Přátelství mezi mužem a ženou - věčné téma


15.10.2019 - 20:13
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Prairie, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====

Přátelství mezi mužem a ženou - věčné téma
Přátelství mezi mužem a ženou - pokud jsou oba hetero, vzájemně si sympatičtí a přitahují se. Jeden z nich je ve vztahu.

Je to možné, udržet na kamarádsko-přátelské rovině? Pořád? Aniž by se jeden z nich nezamiloval? A lze to udržet, když se jeden zamiluje?

Názory, zkušenosti, diskuze na téma. Zajímá mě to.

Před snad deseti lety se tady tohle téma řešilo, já tak moc obhajovala, jak je to možný (i za těch výše uvedených podmínek), ale teď si tím až tak jistá nejsem. Bohužel, nebo bohudík. To nevím.

Příspěvky: Všechny | Mici Angóra

Stránka: 1 2 3
Řazení:
17.10.2019 - 12:21 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Mici Angóra
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Khalia Zvlčelá, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Tak někdo to asi má jako sport. I tak si ale myslím, že to má nějakou příčinu. Protože pokud to někdo bere takhle, tak ten vztah přece opravdu nefunkční je. :63:
17.10.2019 - 12:24 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Khalia Zvlčelá
No, já myslím, že je velký rozdíl, když někdo hledá někoho jiného záměrně (řekněme třeba na najdise nebo na seznamce) a když se to "prostě přihodí". Pokud hledá, pak ve stávajícím vztahu nějaký problém dost možná skutečně bude. V tom druhém případě to tak ale být fakt nemusí. Další věc je, že i ten, kdo je ve vztahu spokojený, může "ujet", ale nepálí mosty, protože mu stojí za to ten původní vztah zachránit. Atd. atd. Je to složitý problém :4:
17.10.2019 - 12:33 | Filtr
(Panna) Mici Angóra
Možná není ke škodě vypíchnout dvě téze:

1. případ: Vztah je nefunkční, člověk v něm setrvává a pak už je setkání s jiným partnerem vlastně jen katalyzátorem rozpadu vztahu.

2. případ: Vztah je funkční, jeden z partnerů potká někoho jiného, zamiluje se a začne zvažovat odchod, čímž způsobí nefunkčnost stávajícího vztahu a ten se z tohoto důvodu rozpadne.

Vztah tedy ve výsledku jako nefunkční skončí v obou případech, ale nelze paušálně tvrdit, že nutně nefunkčním byl už před oním "osudovým setkáním". :20:
17.10.2019 - 12:34 | Filtr
(Štír) Nabi* » Mici Angóra
Haleluja, někdo mi porozuměl :22: :20:
17.10.2019 - 12:44 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Khalia Zvlčelá
To teda nevím proč, tranzit řekněme Urana k Venuši Ti může "přihrát" lavra :4:, ale už Ti asi nepřiletí do ložnice a nebude nad Tebou výhružně viset, abys pod tíhou dojmů kvůli němu musela opustit muže :2:
17.10.2019 - 12:45 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Mici Angóra
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Khalia Zvlčelá, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No právě. Na tranzity se nemůže člověk vymlouvat, a to ani ve způsobu komunikace. :4:
17.10.2019 - 12:45 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Mici Angóra
No, to máš sice pravdu, ale současně je to i tak jak píše Háňa.
"Funkční" totiž není objektivně definovatelné zvenku, je to subjektivní pocit každého "účastníka zájezdu" :4:.
Druhá věc je, že zvenku se vztah může jevit jako totálně nefunkční (a oba v něm z nějakého nepochopitelného důvodu zůstávají :4:) nebo taky přesně naopak :21:
17.10.2019 - 12:46 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Mici Angóra
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Khalia Zvlčelá, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Pokud je vztah funkční, proč jeden zvažuje odchod? :63: Je fakt že zamilovanost jinde pak pomáhá akorát vypíchnout ty věci, které vlastně nefungovaly, takže v konečném důsledku... :4: Ne, nechám toho. :61:
17.10.2019 - 12:47 | Filtr
(Štír) Krok » Mici Angóra
Jsem to vlastně nemusel psát. Než jsem to dopsal, Vy jste to napsala jasně a výstižně v pár větách. I o mně tehdy. :15:
17.10.2019 - 12:47 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Khalia Zvlčelá
Jo, už jsem to pochopila, to je na tu Lunu opo Uran :4: Už mlčím :14:
17.10.2019 - 12:51 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Buddha/2
Mě strašně baví argumentace zrozenců znamení Vah: ano!!! - ale !!!!
Však já taky tvrdím, že je to složitý problém a v podstatě respektuji všechny názory, které tady zazněly. Hned na začátku jsem napsala, že je to individuální a teď bych ještě dodala, že nic není černobílé. :17:

Jinak tu funkčnost a nefunkčnost jsem zde určitě nemyslela při pohledu zvenku, ale jako subjektivní pocit, mně jde jen o to, jestli ho dotyčný měl už před nevěrou nebo až po ní, o nic jiného.
17.10.2019 - 12:53 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Khalia Zvlčelá
Zvažuje ho, protože se zamiluje, to je jasný, ne? Než se zamiloval, tak byl spokojený, co je na tom nepochopitelného? :4: Podle mě může člověk milovat partnera a i přesto potkat někoho, komu nemůže odolat, to se přece nevylučuje a tady na najdise jsem to četla už tolikrát, že mi přijde, že to mám vypálené jako cejch v mozku :2:
17.10.2019 - 12:57 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Krok
"Jen lidé většinou odchází až v okamžiku, kdy se zamilují do někoho jiného."

Vím, že tam máte "většinou", ale přesto mám potřebu napsat: ne, všichni ne, tohle je podle mě typicky chlapská záležitost, chlap totiž téměř nikdy neodchází do nejistoty, čest výjimkám. :1: Naopak žen, které odešly z dysfunkčního vztahu a riskly, že třeba i zůstanou už samy, znám docela dost.
17.10.2019 - 12:59 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Mici Angóra
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Khalia Zvlčelá, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ano, ale pokud se zamiluje jinde, je divné, že city k tomu prvnímu záhadně vyprchají, ne? To nedává právě smysl. To je jako říct, že když se mi narodí druhé dítě, tak to první už nemiluju. Chápu, na co narážíš, ale toto jde zatím fakt mimo mě. :4:
17.10.2019 - 13:02 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Mici Angóra
:4: Já věděl že Tě pobavím :5:

No a nebo třeba jiný příklad. Dvacet let čistíš okna novinami a funguje to.
A pak zjistíš, že existuje švédská utěrka :46:

No to jsem si zase hloupě naběhl :61:
17.10.2019 - 13:03 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Khalia Zvlčelá
Ony ale právě nevyprchají, proč myslíš, že se tolik lidí zmítá v paralelním vztahu a neumí se rozhodnout? Ten finální odchod od partnera má taky spoustu nuancí, případů typu "potkal(a) jinou/jiného a vzal(a) okamžitě čáru" bude asi minimum, mohla ho/ ji milenka/milenec časem dotlačit, tak se rozhodl, aby měl konečně pokoj (tím nikoho nezbavuju zodpovědnosti, to je jen příklad!) atd. atd. :1:
17.10.2019 - 13:04 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Mici Angóra
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Khalia Zvlčelá, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No, proč myslím... nevím, je to moc složité. :61: Já se taky nerozhoduju mezi prvním a druhým dítětem, prostě miluju oba, ale když už se mám rozhodnout, tak volím stabilní Kozoroží zázemí. :41:
17.10.2019 - 13:05 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Buddha/2
No ale jo, já s tím souhlasím :4: Já přece netvrdím, že nikdo nemá právo nikoho opustit, když potká někoho leošího. Mně vadí to házení špíny na předchozího partnera, nic víc, nic míň :1: Je i hodně lidí, kteří jsou schopni říct, že odchází, i když jim předchozí partner nic zlého neudělal, přijmou zopdpovědnost za svoje rozhodnutí. Tam by se dalo říct: jeden funkční vztah skončil a druhý začíná a na to bych ani nepípla :3:
17.10.2019 - 13:07 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Khalia Zvlčelá
S dětma bych to asi nesrovnávala...
No vidíš, uměla by sis jednoho vybrat, to je jedno, kdo by to byl. Někdo si zase vybere toho nestabilního a nepředvídatelného milence, já to nesoudím, jen říkám, že to, že si někdo vybere jiného nemusí nutně znamenat, že ten první nebo vztah s ním stál za hovno, to je celé poselství desítek posledních příspěvků. :62: :1:
17.10.2019 - 13:07 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Mici Angóra
O chlapech se nepřu, ale ti většinou opravdu v okamžiku zamilování mozkem nebudou myslet. Oni vůbec nebudou myslet, ani tím dole, jak se někdy tvrdí.
Ovšem s ženami mám naprosto opačnou zkušenost. Dříví na sobě nechají štípat, neodejdou... A pak se objeví někdo a jdou.
Ale máš pravdu, že toto se mění. U starších žen podle mého pozorování více platí to, co jsem napsal. Mladší ženy jsou již odvážnější a dokáží odejít i jen tak pro nefunkčnost vztahu, nemusí mít nikoho v záloze. Třeba má sestra do této skupiny spadá. Ale i mezi těmi mladšími je to ne moc výrazná skupinka. Alespoň kolem mě. :3:
17.10.2019 - 13:08 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Sosna zvlčelý
Tys to zase rozsek :61:
17.10.2019 - 13:10 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Sosna zvlčelý
Souhlasím, u žen bude asi taky hodně hrát roli jestli mají děti, na věku a ekonomické (ne)závislosti. :17:
17.10.2019 - 13:17 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Mici Angóra
No znám takovou ženskou... Taková Morová rána. A ta vysloveně záměrně, moc dobře si toho byla vědoma, odloudila muže od rodiny, aby ho měla pro sebe. Jak nechci soudit, tak zde to bylo fakt hnusné, protože ona byla schopna pro jejich rozklížení psát anonymní SMS jeho ženě atd.
Muž odešel od ženy i dětí a byl s ní. Založil novou rodinu, dvě děti...
A pak jí prchnul s jinou. (Upřímně u této druhé se jeho odchodu moc nedivím, ale to je čistě subjektivní hodnocení. :3:) A to byste měli vidět a slyšet ty výlevy, jaká je ta nová svině a ku..., jak se mohla srát do rodiny s dětmi atd.
Mimochodem když kvůli vám někdo opustí děti, nepočítejte, že vám se to s ním nemůže stát. Právě naopak, takový partner s tím evidentně nemusí mít morální problém. A každý si přitahuje to své.

To je jen taková vsuvka o Morovce. Morovku jsem si vypůjčil od Sováka, ženu jsem však poznal osobně, má známá ji má v rodině.
17.10.2019 - 13:17 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Mici Angóra
Ale já Ti rozumím, taky to nemusím. Ale přijde mi to tak samozřejmé, že to nemusím zdůrazňovat :1:
17.10.2019 - 13:20 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Sosna zvlčelý
No, to je ono biblické o třísce v oku ... resp. když dva dělají totéž, není to totéž, případně co sám nerad, nečiň jinému :4:

-konec okénka lidové slovesnosti - :61:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Lev Lvu
ukázat kalendář »