Přátelství mezi mužem a ženou - věčné téma


15.10.2019 - 20:13
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Prairie, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====

Přátelství mezi mužem a ženou - věčné téma
Přátelství mezi mužem a ženou - pokud jsou oba hetero, vzájemně si sympatičtí a přitahují se. Jeden z nich je ve vztahu.

Je to možné, udržet na kamarádsko-přátelské rovině? Pořád? Aniž by se jeden z nich nezamiloval? A lze to udržet, když se jeden zamiluje?

Názory, zkušenosti, diskuze na téma. Zajímá mě to.

Před snad deseti lety se tady tohle téma řešilo, já tak moc obhajovala, jak je to možný (i za těch výše uvedených podmínek), ale teď si tím až tak jistá nejsem. Bohužel, nebo bohudík. To nevím.

Příspěvky v diskuzi

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8
Řazení:
17.10.2019 - 18:23 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Prairie
Na Tvém místě bych to nedělal. :20: Rovnou to smaž. :21:
17.10.2019 - 18:33 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Mici Angóra
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Prairie, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Velmi podobně to vidím já.

A mně přijde, že chlapi, když už jsou v manželství, ještě k tomu s dětma, mají rádi to svoje zajeté a jen výjimečně to chtějí měnit. I když se třeba zamilují jinde. A zamilují se, protože "ta nová" jim doplňuje nějaký nedostatek v tom jeho vztahu, ale řekla bych, že tak max. 1 % nakonec odejde.

Kdežto žena, jak už to zaznělo, pak odejde spíš, mi připadá. Pokud teda nemá děti, ale znám dost případů, kdy tak udělala i s dětma...
17.10.2019 - 18:34 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Sosna zvlčelý
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Prairie, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Náhodou jsem se pobavila :4: fakt to je jak zamlada, jste mi připomněli najdise před těma x lety :)
17.10.2019 - 18:59 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Prairie
Přesně tak :15: :12:
17.10.2019 - 19:00 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Mici Angóra
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Prairie, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Takže tak jako tak, jsem ve dvojnásobné :71: :61:
17.10.2019 - 19:02 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Prairie
Tak to každopádně :61:
17.10.2019 - 19:57 | Filtr
(Beran) nutelina » Prairie
Nebo uplně normální.
17.10.2019 - 22:37 | Filtr
(Býk) player » Nabi*
Všechno něco stojí.


TAK ! A mrdeček je nejdražší věc na světě , když se na to člověk podívá komplexně. Teda takhle - v našich poměrech.Jsou národy , kde se to bere zcela přírodně a nikdo to neřeší. Tady se z toho trtkání dělá středobod vesmíru - a on ale není. Není.

Sex - to nemá v podstatě žádnou přidanou hodnotu krom toho , že se množíme.Pokud se to dělá kvůli radosti s orgasmu, pak je to defacto defacto přírodním způsogbem vyzískaná rozkoš , ale v monoteistických náboženských kulturách jakýmsi zvrhlým způsobem zakazovaná. Dokud se to neodblokuje , vždycky to bude extrémně drahý. A je to drahý pro muže a je to drahý pro ženu. Sex je předraženej. Přezdaněnej. Je to motor civilizace , ale bohužel - blbej.
17.10.2019 - 22:43 | Filtr
(Býk) player » Korzárka
K tomu si dovolím doplnit, že ho to osobní zodpovědnosti, kdy vědomě ublížil druhým, nezbavuje.


Vidíš - a jsme u toho. Takže , pokud nechci ubližovat nikdy a nikomu , tak jedině v celibátu. Proč? jeden příklad. Budeš mít sousedku , která tě bude chtít úplně palčivě. Ale - jsem ženáč a doma a jí ho nepůjčim , protože kodex. Tudíž ale - jí tím ubližuju možná ještě daleko víc , než kdybych manželce zahnul. Trýzním její duši i tělo protože nechci pár facek od báby doma.

Ať děláš tak či onak , s tím pérem nebo vlhkou vagínou , vždycky někde škodíš. Ale důvod proč tomu tak je - je pokrytectví. Je to špatná osvěta ,špatně nastavený princip církvemi z minula a bůh Eros pláče a drží se za hlavu.
17.10.2019 - 22:47 | Filtr
(Býk) player » Prairie
No - 1% , to jsi hodně optimistická. To vycházíš z toho , že civilizace je statická. Jenže ona je dynamická. Já bych řekl - 30%. Protože my musíme vzhůru ke hvězdám. Na Mars , pak dál. Nelze jinak. Nebo vychcípat. A z domova u krbu se nikam nepohnem.

Můžeš namítnout , že lidský pohyb nemá s věrnostní stabilitou co dočinění , ale pravý opak je pravdou. Žijeme v neskutečně dynamické době.
17.10.2019 - 22:50 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Prairie, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ale já nemyslím, kolik chlapů zůstane věrných. Ale kolik jich zůstane v manželství (klidně i s tou nevěrou). Z manželství jich odchází hrozně málo a je všeobecně známo, že muži podávají žádosti o rozvod v o dost menší míře, než ženy.
17.10.2019 - 23:01 | Filtr
(Býk) player » Prairie
Fakt? To jsem nevěděl. Ale jinak - když se vzeme rozpadovost aktuálních zakládaných manželských svazků , tak pravděpodobnost , že děti v rodině nevyrostou je už kolem 80%. Jde o to , že na scéně se svatbama dnes jsou ročníky vyrůstající v luxusu a zabezpečení. Málokdo se musí o něco rvát. Tudíž vztah je dnes vlastně omezen na erotično. Jakmile vychladne , jede se dál.

Jo - sem tam dnes ještě nějaká holka něco i uvaří , to jo. Ale jinak - je to přehozením hodnot. Když vezmu naše ročníky , když se brali , tak smysl mělo: nový bydlení , dovolená v zahraničí. Nastřádat spolu , naškudlit a pak se radovat. Hry byly , ale byly jiné. Motor vrčel taky , ale na pomalejší chod.
17.10.2019 - 23:44 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » player
Já si taky myslím....že je přehnaně optimistická :4:...ale to bude tím mládím a asi i nezkušeností... :68:
17.10.2019 - 23:48 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Prairie
:63: ty bys chtěla být manželkou jejíž muž má např. paralelní (třeba několikaletý) vztah? Já teda ne... :43:
Jasný, chlap sedí na dvou židlích a náramně mu to vyhovuje, proč by podával žádost o rozvod, když mu nic nechybí, navíc chlapi nechtějí nic řešit a v těchto otázkách se často chovají jako zbabělci. Prostě ženská musí mít tu odvahu vykopnout ho, ať si jde, kam ho ... pud táhne... :61:
17.10.2019 - 23:49 | Filtr
(Býk) player » Znovuzrozená
Hele...vždycky něco chybí a něco přebývá. A nehorší jsou ovšem trpaslíci.
17.10.2019 - 23:51 | Filtr
(Beran) Háňa* » Prairie
Inspirovala jsi mě. Celé odpoledne jsem strávila ve zdejším "archivu" - od roku 2009 jsem pročetla kdeco .... Byla jsem v jiném světě :79: :12: :75:

Ikdyž, tady je to dneska taky takové trochu v podobném duchu :15:
18.10.2019 - 23:36 | Filtr
(Býk) player » Korzárka
Jo - zval ! Samozřejmě že zval. Na co nestačím , nechám službám.

Ale jinak platí - kdo chce bejt svatej , tak prostě musí bejt svatej. Buď jsem svatej a s nikým neobcuji a tím pádem škodím maximálně sám sobě , nebo jsem nádoba hříšná.

Hřích je hříchem tím , že je hříšnej. Svátost? No , nevim. Tady se pohybujem ny filosofické hranici.

člověk je z hlediska přírody promiskuitní tvor. Až na lidi bez libida. Kdosi ti nařídí - nejez to. Je to zdravý a fascinující , ale nejez to - zničí tě to. a hle - ono zničí. A když to bude svátost posvěcená , tak tě to zničí taky. Protože to je revolta přírodním zákonům.
19.10.2019 - 19:38 | Filtr
(Beran) Háňa* » Korzárka
No, ale k tomu přece stačí najít si toho, kdo to vnímá stejně a jede podle toho. Proč do toho tlačit někoho, kdo to má prostě jinak ? To je znásilňování.
Stejně tak, jako je znásilnění přinucení někoho ke styku, úplně stejné znásilnění je nucení k věrnosti, pokud to není dotyčnému vlastní a nestojí o to.
Že se někdo cítí zraněný tím, že smýšlím jinak, než on, za to nenesu odpovědnost já. Někoho může zraňovat třeba to, že jsem si ho mezi nápadníky nevybrala - a co jako, mám se za něj povinně provdat jen proto, aby se necítil zraněný, jinak jsem sobec ? To by bylo absurdní, ne ?
Nejsem pro nějaké nalhávání, slibování věrnosti, když vím, že to tak nemám, to je cílený podvod, ale pokud jsou lidé schopni jednat narovinu a předem si věci vyjasní, nemá proč kdo být zraněný - ber nebo nech být. A pokud bereš s tím, že se to možná někdy změní, že ty ho změníš, je to tvůj sebeklam, tvoje planá naděje, tvůj výrobek, tvoje faleš. Ten druhý s tím nemá nic společného, takže svoje zranění nemáš co házet na něho - to ty sama sis zadělala na zranění, když sis stavěla vzdušné zámky.
19.10.2019 - 21:42 | Filtr
(Beran) Háňa* » Korzárka
Na to, co jsi napsala předtím - o tom ubližování, bolestech a sobectví.
Ne, jistě, že neva. Čteš - nečteš, to na věci nic nemění :3:

Ale jestli chceš, radu, aby ti byl muž věrný a nelíhal s jinými,
podej mu v krmi kámen z hlavy černého kohouta :3:
19.10.2019 - 21:54 | Filtr
(Beran) Háňa* » Korzárka
To nevadí, kámen z hlavy černého kohouta funguje i na povětrné ženy :75:
19.10.2019 - 23:41 | Filtr
(Beran) Háňa* » Korzárka
Proč lidé rovnou nehlásí, že to maj jinak?

Protože neví, jak to máš ty... pokud jsi jim to ani ty rovnou nehlásila.
Takže předpokládají, že to máš stejně (správně) jako oni, jako ty předpokládáš, že oni to mají stejně (správně) jako ty.
Oba se jen mýlíte, nic jiného se neděje.
Nikdo není zrádce nebo podvodník, jen jste měli každý svá očekávání a oba falešná.

20.10.2019 - 10:23 | Filtr
(Býk) player » Háňa*
Ona Tami taky není svatá. Ona se jen se mnou potřebuje občas kapku pošťouchnout.

Jo. Férovka nade vše. Sice - tady to - pokud bude jedinec eroticky zaměřen (tudíž je zcela irelevantní slibovat celoživotní věrnost , to by akorát hubu do sraček vložil) lidi upřímné poněkud znevýhodňuje : jako věta - provozuji erotiku jako zákmovou uměleckou činnost , takže ber nebo nech ležet , nicméně spoustu lidí to vzruší takže zájem je.

Sliby - chyby.
20.10.2019 - 10:35 | Filtr
(Beran) Háňa* » player
Já myslím, že slibovat celoživotní věrnost je falešné od každého, to nemusí být erotoman.
Můžu druhému vyjevit, jak to mám teď, co teď k němu cítím a jak teď mi s ním je.
Ale vím já, co bude ? Mohu zaručit, co budu cítit za pár let ? To přece nikdo neví, jak se co a kdo vyvine a co život přinese.

20.10.2019 - 14:21 | Filtr
(Blíženci) fanik » Háňa*
Spíš se řeší to, jestli je jedinec schopný vůbec věrnost udržet a to po dobu vztahu, ne po dobu celého života.
20.10.2019 - 15:15 | Filtr
(Váhy) Žabí sen
Ahoj,
to je úplně normální. Mám roky kamarádky. Je to o tom, že pokud tam není sexuální přitažlivost, tak z toho vztah nebude, nebo bude, ale rychle zkončí a chozením se to pokazí. Nejde chodit s každým.

Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Střelec Střelci
ukázat kalendář »