Anna-Sofie-prosba o radu


10.03.2017 - 12:57
(Vodnář) ohenvoblacich
Anna-Sofie-prosba o radu
Mohl by,prosím,někdo mrknout na mou dcerku? :17: Nadání,dispozice,povaha,na co si třeba dávat pozor..Je moc hodná,inteligentní,bystrá,zvídavá,živá,mívá psychické vhledy..Zneklidňují mě však její občasné záchvaty hysterických afektů při min.spouštěčích,mají grády :11: tvrdohlavost až zarputilost.Je v nativu někde naznačena hysterie?

Těhotenství i šestinedělí byly poznamenány zátěžovými faktory,co se vnějších okolností a následně mé psychiky týkalo,jinak jsem se snažila být co nejvíce v klidu.


12.12.2013,17.19,Žatec

Řazení:
10.03.2017 - 13:24 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená
No tak především má v radixu opozici Uran Mars, takže ty záchvaty vzteku bych viděla v tomto. Navíc Uran má v Beranu, kterému právě Mars vládne, holka bude docela "ostrá"... :4:
A ten Uran má ještě v kvadrátu na Pluto na desc., takže nějaké manipulace, nátlaky v chování by se tam taky mohly objevit, nebo se ji budou snažit manipulovat partneři, což ji může taky "rozhodit".
Jo a ještě upozorním, že Uran - Mars je klasický úrazový aspekt, takže bych na ni dávala větší pozor, mohly by hrozit zejména úrazy hlavy, pád z výšek apod.
10.03.2017 - 13:37 | Filtr
(Panna) Mici Angóra
Tak já myslím, že u takového malého dítěte je tzv. hysterie vcelku běžná. Jinak ale ta (ne úplně silná) opozice Mars-Uran (navíc z nestabilních Vah do cholerického Berana) je skutečně trochu explozivní (to bych brala jako celoživotní rys-sklon k výbuchům a ukvapenému jednání, pokud to nezpracuje). Na toho Urana dělá kvadrát Pluto (to má v radixu většina dětí narozených v posledních pár letech) a jí spadá přímo na descendent, čili to můžeme číst tak, že se snaží skrze ty výbuchy ostatní lidi ovládat, aby bylo po jejím-někdy taky dřív než ovládnou ti ostatní ji. Taky Luna v Beranu je taková dost emocionální a teď přijímá a ještě bude přijímat několik ne moc příznivých tranzitů (Mars, Jupiter, Uran), čili lze čekat zesílení výbušnosti, přehánění, choleričnost. Je potřeba pár let vydržet. :17:
10.03.2017 - 16:54 | Filtr
(Blíženci) tajga
Necítím se moc kompetentní z hlediska astro, jen mám zkušenost, že to u nás přešlo a bylo to hrozné, časté, kvůli z mého pohledu absurdním banalitám....Co se týče AC v Raku je opravdu přecitlivělý, co znám ženy s tímhle AC včetně mě, jsou tak trochu hysterky, vládce ta beraní Luna v opozici na Uran a ještě k tomu Pluto v napojení na AC.
Já jsem z těch záchvatů byla napřed docela zoufalá, někdy jsem taky začala ječet (nejhorší co se dá), pak jsem rezignovala, brala jsem to jako každodení obligátní představení, bez kterého se to neobejde, které on k něčemu potřebuje a přešlo to. K těm úrazům, mě by to asi trochu zneklidnilo :), znám lidi s opozicí/kvadrátem Mars Uran co prožili celé dětství bez úrazů.
10.03.2017 - 20:37 | Filtr
(Vodnář) ohenvoblacich
Děkuju všem za reakce :74:
Odpovím později...
15.03.2017 - 15:28 | Filtr
(Vodnář) ohenvoblacich
Tak..už můžu reagovat,postihla nás s dcerkou viróza.Jak se dostala z nejhoršího,tak to začlo..kvadráty a opozice se projevují v plné parádě :5: když na to přijde,je to malý smrádek :21: ale stejně ji miluju :18:


Tak jdem na to...
15.03.2017 - 15:55 | Filtr
(Vodnář) ohenvoblacich » Znovuzrozená
Jo,o té opozici vím,ale říkala jsem si,že není nikterak silná,tudíž se nebude zas tak projevovat.No,praxe ukazuje něco jinýho:-)
Jak je ostrá,tak dokáže být jemná..takový dva extrémy,což je do urč.míry v jejím věku normální,tak uvidíme časem.
Manipulující chování pozoruju,ale stejně tak se nechá poměrně snadno "manipulovat",když člověk ví,jak na ni.Chce to strategii,aby neprohlídla,že je vedena.Protože na nátlak,byť sebemenší,reaguje ještě větším zapřením i agresí,kousne se a člověk s ní nehne.Občas to chce neskutečnou trpělivost a hlavně důslednost.Mně taktiky a strategie moc nejdou,sama jsem rozený cholerik,ale malá je ta nejlepší škola sebeovládání :21:
Když má pocit ublížení,dokáže nasadit tak žalostný výraz,že člověk zapomene na to předchozí extempore.
Naštěstí se jí ještě nic nestalo,i když furt zakopává,leze po vejškách a dělá jiný blbiny.
15.03.2017 - 16:18 | Filtr
(Váhy) neptun » ohenvoblacich
jen krátce. Z astro pohledu má Tvoje dcerka dvě extrémní polohy z toho důvodu, že má ASC. v RAKU - tedy jemná, přecitlivělá, plačtivá, empatická, mateřská......,ale zároveň má MĚSÍC v BERANU - tedy ostrá, tvrdohlavá, cholerická viz. záchvaty hysterie......Do budoucna bych se spíše zaměřil na MARS ve 4.domě, který souvisí s dětstvím - Tvojí dceru asi budou dost ovlivňovat Tvoje vztahy s muži - MARS=MILENEC + případné hádky apod.......Navíc MARS vládne právě BERANŮM - tedy vše je propojeno nebo-li odtud mohou pramenit návaly hysterie, afektové jednání.......To si vše můžeš najít v astro knížkách - viz. MARS ve 4.domě, MĚSÍC v BERANU........A s MARSEM ve 4.domě souvisí do budoucna konjunkce JUPITER+ČERNÁ LUNA v 1.domě - tedy je dobré dceři od malička zvyšovat sebevědomí viz. různé koníčky, hodně chválit......Opět v astro knížkách si můžeš najít ČERNÁ LUNA v 1. domě................toť vše neptun :74:
15.03.2017 - 16:20 | Filtr
(Vodnář) ohenvoblacich » Mici Angóra
Určitě ano,doktorka říkala,že dokud nerudne,nemodrá či neomdlívá :5: tak je to ještě ok.No ale ty záchvaty jsou občas k nevydržení,dokáže být fakt vytrvalá a vřískat třeba hodinu,dvě..zjistila jsem,že nejlepší je si jí v tu chvíli nevšímat,i když je hodně těžký to "uvnitř" ustát..protože jak se dostane do afektu,nepomáhá nic.Jednou jsem zkusila tzv.pevné objetí a málem jsem přišla o oči :21:
Navíc potřebuje publikum..a když žádné není,není ani,jak to přiživovat.
Ta explozivita se jí bude asi těžko zpracovávat,kromě toho,že ji má v horoskopu,ji zdědila i po obou rodičích,oba jsme,při správném impulzu, výbušní :14:
S Lunou v Beranu mám vlastní četné zkušenosti a mí blízcí také:-( z těchto zkušeností se snažím čerpat..beru podle sebe,co mi ubližovalo,co naopak hladilo..především to chce pochopení,že teda chápu,proč se tak chová,ale že to není vhodné a v překročené míře ani akceptovatelné..teď ještě uvést to do praxe :46:

Všimla jsem si ještě,že když malá např.sleduje pohádku,často má projevy vnitř.neklidu,možná i tenze..např.klátí nohama,kope,rozhazuje rukama,žmoulá si cíp oblečení,zarývá nehty do gauče,u ničeho dlouho nevydrží.Když sedím vedle ní,štípe mě,to samé při uspávání.Má potřebu častého fyzic.kontaktu.Jakoby se ujišťovala,že jsem "s ní",ne "vedle ní".
15.03.2017 - 16:43 | Filtr
(Vodnář) ohenvoblacich » tulačka
To jistě je.. :74: taky velice proměnlivá v rozpoloženích,doslova z minuty na minutu..

Heleď,no jo vlastně..taky jsem si všimla,že kolem novu a úplňku se ta afektivita prohlubuje.Pocit domova..ano,pro ni je taky důležitý a je fakt blbý,že fyzicky ty "domovy" střídá :8: přesto vnímám,že tou hlavní základnou jsem pro ni já :17: o objetí si říká často,až příliš..Přitom se s ní mazlim hodně,ale urč.deficit tam zřejmě bude..První dva roky jejího života,kdy se to všecko bortilo,jsem asi ne vždycky adekvátně reagovala na její emoční a psychické potřeby..tím myslím,že jsem ji třeba pochovala,objala,ale duchem jsem nebyla úplně přítomna..tím,že jsem čelila neustálému myšlenkovému koloběhu,protože těch negací se v té době hromadilo opravdu dost..

Taky je hodně blbý,že podléhá několika rozdílným typům výchovy a já s tím mnoho nenadělám :8: v tu chvíli je nejdůležitější porozumění,čistě intuitivní podle aktuálního stavu.Ne každý ale umí a chce nacítit se..



Mít se kam vrátit..:62:
15.03.2017 - 17:03 | Filtr
(Vodnář) ohenvoblacich » tajga
Kvůli absurdním banalitám,přesně..z našeho pohledu ovšem,pro ty mrňouse jde v tu chvíli o životně důležitou věc :1: Prostě jak nedostane,co v tu chvíli chce,následuje tyjátr.Je taky pravdou,že mám sklon k rozmazlování,nedůslednosti :6:

Asc mám ve Lvu,ale jsem,v urč.smyslu,taky hysterka:-) Věkem se to tedy lepší a hlavně dcerka mě nutí sebeovládání.Nevýhodou je,že není kam ventilovat:-( Malá má hysterické výlevy ukázkové,velmi procítěné :37:

Já už taky rezignovala,ono je to dost vyčerpávající,když se to odehrává téměř denně..kolikrát ječí tak,že sousedi si musí nutně myslet,že jsou právě svědky týrání dítěte:-):-(
15.03.2017 - 17:24 | Filtr
(Vodnář) ohenvoblacich » neptun
Nehádám se před ní,snažím se,aby měla klidné zázemí..nemá to úplně hladký průběh,protože neustále je co k řešení.Ale snažim se řešit si to v sobě.

Ano,právě z Lilith v 1.d.mám trochu obavy.Něco jsem přečetla,přesto z toho nejsem úplně moudrá..moje dcerka se zřejmě nevyhne různým citelným ztrátám,že..navíc ji má opět v Raku,takže se bude týkat domova,rodiny..no,ono už to vlastně probíhá,defakto od jejího narození..Ještě,že je tam ten Jupiter v povýšení..nebo ten to může naopak ještě násobit? Jaké různé podoby to může dostat,třeba..?

Občas má podivuhodný vhled,občas mi čte myšlenky..Neptun v Rybách?


Mě zajímají spíš pohledy ostatních,popř.osobní zkušenosti...


Děkuji :74:
15.03.2017 - 18:07 | Filtr
(Váhy) neptun » ohenvoblacich
S tím MARSEM ve 4. domě jsem to myslel všeobecně - MARS+BERAN jsou typicky mužské energie a TY od narození řešíš nějaké konflikty s manželem+bio otcem dcerky.......nebo-li vše souvisí se vším......

U vás v rodině se taky "cosi" opakuje - třeba TY+DCERA máte MĚSÍC v BERANU + TY máš taky konjunkci JUPITERA+ČERNÉ LUNY.....a takhle bych mohl pokračovat - astro hantýrkou se tomu říká dědičná astrologie - to si zase můžeš sama pitvat ve volných chvílích......

Ano - ČERNÁ LUNA v RAKU + 1.domě může mimo jiné symbolizovat rozpad doma - MÁMA+TÁTA se rozvádějí, nedokážou spolu komunikovat......tedy rozpad což i malé dítě vycítí - něco je špatně.....a 1. dům je hodně o sebevědomí, fyzickém vzhledu, dietách, sebeprosazení........Takže v případě holek je nutné od malička v různých formách zvyšovat sebevědomí, více chválit, povzbuzovat........, aby se v průběhu dospívání vše nezvrtlo v "cosi" nezdravého - u holek v krajním případě anorexie, bulimie.....To často řeší holky s ČERNOU LUNOU v 1. či 4. domě.
Nicméně u Tvojí dcerky je velmi pozitivní, že jí jde od konjunkce JUPITERA+ČERNÉ LUNY blahodárný trigon na SATURN - to je ta tlustá modrá čára - takže vše bude mít jemnější formy - pozitivní je, že to řešíš - zajímáš se už takhle v útlém dětství...................Toť vše neptun :68:
15.03.2017 - 20:51 | Filtr
(Blíženci) tajga » ohenvoblacich
Ono podle mě není vůbec málo, když se dítěti umožní ten záchvat prožít, aby vědělo, že ho člověk bere i s tím, že je bezpečné projevit i to negativní ze sebe. Těžko bych se odvážila předvést takovu scénu své mámě v dětsví, protože to, co by následovalo by bylo strašný.
Mars ve 4.d jsem si vzpomněla, že měl exmanžel a má ho neteř, oba dva doma velmi konfliktní.
Není kam ventilovat...No jo, ale nemůžeš to nevědomě ventilovat skrze ni? To mě tak napadlo, že je strašně důležité, jak se cítíš, nejen co projevuješ na venek, tím spíš, když je tak vnímavá. Tím nechci říct, že se musíš cítit skvěle, jen to zadržování možná úplně nesvědčí. (Nj. a ty máš vlastně Saturna na AC, je zajímavé, že moje sestra ho má taky a obě její děti taky jako by se projevovaly za ni.)
16.03.2017 - 14:17 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » tajga
Umožnit, jo :15:
Chvíli nad tím přemýšlím. Běžně nebereme malého človíka jako partnera v diskuzi. On je vlastně díky věku (kdy ještě ani neumí mluvit, natož vyjádřit svůj názor) v pozici "přirozeně" diskriminovaného. A i když je malý, tak se mu to vůbec nelíbí. Takže svou nelibost dá najevo tak, jak to vzhledem k možnostem dát může - pláčem, křikem... A když má dojem, že je to málo, přitvrdí třeba až k hysteráku. Nebo si všimne, že pozornosti se mu dostane když mu něco je - a onemocní nebo přestane mluvit... reakcí může být spousta.
Řešení je z toho asi jasné : dát mu prostor k vyjádření a NASLOUCHAT (= VNÍMAT). A nedoufat, že u dlouhodobé frustrace to bude otázka 15 minut. Když už se z toho stal "obřad", tak to asi bude na delší dobu, s tím je třeba počítat a nenechat se rozhodit po prvním neúspěchu
17.03.2017 - 19:52 | Filtr
(Vodnář) ohenvoblacich » neptun
Jo,zřejmě dědičný..karmický to bude :68: ani nemusim hledat,ono to zapadá,moje vs.jeho rodina,spojitosti,že čumim..
Já od narození řeším nějaké konflikty s manželem+bio otcem? Aha..a jak to víš? :25:

Jasně,tohle je mi naprosto jasný..ale chce to spolupráci na všech frontách a ta,myslím,možná již nebude..Sama to zvládnu jen s částečným výsledkem.Ale nevadí,i to bude úspěch.
A co může ještě symbolizovat Černá Luna,m.j.? Nějaká pozitiva,pls...ona není vyloženě jen negativní..ale může působit ohromnou bolest tomu,kdo ji nesprávně chápe.

Proč je ten trigon na Saturn blahodárný? Bude si mě prověřovat nebo takhle..skrz malou dojde k mému prověření,k prověření mých schopností..? její Saturn mám ve čtvrtém domě,Mer,Ven,Uran a Lilith otce ve svém čtvrtém a vůbec..když se podívám na postavení planet v domech mezi dcerkou,mnou a otcem,hojně obsazen je právě čtvrtý a pátý dům,ony ty aspekty sedí,jakoby to bylo "naprogramovaný" už předem...

Pozoruju u ní mírné neurotické projevy už teď..proto se zajímám.Ale možná jsem jen zbytečně úzkostlivá.
17.03.2017 - 20:37 | Filtr
(Vodnář) ohenvoblacich » tajga
Přesně tak,ať ví,že je přijímáno bez podmínek :17: Na druhou stranu,co se praxe a nervů týká,je to obtížnější..např.ve školce,ve chvíli,kdy musíš čelit pohoršeným pohledům kolemjdoucích,poslouchat řeči rodinných příslušníků o tom,že bych ji měla vzít k psychologovi či psychiatrovi atd..nic naplat,systém je neúprosný.Vážně je těžký to někdy ustát,protože já zázemí,z kt.bych mohla čerpat,mmt nemám a denně procházím vícero vyčerpávajícími faktory.Takže nervová soustava je náchylná k jisté netrpělivosti a "zjednodušování" problémů,ačkoli je to krátkozraké,pochopitelně..

Nejen doma..ale třeba i při běžné prohlídce u doktorky..na druhou stranu na první pohled "venku" působí bezprostředně,kontaktně,nekonfliktně..umí si získat lidi..a dokáže je i odradit.

Můžu..a taky to nejspíš dělám..i když se de facto většinu času kontroluju,nicméně všechno uhlídat nelze.Tak zatím nemám moc možností ventilace např.sportem,zábavou atd.Je fakt,že malá moje rozpoložení dost vnímá a reaguje na něj..nj,ale jak tohle kontrolovat? :43: už teď jdu často proti svojí přirozenosti..On je to trošku takovej začarovanej kruh.
17.03.2017 - 21:06 | Filtr
(Vodnář) ohenvoblacich » Buddha/2
Noo a to je právě ono..děti neberem jako sobě rovnocenný,teda většina z nás.Máme pocit neomylnosti,přitom ti prckové mívají daleko průzračnější vhledy,občas až geniálně jednoduché podněty k řešení..Každý,nějakým způsobem hendikepovaný,se brání právě takovým způsobem,jaký mu jeho aktuální možnosti dovolí..Děti,zvířata,staří lidé,nemocní aj..Problém je,že mainstreamu vesměs vládnou jiné hodnoty,než naslouchat,naciťovat se..A pak to odnáší právě třeba psychosomatika.Řekla bych,že v soudobé společnosti chybí porozumění obecně.Porozumění skutečně závažným věcem,ne těm konzumním kravinám..

Jednoduchý řešení v rámci teorie :74: On takovej záchvatík v autobuse,plném lidí,kdy se to neobejde bez komentářů cestujících nebo v autě při řízení,kdy ti rozhozené dítě skáče zezadu na hlavu a zprudka zapichuje prsty do očí ( neměli jsme zrovna autosedačku,jeli jsme jen po městě ),prakticky docela zaskočí a můžeš bejt nabitej teorií,jak chceš:-)
17.03.2017 - 21:18 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » ohenvoblacich
Ti sem zkopíruju jeden odkaz, jo ?

https://www.youtube.com/watch/…
YouTube
17.03.2017 - 22:19 | Filtr
(Váhy) Uzsomtudlho » ohenvoblacich
To mi pripada presne ako vychova rodica nezvladatelneho dietata.

Potom idu za terapeutmi, ktori ich ucia, ze dieta potrebuje pevnu ruku a hranice, aby sa citilo istejsie. Potom sa ukludni.

Heh ved staci len scenka zo Simpsonovcov, kde Ned Flanders spomina na rodicov, ktori ho priviedli na psychiatriu, lebo bol nezvladatelne dieta.

"Neverime na vychovu. Nic jsme neskouseli a nic nefunguje."

Proste pred rokmi nejaky "guru" v USA prisiel na to, ze detom treba nasluchat a ze sa uz rodia s obsiahnutym mudrom. A potom sme boli sokovani, ked bola v telke scena ako sa uprostred obchodu hodi o zem a neda sa s nim pohnut.

Naco teoria? Ked sa nevie a nechce spravat, tak aj jedna po zadku mu dohovori. A v dospelosti sa este podakuje, za disciplinu. :85:
19.03.2017 - 16:35 | Filtr
(Vodnář) ohenvoblacich » Buddha/2
Poslouchám :13:

akorát to bude na etapy,času je pomálu..ale tu moudrost vnímám..zasr...."civilizovanej" systém,nj :46:



:17:
19.03.2017 - 16:40 | Filtr
(Vodnář) ohenvoblacich » Uzsomtudlho
I v tomhle je kus pravdy :74: hranice a pevnou ruku,ano..plus empatie.No je umění to skloubit,vůbec dobře vychovávat či spíše nenásilně a přitom pevně vést je umění.
19.03.2017 - 23:06 | Filtr
(Váhy) Uzsomtudlho » ohenvoblacich
Tak vyzeras, ze dovody mu vies vysvetlit. To je to, s cim sklbit sa to ma. Aby to nebola len tyrania sama osebe. tak snad uz len tato druha stranka veci tomu chyba.


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Váhy Vahách
ukázat kalendář »