Venuše (žena) v konjunkci na Pluto (muž) ve štíru


28.07.2023 - 12:19
(Štír) Adela94
Venuše (žena) v konjunkci na Pluto (muž) ve štíru
Ahoj, chtěla bych navázat na diskuzi, která je zde již déle. Pasuje na mou situaci - žena Venuše ve štíru v konjunkci na mužovo Pluto ve štíru (náš nejtěsnější aspekt v horoskopu, ještě teda plus jeho Venuše ve štíru v těsné konjunkci oboje). V té staré diskuze většinou všichni píšou, jak Venuše uhranula Plutu a on ji nechtěl pustit. U nás to bylo naopak :4: Třeba protože tam hrála roli i jeho Venuše, nebo protože on je Střelec a já mám v horoskopu 13 vod a většinu toho ve štíru (nevím kdo mi to tam nahoře provedl, ale to je teď jedno :4:).

Mám za sebou taky jeden vztah, kdy bylo moje Pluto v kvadrature na partnerovo Venusi ve lvu, takže to z druhé strany trochu znám- nic jsem nedělala, ale vytáčela jsem ho k nepřícetnosti. Nešlo ho opustit, i když jsem chtěla, nakonec se to povedlo. Teď se mi to vlastně celé vrátilo z druhé strany, teď jsem byla ta hystericka Venuše já :4: Ale precijen je to konjunkce ne kvadratura. Zajímalo by me, jak jste vnímali konjuknci vy, především ve vztahu. Případně jiné aspekty typu trigon. Vážně mám tu zkušenost hysterické Venuše jen já? :4: Většinou se o tomto aspektu, když není zpracovany, píše jako o toxické lásce. Přelévání moci. Dokázal jste to někdo u konjunkce zpracovat?

Stará diskuze zde

https://diskuze.najdise.cz/prispeve…

Díky :17:

Příspěvky v diskuzi

Řazení:
30.07.2023 - 10:19 | Filtr
(Býk) tulačka_gryf
On je celkem rozšířený omyl, že tyto vztahy nejde opustit. Jde...ale nejdřív je třeba splnit nějaký úkol. Pluto tak trochu nutí jít do hloubky, do podsvětí nebo aspoň do koutů, kam se normálně nesvítí, jde cestou autenticity a jiskry života...a vyžaduje cosi jako obětiny. Na druhou stranu, Venuše má tendenci zase tak trochu dělat drahoty, docela často je přesvědčená, že "ona přece nemusí nic". S Venuší a Plutem souvisí mýtus o Hádovi a Persefoné. Persefona musela při sestupu do podsvětí odložit všechny šaty, doslova se svléct z kůže a z masa, až zbyla jen ta pravá podstata. Tak i Pluto odhaluje venušskou podstatu až na kost. Další příběh, který s tím souvisí, je Mafián a Milenka. Moc viditelná a aplikovaná na sílu, a moc vycházející z dobré znalosti vztahů. Mafián nikdy nemůže úplně olvádnout Milenku a Milenka nemůže Mafiánem manipulovat tak dobře, jako jinými.
Sám mám Venuši kvadrát Pluto v radixu a potenciálu to naplno dosáhlo v době, kdy mi přes Venuši kvadrátem na Pluta šel tranzitní Pluto...takže o tom svoje vím ;)
30.07.2023 - 15:33 | Filtr
(Štír) Adela94 » tulačka_gryf
No, jde to. Tam, kde jsem byla Pluto já, jsem musela sebrat veškerou sílu a odejít. Nebylo to snadný se uplně odpoutat ani další rok. A v tom dalším vztahu (nebo spíš jsem já chtěla, on nejdřív ano, pak ne), tam zase ten Pluto sbíral sílu na to to utnout (i když on byl zároven Pluto i Venuše, v konjunkci, a na to moje Venuše v konjunkci). Takže to jde, ale je to masakr, asi to chce zbavit se nějakého strachu, že o toho člověka přijdu a nic podobného už nepřijde.. Člověkem to cloumá jak blázen. Každopádně je pravda, že moje Venuše, spálená, retrográdní a nevím co všechno, se tříbí od dětství a spousta věcí už ji posunula a toto je další z těchto věcí. Mám pocit, že jeho Pluto ji dost očistilo, aby ´fungovala radostněji´ A zbavila se manipulací a jiných blbostí...

Venuše kvadrát Pluto v radixu, no, mě stačí, že mám takový tranzit pár dní. Pořád bych jen jedla :4: Jak to vnímáš u sebe? Ten potenciál..
31.07.2023 - 01:56 | Filtr
(Býk) tulačka_gryf » Adela94
Já tomu říkám aspekt trochu karmický a hodně tantrický...Je tam velká citlivost pro všechno tělesné, i sexuální...nicméně radostné to tak úplně není, spíš dost transformační. Taky to je poznatek, že vztahy nemám ve svých rukách a nemůžu je nijak řídit, že si to "ono samo" řekne (Pluto si řekne...). Dělá mi to někdy i jistou charismatičnost, ale jen když to umím brát neosobně, bez nějakého očekávání. Jsem takový jakože pokušitel...ale není to primárně o sexu, spíš o energetické komunikaci a naladění se na éterické a fyzické tělo. Vlastně to je takový nevýhodný...ty si chceš jakože užít, a místo toho dostaneš transformační proces, jungiánskou konstelaci...nebo nějaký náročný, ale růstový vztah.
31.07.2023 - 16:40 | Filtr
(Blíženci) cimi
Zaujala mě tvá diskuze jelikož jsi narozená jen 4 dny od mého přítele (bývalého s otazníkem).
Myslím že už jen ta venuše ve štíru je indikací takových témat. To je vlastně taková konj venuše a pluta.
A ty máš i pluto ve štíru a spoustu dalšího ve štíru. Přítomnost pluta druhé osoby si myslím že je jen takovým oživením ale to mohu jen domýšlet.

Já jsem zažila vztah za transitu opozice pluto moje venuše.
Ročníky kolem 1971 mi dělají na venuši kvádr. Ročníky kolem 84 zase trigon.
Vztah s člověkem ročník 1971 byl velmi toxický. Obávám se že když nad tímto nemají oba nadhled tak je celkem nevyhnutelné že sklouznou. Je v tom dost velká perverznost. A naopak - chce to určitou duševní zralost, moudrost nebo alespoň touhu po ní a rozhodnutí, že už tady ty hry člověka omrzí a chce raději něco tvořit než se točit v bludných kruzích.
Ono to totiž dost často v konečném důsledku není o synastrii ale o jednotlivcích jakou kvalitu toho principu do toho vloží.

Obráceně neznám. Tam se zřejmě ta energie úplně odpinkla.

Urea to píše v předchozí diskuzi moc pěkně. Jakákoliv osobní energie plus pluto spouští takové tanečky, ale já to postupem času vnímám že cílem je podívat se na to téma celou bytostí. Osobní planeta je v tomto podle mě se sklonem být méně vědomá si toho než pluto….
31.07.2023 - 19:05 | Filtr
(Štír) Adela94 » tulačka_gryf
Hm, je mi to jasný, umím si to představit :5:
31.07.2023 - 19:16 | Filtr
(Panna) Mici Angóra
Jestli nevadí, že ta konjunkce není ve Štíru, tak přikládám z mého pohledu vcelku učebnicovou synastrii (čas muže bohužel nevím, ale i tak je to dost výmluvné, řekla bych), drželo mě to několik let :12:
K příspěvku je přiložený obrázek, který se zobrazí pouze přihlášeným uživatlům.
(Přihlásit)
31.07.2023 - 19:21 | Filtr
(Štír) Adela94 » cimi
Jo to je pravda, jsem takovou reklamou na stira :4: Oba ty vztahy pro mě byly taky toxické. A oba mě měli naučit jen to, že z tohohle musím odejít a nebo právě alespoň přestat hrát tu hru, dělat ty tanečky..

Prostě hloubka obří. Hlavní s tím druhým klukem, co jsme měli jeho Venusi i Pluto v konjunkci na mou Venusi (mám Pluto taky ve stiru, ale o pár stupňů dal, zatímco tyto planety jsou v těsné konjunkci a je to i náš nejtesnejsi aspekt) jsme měli obrovskou hloubku i v tom stylu, že jsme mohli říct cokoliv na 100% a druhý to vždy a naprosto chápal. Bylo tam asi 25 kladných aspektu, asi 4 špatné, prostě úplný ideál a ve mě to vzbuzovalo pocit, že o tohle prostě přijít nesmím a i když jsem tlačila, tak druhý vlastně o to přijít taky nechtěl, i když jen kamarádsky narozdíl od me. No prostě opravdu brutalni rok, mám za sebou i rozchod s otcem dcery, když ji byl 1,5 roku, ale ani to nebylo tak brutalni jako toto :4: Všechny moje vztahové manipulace se mi vrátily i s úroky, poprvé nic nefungovalo a já musela projít nejhlubší hloubkou, než jsem to dokázala pustit..

Prostě témata jako posedlost, spříznění, manipulace, žárlivost.. znasobene všemi mými stiry v horoskopu :4:

Ano, jakmile je tam kvadratura, neumím si představit, že by to bylo netoxické.. Tvoření je vždy lepší než bludné kruhy, no, tak aspoň máme tu zkušenost. A asi ano, pamatuju si, že když jsem Pluto byla já, byla to taková těžká, pomalá, ale vlivná energie. A když jsem byla Venuší, tak je opravdu těžké prohlídnout, co se děje.. Někdy jsem obviňovala Pluta a sama jsem nevěděla, proč vlastně, o co jde a v čem je problém :63:
31.07.2023 - 19:25 | Filtr
(Štír) Adela94 » Mici Angóra
Jo no, člověka to často přilepí a nepustí :4: Nebo jen velmi těžko.. Rozhodne bych řekla, že ne velmi lehko :4:
31.07.2023 - 19:32 | Filtr
(Štír) Adela94
Tohle je moje reklama na štíra. Když nebudete rozumět štírům, obraťte se na mě, vím o nás všechno :4: :4: :4:
K příspěvku je přiložený obrázek, který se zobrazí pouze přihlášeným uživatlům.
(Přihlásit)
31.07.2023 - 19:32 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Adela94
No i v pár případech, kdy jsem byla Pluto já (tedy v mém případě s muži s Venuší okolo 18 st. Vah) to byl taky průšvih, hodně záleží i na ostatních aspektech. S tvým radixem bych radila ty skoro vrstevníky, kteří ti svým Plutem aktivují cokoli v tom 5.-6. domě úplně vynechat a najít si buď zajíce nebo dědulu :2: Stejně to vypadá, že na starý kolena sbalíš svýho šéfa :4:
31.07.2023 - 19:40 | Filtr
(Štír) Adela94 » Mici Angóra
:4: :4: :4: To mě pobavilo, děkuji. Ano, taky mě napadlo, že tohle je až moc síla na normální žití. On je o 8 let starší, takže vrstevník to uplně není. Haha, kde vidíš ´sbalení šéfa´? Já totiž vzhledem ke svému nabitému 5.domu plánuju podnikat. Respektive pracovat s dětmi, to mě čeká teď od září, a pak podnikat... Můj saturn v konjunkci s MC mě trochu brzdí, takže mi to jde pomalu. Nicméně ted mám v tranzitu konjunkci saturn i MC, tak se to snad pomalu rozhoupe.. Na stáří už ale snad budu jen podnikat :4: Šéfy obecně moje osobnost se samou pevnou kvalitou moc nemusí :4:
31.07.2023 - 19:46 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Adela94
To jsem střelila podle vládce 7. domu v 10., nativně DSC v Kozorohu, vládce Saturn=to pravé partnerství přijde pozdě, v 10. by to mohl být šéf a nebo kdokoli spojený s kariérou, případně i kopie otce by šla :2:

Zrovna s tím Jupiterem v Býku bych do podnikání teď asi nešla, ale paušálně jo.
31.07.2023 - 19:55 | Filtr
(Štír) Adela94 » Mici Angóra
To podnikání (kariéru) bych chtěla mít s partnerem společné, možná to bude to.. Partnerství přijde pozdě, už mi bude 29, stačí to? :4: Přijde mi úžasný, jak dokážeš číst tyhle věci. Já se v tom babrám od 15ti a tohle pořád neumím :4:
31.07.2023 - 20:06 | Filtr
(Štír) Adela94 » Mici Angóra
Ale už to vidím, už jsem našla výklad. A na čem prosím záleží, zda je to harmonicky nebo neharmonicky? Na tom Saturnu?

Disharmonicky: Narušení vztahu s blízkými kvůli manželství.

Harmonicky: Prestižní partnerství s nadřízeným.

Atd..
31.07.2023 - 21:55 | Filtr
(Býk) tulačka_gryf » Mici Angóra
Jo, ten partner jako šéf mě taky napadl...na druhou stranu, ten Saturn je v Rybách, takže to asi nevypadá úplně na takovýho toho učebnicovýho šéfa manažera. Spíš bych to viděl na nějakýho postaršího gurua, kartáře, astrologa, tantrika nebo majitele čajovny ;)))
31.07.2023 - 22:15 | Filtr
(Štír) Adela94 » tulačka_gryf
Jojo, s duchovním guru, se kterým budu podnikat, je mi to jasný :4: Jen se mi nelíbí, že to má být ve vyšším věku :4:
01.08.2023 - 09:47 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » tulačka_gryf
Jo, taky to tak vidím :4:
01.08.2023 - 09:47 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Adela94
To máš blbý :4: Ale čeká tě jistě růžová budoucnost, a proto o tebe nemáme obavy. :17: :20:
01.08.2023 - 09:49 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Adela94
29 je málo :2: Ale je to doba návratu Saturna (jak jsi sama psala), tak třeba to něco znamená a později bude ještě něco jiného. Samozřejmě můžeš být výjimka, která potvrzuje pravidlo, ale lidé (a hlavně ženy) s ASC v Raku, které znám, buď dlouho nikoho neměly anebo byly třeba 30 let v manželství a na starý kolena se pak rozvedly (ať už z vlastní vůle nebo ne) a objevil se ještě někdo jiný. Když si tady zadáš celebrity s ASC v Raku tak při řazení podle popularity to platí o většině z nich: např. Mel Gibson, Julia Roberts, Arnold Schwarzenegger, Ben Affleck, Hugh Grant, Jeff Goldblum, Angelina Jolie...přičemž je teda třeba ještě rozlišovat, kdo má kde Slunce, např. Jolie jako Blíženec má předpoklad k ještě více vztahům než někdo se Sluncem v kardinálním nebo fixním znamení a bez blbě postaveného vládce 7.d. atd.
01.08.2023 - 09:52 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Adela94
Na tom Saturnu, jak je silný a jaké má aspekty. Ten výklad, co jsi uvedla, je hodně zjednodušený.
01.08.2023 - 11:45 | Filtr
(Štír) Adela94 » Mici Angóra
:17: :4:
01.08.2023 - 11:48 | Filtr
(Štír) Adela94 » Mici Angóra
Já už ten rozvod v podstatě stihla :4: Akorát jsme nebyli svoji. Ale jako rozvedená si připadám, vzhledem k dceři :4: Tak uvidíme. :4:
01.08.2023 - 11:52 | Filtr
(Štír) Adela94 » Mici Angóra
Chápu, no podle astromatu je saturn moje nejsilnější planeta. A aspekty jsou ok, teda kromě toho, že je retrográdní :4:


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Lev Lvu
ukázat kalendář »