VENUŠE OPOZICE URAN - Partnerský horoskop


26.07.2010 - 20:40
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Pietra di Luna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====

VENUŠE OPOZICE URAN - Partnerský horoskop
Je mi jasné, že nejde jen tak nějaký aspekt z partnerského horoskopu vytrhnout a řešit ho, přesto by mě zajímalo - co všechno znamená/může znamenat Venuše v opozici na Uran v partnerském horoskopu? Dočetla jsem se, že vlastně jakékoliv aspekty mezi Venuší a Uranem v synastrii značí nestálost vztahu, neočekávané rozchody a návraty atd...jaký význam má ale přímo opozice? Je to opravdu tak strašné, jak se na první pohled zdá? :25:

Stránka: 1 2 3
Řazení:
30.07.2010 - 15:09 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Hanel
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele rybka123, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Děkuji Ti za snahu mi to vysvětlit. Tak bych potřebovala pochopit sama sebe, ale je to na mně příliš složité. :25: :68:
30.07.2010 - 20:07 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Hanel
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Pietra di Luna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Takže když uvedu příklad - v osobním horoskopu je Uran v kvadratuře s Venuší, a v partnerském horoskopu je tento Uran v opozici s Venuší partnera. CHápu to správně tak, že člověk s Uranem bude jakoby zatvrzelý, co se týče tohoto vztahu? Možná, že v něm nebude chtít pokračovat, nebo tak něco?
V tomto případě mi přijde zajímavé,že tam hraje velkou roli ta Venuše..jak v osobním horoskopu, tak v partnerském. Význam Venuše se v tomto případě navíc zesiluje, protože tento člověk má asc v Býku.
Chápu to tedy správně? :1:
30.07.2010 - 20:15 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Pietra di Luna
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Pietra di Luna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
A ještě mě napadá, v souvislosti s tím, co psal Sosna, jestli partner s Venuší nemá tomu druhému uranskému nějakým způsobem ukázat/naučit, jak vnímat lásku? Nebo lépe řečeno - uranský partner se dostává do situace, kdy musí záležitosti vztahů a lásky řešit jinak, než doposud? :25:
30.07.2010 - 20:28 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Pietra di Luna
Proč jenom Uran? :63: Proč né taky jednou Venušan? :63: To není fér! :4:
30.07.2010 - 20:56 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Sosna zvlčelý
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Pietra di Luna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
To mě jenom tak napadlo...jinak opravdu nevím, prostě střílím, odhaduju, jestli to tak je nebo ne...
31.07.2010 - 20:19 | Filtr
(Vodnář) Hanel
Já sem ještě něco napíšu, ale nestíhám.. :75:
31.07.2010 - 20:21 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Hanel
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Pietra di Luna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:30: my rádi počkáme :3: :62:
31.07.2010 - 22:31 | Filtr
(Vodnář) Hanel » shakti11
Jo, podařilo se ti to shrnout řekl bych :15: :44:
31.07.2010 - 23:54 | Filtr
(Štír) !gby » shakti11
bohajeho, cim vic si to tu procitam tim komplikovanejsi se mi vas pristup jevi .) ted uz abych nepristupoval k divce jako ke cloveku ve stredu meho zajmu, ale jako ke slozite konstelaci vseho mozneho, jako k mlecne draze (i kdyz ono zas to mleko.... :6:) takze to budu skoumat a porovnavat az mi z toho jebne :X

Venuse, ktera se snazi "dostat" svobodomyslny Uran k sobe a dela proto triky takove, az vypada jako manipulatorka a lacina ....a, zatimco Uran ji to nezere, protoze si je jistej v tom, ze si vlastne neni jistej v nicem a nechce nic menit a nechape na co si to ta holka vlastne hraje, kdyz ji to stejne nikdy nevyjde a on muze mit ruce cisty, protoze si muze zachovat svoji tvar nespoutanosti coz se v ocich venuse jevi jako nejistota a lehkomyslnost. Sakra, to sou ale dilemata... :39:

:) ech jo.... jeste ze nic z toho nemam :16:
01.08.2010 - 00:16 | Filtr
(Kozoroh) janicka23 » shakti11
Taky to vnímám stejně, jak jsi to napsala, tu první část úplně. Možná bych ještě dodala, že Venuše částečně cítí nejistotu, jak píšeš, protože jí samé není dána nekonvenčnost a nespoutanost, jaké má Uran, a částečně jakoby měla pocit že jí Uran nevrací to co mu dává, zahrnuje ho přízní a láskou ale Uran to tak nevidí a vidí v tom útlak. Proto se Venuše bouří a vyvolává všelijaké dohady, aby Uran změnila, ale ten se nemění, proto ho Venuše vidí jako že se nepohne z místa, a Venuše je tím kdo vyvolává spory, zvraty, nestabilní, tak jak píšeš. Uran je jenom pro Venuši neměnící se, stojící na místě, jinak pořád svůj, nespoutaný, nekonvenční, jenom Venuše ho vidí jinak. Přesně jak píšeš.
01.08.2010 - 01:06 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » janicka23
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele shakti11, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Venuše ho vidí nespoutaného, nekonvenčního, a to jí právě vadí, ale zároveň nepřizpůsobivého, jakoby necitlivého. Protože jí nedokáže dát to, co ona potřebuje, aby se cítila milována. To je to, co po něm chce. Majitel té Venuše má taky někde Uran, taky je někde v nějaké oblasti nekonvenční, svobodomyslný, ale pokud se ten Uran nedostane do špatného aspektu s osobní planetou-lépe citovou planetou :3:-druhého, tak to nikdo jako problém pociťovat nebude. čili ten náš Uran, co je v opozici, se nechová špatně, jen je tak vnímán citlivou Venuší, která se vyskytla zrovna ve špatném aspektu. Venuše se asi taky nechová špatně, zkrátka nemůže jinak, cítí-li se kvůli své citovosti Uranovým chováním zraněná.
Fakt je to ale zmatek. Možná kdyby lidi věděli, že konkrétní chyba, kterou se vždy snaží najít, není v nikom, možná by se lépe docházelo k nějakým kompromisům..
Někdy mě napadá, že už bych snad neměla odvahu jen tak nějaký nový vztah začít, hned bych přemýšlela, kde že asi dotyčný bude mít Uran, nedejbože Pluto či Saturn a v jakém to bude aspektu na mé planety? :63: Asi zůstanu tam kde jsem :61:
01.08.2010 - 01:27 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » janicka23
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele shakti11, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ještě k tomu, když má někdo ve vlastním horoskopu kvadratury Urana, to mě moc zajímá, podle mě je to děsně těžké popsat, dát do slov, tak jestli to někdo zvládnete, tak pište.
Přijde mi to jako něco nepopsatelného. Měla jsem vztah s člověkem, který měl konjukci Slunce, Venuše, Merkura a Saturna a všechny tyto planety měl v kvadratuře na Uran. :11:
To vytýkání, jak píšete...Vytkneš, vysvětlíš, ten člověk kýve, přemýšlí, aha, už vím..., ale ty cítíš že vůbec neví, nechápe, nic se nezmění, a on s nevinným pohledem kouká, co jako... Nejde to popsat... často ho i-viděno očima lidí kolem-spousta věcí a situací v jeho okolí jakoby nutí ke změně, k nějakému kroku, to asi působí ten Uran, ale ten člověk se nekonečně dlouho nehne, odolává, druhý už by to zabalil, zkrátka žije v neustálém neklidu snad i nevyzpytatelném zmatku, tak jsem to vnímala já, ale sám je relativně v poho, až najednou - snad pověstná poslední kapka- dokáže všeho nechat, všechno opustit a dát se jiným směrem. Ale tou dobou už jsou všichni ostatní téměř v blázinci...
01.08.2010 - 12:17 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » shakti11
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele dora, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Kvadraturu na Uran mám od Saturnu. Díky Uranu v 5. domě se mám potřebu projevovat co nejvíc nekonvenčně a tvořivě, ale ten Saturn tu tvořivost tak nějak dusí různými obavami, hlavně z nepřijetí okolí a z vlastní neschopnosti. Možná to znamená mnohem víc a jiné projevy si neuvědomuju, každopádně tenhle popsaný je hodně zásadní, cítím to silně.
02.08.2010 - 00:59 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Ajví
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele shakti11, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Zcela souhlasím s tím že Ti lidé jsou jakoby pořád na začátku.
Sice se kolem nich pořád něco děje, ale oni se relativně nehnou nebo co.
02.08.2010 - 13:52 | Filtr
(Kozoroh) janicka23 » shakti11
Mě by to taky zajímalo, jestli se nějak projevuje takové postavení planet i u jednotlivce, nejen v partnerském horoskopu. Posuzovat sám sebe je dost obtížné a nikoho s tímto postavením planet neznám. Ale proto mě napadla ta otázka, jestli se to i samostatně projevuje a jestli si potom může člověk s tímto postavením planet přitáhnout partnera, který mu jakoby nastavuje zrcadlo a vadí mu na něm to co je vlastní i jemu. Zná-li někdo zde, nějaký odborník, astrolog odpověď na tuto otázku, tak moc prosím ať ji napíše. Není to zase až tak důležité, jen mě to napadlo, ani to úplně nesouvisí s tématém diskuze. Ale zajímalo by to jistě víc lidí, co tohle postavení planet přináší a jak se projevuje, (jestli vůbec), i u jednotlivce, nejen v partnerském horoskopu.
02.08.2010 - 14:00 | Filtr
(Kozoroh) janicka23 » Ajví
to je zajímavé, takže se to projevuje spíš naopak, ne nespoutanost, samostatnost, ale spíš připoutanost a závislost na partnerovi, no myslím že by to klidně mohlo být obojí zaráz, jak ta nespoutanost tak i ta závislost :43: :63:
02.08.2010 - 18:04 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » janicka23
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele shakti11, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Vždyť jsem Ti to posílala, měla jsem takového partnera, Slunce, Venuše a dvě další planety v kvadratuře na Uran v jeho vl.horoskopu, snažila jsem se Ti vysvětlit, jak jsem ho vnímala. Mrkni kousek zpátky.

Myslím, že ale u každého se to projeví trochu jinak, tady jakoby ten Uran symbolizoval v všechno, co se kolem něj dělo a že se toho dělo, chvíli klidu člověk marně hledal, on tím ale proplouval, nereagoval, akceptoval to, až slepě přijímal, druhého by to reagovat přimo nutilo.. To však do jisté doby, pak najednou - jak jsem psala - úplně nečekaně otočil a změnil směr, snažil se udělat ve všem pořádek, nakonec ho to ale zpět jakoby semlelo a vrátil se k "osvědčenému" životu na poli nekonečného zmatku.

A myslím si, že má-li člověk Venuši v nějakém aspektu, vždy bude přitahovat partnery, kteří mají stejné dvě planety v aspektu. Nemusí jít o stejný aspekt, ale o stejné planety. Např.já mám aspekt Venuše a Pluta, a všichni mí partneři měli také nějaký aspekt mezi Plutem a Venuší nebo se to projevilo v synastrii. Má-li tedy někdo třeba tu naši opozici Venuše a Urana, pravděpodobně bude přitahovat partnery s nějakým aspektem těchto planet, může jít o konjukci, kvadraturu, trigon, anebo tyto aspekty nemusí mít hned také ve vlastním horoskopu, ale v synastrii těch dvou se nějaký takový aspekt zopakuje. Myslím, že ukáže-li se to v partnerském horoskopu, tak právě díky tomu vztahu a případným "potížím" tím aspektem mezi dvěma lidmi vyvolaným, si majitel toho aspektu i ve svém horoskopu, musí na základě toho vztahu uvědomit sám sebe. Působení a reakce toho druhého mu to ukáže.
Nezamotala jsem se do toho trochu? :2:

02.08.2010 - 18:09 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Znovuzrozená
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele shakti11, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
To bude tím 7.domem, teoreticky - podle knih- pokud to, co máme v 7.domě za nadílku sami nevyužíváme, přitáhnem si partnera, který nám právě toto ukáže.
Je fakt, že někdy nám to ukáže, i když to "využíváme" sami, soudím podle sebe, ze své zkušenosti, sice s jiným aspektem, ale také v 7,domě. :68:
02.08.2010 - 18:35 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » shakti11
No asi jo, jenže mně je to "proti srsti" být "do větru"...já jsem totiž (a vždycky jsem byla) strááášně náročná, vybíravá, přezíravá "Pyšná princezna" :3:, já se nenechám jen tak "ulovit" (ale dnes je to naopak - ženský loví chlapy a chlapi jsou zženštilí)...já jsem prostě ze staré doby, no jo...chlap musí být chlap, musí mít charizma a svoji Ledovou královnu si dobýt - a to ten můj uměl a umí,je to pravý Mars - válečník (král Odysseus, rytíř Lancelot, sir Francis Drake...)...to mi vždy imponovalo a nebyl důvod to měnit... :6:
02.08.2010 - 19:07 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Znovuzrozená
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele shakti11, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Tak to chápu, taky mám ráda, když chlap je chlap a žena je žena, výměna těchto rolí mi přijde "ujetá".
Tak Tě ulovil, ale asi lovit potřebuje. Uran v 7.domě naznačuje na poněkud nekonvenční manželství v nějakém směru. Ale vždycky na to musí být dva, kterým to "nějakým" způsobem vyhovuje nebo aspoň klady vítězí nad zápory. Ne úplně konvenční je i to, že s ním stále jsi, že neděláš tlustou čáru za koncem. To se možná projevuje ten Tvůj Uran svou tolerancí k zvláštnostem druhého. Teda, doufám, že spolu jste..
02.08.2010 - 19:37 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » shakti11
Ano, jsme spolu... (a už 26 let!!! :3:), ale my máme opravdu netradiční manželství, kdy jsme čas od času odloučeni i na několik měsíců, potom zase nějakou dobu žijeme spolu...a tak pořád dokola....když je "nuda, stereotyp", nebo si "jdeme na nervy"...odjede pracovně jinam a když se vrátí, jsou u nás nové líbánky :12:(není to plánované, nese to jeho zaměstnání, asi to tak Osud...Vesmír...Bůh...chtěl....abychom si uvědomili, že stejně bez sebe nemůžeme být....) :3:
02.08.2010 - 19:41 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Znovuzrozená
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele shakti11, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Mám to podobně i s tím odloučením...
Máme oba s manželem Lunu ve Vodnáři, oba v kvadratuře na Venuši. Luna ve Vodnáři také znamená poněkud netradiční rodinu...
Občas si lezem na nervy neskutečně, ale být bez sebe nás dosud nenapadá, asi bychom to těžko dokázali.. :17:
02.08.2010 - 19:43 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » shakti11
Jo, a co se týče té mé tolerance, to bude spíše tím Vodnářem v mém horoskopu (Slunce, Mars i Saturn ve Vodnáři), já opravdu každému svobodu dopřeju..ale pozor! nesnesla bych tzv. volný vztah v tom smyslu, že každý si dělá co chce (myslím v milostných záležitostech)...to nee. :10: Moje krédo: "Dávám ti svobodu, protože věřím, že s ní naložíš jako já...a budeš schopný nést důsledky svých rozhodnutí a svých činů" (on to před lety nezvládl, nyní tvrdí, že se změnil a je jiný...uvidíme :3:)
02.08.2010 - 19:44 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » shakti11
Vidím, že jsme psaly zároveň a obě si uvědomujeme ty Vodnářské rysy. :1:
02.08.2010 - 19:52 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Znovuzrozená
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele shakti11, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
To co jsi napsala před tím je mi hodně blízké.

A, ano, je to Vodnářem v Tvém horoskopu, a Uran je vládce Tvého slunečního znamení umístěn v 7.domě. Tak tam se ty vodnářské vlastnosti hodně projeví.
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Lev Lvu
ukázat kalendář »