Vím,že tohle není diskuzní koutek,ale tady už vás mám tak nějak´´ošahaný´´a mám pocit,že vás tak trošku znám potřebuju něco vědět:Když jsem dělala před sedmi lety příjmačky na ´´dálkovou školu´´byla v matice tato slovní úloha-zněla::-Letadlo letělo průměrnou rychlostí1245km./hod-Vrtulník letěl průměrnou rychlostí 963km./hod-Skřivan letěl průměrnou rychlostí 24km./hod-Jakou rychlostí letěl sršeň?nechci aby jste to vypočetli,jen chci vědět jestli někoho napadlo to samé co mě-Ježíšmarjá co je to za BLBOST,kde se vzal ten sršeň? Na matiku jsem nebyla nikdy dobrá,taky jsem se pana profesora zeptala,jestli není chyba v tisku,řekl stroze-NE! Tak budu ráda když se někdo ozve a já nebudu sama za SRŠNĚ!
charri tohle by mi připadalo jako blbost hned u první věty, protože tyhle příklady: z bodu A vyjede vlak rychlostí x, z bodu B auto rychlostí y, kdy se setkají v bodě C??? tyhle příklady nesnáším od dětství a nikdy jsem je nepochopila , takže k sršni bych ani nedošla a už bych se zhroutila Kdysi jsem dělala psychotesty a byl tam podobný příklad, který jsem pochopitelně obešla obloukem, při vyhodnocení m i paní psycholožka řekla, že je to v pořádku, vzhledem k tomu jaký jsem ročník jen do dneška nevím co tím myslela
velekněžka
» charri
mám to podobně a jsme skoro stejný ročník,s věkem to nemá nic společného,přesně tyto příklady jsem nikdy nepochopila a to občas ještě bylo v zadání,že je ve vlaku moucha a ta taky lítala určitou rychlostí,hrůza v IQ testech jsem je obešla obloukem,je to děs a to si nemyslím,že bych neměla logické myšlení na jehož procvičování jsou podobné příklady určeny
charri
» velekněžka
Mno, možná je to tím , že jsme byli první ročník, který se pachtil s tím zázrakem, s množinama, jestli nemyslela tohle Ale fakt, když vidím podobné příklady, tak dostávám záchvaty smíchu, nechápu totiž, k čemu je dobré je umět vypočíst neb o třeba když jeden dělník vykope 30m za osmihodinovou směnu sám, jak dlouho to bude kopat celá parta, když nejmladšímu je 18 a nejstaršímu 38