můžete mi poradit ve vztahu


27.02.2012 - 08:44
(Rak) Scotty_01
můžete mi poradit ve vztahu
Chtěla bych vás požádat o radu, líbí se mi vaše diskuze, která srší moudrem a snahou dobrat se toho podstatného a tak, prostě ne jako jinde na servrech, kde se to hemží sprostotou a vulgaritou až je mi trapně vyrukovat s tím svým problémem tady v tom duchovním pokojíčku.Jsme s manželem již devět let, máme dvě děti a v celku spokojený život, tedy myslím, zím, že nemáme nějaké základní rozkoly, ale problém je oblast sexu, tam to prostě nefunguje vůbec. Můj manžel se jeví jako, že to vůbec nepotřebuje. Normální je u nás sex například jednou za 4, 5 nebo také 7,8 měsíců. Jednou to bylo dokonce skoro rok. Nejdřív jsem byla zoufalá a snažila se ho přimět ke komunikaci, ale potom jsem zjistila, že to nemá žádný výsledek a zkoušela mu dát čas, prostě to neřešit a doufat, že to přijde samo, ale nepřišlo. V podstatě mi přišlo, že kdybych takto čekala, tak máme interval i dva, tři roky. No a potomto zjištění jsem se úplně stáhla do pozadí a trápím se tiše tím, že já bych to chtěla a on ne. Mluvit o tom nebude, už to ani nezkouším, prý je to tak všude a je to normální. Prosím poraďte mi, co si o tom myslíte ?

Stránka: 1 2 3 4 5
Řazení:
27.02.2012 - 09:39 | Filtr
(Kozoroh) Zornička » player
:39: ten sdandart to ale nemyslíš vážne :43:
27.02.2012 - 09:40 | Filtr
(Rak) Scotty_01 » player
takže oni se ti muži musí přemáhat, aby měli sex se svojí ženou ?

to je právě to, že když tohle slyším, tak si to hned dám do souvislostí se svojí situací a je vymalováno, ale kdyby to tak bylo, tak bych asi raději upřímnost od něj
27.02.2012 - 09:41 | Filtr
(Býk) player » Ruby
Přesně tak,Rubísku.

Atraktivita je k ničemu.I Šeherezáda vypadá každý den stejně a dělá ty stejné věci.

Mě je tak nějak všech líto.Kámošů,kteří doma musej a nechtěj,jejich žen,které touží,ale dostávají už jen chleba s máslem podle kalendáře místo kaviáru,chlapů,manželkama odstavených od lože i milenců s nestejným libidem.

Vztah - toť ta nejtěžší alchymie na světě.
27.02.2012 - 09:43 | Filtr
(Kozoroh) Zornička » Ruby
Ruby, ale toto ty popisuješ úplne iný prípad. So ženou raz za tri mesiace ale iné ženy si neodpíral :43: :47:
To by bol šmytec v cuku letu :50:
27.02.2012 - 09:46 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Neferlin, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
A není třeba na chlapy?
27.02.2012 - 09:48 | Filtr
(Býk) player » Scotty_01
Ano.

Já mám erotiku div ne jako náboženství,ale když jsem žil na hromádce,tak jsem se přistihl,že už druhým rokem počítám dny,kdy jsme naposledy dělali,aby nebyl dlouhý prostoj.A to prozření mě tenkrát úplně vyděsilo.Člověk si pak řekne:když takhle uvažuju někde po osmnácti měsících,co bude za čtyři roky?

Série nevěr?
Askeze?
Psychické přepětí v naší ložnici?

Pravda - nebyli jsme eroticky na stejných vlnách,to jsem zažil s jinými milenkami,ale opravdu - jak mi to vychází a v podstatě to shrnuli v rozhlase v debatě se sexuologem,ta doba vyčerpání sil je okolo čtyř let.

Čili - pokud jde člověku o sex jako takový,měl by otočit asi 10 partnerů za život a polovina lidí to tak má.Nebo jedou z podstaty.

Proto smekám před lidmi,kteří jsou spolu 30 let
a řeknou - v ložnici nemáme problémy.

27.02.2012 - 09:49 | Filtr
(Kozoroh) Zornička » Scotty_01
Toto vôbec neber do úvahy. Každý sme iný, každý vzťah je iný, je X párov ktoré majú z toho radosť a do takej roviny sa v svojich želaniach obracaj. Ja vo svojom okolí nepozorujem, že by sa niekto musel raz za mesiac ešte k tomu premáhať :43: To sú len drísty pri pive - raz sa chvália ako to zvládnu trikrát za noc a inokedy zas ako sa musia raz mesačne premáhať :4:
27.02.2012 - 09:51 | Filtr
(Rak) Scotty_01 » Ruby
Ano, dříve jsem tu snahu měla, ale tím, jak to nemělo valnou odezvu už jsme se v tomto poli strašně odcizili. Když to tak řeknu, tak já už dneska asi nemám odvahu na nic, abych nebyla zase nějak odmítnuta a nezačala se z toho znovu už po miliontý hroutit. Možná už je to prohraný a on by reagoval , jak tady zmiňuje Player na nějakou novou ženu. Proč teda ale zůstávají ti muži se ženami, se kterými vlastně být nechtějí.

Bojím se odejít, protože co když to budu řešit znovu a s někým jiným a nebo zůstanu sama. Bojím se toho.
27.02.2012 - 09:56 | Filtr
(Kozoroh) Zornička » player
V ložnici po tolkých rokoch nemajú problémy práve preto, lebo nepočítajú tie dni ako ty že nastal prestoj..
Platia pre nich iné hodnoty, tú erotiku vo vzťahu nestavajú na prvé miesto ako ty a v harmónii ktorá nastáva u nich v súvislosti s inými záležitosťami potom harmonizuje aj ten sex.
Takže po toĺkých rokoch ked majú sex raz za mesiac tak povedia ako píšeš - v ložnici nemáme problémy, kdežto ty si vydesený :1:
Možno by to chcelo vyplniť ten čas strávený so ženou aj niečím iným nielen erotikou a hned by sa ti rozšírilo spektrum dôvodov ju obdivovať a byť s ňou spolu :74:
27.02.2012 - 09:57 | Filtr
(Beran) Ruby » Zornička
Nemyslím, že jiný případ. Tím ale ani nemyslím, že zakladatelce diskuze manžel zahýbá. Může i nemusí. Ostatně manžel mé kamarádky se jí taky nechodil se svými zálety chlubit, stejně jako ona jemu.
Po pravdě už jsem se kolikrát divila, že si po těch letech nevyložili karty na stůl, protože ona dodnes svůj milenecký vztah před ním tají. Ale asi je to takové "tiché vědění". Ona zase "tiše ví", že on se schází s jinou. Vím ale, že by si ten život-kdyby mohla-tak nezopakovala. V podstatě už ji tam drží jen nějaké firemní majetkové věci, které se musí dotáhnout do konce a pak se chce rozvést a odejít, žít s někým naplno.
27.02.2012 - 09:59 | Filtr
(Štír) Nabi* » Zornička
No přesně tak... holt kdo bere ženy jen jako milenky, vždycky ty milenky bude mít a NIKDY ne opravdovou partnerku... Však si sám začne pokládat otázku jakže je to vlastně s těmi vztahy jak se mu nedostaví erekce! Najednou to v mozku bude vypadát všelijak možně jen ne stylem: "Mám totálně jasno a zcela určitě mám pravdu"!!!
27.02.2012 - 10:04 | Filtr
(Býk) player » Zornička
Souhlas.Oni tam také sexuologové říkali:po čase se na sex vyprdněte,láska je něco jiného....no ale o tom tady mluvíme,že?
Naše korespondentka tady přece chce pomoc právě s tímto případem.
Ona má sex,ne že ne,jenom v rozsahu třicetiletého soužití,nikoli devítiletého.
27.02.2012 - 10:06 | Filtr
(Býk) player » Nabi*
Tak určitě máš pravdu...nebo opravdovou partnerku,až ti třeba v šedesáti opravdu nebude stát erotika nikde v popředí.Ale zatím to tak je,zrovna tak,jak u tebe,dle tvého předešlého odstavce.

Takže - hurá do reality.Chci vášeň nebo manžela?

Obojí?

To už je skoro moc.


(Ono status milenka - milenec je v podstatě v životě lidském mezi dvěma pohlavími nejvýš.Nikdy nic lepšího neprožiješ,než v tomto spojení.Je však jedna výjimka.Pokud se dva lidé berou za účelem vyvíjení společného plánu.Např mám dva známé manžely architekty,bohatí až bůh brání,ale žijou jen pro svou profesi...pak ano).
27.02.2012 - 10:13 | Filtr
(Štír) Freja » Zornička
:30: :30:
27.02.2012 - 10:13 | Filtr
(Štír) Nabi* » player
O dívej Pláyo, jak už jsem řekla, nejsem extrémistka a nesnáším tyhle "buď anebo"... Jak už se psalo dříve, každej to má jinak a já to nehodlám takto oddělovat!
My si holt neporozumíme... i když často souhlasím s tím co píšeš, tak přece jenom si myslím, že v některých věcech je to prostě individuální a ne každý chlap to má jako ty a ne všechny ženy jsou stejné! Ty ženy posuzuješ pouze z pohledu mileneckého...nic víc v nich nevidíš... Tudíž z mého pohledu je takový chlap docela stejně k ničemu jako chlap, který na mě nesáhne! Vyjde to na stejno! To ty chlapy budu radši častěji střídat, ale chci alespoň krátkodobě všechno! Harmonii na všech frontách.
Každopádně u mužů u kterých vím hned od začátku že by to neklapalo na více než jedné frontě prostě nejdu! Škoda námahy :3: :29:
27.02.2012 - 10:17 | Filtr
(Beran) Ruby » Zornička
Máš i nemáš pravdu. Samozřejmě, čím jsou spolu partneři dýl, tím větší pouto se mezi nimi tvoří-pokud jsou spolu opravdu rádi-a hodnoty se mění, posouvají...ale netroufla bych si tvrdit, že erotiku nestaví na první místo. Muži rozhodně ano.
Má zkušenost s mým druhým manželem byla trochu podobná. Já měla větší potřebu, on si brnkal po večerech na kytaru, cvičil si prsty a já se před ním promenádovala v dráždivém prádle abych ho dostala kam potřebuji po dvou letech vztahu. Dostala ho jiná. Nesedli jsme si. Kdybych s ním prováděla taková alotria jako s mým současným partnerem, možná jsme dodnes spolu. Ale chemie neměla tak úplně dokonalý vzorec a mě to prostě nešlo, nešlo mi dát mu to, co by si zasloužil. A byl to fajn chlap. Harmonizovali jsme spolu po všech jiných možných stránkách. Jen ne v této.

27.02.2012 - 10:20 | Filtr
(Býk) player » Nabi*
Ne,že neshodnem.Vždyť ty si napsala úplně totéž,co já.

Popisuješ milence.Ano - dokud nejsi okroužkovaná,jsi přece milenka - i pokud spolu žijete na hromádce.To je to o čem mluvím.

Ty si myslíš,že já se svejma holkama nejezdím na dovolené,nechodím do divadel,na procházky,za zážitky? že jen zazvoněj a vlezou poslušně do postele?

Milenka - to je květ života.Ten musíš hýčkat,opečovávat a milovat. :3:
27.02.2012 - 10:22 | Filtr
(Býk) player » Ruby
:15:

Ty jsi úžasná...máš odžito přesně to,co já.Mohla bys přednášet na fakultě.Klaním se až čelem beru o zem! :30:
27.02.2012 - 10:25 | Filtr
(Štír) Nabi* » player
Jasně Pláyo :101:
Možná stejné slova, ale jiné motivace...
27.02.2012 - 10:28 | Filtr
(Býk) player » Nabi*
Motivace je přece milovat...co jiného?

Někdo má motivaci hnízdo,jistoty,někdo i luxus.Já mám motivaci milovat a žít.Ale to už nepatří do této diskuse,už to prasíme.

I když kdo ví,protože Scotty stejně nakonec bude hledat cestu z problému ven. :8:
27.02.2012 - 10:30 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele HANINA64, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Celé manželství jsem vycházela z jedné věci.Toho sexualního života neni tolik jako normálních všedních dnů.V tom normálním životě u nás vládla docela shoda prostě normál.A ten sex?Ano točí se kolem něj svět ,když to nejde tak to nejde podle toho bych už musela být alesponˇ5 krát rozvedená.Ale pokud jsme myslící lidé tak se dá ledacos vyřešit dohodou.Prostě žij a nech žít.Jsem vdaná 46 let v červnu bude.
Vím ne každý má to tak stejně ,ale je potřeba hledat u partnera i jiné hodnoty než ten sex,protože ten jednou stejně přestane fungovat a je to jedno z čí strany.Asi blbéj názor ale je můj. :41: :22:
27.02.2012 - 10:35 | Filtr
(Rak) Scotty_01 » Nabi*
Děkuji vám moc za vaše příspěvky. Diskutujte dál, protože to je úžasný, kolik zkušeností, příběhů se tu potká a každý si něco nese.

Vychází mi z toho, co jste tu popsali spíš ten rozchod. Je tak těžké rozejít se s někým, koho vlastně milujete, máte ho rádi, představovali jste si s ním život , ale on o vás vlastně nejeví zájem, ale je to tak. Vlastně sama vím, že je to pro mě nepřijatelné, žít takhle dál. Je jasné, že mám strach i z toho, že třeba nakonec zůstanu sama a budu litovat, že jsem s tím nespokojila, jak tady taky někdo psal, že nakonec ta žena litovala, ale tohle se taky žít nedá.

27.02.2012 - 10:37 | Filtr
(Kozoroh) Zornička » Ruby
Ruby, aj tento muž zadávatelky diskusie nestavia erotiku na prvé miesto.. A viac je takých. A vôbec..Čo všetko je tá erotika ? Zas by sme mohli písať do nemoty. A nikam by sme sa nedostali, u každého je to inak. Ked si nesadnú ako píšeš, tak je márna každá snaha, ale tak to chodí.
Aj ja som mala občas kusy čo bolo treba do nich drgať jak Hujer ked ukazoval na hodinky že "už je čas" :4: A dali si povedať. Samých by ich to netrklo.. :4: :17:
27.02.2012 - 10:42 | Filtr
(Kozoroh) Zornička » Scotty_01
Ja v tom rozchod zatial nevidím. Podla mňa si ešte všetky možnosti nevyčerpala a kým nevieš pravú príčinu lebo nekomunikuje a nemáš to všetko overené a utvrdené, sú všetky uzávery predčasné :74:
Musíš si zvážiť, čo ťa bude trápiť viac, či to že ležíš úplne sama a máš možnosť tam dostať koho chceš alebo
či ležíš vedľa niekoho kto ťa nechce a máš možnosť ho ešte dostať tam kam chceš
Ktorá verzia preváži, tá je správna. na toto zistenie potrebuješ čas pretože manželstvo a rodina naozaj len o tom sexe nie je, sama musíš vedieť čo je pre teba dôležitejšie :17:
27.02.2012 - 10:42 | Filtr
(Rak) Scotty_01 » HANINA64
Ono to není jen to, že bych neviděla nic jiného než SEX, SEX a zase SEX. Že bych nenašla u partnera nic jiného a zaobírala se jen touto jedinou stránkou našeho vzájmeného vztahu. Naopak, již dlouho se zaobírám všemi možnými oblastmi našeho vztahu a je to fajn, ano, máme zážitky, jsme v přírodě, milujeme naše děti, vše se krásně propojuje v nich, je to všechno vesmírně krásné, ale právě to, co tu krásu má korunovat a propojit ještě mezi náma dvěma- to tam není. Asi, kdybychom spolu byli dvacet let, možná bych sem ani nepsala a brala bych to jako normální, ale prostě potřebuješ vědět, že ten druhý, koho ty miluješ a s kým tohle vše sdílíš o tebe má zájem jako o ženu. Nepotřebuji ,aby ze mě strhával šaty třikrát denně a aby mi pěl pod okny. já nevím,myslím, že chci základ, Sukanah
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v KozorohKozorohu
ukázat kalendář »