váš názor ?je blázen, když mluví s anděly?


23.08.2011 - 12:24
(Rak) mikejla
váš názor ?je blázen, když mluví s anděly?
Dnes mě zaujal článek ,že Hana Horecká se měla léčit dávno, protože mluví s anděly a je duševně nemocná !!! Já si třeba moc přeju mluvit s anděly zatím je ,,jen,, žádám o pomoc pokud jí potřebuju .A oni mi pomáhají...Podle těch tzv.NORMÁLNÍCH si vlastně přeju duševně onemocnět :39: :23:Přemýšlím teď nad tím jsme nemocní my všichni co hledáme v životě jiné nové směry,víry nebo jak to pojmenovat ?? Jsme tak nenormální my nebo ti ,,normální ,, jsou nenormální ???http://tn.nova.cz/zpravy/…

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8
Řazení:
25.08.2011 - 13:43 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Lolo Bear
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Neferlin, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
já ho taky zanalyzuju :61:
25.08.2011 - 13:55 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » Neferlin
"Hannibal Lecter: A census taker once tried to test me. I ate his liver with some fava beans and a nice chianti."
25.08.2011 - 13:57 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » Neferlin
Naději, že pochopíš, že se pleteš, poznáš realitu a pak budeš mít lepší život... Pomoct alespoň jednomu člověku, to stojí za pokus.

Psychospasitelský komplex, no... :75: :75: :75:
25.08.2011 - 14:04 | Filtr
(Lev) Lolo Bear » Neferlin
:75:
25.08.2011 - 14:06 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Glimmer Man
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Neferlin, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
A jako co s tím? :25: Chceš mě sežrat? :47:
25.08.2011 - 14:13 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Glimmer Man
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Neferlin, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
To máš Ty? Jo aha :4:
25.08.2011 - 14:19 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Neferlin
Jo, kdysi mu to někdo vtipně diagnostikoval :3:
25.08.2011 - 14:28 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Mici Angóra
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Neferlin, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Co? :4:
25.08.2011 - 14:38 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Neferlin
No ten psychospasitelský komplex :1:

http://diskuze.najdise.cz/reakce-od…
25.08.2011 - 14:45 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Mici Angóra
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Neferlin, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Buďme rádi za něj, chce nás zachránit! :15: :75: Jen nevím od čeho? :25: :61: :61:
25.08.2011 - 14:48 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Neferlin
Od bludů a pomýlení a přivést ke své jediné a pravé pravdě. A za sebe říkám dost, už myšlenkovým pochodům a motivaci pana chobotnice nevěnuju ani vteřinu :4: :17: :74:
25.08.2011 - 14:51 | Filtr
(Váhy) inkateo www.pracesesny.cz » Glimmer Man
Díky za odpověď. Máme se teď od čeho odrazit. Zkusme se pro jednou držet skutečné diskuze.

To co říkáte znamená, že oko podle Vás nevidí, protože v oku se neuskutečňuje vizuální vjem. Ten se podle Vás uskutečňuje i když spíme a to i když oči máme zavřené.
S tím mohou souhlasit asi všichni.

To co říkáte ale také znamená, že z hlediska vidění není podle Vás rozdílu mezi vizuálním vjemem v bdělém stavu a vizuálním vjemem ve spánku. V obojím případě dochází podle Vás k vidění. A faktem je, že ve spánku máme úplně vypnuté bdělé vědomí. To znamená, že vizuální vjem (tedy vidění) nám musí během spánku zajišťovat nějaké jiné vědomí, než naše bdělé vědomí. Jenže vědomí, které používáme při svých rozumových úvahách o světě je právě to bdělé vědomí a jeho zkušenosti.
Vy vlastně říkáte, že umíme vidět i něčím o čem nemáme ani sebemenší páru. Nelze tedy pak ale tvrdit, že to co takové neznámé vědomí umí vidět není realitou. A přesně tohle říkáte, když nepovažujete za realitu něco s čím nemáte Vy sám zkušenosti a jiní ano.

Oko podle Vás nevidí, protože si neuvědomuje vizuální vjem, proto jej považujete jen za čočku či teleskop. Je to podle Vás jen sběrna optických vln, která je následně přemění na elektrické vzruchy a odešle je nervovými vlákny někam dál.

To co říkáte také znamená to, že za vidění považujete proces uvědomění si vizuálního vjemu.
A jak vidíme, tak máme i vědomí o kterých nic netušíme. A právě vědomí je tím kdo jsme, kdo vidí a kdo vytváří vjemy. Ale co je vědomí to netuší nikdo. Nemůžete pak ale říkat co je realita a co ne , když realita je vjem , který vzniká někde nebo v něčem o čem nevíme vůbec nic.

Dám Vám s dovolením jednoduchou otázku. Hmota podle Vás produkuje vědomí?
Děkuji za Vaši odpověď

25.08.2011 - 14:58 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Mici Angóra
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Neferlin, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Mě připomíná kamaráda, taky má ty svý razantní názory a z nich nesleví. Takže ho plně chápu! :17: :4: :61:
25.08.2011 - 15:47 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » inkateo www.pracesesny.cz
Jste na mě moc chytrej a chcete po mě dokázat neexistenci něčeho... to ale nejde. Mě musí být dokázána existence. To by šlo třeba tak, že nás půjde víc do blázince, najdem chovance, kterej vidí anděla a ukáže nám, kde ten anděl je. Když toho anděla všichni uvidíme a vyfotíme, tak můžem říct, že anděl fakt existuje.

Můj názor na vidění jste pochopil soudím správně. Anděl je mozková projekce, přirovnám-li k fotografování, tak je to vada na snímači. Před objektivem to není. Takže ten člověk opravdu vidí anděla, o tom nemám pochybnosti. Pochybnost mám o jeho duševním zdraví a o funkci jeho mozku.

K vaší otázce - hmota produkuje vědomí, pokud je nějak zachycena, nějakým orgánem k tomu určeným, pokud někdo nemá nos, tak necejtí řízek... ale opět může dojít k mozkový projekci, takže vědomí hmoty může mozek vytvořit, ani by ke kontaktu došlo, ale tady hraje roli paměť, nemůžu si vytvořit něco, co jsem předtím nepoznal... když někdo narodil slepej, těžko se mu bude kdy zdát o modrým nebi. Vědomí je podle mě chemický reakce, kontakt z hmotou jí může vyvolat a dojde k onomu vědomí - uvědomění.

Snad jsem to formuloval dobře...

Teď dám otázku já - vy vidítě anděly??
25.08.2011 - 16:04 | Filtr
(Rak) almas » Glimmer Man
Glime az ted jsem si precetla o te Horecke.
Vcera jsem jen odpovedela spontanne na otazku
ktera se tykala hovoru s andely.

Nevidim zadneho Andela ani buclatyho andilka
jen citim,ze nejsem sama.Nevidim nic, neslysim hlasy jen vim ze je.
Jeste doplnuji ze nejsem verici a nikdy nebyla
a hlavu mam v poradku :1:
25.08.2011 - 16:08 | Filtr
(Býk) balboa » Glimmer Man
Mam kamarada, ktery ma podobne nazory jako ty... ale posledni dobou po nekolika psychedelickych zazitcich se mu zacinaji ty jeho nazory rozpadat :) Ja tvrdim ze to, co lidi povazuji za halucinace je skutecnost, zazitek kosmickeho vedomi je vzdy pritomny ve vsem, rodis se z neho a umiras do nej. On zase tvrdi, ze zazitek tohodle osviceni je projekce mozku, protoze ma silnou averzi k duchovnu kvuli tomu, ze ho nutili chodit do kostela...
Ono je vlastne uplne jedno, co je realita a co neni, my mame tu moznost si vybrat a nastavit vnimani, pokud se nekomu zije ve fantasy svete lip, tak budiz.

Ja treba andely nevidim, protoze nikdy jsem v nic takoveho neveril - ten kdo takovym vecem veri a spojuje si to s vedomim tak vidi energi timhle zpusobem ztvarnenou. Ja vidim jen elektromagneticke pole a nemam potrebu si to nejak zosobnovat. Ale vsechno co si kdo dokaze predstavit, vsechno tohle existuje v urcitych dimenzich, staci se na ne naladit.

Mozkova projekce je uplne vsechno, co dava smysl, vyznam nebo tvar ci formu. Takhle pracuje nase umela inteligence s energii, zhmotnuje ji....

Btw kdysi jsem byl jako ty nazorove, je dobre verit jen tomu, co zazijes, z ceho mas zkusenost... no ale pak to prislo a zjistil jsem, ze nazory jsou jako dira do prdele - kazdy ma nejakou a je to jedno jakou, fakta jsou fakta a ty proste musis zazit aby sis trochu rozsiril obzory :) Takze bych ti doporucil masivni davku LSD a pak neco rikej, az to uvidis
25.08.2011 - 16:15 | Filtr
(Váhy) inkateo www.pracesesny.cz » Glimmer Man
Díky za odpověď.
A víte, že jste mi vlastně neodpověděl? A přesně v tom je kámen úrazu všech lidí, kteří si nekladou otázku co je vědomí. Prostě ho berou jako fakt a hotovo. Ale dál už o něm nepřemýšlí.
Už jste si někdy sám pro sebe řekl, že jste něco vyslovil jen tak v mozku, když jste to nemohl říct nahlas? Asi ne. Říkáme v takovém případě, že jsme si něco řekli jen tak v duchu. Myslíte, že to je náhoda? Myslí tedy duše nebo mozek?
Zkuste začít hledat odpověď kde je vědomí a co je jeho zdrojem. Jednoduchými úvahami zjistíte, že atomy ani ionty nemohou produkovat vědomí. Je to přesně naopak. Atomy a ionty se mohou v mozku uskupovat podle záměrů vědomí , ale nemohou být jeho zdrojem. Rozmístění atomů, nemůže vytvářet myšlenku, pojem, vědomí. Každá myšlenka nebo mentální činnost je spojená s přeskupením miliard iontů na neuronech (mohu Vám o tom napsat více) a je přece šílená úvaha myslet si, že napřed se musí koordinovaně přemístit miliardy draslíkových iontů (což podle vědy stojí na samém počátku řetězce vedoucího až ke konkrétní mentální činnosti) aby teprve následně tímto neuvěřitelně koordinovaným počinem vznikla myšlenka a její uvědomění. To by se napřed ty ionty musely mezi sebou domluvit , komunikovat a vyměňovat si informace aby informace teprve mohla vzniknout.
A když objevíte tuto jednoduchou pravdu, zjistíte, že vědomí je nehmotné povahy a je nadhmotné a že existuje mimo fyzikální omezení času, prostoru a hmoty. Mozek je pro vědomí jakýsi geniální propojovací uzel, skrz který vědomí řídí hmotný skafandr (tělo) a také skrz který od tohoto uzlu dostává zpětnou vazbu z hmotné roviny reality. Mozek ale není vědomí a ani nemůže být jeho nositelem a zdrojem. Jako oko je čočka , nervy jsou dráty , tak mozek je geniální zpracovna , třídírna, vysílačka a přijímač , který slouží našemu vědomí (naší duši). A ta není složená z atomů a není omezená v čase ani prostoru, právě proto, že není hmotného charakteru.
Podívejte se třeba na jemnou hmotu , tedy na vakuum a zjistíte , že máme přímo před očima zázrak v přímém přenosu.

Jestli vidím anděly? Ne. Nevidím. O jejich existenci však nemám pochyb. Stačí na to opět jen selský rozum
25.08.2011 - 16:26 | Filtr
(Rak) almas » inkateo www.pracesesny.cz
Na mne trochu slozite,tradicne si to prectu
3x ale libi se mi to.Uz jsem zvedava co odpovi
nas G.
:1: :74:
25.08.2011 - 16:38 | Filtr
(Býk) delict » Glimmer Man
nečetl jsem vše, na to je tu moc vedro, ale zareaguju:

ne, nevidím anděly. vidíš vzduch? gravitaci? magnetismus? ne a přesto je bereš jako samozřejmost. jen tak k zamyšlení :)
o to vlastně jde, smysly zachycují jen nepatrnou část naší existence.
25.08.2011 - 16:47 | Filtr
(Býk) balboa » inkateo www.pracesesny.cz
presne tak, mozek je vpodstate formou odporu v poli ciste enegie, ciste pozornosti. Kazdy kdo neni osviceny, brani se svym specifickym zpusobem a tak vznika svet :) Kdyby byl kazdy osviceny a neexistovali by zadno Glimmer mani apd. tak by proste nic nebylo, protoze kazdy by jenom vnimal a nikdo by to vnimani nevyhodnocoval a nasledne netvoril hmotu. A kdo tohle pochopi, ze neni potreba vubec nic delat, tak muze vklidu umrit a umre s nim i tenhle svet
25.08.2011 - 16:53 | Filtr
(Blíženci) il*ča » almas
Ano, taky jsem si to celé musela přečíst několikrát - perfektní elaborát ! :15:
:61: - také se těším na reakci G. - doufám, že bude :4: :20:
25.08.2011 - 16:59 | Filtr
(Rak) almas » il*ča
To si pis,ze bude :3: :39:
25.08.2011 - 17:38 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Glimmer Man
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Neferlin, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Jestli chceš, tak Ti ho ukážu, ale aby jsi z toho neměl doživotní šok :61:
25.08.2011 - 17:46 | Filtr
(Rak) mikejla » inkateo www.pracesesny.cz
Nádhera !!!asi tak ve druhé třetině jsem se totálně ztratila ,ale chápu,že to bylo adresováno Glimovi a ten určitě vydržel..... :4:
co mě zajímá je ten konec a ten mě absolutně uspokojil zvláště ,když mám pocit ,že to předchozí absolutně potvrzuje že andělé jsou a já můžu pokračovat ve své snaze o šílenství :44: :15: :17: :17: :17:
25.08.2011 - 17:47 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Glimmer Man
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Neferlin, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
když někdo narodil slepej, těžko se mu bude kdy zdát o modrým nebi

Jak to můžeš tvrdit?!
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v BlíženciBlížencích
ukázat kalendář »