Je zlem milovat a zbožňovat více partnerů souběžně?


05.11.2009 - 15:43
(Býk) player
Je zlem milovat a zbožňovat více partnerů souběžně?
Nebo je to naopak velké plus v karmě?Co vy,karmoznalci na to?

Stránka: 1 2 3
Řazení:
05.11.2009 - 16:50 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Iza23, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
zalezi na partneroch, nie? vezmi si kolko parov chodi na swingersparty alebo propaguju trojku v sexe :3: ked im to tak vyhovuje...preco nie, kazdy ma mat svoje svedomie a pokial to jednemu z partnerov neublizuje tak je to ok :17:
05.11.2009 - 16:51 | Filtr
(Býk) player » Iza23
jo,ale to není o lásce.to je o společném hobby - sexu,kterej už je v páru tolik nebaví.
Mě jde o to - milovat a zbožňovat více srdcí.
05.11.2009 - 16:54 | Filtr
(Ryby) už zase ocelová žena
Hm..., tak to se mi vůůůůbec nelíbíííí :19: :8: :63:
05.11.2009 - 16:55 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele yennefer69, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Takovou otázku může položit fakt jenom chlap... :4: :4: :4: :4:
Kdepak není to zlo, když se dotyčné jedná o druhé nedoví.... :5:
Ale až na sebe kápnou, tak Ti zařídí malé soukromé peklo... :75:
05.11.2009 - 16:59 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Ahajas, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
...pockat pockat,tady se mluvi o milovani jako takovem a ne o vztahu,neboli lasce??? Hmmm,tak to je jinaa :43:jsem byla mimo misu :61:
05.11.2009 - 17:15 | Filtr
(Býk) player » Ahajas
Ne.Zamiluješ se prostě do více person a žádné nechceš a nedokážeš říct - promiň,jsem zadán.
05.11.2009 - 17:16 | Filtr
(Býk) player » yennefer69
Je i varianta,že to obě (oba) ví.Upozorňuju - tohle není jen záležitost chlapů,dělají to i ženské.Srdci se blbě rozkazuje.Hůř,než pohlavním orgánům. :3:
05.11.2009 - 17:29 | Filtr
(Štír) !gby
Není to zlo, pokud vsak zvladnes ucinit vsechny partner(k)y stejne stastne. Pokud dokazes lasku rozdat rovnomerne, pokud zvladnes resit krizove situace, ktere z tohoto faktu prirozene vyusti, pokud je vsechny dokazes presvedcit, ze je milujes, zadnou vic, zadnou min, ze je chces vsechny a ze chces jejich respekt k sobe navzajem, pokud dokazes vytvorit harmonicky vztah, nebo tedy multi-vztah, kde vse bude klapat, budete si inspiraci navzajem, budete vyplnovat nedostatky jeden druheho, vase slabosti promenite v duvody pro zlepseni sveho "ja". Pokud budes mit tu "moc" a vytvoris nepsana pravidla, ktera budou vsechny partnerky dobrovolne a rady dodrzovat, potom to neni ZLO. Potom ti gratuluji, protozes prisel na zpusob, jak vytvorit raj na Zemi .)
05.11.2009 - 17:34 | Filtr
(Býk) player » !gby
Mě by se nejvíc líbila komunita třeba pěti párů,kteří by se vzájemně chtěli.velkej činžák a lásky po půdu.Utopie,ale v rodech to tak bývávalo.
05.11.2009 - 17:38 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele lubatko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
ech ,do zlej doby Ťa mama porodila :21:
05.11.2009 - 17:44 | Filtr
(Štír) !gby » player
jop, ale potom je asi na miste polozit si otazku, proc buh / priroda/ evoluce / whatever chteli, aby vztah zakladali pouze dva lide - idealne muz a zena, proc historie pamatuje takova kvanta prikladu, kdy se tento rad nedodrzel a byly z toho problemy. Tedy pouze v demokraticke spolecnosti, nebo tedy v te, kde ma kazdy pravo svobodne volby. Muslimske zeme, kde plati zakon mnohozenstvi nepocitam, jelikoz tohle je svym zpusobem natlak (sic pozehnany slovem bozim). Jiste, najdou se vyjimky kdy spolu zije vice lidi pohromade, pujcuji si partnery - pujcuji si milostne zazitky, jsou spolu v dobrem i ve zlem, lasku pozvedli na neco vic, nez jen slovo zastitujici chtic a potrebu dvou lidi byt tu pro sebe navzajem. Dokazali rozdelit sve potreby, spolupracovat, nesli jak tihu tak radosti spolecne. Jako tym .) Sport je jak individualni, tak parovy a tak i tymovy. Tak proc ne vztahy? Manzelstvi? Proc nam historie stale pripomina tytez chyby?
05.11.2009 - 17:45 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele yennefer69, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ale jako joo, proč ne, mnohoženství je celkem přirozené.... :4:
Arabové můžou mít tolik žen kolik uživí, a všechny musí stejný standart, takže jestli na to máš, a holky se snesou, jdi do toho ... :4:
Veselá láskyplná trojka... :75: :12:
05.11.2009 - 17:47 | Filtr
(Střelec) terere
:4:já bych řekla,že to určitě půjde,když se chce :3: :4:
neboli...proti gustu,žádný dy(i)šputát?

a eště kleště :4:
kdo chce kam,pomžme mu tam :61:
a máš to a vyber si :75:
05.11.2009 - 17:47 | Filtr
(Býk) player » !gby
No - časově zatím člověk žije (přežívá) v ucelených párech monogamně jenom zlomeček doby pobytu na Zemi.Nějakých 1900 let.
Otázkou je,jak to bude za dalších tisíc let...
05.11.2009 - 17:48 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele spimajim, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No, tam kde je priorita vůbec nějak přežít - jedno kde a s kým - se vůbec ty vztahy chápou jinak.
Jakmile potřebuješ nějakou komunitu pro to, abys neumíral/a někde hlady a zimou, tak na lásku pohlížíš jinak než tam, kde se ti samotnému žije dobře.
05.11.2009 - 17:49 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele yennefer69, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Pět párů ty blááááho... :75: to by mě zajímalo jak by zjišťovali čí je to dítě.... :61: pět různých otců, to by byly tahanice o alimenty... :61:
Mi připomínáš bývalého, ten taky v přibližně v Tvém věku chytl druhou mízu a "miloval" by všechno co před ním neuteče na strom....a všechny od srdce :61: né od kalhot.. epry já padám... :61:
05.11.2009 - 17:55 | Filtr
(Štír) !gby » player
Ano, jiste =) evoluce, metla starych obyceju. Jiste, ze se vse vyviji a taktez i vztahy. Koneckoncu muzi se zacinaji stale vice podobat zenam, zeny se stale vice chteji vyrovnat muzum. Kdo vi, treba se nase zavedene role v budoucnosti prohodi :) Ale budoucnost muze prinest cokoliv, neco muzeme odhadnout uz ted, neco prijde zcela necekane. Zajimavejsi spise je pohlizet na vztah za ruznych okolnosti. Napriklad zrovna ted sleduji jeden serial z vezenskeho prostredi - okolnosti tam donutili jednoho vezne prilnout k druhemu (a neni to o sexualni sikane, neni to vlastne vubec o sexu, kdy cloveku v takove situaci preskoci a zapomene na to kym doopravdy je) Mam na mysli sksutecnou lasku, lasku k muzi, bez sexualniho podtextu. Takovych podobnych situaci, ktere donuti lidi k cinum, jenz mohou byt za normalnich okolnosti povazovany za zoufale, je cela rada. Vse je o lidske psychice a vnejsich vlivech. Nicmene na tvoji otazku mam stale tu samou odpoved - NENI to ZLO .)
05.11.2009 - 17:55 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Ahajas, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Jasne,tak jsem to v prvni chvili pochopila,proto jsem tvrdila,ze to neni snad mozne,nezazila jsem a popravde si to ani nedokau predstavit,kdyz nekoho mam,nejak koukam na chlapy jinyma ocima,nez kdyz jsem sama :63:Ale dle prizpevku zde mi to prislo,ze jde o ten akt hlavni,pohlavni :3: :4: :74: :63:Dik za vysvetleni,odpoved uz jsem si dala :4: :74:
05.11.2009 - 17:56 | Filtr
(Býk) player » lubatko
To není o mě.To je jenom fylosofická otázka.Mě se to vůbec netýká a byl jsem v takové situaci jen jednou v životě.Já chci slyšet názor karmářů. :3:
05.11.2009 - 18:12 | Filtr
(Blíženci) Nuna
Kde zase lítám - takováhle diskuze a já o to přicházím! :39: :4:

Plájovo oblíbené téma :2: :1:

Ty jo,nejsem znalec přes karmu // a přes karmy taky ne :5: //,ale myslím,že tu zaznělo něco v tom duchu,že Láska je jen jedna a stejnou měrou může být dávána povíreco // v případě Ježíše to bylo dokonce všem // lidem na světě. :2:
Ježíš tu nikdo z nás není,takže bude bohatě stačit,když se nejdřív naučíme toleranci,pak by nám mohla jít i ta Láska. :3:
// Musím se kouknout,jestli už odpovídala Lostris,abych neopakovala její slova :2: :4: //

Pokud máš na mysli lásku partnerskou, tak předpokládám,že jsi narazil na mravokárce,kteří budou horlit proti.Ale upřímně - pokud budeš milovat jednoho partnera, nebudeš mít potřebu souběžně milovat někoho dalšího. Ta láska partnerská je pořád ještě v jiné rovině, než Láska v obecném slova smyslu,do té lásky partnerské se stále vkrádají jevy,které tam prostě škodí. Brzy bys z takového "mnohosvazku" utekl - to každý.

Za sebe - nemaje žádný "vážný" partnerský vztah, užívám si souběžně dva vztahy "nevážné" a jde mi to velmi dobře,oba "pány" mám velmi ráda,Láska tam je,ale právě jen díky tomu,že to je postaveno na formě "nevážné",tedy neřešíme spolu žádná negativa. Ta by nastala ve chvíli,kdy bychom chtěli tyhle vztahy posunout do "vážné" roviny,což nechceme. A mám li se na to podívat z pohledu "karmického",tak cítím, že jeden i druhý jsou lidé,se kterými už jsem kdy měla co do činění. A nyní jsme se najít měli a taky našli. Dáváme si navzájem,takže bych to jako plus rozhodně viděla. Leč ber můj názor jako amatérský.

Jo...a Tebe mám taky ráda :2: :62: :5:
05.11.2009 - 19:57 | Filtr
(Štír) tronco
:75: Playerství je někdy víc než manželství!
Je to savec,který uzavírá...přátelství!
Přátelství,jsou stromy plné lidí.... :61:
Hip hip hurá,už fandim aby se Ti to podařilo.To bude vzrůšo! Nečekej,že to všechny uspokojí....to by šlo v podstatě jen s čistými bytostmi,což nejsme,protože neumíme slyšet,respektovat,natož dodržovat ani Boží,ani pozemská pravidla.Uspokojilo by to čistě jen Tvé touhy,ale nehledej v tom nepomíjivé štěstí.
A co troškaříš.Všichni se všema! To je ono a přectav si,že takhle to v ráji funguje,ale v podstatě tam byli jen dva +/- ,kteří se pak díky podobným nápadům a zvědavosti co by,kdyby,začali dělit dále a dále a takhle to dopadlo....

Co to je zbožňovat?
05.11.2009 - 20:00 | Filtr
(Býk) delict
podle mě je průser v sexualitě
05.11.2009 - 20:02 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele haf, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
milovat a zbožňovat naráz víc mužů?
ne, postupně ne?

proč rozmělňovat cit?
:5: :2:
05.11.2009 - 20:16 | Filtr
(Štír) tronco
Měl jsem tři milenky najednou a bylo to fajn,tušily se,ale nechtěly nic vědět,nedokážu si představit,jak by se snesly jako partnerky,to by mi těšilo asi trojnásob,jako každou z nich.Jo jasně,hlavně jde o ně,ne? Jak si myslíš,že by to mezi nimi vypadalo,tak aby Tě to též uspokojovalo?
05.11.2009 - 20:20 | Filtr
(Býk) player » tronco
Ale tak ,nemusej být jedna rodina.To je jen verze.Mě spíše zajímalo,zda si někteří lidé tady tu variantu představí a prohlédnou jako z povzdálí.Jde to ztuha.
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Lev Lvu
ukázat kalendář »