Svatba


02.03.2010 - 21:08
(Býk) Theodwyn
Svatba
Můj přítel si mě nechce vzít.Jsme spolu už skoro 12 let, protože to byl můj první, bylo tam samozřejmě několik rozchodů, kdy jsem hledala něco "lepšího" (nezadařilo se :4:), ale od té doby, co máme prcka (1,5 roku) je náš vztah téměř idilický.Už několikrát jsem mu na rovinu řekla, že bych chtěla, abysme se vzali, pro mě to je kromě papíru taky zpečetění našeho svazku a rodiny...vždycky mě odmítl, pokaždé s jinou, veskrze blbou výmluvou.Nevím, jaký je skutečný důvod, čeho se bojí?! Netušíte?Ještě chci dodat, že pod nátlakem rozhodně není, zmíním se o tom tak jednou za půl roku a vždy jemně a bez vyčítek.

Stránka: 1 2 3 4 5
Řazení:
03.03.2010 - 08:38 | Filtr
(Vodnář) Krovka
No jo, mně o tom povídej :63:
03.03.2010 - 08:39 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele josefinka1, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
ano to je pravda,já myslela spíš v té lásce se nic nemění a třeba ve stylu života také nic.
03.03.2010 - 08:45 | Filtr
(Vodnář) Krovka
Tak odchodu druhého, pokud opravdu chce, se stejně nezabrání :8:.
Na druhou stranu zase v nesezdaném vztahu děti zůstávají matce bez soudních tahanic, ne?

Ono je to fuk...já jsem na tom podobně jako Theo :23: :4:

03.03.2010 - 08:51 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » josefinka1
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Janíčko Skútrista, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Manzelsky zvezok je pre mnohych akasi psychologicka bariera,ktora tie povinnosti a zodpovednost akosi "spevnuje po vsetky casy" a toho sa ludia boja.

Takze je to stejne,ale aj nie je.

U ludí hraju pocity vecsiu rolu v živote,nez si myslia.
03.03.2010 - 08:54 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Janíčko Skútrista
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele josefinka1, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
ono je to spíš až ted v poslední době,za mých mladých let bývalo manželství mezi dvěma milujícími lidmi jaksi více samozřejmostí. :63:
03.03.2010 - 08:59 | Filtr
(Rak) ordep
Dovedu si představit odmítavý postoj přítele k sňatku. Dnes se mladí muži bojí jít "pod čepec". Často to vnímají jako ztrátu své suverenity a svobody v rozhodování. Důvodů je samozřejmě mnohem více, ale vždy je v tom obava o vlastní budoucnost, nést odpovědnost nejen za sebe, ale celou rodinu. To je pro chlapa často nepřekročitelný práh! A co jeho kamarádi? Pokud nejsou sami zamilovaní, tak jsou silnou brzdou v nabádání ke sňatku...
Jsem 35 let ženatý a přes všechny bouře, které každé manželství provázejí,jsem dnes opravdu šťastný. Pravdou je, že jsem se ženil v "těžké" zamilovanosti a svatba byla tak i pro mě poctou a radostí. Ta zamilovanost po letech mizí a potom se už do toho svazku manželského z pragmatických důvodů moc nechce. Pokud se milujete a hrozil by byť jen náznak rozchodu, milující partner tomu zabrání i za cenu sňatku :3:...
Jinak zdravím a naprosto souhlasím s melanií! :17:
03.03.2010 - 09:02 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » josefinka1
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Janíčko Skútrista, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Boli vecsie istoty,nez je tomu dnes.Nebol napr.problem zamestnancom pridelovat byty alebo nenavratne požičky novomanzelom.
03.03.2010 - 09:06 | Filtr
(Vodnář) Krovka
Řetězová reakce :23:
03.03.2010 - 10:29 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Janíčko Skútrista
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele josefinka1, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
to je pravda, že stát podporuje nejistotu v lidech,ale kyž už je třeba dítě na světě a žijí spolu někde,tak svatby by se nemuseli tolik bát.
03.03.2010 - 10:46 | Filtr
(Býk) player
:61:
To je jednoduchý...nechce se rozvádět.
03.03.2010 - 10:53 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Iza23, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
ach ti chlapi... :4: maju taku predsvadobnu paniku...a pritom sa podla mna zas az tolko v tom manzelstve nezmeni...co poznam vydate kamaratky, kazda jedna toho svojho musela do svadby nutit...inak by boli doteraz slobodne :3:
03.03.2010 - 10:55 | Filtr
(Býk) player » Iza23
Všechno se změní.Všechno jde do kopru,scvrkneš se na jakéhosi sluhu rodinného krbu,ztratíš většinu kamarádů,jelikoš na ně nebudeš mít čas a děláš 90% věcí,které ne snad,že bys nenáviděl,ale rozhodně bys jinak dělal jiné.
03.03.2010 - 11:03 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Iza23, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
myslis? pre mna je svadba party v bielom, potvrdena na papieri :3: zijem s priatelom v spolocnej domacnosti uz vyse 2,5 roka, navyse v Irsku a nic sa nezmenilo...preco by to mala svadba zmenit? :3: este tak mozno dieta zmeni vztah, ale manzelstvo? :25: ako si to zariadis, tak to budes mat... :17:
03.03.2010 - 11:11 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Sem.miš, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ahoj.
Tak docela úplně taky nevím, co k tomu převážně chlapy vede, ale kromě důchodu po manželovi dneska manžeství skutečně neskýtá žádné "výhody". Je to spečetění svazku na papíře, je to o společném jméně... Ale není to záruka ani kvality ani dlouhého trvání vztahu. Všechno okolo matérie se dá zařídit přes závěť nebo ustanovení hlavní osoby v životní pojistce a tak. Jméno Ti za 1000,- na matrice změní taky, abyste měli stejný.

Takže jde o něco uvnitř.
Můj kamarád již také žije 12 let se svou přítelkyní a mají spolu dcerku, teď šla do školy. Mají naprosto harmoncký vztah, dokonce byl i tak nemocný, že nevěděli, jestli zemře nebo ne... a stejně si jí nevzal. Říká, že kdyby si jí vzal, tak to krásné jde všechno do řiti a určitě by se za chvíli rozvedli.
Nevím, proč má takové myšlenky, protože jeho rodiče jsou od svatby stále spolu a mají harmonický vztah. Ale jeho přátelé se každou chvíli rozvádí.. Vidí to okolo sebe. A chce tomu předejít... Tím, že se neožení.

Mě to přijde jako velmi negativní myšlení, které když si v sobě živí, tak se nakonec stane. Jenže si to nedá vysvětlit. Myslí si, že když je to takhle super a funguje to, po svatbě by se to pokazilo. Nenechá si vysvětlit, že super je to proto, že tomu teď věří a když tomu bude věřit i po svatbě, bude to tak i za dalších 12 let. Jen tomu musí věřit a ne život po svatbě již předem degradovat a odepsat. Jak potom vypadá celý jeho život, přestože má skvělou partnerku? Nevěří si, že je schopen krásného vztahu v manželství, ji obdivuje a sám může mít v sobě malé sebevědomí, protože zrovna nemá práci a když ji má, tak vydělává tak jako tak míň než ona. Má v sobě myšlenku "nejsem schopen zabezpečit rodinu" a podvědomě ho to trápí. Taky z toho měl ty zdrvotní problémy. Navenek to nedává znát, ale ono se to navenek vždycky nějak projeví, když to člověka žere uvnitř.
Byť jen tím, že se nechce ženit.
Nevěří sám sobě, že je schopen nebo nevěří, že to má smysl, nebo na příkladu ostatních nevěří, že to vydrží...
V každém vztahu je totiž nejdůležitější důvěra - v parnera i ve vztah. Jinak to není ono.
Tak hodně štěstí.
:17:
03.03.2010 - 11:20 | Filtr
(Býk) player » Iza23
Řeknu to takhle:manželstvím žena získává pocit-TEĎ JSI JEN MŮJ A JÁ JENOM TVÁ:alespoň takhle to vykoumali psychologové.
Já jsem zjistil jinou věc.Můžeš milovat zvířata,lidí,Zemi,všechno,ale sám se narodíš,jako samostatná jednotka funguješ a sám vjedeš do pece krematoria.Žádný můj-tvůj.

Lidé se mohou zbožňovat,sdílet,ale institut manželství je jakoby závazaek ke spartánské disciplíně.Je to zkrátka složité...
03.03.2010 - 11:26 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Iza23, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ako ktora zena :3: preto si treba vybrat taku, ktora partnerovi bude vyhovovat aj po svadbe :3: :4: ja si na partnerstve medzi mnou a mojim partnerom vazim prave tu slobodu a respekt, ktory voci sebe mame...nevidim dovod, preco by sa to malo po "party v bielom" zmenit :3:
03.03.2010 - 11:34 | Filtr
(Blíženci) Elatka
Páni, já zas nechápu, proč se brát. :4: Víš jak se říká, kamarádství je nádherné, než spolu kamarádi vyspí. Každý vztah je idilický, dokud se dva nevezmou.. Jsou zářné vyjímky, ale když nechce, tak proč to dělat? Jste spolu šťastní a spokojení? Tak proč to dělat? Já osobně jsem se vdávat nikdy nechtěla, je to pro mě prostě papír, který nadělá problémy, kdyby se dva chtěli rozejít. Když se chce rozejít prostě pár, tak se jeden sbalí, zmizí a zahojí se to. Ale při rozvodu je to soud, majetek, dítě.. a šup, a jsou tam hádky, problémy a dítě trpí. Svatba je krásná věc, ale dle mého smýšlení jaksi totálně zbytečná. Prostě jednodenní drahá paráda a papír o přepsání osoby na majetek. Mluvili jste někdy o jeho názoru na svatbu nebo Ti prostě jen řekl, že nechce?
03.03.2010 - 11:43 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Sem.miš, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Naprosto souhlasím !!
Nikdo nikoho nemůže vlastnit. Všichni jsme si navzájem jen půjčení. Abychom se sdíleli. S papírem nebo bez.

A to už jsem tu jednou zakládala diskuzi o tom, že bych zrušila při svatbě:
Berete si zde přítomnou...
Nikdo si nemůže nikoho vzít, ale lidi to tak mnohdy berou.
Můžou se sobě oddat, můžou se sdílet, ale nemůžou se vlastnit.
O tom to taky je.
Tyhle blbý věty bych prostě zrušila. Už jenom ty můžou někomu navodit nechuť ke svatbě.
:2: :3: :4:
03.03.2010 - 12:15 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Janíčko Skútrista, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Manzelstvo je vlastne zmluva stejnych ziadostí.Takze ide len o zhodu v oblasti zaujmov.
Pocit vlastnictva vznika na podklade strachu.Preto sa snazíme vsetko pominutelne sputat do pevnych kategirií a preto tak chapeme i manzelsky zvezok.Jedinym nasim kapitalom je vsak len prítomny okamih.To je jediné,co máme a nikdy nemozeme stratiť.

Z pocitu vlastnictva napr.odvodzujeme aj to,ze ak nás partner opustí,tak je nám neverný.V skutocnosti ale ziadna nevera neexistuje.Ked sa vsak zbavime akychkolvek predsudkov,tak zistime,ze existuje len dianie.My sme vsak ustarostení namiesto toho,aby sme sa len starali o to,co je nutné.

:1:
03.03.2010 - 12:27 | Filtr
(Býk) player » Sem.miš
A co v dobrém i zlém?To bys nechala? :4:
03.03.2010 - 12:28 | Filtr
(Býk) player » Janíčko Skútrista
Správně!SLYŠÍTE TO???!!!


SLYŠÍTE TO???????SÁKRYŠ?

N E V Ě R A
N E E X I S T U J E !!!


:15: :15:
03.03.2010 - 12:29 | Filtr
(Vodnář) Krovka » player
Tak ta žena, která manželstvím získává pocit: JSI MŮJ, tak má celkem smůlu.....protože pokud chlap bude chtít odejít, tak stejně odejde, ať je na to papír nebo ne :61:

Myslíš, že jsou dneska ženské tak naivní? :20:
03.03.2010 - 12:31 | Filtr
(Býk) player » Krovka
Jasně .Jsou. Pak už by to mělo jen jeden smysl.Až budeš zdrhat,oberu tě na kost.
03.03.2010 - 12:36 | Filtr
(Vodnář) Krovka » player
Myslím, že ženy vedou i jiné důvody ke svatbě než VLASTNIT TOHO DRUHÉHO a svazkem si jeho lásku a věrnost POJISTIT :23:

A když už jsme u toho, tak většinou snad žádá muž o ruku ženu, ne? :61: Tak proč to jako dělá ... a neříkej, že je pod nátlakem a dělá to proto, že se to čeká :23: ... má přece svůj rozum a takové důležité rozhodnutí dělá z vlastní vůle, ne :63:
A jestli ne, tak je to :49:, který se nechal ukecat a natlačit do něčeho co vlastně on sám nechce :44:
03.03.2010 - 12:36 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele funik, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Je to jasné..nevidí v tom nic pozitivního tak proč by to dělal? Riskovat rozvod?Po těchto letech v tom nevidim strach,ale taky spíš zbytečnost...
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v RybyRybách
ukázat kalendář »