Najdise.cz ... najdi a poznej lidi, kteří se narodili ve stejný den jako ty ...
Úkol zněl jasně.. - Diskuze a zkušenosti
- Astrologie
online Osobní horoskop (radix) Partnerský horoskop Tranzitní horoskop Psychologická astrologie Online výpočty
solár, direkce, revoluce, kompozit a další ...
Lunární kalendář
- Horoskopy 2024
kalendáře a jiné Znamení zvěrokruhu Partnerský horoskop Ascendent a Descendent Horoskopy na rok 2024
Čínský, Keltský, Výklad karet, Léčivé kameny, a další ... Kalendáře na rok 2024
Čínský horoskop 2024
- Slavné osobnosti
astro databáze - Narozeniny
jména, svátky - Numerologie
online - Poznej
znamení - Galerie
uživatelů - Diskuzní
fórum
Úkol zněl jasně..
09.09.2019 - 19:47
Bosch
Úkol zněl jasně..
Elektromobily jsou nejspíše vývojová slepá ulička. Ale je to jediná cesta, jak splnit emisní závazky.
Ony ty emisní normy budou asi docela dobrý kšeft.
A pro naši společnost jsou moderní zelené mozky asi docela velký průser.
Zajímalo by mně čím to je že se prosazují takhle nepromyšlená řešení zatímco světové pralesy ničí požáry což nikdo zas moc neřeší.
Asi proto že žádná uskutečnitelná řešení prostě nejsou, nemáme je, a nedokážeme si to přiznat. Možná totiž ani žádná v důsledku nepotřebujeme.
Ale tlak na nějaká řešení zde zůstává a stupňuje se.
Takže politici přicházejí s bizarnostmi jen aby ukázali že něco dělají.
Češi jsou co se týká elektromobility údajně nejskeptičtější.
V tomto případě asi celkem racionálně.
Ovšem když koukám kolik jezdí už i po vesnici elektrokol, myslím že trend je jasný..odříznout hlavní zdroj zisků, autoprůmysl s čímž ani u nás nebude zas velký problém.
Zdá se že se zde opravdu rozvíjí něco jako zelený fašismus.
Ať mi to někdo rozmluví..
Ony ty emisní normy budou asi docela dobrý kšeft.
A pro naši společnost jsou moderní zelené mozky asi docela velký průser.
Zajímalo by mně čím to je že se prosazují takhle nepromyšlená řešení zatímco světové pralesy ničí požáry což nikdo zas moc neřeší.
Asi proto že žádná uskutečnitelná řešení prostě nejsou, nemáme je, a nedokážeme si to přiznat. Možná totiž ani žádná v důsledku nepotřebujeme.
Ale tlak na nějaká řešení zde zůstává a stupňuje se.
Takže politici přicházejí s bizarnostmi jen aby ukázali že něco dělají.
Češi jsou co se týká elektromobility údajně nejskeptičtější.
V tomto případě asi celkem racionálně.
Ovšem když koukám kolik jezdí už i po vesnici elektrokol, myslím že trend je jasný..odříznout hlavní zdroj zisků, autoprůmysl s čímž ani u nás nebude zas velký problém.
Zdá se že se zde opravdu rozvíjí něco jako zelený fašismus.
Ať mi to někdo rozmluví..
Příspěvky: Všechny | fanik
10.09.2019 - 18:29
| Filtr
Bosch
» fanik
Jde i o to aby to co chces ty bylo i obecne spolecensky prospesne.
Pak je to v souladu, v harmonii.
Kdyz nejaka eko-klika zacne tlacit na pilu a nastavi limity, zakony tak ze pujde pulka prumyslu do kytek, pak je to mnohem horsi katastrofa nez otevrit hranice do afriky a pozvat vsechny nefachcenka od rovniku k hostine.
Pak je to v souladu, v harmonii.
Kdyz nejaka eko-klika zacne tlacit na pilu a nastavi limity, zakony tak ze pujde pulka prumyslu do kytek, pak je to mnohem horsi katastrofa nez otevrit hranice do afriky a pozvat vsechny nefachcenka od rovniku k hostine.
11.09.2019 - 12:57
| Filtr
Bosch
» fanik
Vezmi si treba tu ekonomiku, elektrovuz stoji 2-3nasobek spalovaciho auta, pritom je o mnoho jednodussi.
Tudiz male vyrobni naklady a megazisky pro vyrobce. Tam uz jsou za tim docela slusne kalkulace ktere dokazi polozit i ekonomiku nejake zeme.
Ale samotne automobilky z toho asi tezit tolik nebudou, protoze pridana hodnota tech vyrobku na elmotor je mala.
Takze za tim jsou zajmy ktere zatim dost dobre nerozklicuju, ani jsem se zatim o tohle tema z pohledu KDO to tlaci nejak ani nezajimal, ale ukazuje se napriklad ze udelat ekologictejsi benzin repkou neni spravna cesta.
Elmotory v autech je defacto slepa ulice. Stejne jako zluta repkova pole..
https://www.idnes.cz/auto/…
Tudiz male vyrobni naklady a megazisky pro vyrobce. Tam uz jsou za tim docela slusne kalkulace ktere dokazi polozit i ekonomiku nejake zeme.
Ale samotne automobilky z toho asi tezit tolik nebudou, protoze pridana hodnota tech vyrobku na elmotor je mala.
Takze za tim jsou zajmy ktere zatim dost dobre nerozklicuju, ani jsem se zatim o tohle tema z pohledu KDO to tlaci nejak ani nezajimal, ale ukazuje se napriklad ze udelat ekologictejsi benzin repkou neni spravna cesta.
Elmotory v autech je defacto slepa ulice. Stejne jako zluta repkova pole..
https://www.idnes.cz/auto/…
11.09.2019 - 16:08
| Filtr
Bosch
» fanik
Elektromobil je strasna nuda. Tim budou jezdit asi jen herbivore mens.
Nikdo to nechce. Nikam s tim nedojedes, nic to neuveze, v zime katastrofa, v lete neutahne klimosku, jizda ve ctyrech utrapa, katastrofa. Praha brno nedas.
Baterky jsou dobre na plazove kolobezky. Nebo voziky na prepravu baliku na nadrazich nebo letisti.
Eecyklace baterii neni domyslena stejne jako kolektoru.
Baterky jsou neuhasitelne.
Proste nesmysl.
Nikdo to nechce. Nikam s tim nedojedes, nic to neuveze, v zime katastrofa, v lete neutahne klimosku, jizda ve ctyrech utrapa, katastrofa. Praha brno nedas.
Baterky jsou dobre na plazove kolobezky. Nebo voziky na prepravu baliku na nadrazich nebo letisti.
Eecyklace baterii neni domyslena stejne jako kolektoru.
Baterky jsou neuhasitelne.
Proste nesmysl.
11.09.2019 - 20:52
| Filtr
Bosch
» fanik
Jede to i na vysmazeny fritak. :-)
A v cem je to mene ekologicke nez babisova repka?
V realu budou benzinaky jezdit a vyrabet se dalsich 30 let min.
Elektromobily nejsou alternativa. Svet jen momentalne gretkoblbne.
Jsou v tom evidentne nejake obchodni valky.
Urednici jsou placeni nejakymi previty v pozadi co se snazi vyvolat chaos.
Abychom v dusledku panikarili.
A v cem je to mene ekologicke nez babisova repka?
V realu budou benzinaky jezdit a vyrabet se dalsich 30 let min.
Elektromobily nejsou alternativa. Svet jen momentalne gretkoblbne.
Jsou v tom evidentne nejake obchodni valky.
Urednici jsou placeni nejakymi previty v pozadi co se snazi vyvolat chaos.
Abychom v dusledku panikarili.
19.09.2019 - 11:56
| Filtr
fanik
» THX1138
Postoj čechů nepramení jen z neznalosti,ale i ze současných faktů. Auto používám ted a třeba další rok nebo dva, k čemu mi ted je,že třeba za tři roky už si taky mohu auto dostatečně ohřát, zchladit, dojet kam potřebuju nebo ho kdekoliv nabít, když to ted ještě prostě nejde?
Benzín je pořád ještě nejlepší volba, nízké emise pro provoz, při výrobě, skvělý výkon a nízká cena.
Benzín je pořád ještě nejlepší volba, nízké emise pro provoz, při výrobě, skvělý výkon a nízká cena.
19.09.2019 - 21:23
| Filtr
fanik
» Psyko
Výrobci hlavně vyrábějí a vyvýjejí, samozřejmě i s vidinou menší poruchovosti, ale následný servis je na prodejcích nebo čistě servisech. Ti z toho žijí a doporučují samozřejmě spalování, hlavně kvuli kšeftu,ale zároveň dokonale znají situaci a rozumí tomu a aby nevypadali jak hňupi,doporučují stále spalovat a s EL počkat,protože jako vše nové je EL ve velkém drajvu a zatím slabé a drahé..
Pokud chtějí např. koncern, ale i další, v r.2025, tedy za dalších dlouhých 5let, prodávat čtvrtinu svých vozidel v EL, tak to znamená,že tři čtvrtiny nových aut i po r.2025 bude stále dál spalovat a proč?
Protože má ted cenu plašit a koupit EL? Vůbec se to ještě nevyplatí ani řešit.
Pokud chtějí např. koncern, ale i další, v r.2025, tedy za dalších dlouhých 5let, prodávat čtvrtinu svých vozidel v EL, tak to znamená,že tři čtvrtiny nových aut i po r.2025 bude stále dál spalovat a proč?
Protože má ted cenu plašit a koupit EL? Vůbec se to ještě nevyplatí ani řešit.
19.09.2019 - 22:38
| Filtr
Bosch
» fanik
Ona jsou ta očekávání od vývoje baterek nadnesená.
Uskladňovat elektřinu není tak snadné. Celý tento ekokšeft přijde koncového uživatele pěkně draho. I dnes jsou elmobily kupovány především se subvencemi. Úřady firmy, atd, soukromníci minimálně. Zase ty nešťastné dotace..
Názor odborníka.
„A pokud si někdo myslí, že může být provoz elektromobilu levnější než provoz vozu se spalovacím motorem, hluboce se mýlí. Dobíjení ve veřejných stanicích je drahé..
Na uhašení tesly je třeba 12 tisíc litrů vody
Číňané mají rozsáhlá práva k těžbě surovin v Africe. Například v Kongu se těží velké množství kobaltu, přičemž na těžbě se obrovskou měrou podílejí děti, a to za mimořádně brutálních podmínek. Na výrobu baterií do elektromobilů je ovšem kromě kobaltu (například při výrobě nijak zvlášť velké baterie do BMW i3 se ho spotřebuje dvanáct kilogramů) zapotřebí i grafit, mangan, lithium a další suroviny.
Evropské automobilky je všechny musejí nakupovat v Číně, čímž samy sebe staví do pozice obrovské závislosti. „Hrozí v podstatě nepřímá hospodářská válka, protože do milionů aut, o nichž pan Müller hovoří, bude zapotřebí vyrobit baterie, které evropské automobilky již dnes dovážejí za obrovské peníze z Číny.“
Elektromobil podle něj z celkového pohledu nijak nepřispívá ani ochraně životního prostředí. Zaprvé: na výrobu baterií, stejně jako na pohon elektromobilu, je zapotřebí spousta proudu, který není vždy a všude vyráběn ekologicky. Zadruhé: drahé suroviny použité pro výrobu baterií nelze později znovu smysluplně využít. Zatřetí je třeba připočíst problémy s vybudováním infrastruktury pro rychlejší dobíjení, což bude obrovsky finančně náročné.
Zdroj: https://www.idnes.cz/auto/…
Uskladňovat elektřinu není tak snadné. Celý tento ekokšeft přijde koncového uživatele pěkně draho. I dnes jsou elmobily kupovány především se subvencemi. Úřady firmy, atd, soukromníci minimálně. Zase ty nešťastné dotace..
Názor odborníka.
„A pokud si někdo myslí, že může být provoz elektromobilu levnější než provoz vozu se spalovacím motorem, hluboce se mýlí. Dobíjení ve veřejných stanicích je drahé..
Na uhašení tesly je třeba 12 tisíc litrů vody
Číňané mají rozsáhlá práva k těžbě surovin v Africe. Například v Kongu se těží velké množství kobaltu, přičemž na těžbě se obrovskou měrou podílejí děti, a to za mimořádně brutálních podmínek. Na výrobu baterií do elektromobilů je ovšem kromě kobaltu (například při výrobě nijak zvlášť velké baterie do BMW i3 se ho spotřebuje dvanáct kilogramů) zapotřebí i grafit, mangan, lithium a další suroviny.
Evropské automobilky je všechny musejí nakupovat v Číně, čímž samy sebe staví do pozice obrovské závislosti. „Hrozí v podstatě nepřímá hospodářská válka, protože do milionů aut, o nichž pan Müller hovoří, bude zapotřebí vyrobit baterie, které evropské automobilky již dnes dovážejí za obrovské peníze z Číny.“
Elektromobil podle něj z celkového pohledu nijak nepřispívá ani ochraně životního prostředí. Zaprvé: na výrobu baterií, stejně jako na pohon elektromobilu, je zapotřebí spousta proudu, který není vždy a všude vyráběn ekologicky. Zadruhé: drahé suroviny použité pro výrobu baterií nelze později znovu smysluplně využít. Zatřetí je třeba připočíst problémy s vybudováním infrastruktury pro rychlejší dobíjení, což bude obrovsky finančně náročné.
Zdroj: https://www.idnes.cz/auto/…
22.09.2019 - 10:56
| Filtr
Bosch
» fanik
Sef bmw se vyjadril ze dava benzinovi jeste min 30 let.
Ten nastup alektriny do osobaku je uspechany a vlafy zbytecne tlaci na pily coz je kontraproduktivni.
Jde spise o rozhodnuti politicka nez ze by to vyzadoval vyvoj.
Ukaze budoucnost.
U nas jezdily po nadrazich elektrovoziky uz pred 40 lety.
A v tatre cela vnitrni logistika fungovala bezobsluzne na elektrovozikach davno za hlubokeho sociku.
A zadny velky ekologicky povyk se kolem toho nedelal.
Veci se dely timto smerem i bez gretky. A ekomafie.
Ten nastup alektriny do osobaku je uspechany a vlafy zbytecne tlaci na pily coz je kontraproduktivni.
Jde spise o rozhodnuti politicka nez ze by to vyzadoval vyvoj.
Ukaze budoucnost.
U nas jezdily po nadrazich elektrovoziky uz pred 40 lety.
A v tatre cela vnitrni logistika fungovala bezobsluzne na elektrovozikach davno za hlubokeho sociku.
A zadny velky ekologicky povyk se kolem toho nedelal.
Veci se dely timto smerem i bez gretky. A ekomafie.
© 2007-2024 Najdise.cz