Jednou jsem vedl hovor u vecere s sefem oddeleni vyvoje v automotive ktery sam soferoval mercedes cabrio slk nadupany konema a prisla rec na uspornost, nedostatek ropy, nutnost takto nakladnych vydaju, vyvoj malych 3 litrovych aut.. A on rika, "jezdit slabym autem je nuda." Tim ze je malo ropy se strasilo uz pred 30, 40 lety, a ze ani nase generace nedostatek ropy nezazije. Coz se zda byt pravda. Pri vcerejsi prochazce malym okresnim mestem koukam v ulickach stoji velka suv range rover, maserati, velke beemvaky audiny zadna lace. Ok, zda se ze jsme bohaty kraj. Rozhodne se urcita cast naroda nechysta na mobilite setrit. Rozumim lidem kteri si chteji zivot uzit, a pokud na to maji, proc si nedoprat komfort a bezpeci. Mobilita je jednim ze zakladnich faktoru svobody soucasneho cloveka. Kazdy mame sice jiny vkus, ale v zasade lze s timto, pro nekoho mozna konzumnim, nazorem souhlasit. Co o tom soudite?
Deam
Obrovská úspora času vykoupená tím, že sežere dost peněz. Ve měste lze fungovat poměrně snadno bez něj, i když s ním je to pohodlnější, na venkově, kam zajíždí autobus párkrát za den, téměř nutnost - pokud člověk nepracuje vysloveně doma nebo v docházkové vzdálenosti.
Lupi
» Deam
A já sdovolením přidám i ženský pohled, jo. Nákupy. Tuny jídla a drogerií, které člověčice nemusí tahat v tlapkách - a že jsem se kdysi natahala. Jenže to jsem byla mladá a plná sil, teď volám zlatý auto.