VENUŠE OPOZICE URAN - Partnerský horoskop


26.07.2010 - 20:40
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Pietra di Luna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====

VENUŠE OPOZICE URAN - Partnerský horoskop
Je mi jasné, že nejde jen tak nějaký aspekt z partnerského horoskopu vytrhnout a řešit ho, přesto by mě zajímalo - co všechno znamená/může znamenat Venuše v opozici na Uran v partnerském horoskopu? Dočetla jsem se, že vlastně jakékoliv aspekty mezi Venuší a Uranem v synastrii značí nestálost vztahu, neočekávané rozchody a návraty atd...jaký význam má ale přímo opozice? Je to opravdu tak strašné, jak se na první pohled zdá? :25:

Řazení:
28.07.2010 - 00:03 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Pietra di Luna
Omyl! Uran je ve Štíru v povýšení, Venuše v Býku ve vlastním znamení, opozice v pevných znameních... Problémem by v tomto případě mohlo být to, že se ti dva k sobě cítí být přitahováni mohem více a osudověji, než v opozici z Blíženců do Střelce. Ti to spíše dokáží skončit. Nebo si nalézt něco bokem (myslím jiný zájem, ne bokovku).
28.07.2010 - 00:08 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Sosna zvlčelý
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Pietra di Luna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:22: Uran ve Štíru je v povýšení! joj, tak to moje znalosti pokulhávají. Jsem měla zato, že někde bylo psáno, že Uran ve Štíru nic moc. Jak se vlastně ten Uran ve Štíru projevuje? :25: Si tak matně vzpomínám, že oba mí partneři měli Uran ve Štíru, ale nějak jsem to neregistrovala...nebo možná podvědomě. :63:

A pokud je Venuše v Blížencích v 8.domě a Uran ve Střelci také v 8.domě? Hmm, co s tím pak. :25: :1:
28.07.2010 - 00:15 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý
Podle mne je opozice Venuše-Uran jako pružina. Zkus ji stlačit a cítíš, jak se snaží přetlačit tě zpět. Zkus ji roztáhnout a oba konce jsou k sobě přitahovány. Čím větší silou působíš, tím větší je odezva, avšak vždy v opačném směru.
To je vlastně možná návod na to, jak s touto kombinací naložit. Poznat ji co nejdůkladněji, aby člověk věděl,že bude neustále překvapován. Kdo má rád klid a bojí se v lásce riskovat, ten ať dotakového vztahu raději vůbec nevstupuje. Kdo přijme tu nestabilitu, kde bude mnoho změn a jediná jistota - jistota nejistoty, ten může prožít něco velkolepého.
Pokud je v partnerském horoskopu více oblastí, kde je možné budovat vztah, je dobré se na ně zaměřit. Domy se zkrátka nestaví přímo na tektonickém zlomu, kde dochází k nejsilnějším zemětřesením, postaví se opodál a důkladně, aby otřesy vydržely. A opozice Venuše s Uranem takový zlom představuje. Nelze tomu zabránit, aby k otřesům docházelo. Kdo se o to snaží, stejně neuspěje. Ale můžeme si najít jiná bezpečná místa a důvody, proč spolu být.
28.07.2010 - 00:20 | Filtr
(Panna) Ameliee » Sosna zvlčelý
jo :15:...jenom to přijetí té nestability takového vztahu je možná cesta ven. Možná ani ne nestabilita, jako svoboda jednoho i druhého.
28.07.2010 - 00:26 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Pietra di Luna
Tak Uran je už neosobní planeta, její vliv ve znameních se na jednotlivci v podstatě neprojeví. Má vliv o to větší na společnost, na celé generace, které se rodí pod tímto působením a kolektivně pak přetváří svět. otéž Neptun a Pluto.
Ovšem vliv v domech již má na jednotlivce vliv mnohdy zásadní, to už se dotýká každého z nás.
Ovšem pozice v domech je podle mého už spíše projevem na osobnosti každého z nás. Neposuzuj, že ji máte oba v 8.domu, to působí jen na vás.
Jeho uran se promítne do kerého tvého domu? Takový vliv totiž bude mít na tebe.
A tvá Venuše se zobrazí v kterém jeho domu? Tak bude působit na něj. Ale vždy pouze skrze partnera. Zmizí jeden z vás a zmizí i projekce planet.
28.07.2010 - 00:32 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Ameliee
Jo, vy si ten aspekt prožíváte s partnery. Ale co já? Já mám konjunkci Venuše s Uranem na ascendentu ve Štíru. Jak mám vydržet sám se sebou? :3:
A teď vážně: mně ta moje kombinace baví. Ale bojím se, že dávám zabrat lidem kolem sebe. Že moji potřebu volnosti nemusí druhá strana pochopit. Momentálně aspoň vím, že není komu ubližovat.
No, uvidíme. Nechme to koňovi, ten má větší hlavu.
28.07.2010 - 00:37 | Filtr
(Panna) Ameliee » Sosna zvlčelý
Jo, tak taková pěkně postavená konjunkce a přímo uvnitř tebe :15: :4: :32:
ale hele, víš kolik je takových lidí co to má podobně, co ty? :3:...nejsi jediný uranský typ :4: :6:
a ono, možná, až se střetneš tváří v tvář právě silnému Uranu, může to nakonec nabýt nového rozměru u tvého uranu, resp. té konj. s Venuší...vypadá to zajímavě :44: :1:
28.07.2010 - 00:52 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Ameliee
No však já si nestěžuji, to by mne v žádném případě nenapadlo! :20:
A dokonce si nikdo nestěžuje na mně. :3: Zatím... :6:
A na vše, co mě čeká, se tu upřímně těším. :15: To zas bude průserů! :41: Ale krásných. :35:
28.07.2010 - 08:40 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Sosna zvlčelý
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele shakti11, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Já si mysím, že tahle konjukce v Tobě nikomu neubližuje, že je vlastně super. Dává Ti toleranci a hlavně často znamená i poměrně originální partnerky, nečekaně začínající vztahy, ne zcela konvenční, ale to nebudeš ani Ty sám.
Můj táta má podobnou kombinaci, jen jde o konjukci Urana a Luny, a ve Lvu. Rodina byla a je opravdu hodně originální, ženu jako manželku čili mou matku si našel jako blesk z čistého nebe a i sama máma má Uran ve svém horosk.hodně zvýrazněný, v podstatě stejně, jako zbytek rodiny, všichni jej máme propojen s Lunou.
Takže bys mohl přitahovat partnerky s podobnými aspekty, tedy Venuší propojenou s Uranem a vlastní pocit originality a nespoutanosti si můžete zcela s přehledem navzájem respektovat.

Jen by mě zajímalo, jak se to u Tebe projevuje v kombinaci s tím Štírem, Venuše ve Štíru je trochu majetnická, žárlivá, co říkáš?
Navíc přímo na ascendentu.. Že by to ten Uran tak moc odlehčil? :3:
28.07.2010 - 09:48 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Sosna zvlčelý
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Pietra di Luna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Tady tomu někdo rozumí! :30:

Takže Uran, Neptun a Pluto se v naší osobnosti projeví pouze skrze dům, popř.aspekty které mají s ostatními (osobními) planetami?

Jeho Uran je v mém 2.domě, a moje Venuše je taky v jeho 2.domě. To je nějaké "býčí" ne? :25: Neznamená to něco s majetkem? :25:
28.07.2010 - 09:56 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Sosna zvlčelý
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Pietra di Luna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No, nejde o partnera, jenom zkouším, jsem zvědavá, na co se mám připravit...Ty máš Venuši ve Štíru? :22: A co myslíš tou potřebou volnosti? Bych právě spíš řekla, že ten Štír tě stabilizuje, ale vidím, že tomu asi tak není... :25:
28.07.2010 - 17:37 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Hanel
Tato diskuse je velmi zajímavá a mně donutila zapřemýšlet a podívat se na celou situaci z úplně jiného pohledu. Skoro bych se přiklonil na stranu Berberova názoru, třebas to na první pohled nezní moc logicky...
Proč? Představuji si to takto: Mám nějak umístěný Uran. Já s ním prožiju celý život. Řekněme, že v osobním horoskopu nemám žádný aspekt od Venuše. A náhle se objeví partnerka, jejíž Venuše tvoří opozici na můj Uran.
Co se stane? Na mně se projeví vliv její Venuše. Tedy něco, co zde dosud nebylo. A na ní se projeví můj Uran. Můj Uran zneklidní její Venuši, ona zazmatkuje, protože na něco takového není zvyklá. A bude provádět náhlé změny. „Přijme“ uranské vlivy a projeví se na ní. Já naopak přijmu vliv Venuše a projeví se to na mně.
Já si totiž prožil taky vztah, kdy můj Uran ve Štíru byl v opozici na její Venuši v Býku. Ona byla velmi konzervativní, neměla ráda změny, mně naopak změny nevadí. Ale ve vztahu to vypadalo tak, že neustále měnila rozhodnutí. Já se vedle ní velmi zklidnil (bohužel). Byla to ona, kdo si pohrávala s myšlenkou rozchodu a pak to brala rychle zpět. Ano, ta pružina, čím jsem ti dál, tím jsem ti blíž... Tohle na ni vůbec nesedělo. Ale teď mi to celé dává smysl. Až v celku. Já jsem přinesl do jejího života nejistotu. Já způsoboval neklid, který byl pozorovatelný na ní. Já byl příčina. A ona byla oblastí, kde se Uran projevil.

I ten závěr byl takový. Devět let spolu. Zmizela až v okamžiku, kdy to byl naprostý zvrat. Až tady to bylo v souladu s mým Uranem na ascendentu, teprve tady se to projevilo plně na mně, protože můj život nabral tím okamžikem naprosto jiný kurs.

Budu rád, když to posoudíte i vy zkušenější, jestli si to vysvětluji správně.
30.07.2010 - 10:31 | Filtr
(Panna) Ameliee » Sosna zvlčelý
jasně...rozonuju s tím, ten princip je prostě takový, ač paradoxní, jak popsal Berber, ale je to tak..podobná zkušenost :3:
30.07.2010 - 16:53 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » janicka23
Vnímáš to celkem správně, ale já k tomu podotknu, že nejde nutně o špatně aspektovaný Uran v osobním horoskopu, může být docela neutrální. Aspektace se objeví až od někoho jiného! A ten "uranský" se teprve pod tímto aspektem (v blízkosti partnera) projeví tak, jak zde bylo napsáno. A když se rozejdou, aspekt zaniká a ten "uranský" se jeví naprosto normálně.
A právě tak je to u "venušanského" z partnerů. Aspekt tvoří oni dva společně - vychází to z nich obou, nikoliv jen z jednoho. Ale rozdíl může být v tom, že jeden si je toho vědom a snaží se s tím něco dělat, druhý však nebude na takové výši, aby si to uvědomoval, uchýlí se k obviňování a naschválům. Pak už jze říct, že jeden je vinen za nezvládání vztahu.
Když si to uvědomí oba, napětí sice nezmizí, ale dokáží jeho projevy eliminovat. A mohou prožít i přes tento nestálý aspekt překrásný vztah. A rozhodně se nikdy nebudou nudit! To taky není k zahození. Nezapomínejme, že když někdo má jenom harmonické aspekty, zpravidla mu schází vůle cokoliv dělat, měnit, prožít... Žádné vzrůšo.
30.07.2010 - 20:28 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Pietra di Luna
Proč jenom Uran? :63: Proč né taky jednou Venušan? :63: To není fér! :4:
30.07.2010 - 20:56 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Sosna zvlčelý
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Pietra di Luna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
To mě jenom tak napadlo...jinak opravdu nevím, prostě střílím, odhaduju, jestli to tak je nebo ne...
31.07.2010 - 22:30 | Filtr
(Vodnář) Hanel » Sosna zvlčelý
Ahoj, vlastně se s tebou docela dost shoduju.. viz "na mě se projeví vliv její Venuše a na ní můj Uran" myslím že je to přesně tak. a pak babo raď :39:
31.07.2010 - 23:44 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Hanel
Bab je tu dost, tak snad poradí... :4: :3:
01.08.2010 - 00:26 | Filtr
(Kozoroh) janicka23 » Sosna zvlčelý
Mě napadlo, že když má někdo v horoskopu například třikrát kvadraturu Uranu, z toho jednu s Venuší, tak už se u něho může projevovat to jednání, kdy nechápe, co mu druzí vytýkají, co má změnit, a nemusí to být partner, ale jiní lidé. Že už se tak může projevovat díky tomu silně neharmonickému Uranu a vnímají to třeba jen lidé z okolí. (Asi je to spíš otázka pro astrologa, já nevím jak to je)
01.08.2010 - 01:27 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » janicka23
To je těžko posoudit!
Ostatní vytýkají a vyžadují změnu...
Ale co když ten člověk je tady, aby změnil je?
Tato zbraň (Uran) je vždy dvojsečná. A já si netroufám posuzovat až takto do hloubky.
02.08.2010 - 00:43 | Filtr
(Kozoroh) janicka23 » Sosna zvlčelý
Už to taky nebudu dál rozpitvávat, jenom mě to napadlo a jsou to takové pro mě otazníky, ale zase až tak moc nesouvisí se zadáním této diskuze. Je dobře že jsme se všichni snad shodli v tom jak se projevuje opozice Uranu a Venuše v partnerském horoskopu a to přirovnání, že se takové postavení těchto planet projevuje jako pružina, taky úplně k tomu sedí.


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v RybyRybách
ukázat kalendář »