Sňatky z rozumu


10.01.2009 - 12:42
(Blíženci) Nuna
Sňatky z rozumu
..povídaly jsme si dneska s kamarádkou v bazénu..Otázka to bude spíše na ženy,ale proč by to nemohlo být obráceně? :3:Stalo se vám někdy,že jste přemýšleli nad tím,jestli jít do soužití s někým,s kým si tak stoprocentně nejste jisti,že je to "to pravé"? Dotyčný má některé věci,které na něm máte ráda,které se vám líbí,vyhovují vám. Znáte ho dlouho,představuje pro vás jakousi jistotu,zázemí. Ale tomuhle vztahu chybí vášeň. Není tam sexuální přitažlivost,není tam jiskra. Víc než vztah milostný je to přátelství. Ano,přátelství je základem každého vztahu, to já tady propaguju neustále. Ale je to všechno? Stačí to pro spokojené soužití dvou lidí? Je vám 35,40,45.... a teď dilema: Mám čekat na lásku, na vášeň, na toho "pravého", na něco,co by mě ještě mohlo potkat? A co když mě to nepotká? Nebo je lepší zůstat ve vztahu,kde to sice nejiskří,ale kde je to poklidné a milé?Co byste zvolili?

Stránka: 1 2 3
Řazení:
11.01.2009 - 12:51 | Filtr
(Blíženci) Nuna » Nebovidka
..ale v momentě,kdy sis muže brala, tam nějaké jiskření bylo ne? Když jste zplodili dvě děti,tak ten sex tam taky byl ne?..je logické, že to časem může vyprchat, není to sice nic veselého,ale pokud se přes to partneři přenesou a dovedou spolu žít jako přátelé,je to velké štěstí.. :17:
Je to kapku jiné než si vzít někoho,ke komu vášní nehoříš hned na začátku. :8:
Že Ti dneska chybí dejme tomu sex,láska,city to by byla jiná debata a bojím se,že velmi složitá,plná osobních bolestí a plná rozporů mezi námi tady. Na to si netroufnu. :8: :1:
11.01.2009 - 14:10 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Nuna
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Ladislava*eL, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:15: :1: :17:
11.01.2009 - 16:24 | Filtr
(Blíženci) Nuna » Tasha11
:8:
Nesouhlasím obecně s nevěrou. Nesouhlasím s nevěrou,pokud má takové důsledky,že rozbije ten vztah, manželství,partnerství. Nesouhlasím s tím,protože sama jsem si to zažila. Ale toleruji nevěru,pokud je pro manželství přínosná. Vím,že taková situace vyžaduje silnou osobnost. Nejen ve smyslu "chytrosti" - dávat si pozor,aby se něco neprovalilo,ale především emočně na tom člověk musí být tak dobře,aby dovedl udržet nevěru jen v mezích sexuálního vztahu.Žádné city, žádné nekontrolovatelné vášně, jen a jen sex.
Nikdy bych si nic nezačla se ženatým chlapem. Nechápu ženský,který dovedou odvést tátu od rodiny. "Odsoudím " člověka,který je nevěrný zatímco doma má někoho,kdo ho miluje. "Odsoudím" každého,kdo kvůli nevěře rozbije rodinu. Ale neodsoudím nikoho,kdo hledá něco, co potřebujeme my všichni. :1:
11.01.2009 - 17:11 | Filtr
(Rak) kolokolo
mila nuna, myslim, ze ak ide o snatok z rozumu bez naozajstnej tuzby, hrozi nevera. ak zijes s niekym z rozumu, je to vlastne akoby biznis. nie som si ista, ci sa da zit s niekym z priatelstva - ved s priatelmi nemame sex, su to priatelia a nie sexualni partneri. stale ta bude pokusat, zazit vasen a mat partnera, s ktorym si sex uzijes. a navyse, myslim si, ze keby si sa dozvedela, ze tvoj partner zije s tebou z rozumu a nie z lasky, asi by to bolo sklamanie aj pre teba a rozmyslala by si, ci vasen nehlada u inej zeny.
uprimne sa priznam, ze ja som mala zle partnerske vztahy a vybrala som si na urcitu dobu samotu. moj ciel bol stretnut pravu lasku a zamyslela som sa nad tym, co to je. pre mna to bola vasen, dobry sex, pritazlivy muz a zaroven duchovny partner. trvala som na tejto kombinacii a cakala som dlho kym som ho stretla. ale moja trpezlivost sa vyplatila. priala by som ti zo srdca, aby sa aj tebe stalo to iste. v kazdom pripade ja ti radim: spytaj sa svojho srdca a tam najdes odpoved. vsetko dobre. :1:
11.01.2009 - 17:38 | Filtr
(Ryby) Rybka33 » Nuna
Jen to beru tak, jak si myslím, že by to dopadlo, :8: protože vím, že jsi psala taky v jedné diskuzi, že máš ráda sex a tak jsem si to vzala podle sebe. Kdybych měla být s chlapem, jen kvůli tomu, že je hodnej, ale nepřitahuje mi, pak bych se s ním asi nemohla milovat a užít si to naplno. :3:
To by mi po nějaké době ten vztah přestal bavit a hledala bych to, co by mi chybělo.
Ale konečný rozhodnutí si musíš udělat sama, jen to pořádně zvaž, jak by jsi to dlouho vydržela. Pak už jedině milence :19:, ale pořád by jsi měla doma chlapa, se kterým by jsi se (musela) milovat, aby to nevypadalo, že o něj nemáš zájem a vlastně tě vůbec nepřitahoval. :23:
11.01.2009 - 19:47 | Filtr
(Štír) Melody Pond » Nuna
:5: a víš čím si to komplikujeme nejvíc? Tím jaxe to snažíme zjednodušit... :32:
11.01.2009 - 20:47 | Filtr
(Býk) player
To je individuální,ale pokud máš erotické ambice,tak spíš nebrat.Pokud však tě samota drtí,tak pak je to na hození si korunou. Já jsem chlap,ale myslím,že na životě je jedna z nejdůležitějších věcí sen. Pokud ten krok uděláš,vzdáváš se tajných snů-ačkoli večery u kávy mají taky velkou hodnotu.
Zkrátka škrtni to zlo,které ti přijde menší. :3:
11.01.2009 - 22:16 | Filtr
(Blíženci) Nuna » Hanika67
Už jsem tu zmínila, že by to asi byla diskuze velmi ostrá a velmi emotivní. A pro někoho by mohla být dost bolestná. :3:

Padlo slovo "trpět". To si samozřejmě uvědomuju. A samozřejmě nechci trpět ani já,ani nechci aby trpěl někdo po mém boku. Je to jak napsala "Janiška" - buď to bude po oboustranné vzájemné dohodě, nebo to bude velmi těžce fungovat. :8:
11.01.2009 - 22:18 | Filtr
(Blíženci) Nuna
Vy mě tady znáte. Alespoň to většina z vás tvrdí. Říkáte, že odhadnete co píšu i pod tou slupkou té ironie, sarkasmu,cynismu a pozérství. Takže mám obavy, že víte i to,že já potřebuju tu intenzitu, o které hovoříš. Nikoliv na poli pouze sexuálním,ale na poli citovém rozhodně. Ale dá se to oddělit? Můžou fungovat pouze city bez fyzické lásky?
11.01.2009 - 22:22 | Filtr
(Blíženci) Nuna » kolokolo
Ano. Vidím,že to tady k tématu "nevěra" zklouzává,ač jsem to původně nechtěla takhle. Momentálně neřeším tuhle situaci,jsem teprve na začátku, zatím jen přemýšlím,jestli do toho jít a proč, nebo nejít a proč. Co se bude dít pak netuším. Nenapadlo mě dosud,že by se to mohlo dostat do takových extrémů, že mi bude partner nevěrný jen proto, že s ním nejsem schopna spát. Ale tohle všechno bych si asi taky měla uvědomit. :43: :1:
11.01.2009 - 22:23 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Nuna
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele maty.k, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No, tak to je dost dobrá otázka :25:, já bych se v nich asi utopila, kdyby nebyl ventil, jak ty city pouštět ven, a to nejsem nymfomanka :16:
11.01.2009 - 22:28 | Filtr
(Panna) Artep » Nuna
můžou, samozřejmě , že můžou!Lidi jsou různí a každý má své potřeby odlišné! Ale k tobě to prostě nesedí!Ty potřebuješ fyzickou přitažlivost!!Jsi živel tak se to nesnaž dusit ( a rozum?? ten si nech na faktury a výplaty do práce) :3: ! :35:
11.01.2009 - 22:30 | Filtr
(Blíženci) Nuna » player
Nevadí mi samota ve smyslu toho,že žiju sama. Naopak. To mi velmi vyhovuje. Vadí mi osamocenost. A tou trpím,ač mám okolo sebe spoustu lidí. Kamarády, přátele,známé. Ale nikdo z těch lidí pro mě není natolik důležitý jako člověk,o kterém tady přemýšlím jako o potencionálním partnerovi.

Pokusím se o přirovnání - některým z vás už jsem to říkala, jak to vnímám,jinak je to příspěvek i pro ty ostatní.
Já si přijdu jako strom. Jako strom,který stojí na vysokém kopci a je tam sám. Prší na něj, sněží na něj, vítr mu láme větve, padá mu listí,šlehají do něj blesky. On tam pořád stojí a pořád se drží. Je hrdý na to, že všechno ustojí, je pyšný na svoji sílu a na svoji krásu. Z dálky ho plno lidí obdivuje,ale jen málokdo se odváží přijít blíž. K tomu stromu je velmi dlouhá a nepohodlná cesta a tak se do ní málokomu chce. Občas přeci jen někdo zabrousí. Píchne do stromu prstíkem,aby zjistil, jestli je ten strom opravdu živý. A když zjistí že je, tak jde zase pryč. Buď s vědomím, že strom je natolik silný, že toho dotyčného nepotřebuje,nebo s pocitem, že pro danou situaci udělal co mohl. Ale jen jeden jediný člověk je schopen a ochoten posbírat opadané listí, ošetřit zlomenou větev a obejmout ten strom,aby příliš neplakal.
Tak asi tak.
11.01.2009 - 22:32 | Filtr
(Blíženci) Nuna » maty.k
No vidíš. A já se topím. Topím se tak silně, že mnohdy nevidím kolem sebe nic než vodu. A nelíbí se mi to,protože neumím plavat. :8: :1:
11.01.2009 - 22:34 | Filtr
(Blíženci) Nuna » Artep
..proč mi připomínáš takový vošklivý věci? :42: :4:..měla bych jít spát,abych byla ráno čilá a ne tu s vámi krafat.. :8: :3:
11.01.2009 - 22:36 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Nuna
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele maty.k, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Nuno, napsalas to úplně přesně, mám to stejně, myslím s tím stromem, prostě jsi na papír(obrazně) dala moje pocity. A víš co?? Já taky neumím plavat :8:.
Tak co teď s tím??? To rozhodování ti nezávidím,ale budu ti držet palce :15: :15: :15:, všecky co mám :3:
11.01.2009 - 22:40 | Filtr
(Váhy) Jospau
Ptáš se zda vrabce v hrsti, nebo holuba na střeše?
11.01.2009 - 22:42 | Filtr
(Blíženci) Nuna » maty.k
Je velmi zvláštní,že se tady s tolika lidmi shodnu na podobných pocitech. Nebo je to jen o tom,že do klávesnice se lépe naťukají písmenka než se vysloví slova? Protože v reálu nemám okolo sebe lidi,kterým bych tohle všechno - vlastně ani tak 10% z tohodle všeho - mohla povídat. :8: A mám pocit, že jsem úplně někde jinde, úplně jiná... a poslední dobou si to uvědomuju víc a víc a vadí mi to. A pak nemohu logicky nabýt dojmu, že se brzy, vlastně že se vůbec někdy, najde někdo,kdo by mi rozuměl.
11.01.2009 - 22:48 | Filtr
(Blíženci) Nuna » Jospau
Kdyby to bylo takhle jednoduché !

A Ty víš, že není! :8:
11.01.2009 - 22:59 | Filtr
(Panna) Artep » Nuna
:35:
11.01.2009 - 23:05 | Filtr
(Váhy) Jospau » Nuna
Koupila si spodní prádlo... a nosíš ho?
11.01.2009 - 23:13 | Filtr
(Váhy) Jospau » Nuna
Spíš myslím že je otázkou odkdy parohy dostávám a od kdy je nasazuju... Optimista si pořadí může otočit... :8:
11.01.2009 - 23:19 | Filtr
(Váhy) Jospau » Nuna
Přesadit strom někam do nížiny, kde nebude tak na "ráně", nebo okolo něj vysadit jiné stromy, které mu pomohou snášet tu "futeř"? Nebo si jen poudat:"No má tem strom krásnej výhked, ale platí za něj - co by chtěl? Vyhled ale neplatit?".
11.01.2009 - 23:21 | Filtr
(Blíženci) Nuna » Jospau
Mám si vybrat za A ,za B, za C ?
Beru za B ! :1:
11.01.2009 - 23:26 | Filtr
(Váhy) Jospau » Nuna
Stromy okolo taky omezej rozhled (možnosti).
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Střelec Střelci
ukázat kalendář »