Egocentrikem z nouze, aneb lehce (de)generační zastavení


18.10.2019 - 15:02
(Kozoroh) kocour_mivik
Egocentrikem z nouze, aneb lehce (de)generační zastavení
Vážená spolunajdisácká pospolitosti,
odmčel jsem se na delší dobu, nebot jak se říká, nebylo téma, které bych mohl dostatečně rozmáznout a předložit vaší ctěné pozoronosti, tedy přesněji..
Bylo sice, ale čas na jeho protřepání přišel, aspoň dle mého soudu až v tyto časy loučícího se babíhpléta.. Jsa delší dobu bez práce a s důvody vás v tento okamžik nehodlám zatěžovat, pilně prohlížeje
nejrůznější nabídky "narazil" jsem na opradvou perlu..
Parta nadšenců, jež provozuje doučování matematiky, hledala do svého týmu lektorů dalšího nadšence.. V ten moment začalo radostně puslovat mé srdce, neboť matematiku jsem nejen vystudoval ale i léta učil na vysoké škole nu a oni čačtí hoši a čacké děvy právě tuto činnost provozovali.. Zakládáali si na trpělivosti, vstřícnosti atd..
Dokonale jsem se v tom zhlédnul, neboť jsem léta v souladu s předchozím své svěřence vzdělával a skromně podotknu, že se mi to docela dařilo.. Nu, napsal jsem jim nadšenou nabídku a čekal nadšené zavolání...
Přišlo (Sic!) ale jen takové vlažné, s horkostí s jakou jsem je oslovil nemělo nic společného..
Tedy že by byli velmi rádi, a že mne tudíž zvou na pohovor, kde otestují mé znalosti
středoškolské matematiky.. Nejdříve jsem nevěřil svým očím a pak jsem vybuchnul tím nejhroším hněvem a vytočil jsem se do obrátek turbíny..Považoval jsem to a považuji za totální potupu a neslýchanou drzost - životopis včetně dokladů, potvrzujících mou kvalifikaci jsem jim poslal.. Dosud nevychladnouc jsem se svěřil s touto ohavnou kauzou na FB fóru s příznačným názvem "Připadám si jako de*il" nu a se zlou jsem se potázal.. Byl jsem zejména mladšími diskutujícími označen za sebestředného a nafoukaného egocentrika, který zajisté jako učitel nestál za nic a a hojil si své mindráky na studentech,
což není v žádném případě pravda.. Setřeli mě důkladně a opepřili to i vulgárními výrazy. Raději jsem ten příspěvek i s komentáří smazal..
Tonu v rozpacích, jak to všechno reflektovat, zda to není náhodou karmická lekce za přebujelé Ego.. Pohlížím na to jako na neslýchané ponížení a ignoranci a nemohu se ubránit, že je to signifikantní pro nastupující generaci Nu, a nyní svou "Zpověď Egocentrika" přeruším za účelem vytvoření prostoru pro vaše dobrozdání, názory a Glosy.
Do toho najdisáci, vpřed..
Vám stále oddaný a věrný
Kocour Mivik
:1 :1: :1: :1: :1: :1: :1: :1: :1:

Post Scriptum: Zapomněl jsem dodat, že takto testují údajně každého
uchazeče. :75: :75: :75:

Příspěvky: Všechny | Wiké

Řazení:
18.10.2019 - 16:21 | Filtr
(Panna) Wiké
Áááá matematik!
Ahoj kolego

No to mají být rádi, že to vůbec chceš dělat!

Ale nejstatečnější - vůbec nejstatečnější není doučovat, ale do svých zbytků sil docházet do doopravdického školního zřízení a doopravdy učit!

Takové doučování - tam už jsou zájemci, kteří něco proto chtějí udělat nebo jejich rodiče za to zaplatit. Tam už je zájem..To už je něco krásného a taky lidi přichází po 1 nebo po 2 a ne v davech.
Doučko se dá ale sehnat i po inzerátu soukromě. Je to moc fajn,
Ta jejich drzost je za poskytnutí fleka, ale na to se jim můžeš vykašlat, buď bez teplého fleka a sežeň si svoje lidi.
18.10.2019 - 16:23 | Filtr
(Panna) Wiké » Bosch
Je to i moje zkušenost, hezkys to napsal.
fosil :94:
18.10.2019 - 16:23 | Filtr
(Panna) Wiké » Wiké
pardon, to jsem nemyslela na kolegu, ale na sebe..
18.10.2019 - 19:23 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Wiké
Sam jsem drive nabiral do oddeleni lidi. Ja treba i obduvuju lidi co jsou pres 55 60 maji do duchodu treba 10 let a stale dokazi drzet krok v kongitivnich schopnostech s mladymi.
Problem tech starsich je i v jejich zkusenostech, nedaji se tak snadno ohybat, koupit, prizpusobit, mlady kolektiv je malokdy prijme jako rovneho.
Nejsou uz tak dravi. Casto natusi o cem se to ti mladi mezi sebou bavi. Protoze jim nerozumi. Mladi pak snadneji mezi sebou uzaviraji "chunty" ktere jim umoznuji vyuzit skupinove generacni vyhodu, Ve skupine se pak lepe utoci, vyhrava, ziskava navrch, benefity, zvyseni mezd, lepsi postaveni i kdyz jde jen o prerozdelovani lehcich ukolu, z pozice silnejsiho postaveni pak maji dojem ze maji navrch.
A nestydi se "fosily" proste ignorovat.
Popsal jsem to spravne? :4:
18.10.2019 - 22:10 | Filtr
(Panna) Wiké » Bosch
Asi jo - myslím tím, že jsem se dozvěděla, jak to chodí jinde.
U nás tohle neznám.
My jsme rukojmí taky našeho stáří a ve starém kolektivu dožijeme, nikdo mladý k nám nepřichází, tak to neznám :-)
18.10.2019 - 22:17 | Filtr
(Panna) Wiké » Vivianne
to není projekce
mám okolo sebe stejnou věkovou kategorii a všichni jsme unavení, máme ostruhy, špatně se nám s tím chodí, nestačíme dávat na brejle a na zuby, člověk se opotřebovává,
po práci jsme tak unavení, že se už nemůžeme chodit někam vzdělávat,
a taky na co, i kdybychom se vzdělali ještě více, tak nás nenaberou..
18.10.2019 - 22:21 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Wiké
Školství je specifikum něco jsem o tom slyšel, průměrný věr 43 nebo tak nějak. Takže vy se nepočítáte vy to máte na dožití nikdo vás z funkce neuvolní. :4:
18.10.2019 - 22:41 | Filtr
(Panna) Wiké » Bosch
ne, to ne :27: :2:
he he he, žádní mladí živáčci
18.10.2019 - 22:48 | Filtr
(Panna) Wiké » Wiké
jako žáci, mám příliš úsporné vyjadřování..
18.10.2019 - 22:50 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Wiké
no pokud vás nedorazí pak je to porád gut :15:
18.10.2019 - 22:59 | Filtr
(Panna) Wiké » Bosch
tak samozřejmě, že dorazí, ale to jsem chtěla, aby to němé volání o pomoc volalo jen mezi řádky.. :8:
18.10.2019 - 23:38 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Wiké
Já jsem četl že prý kozorozi a raci jsou největší strachaři. Říká to baudyš v tom videu o gretce. Ale mám pocit že panny jim směle konkurují.
18.10.2019 - 23:41 | Filtr
(Panna) Wiké » Bosch
Nevím, jestli to je znamením, ale mám strach hodně a třeba je proč.. :22:
19.10.2019 - 01:03 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Wiké
Subjektivně může být důvod ten se najde vždy. Objektivně se bude svět stejně dále točit. A je mu to všechno úplně jedno. Ráno lidé půjdou do práce a slunce bude svítit nad krajinou..
19.10.2019 - 03:23 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Wiké
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Vivianne, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Řekněme, že hodně vycházím z vlastní rodiny (tety, strýcové, tchánovci - všichni přes 50). Jako jo, jedna osoba z nich je chabějšího zdraví, každou chvíli nemocenská kvůli zádům. Tam je asi i slabší genetika a bohužel... Taky začít se zajímat o zdraví až po 50 - myslím celkem pozdě no :63: Když je někdo na hranici obezity, tak ten pohybový aparát dostává taky pěkně zabrat no... Navíc mluvím o člověku, který pracuje celý život manuálně (vzdělání s výučním listem). To jsem měla hlavně na mysli tím vzděláním - třeba si aspoň dodělat někdy v průběhu maturitu nebo něco, ať se můžu na stará kolena "uklidit" z těch fyzicky namáhavých pracovních pozic. Protože "kancelářské krysy" 50+ z rodiny si teda zatím nějak nestěžují ani moc často nemarodí - když to napíšu trochu drsně.
Já neříkám, že po 50 člověk pomalu nechátrá, ale tak ledacos člověk udělat může - myslím teda podle toho, co vidím i v rodině. Mít splacené bydlení a tím pádem na tomhle ušetřit, děcka z domu, což je taky žrout peněz, pak třeba můžu mít i "odpočinkovější" práci za menší peníze.
No možná jsem z nějaké "odolné" rodiny, protože na zdraví u nás pomalu ani nenadávají babičky, co jsou aspoň 15 let na důchodě. Třeba v jiných rodinách chabějšího zdraví je to jinak :25:
19.10.2019 - 10:25 | Filtr
(Panna) Wiké » Vivianne
To zdraví je, ale mnohdy spíš není zásluhou člověka.

Není to mechanicky přímočaré, je to tak složité, co je příčinou.

Někdy se narodí dítě neduživé, že sotva leze, protože matka k němu měla zášť, když bylo v břiše.
Nebo dostane mladý člověk najednou těžkou cukrovku, schizofrenii, ochabnutí nějakého svalstva..není to jejich vina, jenom se něco z hlubin rodu demonstruje.
A pak se ti lidi udržujou..
Zdraví je spíš dar než zásluha, spíš tím, jaké má člověk postavení ve spleti rodu.
19.10.2019 - 10:42 | Filtr
(Beran) Háňa* » Wiké
Ano, ale velkou roli hraje i on sám - postavení si volí on - tím, jak se k těm danostem, co si přinesl a nemohl je ovlivnit, postaví. On je ten, kdo se k dané situaci staví. Může ji přijmout a naučit se s ní pracovat a žít nebo se může životem prolitovat v roli oběti osudu.
Jsou lidé s velkou zátěží, handicapem třeba, opravdu katastrofálními startovními podmínkami, kteří jsou obdivuhodní, jak ten svůj náklad zpracovali. A často dokáží ještě povzbuzovat druhé, rozdávat radost, naději druhým. Znám takové.
Všechno není definitivně dané, hodně ovlivníme. Proto tu jsme, abychom se učili fungovat v různých pozicích, situacích, potížích, abychom dokázali šťastně žít s tím, co máme, místo kňourání nad tím, co nám chybí a v čem jsme měli smůlu.
19.10.2019 - 16:24 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Wiké
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Vivianne, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Však píšu i o genetice... A možná o tom, že moje rodina nemá špatné geny, když většina funguje celkem normálně i po 50. Minimálně z jedné strany rodiny máme po několik generací dlouhověkost - smrt okolo 90 let. Takže v 50 jsi lehce za půlkou no...
Něco člověk až tak neovlivní. Něco ovlivnit může. Třeba svůj přístup :3: Nevím proč řešit, že mám po 50 brýle. Když někteří je nosí celý život od dětství...
19.10.2019 - 19:04 | Filtr
(Panna) Wiké » Háňa*
Já to chápu jako síť a když vídám příběhy rodů, protože se tím zabývám,
tak tam není jedinec - jedinec - jedinec a jak se vypracoval (to se ted tak bere kvůli soutěživosti),
ale celá vlna, která jede a nesou ji lidé nerovnoměrně, ale vůbec neplatí, že ti, na které se to nejvíc přeneslo a kteří vypadají jako nejmíň úspěšní - že by za to mohli.
Spíš přišli ty druhé vysvobodit a něco ukázat.

Třeba vidím okolo sebe, že někdo, kdo je vědomý si sebe asi tak jako uvařená vepřová hlava je zdravý a někdo z jeho rodu, který ví už, která bije, je nemocný podobně jako nějaký jeho předek. Když je to třeba dítě okolo 20, tak ještě nemá šanci to rozkrýt ale.

Tak vy máte teorie - to je ten minulý život - může si za to sám - ale nevím, nevím, začíná to být zastaralý názor...
19.10.2019 - 19:11 | Filtr
(Panna) Wiké » Vivianne
Ale i psychické práce jsou náročné :1:
Leda by byly chráněné dílny a tam bychom něco uháčkovali a utkali a poplkali.
Taky jsem naštvaná jak zde Znovuzrozená, protože nevíme, jak to zvládnem.
19.10.2019 - 19:30 | Filtr
(Beran) Háňa* » Wiké
Taky se tím zabývám - ale ne komerčně, takže to nemusím balit do lehce stravitelných formulací :1:
Může si za to sám, to jsem ale vůbec nikdy neřekla. Vůbec nejde o to, že by někdo za něco mohl - byl viník. Tyto věci nejsou o nějakých vinách a trestech, jsou to jen příčiny, důsledky, posloupnosti. Ale není to tak, že by s ničím nešlo hnout, bylo to definitivně dané. Vždycky existují různé cesty a východiska.
19.10.2019 - 20:18 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Wiké
Jj, přesně tak, já třeba dělám kancelářskou práci na oddělení, kam se zvenku nikdo nedostane, je potřeba mít praxi na jiných odděleních. Je to totiž náročné na znalost našich produktů, procesů, našich systémů a aplikací a současně na komunikaci s našimi klienty, takže docela stres. Chodím z práce opravdu vyždímaná jak citron a to mám před sebou ještě těch cca deset let. :85:
19.10.2019 - 21:03 | Filtr
(Panna) Wiké » Znovuzrozená
to je těch 10 let, o co míň dělaly naše matky..
taky nevím jak - jestli na poloviční úvazek potom..


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v BýkBýku
ukázat kalendář »