit zaměstnání. Svoboda nemá na Západě žádnou hodnotu, jen bezpečnost."

Celý rozhovor v angličtině:

http://gatesofvienna.net/2015/12/…






31.12.2015 - 16:52 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Deam
Jo s tím se dá jenom souhlasit. Práskačství se dobře daří hlavně v koncernech které nás už vlastně polkly. Posledních 5-10 let jsou tam budovány celé sítě donašečů schovává se to za různé názvy ale atmosférou je to bolševik dtto. Svazáci na vzestupu. Kdo nevystihne co se má říkat má profesně smůlu.
Západní svět směřuje jednoznačně k socialismu i se všemi negativními důsledky.
02.01.2016 - 10:53 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Deam
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Pietra di Luna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Říct o "islámské společnosti" že je zaostalá, to je opravdu hodně evropocentrické. "zaostalost" je relativní pojem a jenom proto, že evropská kultura je jiná, než třeba arabská nebo indická, neznamená to, že je lepší a "civilizovanější".

Záleží na úhlu pohledu, my se také můžeme zdát v některých věcech jiným kulturám "zaostalí".

02.01.2016 - 20:43 | Filtr
(Býk) Deam » Pietra di Luna
Budeme-li uvažovat, že lidstvo má tendenci vyvíjet se (byť s četnými úkroky stranou či dokonce zpět), musí nám vyplynout, že islámská společnost vychází ze všech současných podstatných civilizačních okruhů zdaleka nejhůře.

Ve srovnání s námi stačí porovnat vize ideální společnosti.

Ideální evropská společnost vypadá přibližně takto: všichni lidé jsou si rovni před zákonem bez rozdílu pohlaví, rasy, náboženství a přesvědčení, existují demokratické volby a možnost vyměnit nefunkční elity.

Každý si může dělat co chce, pokud svým konáním neomezuje druhé.

Společnost, která nikoho nenechá na holičkách, pokud se ocitne v nouzi, společnost, pokud se dějí zločiny, tak má tendenci zločince spíše převychovat a v nejhorším případě izolovat od společnosti.

Zároveň šetrná k přírodě a životnímu prostředí. Asi by se dalo vymyslet mnohem více, ale myslím, že je dostatečně jasné kam směřuji...:)

Ideální islámská společnost - lidé si nejsou rovni, společnost je rozdělena do kategorií - člověk první kategorie - muslim (nejvyšší kategorie arabský muslim, fakticky je to rozčleněno podrobněj), člověk druhé kategorie - muslimka, pokud existují, máme ještě právně velice omezený lid knihy (ještě více než muslimky a už ty samy jsou na tom dost zle) a nakonec nevěřící, no a to je největší odpad, který v podstatě v ideální islámské společnosti neexistuje, či v lepším případě tvoří vrstvu otroků (otroctví je z hlediska islámské společnosti přijatelné). Všemu šéfuje absolutisticky chalífa, který deleguje moc na své podřízené.

V rámci muslimské společnosti samozřejmě existuje forma vzájemné solidarity a může být i omezená solidarita ve vztahu k lidem knihy, ale to rozhodně nepřebije ta negativa.

Každopádně kdybych měl psát o všem omezeních, kterými je sešněrována ideální islámská společnost, zabralo by to hodiny...

Těžko si tedy představit důvod, proč by měl člověk objektivně vnímat tyto dvě společnosti jako vzájemně srovnatelné.

Co se týče hodnocení naší kultury, to je dost možné, netvrdím, že naše civilizace je ve všem nejlepší, dovedu si představit, že třeba velká část Číňanů nás stále vnímá jako barbary a z historické perspektivy pro to mají jisté oprávnění.:) Jen si nedovedu představit hodnotící měřítka, na základě kterých by z toho islámská společnost vycházela dobře a to nejen ve srovnání s námi, ale i dalšími okruhy.

Vsuvka: Lze namítnout, že v ideální islámské společnosti budou všichni muslimové, ale to stále ponechává právní nerovnost a omezení namířená proti ženám...

Tohle je ideologické hodnocení, samozřejmě to lze zrelativizovat, to lze prakticky všechno, považuji to sice za pochybné, ale budiž...

Máme ale i další měřítka, technickou vyspělost, no a z tohoto hlediska už je ta zaostalost naprosto bez diskuze. Až na výjimky jsou v současnosti islámské státy pouze pasivním příjemcem západních technologií.

Stačí srovnat islámský svět s malinkým Izraelem....

Samozřejmě, časem se to může změnit, doufám, že se to změní, ale nejprve bude třeba něco provést s islámem, protože to je ta hlavní přičina zaostalosti islámského světa, náboženský dogmatismus nebývá prospěšným pro rozvoj vědy.

To nádherně vynikne například při srovnání osudů Osmanské říše a zemí západní a střední Evropy (tedy oblastí nedotčených islámskou expanzí). Osmani nakonec skončili jen jako trpěné menší zlo, které bylo udržováno při životě jen z milosti a z důvodů zadržování ruské expanze.
02.01.2016 - 23:04 | Filtr
(Býk) Deam
http://ceskapozice.lidovky.cz/ukol-…

Perfektní článek, letos asi nejlepší :3:

Jen to prosazení islámu jako osobního náboženství vidím jako zatraceně obtížný úkol..
08.01.2016 - 19:24 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » popo
ono to může platit současně. jedno i druhé.
09.01.2016 - 16:05 | Filtr
(Střelec) endymion
...z otvoreného listu Jozefa Banáša Angele Merkelovej:

Milá pani Angela, aj moja kancelárka! Ste političkou, ktorá má šancu stať sa štátničkou, akou boli Charles de Gaulle či Konrád Adenauer. Boli to odvážni a veľkí politici. Veľkosť politika sa meria okrem iného aj podľa toho, že sa vzoprie násiliu skôr, ako ho povedú na popravisko. S Vašou krajinou padá alebo žiari Európa. Keď som v roku 1990 debatoval vo Viedni s Vaším veľkým predchodcom Willy Brandtom na tému vyrovnávania sa s minulosťou, povedal mi: „Minulosť každého spoznáte podľa toho, ako sa správa dnes.“ Mal veľkú pravdu. Neviem, akú máte minulosť, ale viem si predstaviť, akú skvelú môžete mať budúcnosť, ak sa Vy a Nemci zbavíte pocitu viny.
Keď som žil vo Vašej bývalej Nemeckej demokratickej republike, zašiel som si občas do lesov pod Berlínom neďaleko Halbe Teupitz. Sú od Vášho úradu vzdialené dajakých tridsať kilometrov.
Leží v nich pochovaných viac ako päťdesiattisíc mladých Nemcov a Rusov, ktorí padli v bitke o Berlín v apríli 1945. K nenávisti ich vyprovokovali politici. Vždy, keď som tam bol – plakal som. Nad mladými Nemcami a Rusmi, ktorí ležia vedľa seba v pekne vyrovnaných radoch. Jeden rad ruský, jeden nemecký.

Zájdite, prosím, do Halbe Teupitz aj s Obamom a Putinom, sadnite si na kamene mŕtvych a vôbec spolu nehovorte. Len mlčte.

Ak nad krivdou biednych vyroníte slzu, pieseň nás – klamaných a ponižovaných, Vám zazvoní slávou.


http://www.parlamentnelisty.sk/aren…
09.01.2016 - 18:19 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » endymion
myslím si že tyto věci ohledně druhé světové jsou historie.
němci už dneska netrpí pocitem viny.
jsou tam jiné tlaky proč se tak děje že tam angel nechala natahat ty cizince.
pocity jsou záležitost se kterou se dá vždycky vhodně manipulovat.
a ono se tak i děje.
09.01.2016 - 20:01 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » endymion
a tady si vezmi co dělá německá vláda
totálně zblblá..?
vodními děly proti vlastním lidem
protože protestují za správnou věc, ať s tím už politici něco začnou dělat
takže se německo dostalo do dob socialismu.
koukni na to úplně normální pokojná demonstrace a oni nasadí vodní děla jako kdyby tam vypalovali auta a demolovali.
to je hanebnost. v tom je přece jednoznačně záměr poštvat lidi proti islámu.
vodní děla se měly nasadit na toho silvestra když snědí hromadně kradli a osahávali oslavující nový rok.
a oni pálí vodním dělem ještě po vlastních lidech.
tak tohle vytvoří silný proletariát. masu řízenou emocemi.
http://zpravy.idnes.cz/pegida-kolin…
09.01.2016 - 20:23 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Bosch
a toto je správná aktivita tato show není pro islámce ale pro našinec-muže aby si uvědomili že ženy mají důvod cítit se ohroženě.
ti islámci si to neuvědomí ty je potřeba selektovat a vyhostit.
ale jako žena bych taky nebyl nadšený kdyby mně přefíkl na ulici nějaký ušňupaný marokánec ve vlastní zemi.
když by se toto stalo v praze taky půjdu demonstrovat proti přistěhovalcům.
http://video.idnes.cz//…
09.01.2016 - 21:09 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Deam
mně zajímá pěstování krvežíznivých přísavných pijavic.
je to celkem náročné získat ten certifikát nejsou to ledajaké pijavice a dá se tím dobře léčit. ten jejich chov bude asi i lukrativní. ale ony moc nevydrží prý několik nasátí a je kaput.
09.01.2016 - 21:29 | Filtr
(Býk) Deam » Bosch
Jestli na trhu není přebytek pijavic, tak to vypadá jako dobrý nápad..:)


09.01.2016 - 21:42 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Deam
no právě že sehnat někoho kdo dokáže odborně s certifikátem přikládat pijavice není žádná sranda.
11.01.2016 - 01:20 | Filtr
(Rak) seven » Deam
Jenom k zamyšlení nad tímto jeden z dalších pohledů na věc :

"Migranti jsou pro nás poslové špatných zpráv, říká slavný sociolog " http://technet.idnes.cz/zygmunt-bau…

Pro někoho nepochybně špatné zprávy ...
11.01.2016 - 10:57 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » seven
Václav Klaus mladší..

"Ano, sousední stát je řízen nebezpečnými šílenci, přičemž vládnoucí nomenklatura zahrnuje takřka všechny významnější média."

..A teď to horší. Za prvé. Jak to, že to okupuje média až posledních pár dnů (dnes je 11. ledna) a první dny bylo ticho po pěšině? Televizní redaktoři zakazovali lidem pozvaným do vysílání, aby spojovali kolínské události s uprchlíky. Napsal to v pátek přední německý list Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ). „Televizní redaktoři v rozhovoru před vysíláním dávali pokyn, aby (hosté) v souvislosti s událostmi v Kolíně nemluvili o uprchlících. Jinak bude rozhovor přerušen.“
http://www.novinky.cz/komentare/…
11.01.2016 - 15:39 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Deam
permakulturní způsob jsi zkoušel?
chce to hodně zkušeností ale pak se člověk tak nenadře. postupně ustupuju od obdělavání rýčem to je příliš pracné. Revolucí v tomto směru byl pro mně pan Fokin a jeho vynález ploskořezu. U nás propaguje pan Hradil. Výborná věcička mám všechny 3 velikosti a prakticky nic jiné na zahradě nepoužívám.
Neplevat, jen kypřit. Občas projet ploskořezem.
S dohnojováním to ale asi fakt jinak u nás nejde tady vše splachuje déšť musím dodávat živiny kupuju koňský hnůj jinak by to nemělo smysl nic sadit.
Kůň, ostatně taky prognosticky skvělá investice.
Ploskořez-kompromis mezi úplným perma a hlubokým rytím. Tohe funguje.
https://www.youtube.com/watch/…
https://www.youtube.com/watch/…

11.01.2016 - 23:37 | Filtr
(Býk) Deam » seven
Zajímavý rozhovor, ale mám poznámky..

" Politikové i další demagogové slibují: „Zavřeme hranice, v Česku budou žít jen Češi, v našich domovech budeme v bezpečí.“ Na pocitu nejistoty a strachu se dá politicky vydělávat. Lidé chtějí více jistot – ale za tyto jistoty budou muset zaplatit svou svobodou. Všímám si, že lidé jsou opět ochotní obětovat více a více své svobody, pokud jim někdo slíbí, že za to dostanou pocit bezpečí"

Zkusím to obrátit:

Máme otevřené hranice, tudíž se do ČR dostane kdokoliv kdykoliv, což je perfektní důvod či záminka (záleží na každém, jak to bere) k tomu, posilovat dohled nad společností, více kamer, více zásahů do soukromí, prostě více policejního státu.

Pokud bychom měli hranice zavřené a dávali si pozor na to, koho vpustíme dovnitř, nebyl by důvod omezovat v nějaké výrazné míře životy nám všem...

Jasně, ještě je třetí možnost, otevřené hranice, do ničích svobod nezasahovat a zvyknout si, že ke svobodám čas od času patří nějaké ty bomby, ale pochybuji, že by lidé byli ochotni zvykat si na bomby.

Takže ve skutečnosti máme dle mého názoru +- tyto možnosti - společnost otevřenou pro všechny, ale neskutečně profízlovanou a nebo společnost, kde si budeme pečlivě vybírat, s kým budeme náš prostor sdílet a pečlivý výběr nám zajistí, že se nemusíme navzájem nijak zvlášť omezovat...

No ať každý posoudí, co dává větší smysl...
12.01.2016 - 00:12 | Filtr
(Býk) Deam » Bosch
Jj, o ploskořezu jsem slyšel, ale jak vycházím z GB, tak jsem nejprve narazil na tohle (je to už v té knize o Grow Biointensive, jako metoda sloužící k urychlení rytí):

https://www.google.cz/search/…

"U-bar", další název "broadfork", asi jde o podobný princip, už nejde o rytí, ale prokypřování.

Než člověk nasadí takové ulehčení, musí být ty záhony asi stejně připraveny aspoň jednou sezónou rytí...

(jestli by nestálo za to, založit samostatné téma? ;)
12.01.2016 - 00:30 | Filtr
(Býk) Deam
A ještě hodím do pléna - koho ta situace opravdu štve a strpí za účelem takovéto věci i větší srocení davů, 6. února je v plánu celoevropská demonstrace proti islamizaci Evropy, v ČR od 15:00 na Hradčanském náměstí...

Facebooková stránka IVČRN je momentálně zrušena, ale událost zatím nikoliv :)

https://www.facebook.com/events/…

edit:

záložní stránka:

https://www.facebook.com/ivcrn.news…

12.01.2016 - 11:38 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Deam
tak tohle je vážné. německo má špatné velení. plánují vytvořit týmy zaměřené na cenzůru..a naši pitomci to jistě převezmou i s chlupama.
totální demagogie..budou dělat více proti Haaskriminalität. o tom jak budou řešit to co se stalo na silvestra ani slovo. to jsem zvědavý jak dlouho si němci nechají srát na hlavu.

takže lze čekat že 6.2. budou našinec rovněž rozhánět vodními děly z hradčan pokud je tam nechají vůbec dojít. něco se dít bude. na to se asi zajdu podívat.

Německý ministr spravedlnosti Heiko Maas na tiskové konferenci oznámil, že sociální sítě budou monitorovány a nežádoucí obsah bude do 24 hodin odstraněn. Dále se zavádí represivní kroky a tvrdé postihy - 2,5 roku minimálně nepodmíněně u tzv. rychlosoudu - pro autory obsahu. Tento německý model se přes Brusel aplikuje i do dalších členských států EU. Tím se dá vysvětlit i včerejší zablokování početné FB skupiny IVČRN.
https://video-vie1-1.xx.fbcdn.net/h…
12.01.2016 - 11:56 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Bosch
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele evanda22, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
ja sa nejak neviem zbaviť pocitu že je táto celá silvestrovská kauza vykonštruovaná, aby mala nemecká vláda dôvod vyhostiť migrantov a prijať "bezpečnostné" opatrenia, aby obmedzovala slobodu nielen cudzincov ale aj Nemcov. Najprv ich tam naženú a s otvorenou náručou ich vítajú a potom ich kopnú do zadnice a vlastným občanom utípnu slobodu. O tej cenzúre na fb som nevedela. No bude to ešte v EU zaujímavé. Netreba sa hlavne nechať zastrašiť.
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v KozorohKozorohu
ukázat kalendář »