Štíři a vztahy


26.11.2016 - 18:04
(Štír) scorpio-15.11.1987
Štíři a vztahy
Zdravím především populaci :122: ale samozřejmě i ostatní :27:
Jak jste na tom s vašimi vztahy?Jste ve vztahu nebo nejste a pokud ano,jaké znamení stojí po vašem boku?Jsou to jen moje pocity takového oddělení od společnosti,osamělosti,někdy mám pocit že egoismus snad,že máme v datech narození nejvíce jedniček ze všech znamení,tedy mi narození v listopadu?.Nedávno jsem byla ve vztahu též se štírem(20.11.1986- narozen v 1:10 ráno) a myslela jsem,že to už je ono,neměla jsem s nikým tolik společné,a i on se mnou vypadal spokojeně,skoro ihned mě představil svojí mámě,svojí dceři(která mi teď velmi chybí),psal mi zprávy jako zamilovaný,ale nakonec mi řekl,že není připravený na vztah a že bude lepší,když budeme kamarádi(má 7 letou holčičku o kterou se stará viceméně on,protože jeho bývalá manželka se kterou nebydlí k tomu není a též je v insolvenci,což hraje samozřejmě velkou roli,nejsou peníze),parkrát to vypadalo,že by se snad přemluvil a že se uvidíme,ale vždy z toho sešlo,je to štír,sám o sobě tvrdí,že je takový poustevník,ještě se životní 1,moc dobře ví o svém velkém egu a snaží se s ním pracovat...ale zdá se mi že čeká,že ostatní příjdou za ním,že je tu lenost něco nového budovat...Mohl by se mi někdo podívat na jeho rozbor,co se z něj dá vyčíst?:1:A tak co štíři,jak vy na tom jste? :1:Děkuji za příspěvky :1:

Řazení:
30.11.2016 - 08:34 | Filtr
(Rak) dan162 » cerberus
Jo, pěkné. :15:

P.S. citovější jsou dvojky, ne jedničky. Stlačení ega je téma jedniček.
21.01.2017 - 14:19 | Filtr
(Rak) dan162 » Uzsomtudlho
Jo, souhlas, snad každá věta mi sedí.
28.01.2017 - 08:55 | Filtr
(Rak) dan162 » Milujvsecomas
Se koukni i tady do numerologie - souctem jsi jednička, mas dokonce dvě, emoční dvojku mas taky a krásných emoci mas hafo. Nevylučuje se.
28.01.2017 - 09:08 | Filtr
(Rak) dan162 » .
Jak slyším slovo "požadavky", tak mám osypky. Potřeby, přání, radosti, to už beru. Chápu, ze jde o něco jiného, o snahu se nenechat trápit vlastnimi emocemi k nedospelemu chlapovi a vyloučit ho předem. Pak to slovo obsahuje vztek na doby, kdy tomu tak nebylo a solidarita s těmi, kteří trčí v životě s takovým chlapem. Řekl bych, ze stiri s tím problém mít nebudou, takový chlapec by to dostal si myslím hutně sežrat, ze jo Frejo ?
28.01.2017 - 15:50 | Filtr
(Kozoroh) Milujvsecomas » dan162
To jo no.. to by odpovídalo :)
29.01.2017 - 11:26 | Filtr
(Rak) dan162 » player
Hezkej test schopnosti se pobavit (=přijetí svého stínu). Rak: "Máš hodně empatie a porozumění pro problémy jiných lidí, takže jsi otravné hovado... Důležité věci stále odkládáš na později, díky čemuž žiješ na podporách a celý tvůj život stojí za hovno. Ve věznicích sedí jenom Raci..."
29.01.2017 - 11:50 | Filtr
(Štír) Freja » dan162
No, pro mne je v tomhle případě jediný řešení, i když to pro mne není tak jednoduchý, jak by si někdo mohl myslet.Prostě "sbohem a šáteček".

A že ty "kopačky" dávám z 95% já, ještě neznamená, že pro mne je to jednodušší, jen možná líp dokážu předvídat,kam ten vztah směřuje a tohle je pro mne menší trápení, než když se to pak roky točí dokola a stejně to směřuje do kopru... :8:
Nicméně, pořád věřím, že lidi(včetně chlapů :4:) se dokážou změnit,
ale ten impuls a vůle se změnit musí přijít zevnitř, musí k tomu takzvaně dozrát,
protože všechny ty tlaky zvenčí jen zvyšujou odpor.

Takže za mne....pokud se necítím ve vztahu uvolněně,pokud nevidím, že tam funguje ta rovnováha braní a dávání, pokud mne to energeticky vyčerpává (první signál je, že začnu tloustnout), tak přemýšlím, jestli ještě jsem já JÁ nebo jiná, pro někoho druhýho přijatelnější verze mýho JÁ a když se cítím tak trochu mimo svůj střed, tak vím, že je všechno blbě a řežu.
No, pravda...někdy to spíš pižlám, ale řez to je :43:
29.01.2017 - 11:56 | Filtr
(Rak) dan162 » Freja
Určitě zevnitř, ale...ještě mne napadl nějaký včasný ehm výchovný štulec, takový předšáteček, přátelský velmi důrazný a nesmlouvavý předkopanec, jako třeba "omylem" vyhozený bordel s komentářem, nebo tak něco - to nezafunguje u nadějnějších jedinců jako startér ?
29.01.2017 - 12:11 | Filtr
(Štír) Freja » dan162
No, to jsou právě ty impulzy zvenčí.
To zabere krátkodobě.
Takže- třikrát a dost :4: :122:
29.01.2017 - 12:27 | Filtr
(Rak) dan162 » Freja
Edit : tý jo, nějak jsem to asi smazal či co. Psal jsem zde, že ti rozumím. A že mi kdysi dlouho nedocházelo, v čem je tak velký problém, vždyť jde často o drobnosti. Jo, jde, ale k tomu se přidává strach, že místo opory jde o závaží. A 3x a dost je fajn - když druhý ví o čem je řeč (proč ženě vadí nedospělý chlap) a co je v sázce (kopačky, natvrdo řečené).
29.01.2017 - 13:36 | Filtr
(Rak) dan162 » Freja
"protože všechny ty tlaky zvenčí jen zvyšujou odpor."

Za jakých okolností člověk (nejen chlap) přijme, že je ve škole, a má zájem se učit ? Pak by tlaky zvenčí nevytvářely odpor, ale úsilí.
29.01.2017 - 13:48 | Filtr
(Štír) Freja » dan162
Nevím, to mi řekni Ty, když máš tu zkušenost prožitou :4:

Při normální zdravý sebereflexi by člověk měl při opakujících se situacích zpozornět a přemýšlet, proč se tyhle věci dějou zrovna mě...?
Někoho tahle úvaha nenapadne celej život, snadnější je ukazovat na druhý-oni jsou ti, co mi ztrpčujou život, já jsem oběť.
29.01.2017 - 14:19 | Filtr
(Rak) dan162 » Freja
Mne nikdo ve vztahu netáhnul, tak právě nevím. S bejvalkou jsme byli oba stejní nýmandi :-( A nejsem typickej mužskej, tak to neposloužím příkladem. Možná postačí, aby se ten druhý stal hledajícím, že není spokojený se sebou a něco pro to je ochoten udělat. Vlastně kamarádka zkoušela mne táhnout, ale mlátila mne obrazně přes ruce, nebylo to příjemné, vnímal jsem to jako sekýrování, asi i bylo, nebyli jsme spolu propojení pocitově, tak jsme zůstali "jen" kamarádi, inspirovala mne ale hodně, pravda.

Ne. Zpozorní jen ten, kdo se někam vyvíjí, není zamčený.
29.01.2017 - 14:27 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » dan162
No a to je ono :75:.
Jsem to napřed smazal, abych nerušil.
Není to ani tak o okolnostech, ale o tom, abys vědel, že to není buzerace, ale je to ve prospěch vztahu (tedy i Tvůj). Jinak to nemůže motivovat, ale spíš nas..t :20:.
29.01.2017 - 14:30 | Filtr
(Rak) dan162 » Buddha/2
A jak to udělat ? Jo, když se to podá správně, tak to není buzerace. Podstupujeme spoustu školení, kde to tak nevnímáme, i když jsme na počátku neochotní tupci.
29.01.2017 - 14:34 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » dan162
Když se to podá správně ...


A uvědomuješ si, kolik podmínek za touhle větou stojí aby to mohlo zafungovat?
29.01.2017 - 14:44 | Filtr
(Rak) dan162 » Buddha/2
Ne. Dal bych tam jednu - když ti dva mají nějaké těsné spojení, třeba u vzdušných Merkury, u vodních Měsíce. A druhou - správné vedení vztahu, kdy se neztratí motivace, táhnout na nepříliš pevném provazu, který se přetrhne, když toho je příliš.
29.01.2017 - 14:59 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » dan162
Jedna je hodně málo. :20:

Příklad: koukni sem
http://diskuze.najdise.cz/prispevek…
Poslední příspěvek Zuzky2 ve 13:55
Podala to správně ? Pochopí to všichni ? Budou všichni souhlasit ? Stanou se z nich díky tomu vegetariáni ? - u každé z těch otázek si můžeš odpovědět ano/ne a dál probírat možnosti proč. A že jich je ...

Ještě se Ti zdá jednoduché "podat to správně" ? :3:


To byl příklad. Jestli se Ti zdá nesouvisející, zkus si rozebrat kolik podmínek musí být splněno, abys změnil přístup nebo názor na něco, co pro Tebe doposud bylo "bez diskuze"
29.01.2017 - 16:48 | Filtr
(Štír) Freja » dan162
Správné vedení vztahu :4:

Ok, když přijmu,že občas je opravdu potřeba,aby jeden vedl, předpokládá to,že bude jednat vždy vědomě, nenechá se unášet emocema, neustále zvažuje, jak správně podat svoje přání, aby to nebylo vnímáno jako kritika, neustále je pozorný(ve smyslu zorientovanosti v situaci) a sleduje reakce druhého, je hodně empatický a vždycky předvídá, jak ten druhý zareaguje, jakou má zrovna náladu.....k smrti vyčerpávající :43: :7:
----------------------------------------------

Definujme si pro zajímavost toleranci.
Cituji :Tolerance (z latinského slovesa tolerare, snášet, strpět) znamená česky snášenlivost, tj. ochotu, schopnost případně možnost přijímat či snášet něco samo o sobě spíše nežádoucího nebo nepříjemného.
To zanmená, že svoje hranice neustále posunuješ, zužuješ...až je ti v nich tak těsno, že prostě prasknou jako obruče a pak máš teprve pocit svobody a volnosti..
chihíí :4:
30.01.2017 - 10:02 | Filtr
(Rak) dan162 » Freja
Jo, píšeš to zcela přesně. Naprosto víš o čem píšeš. Báječné !

Ano, je to vedení na gumě, nic příjemného to není, člověk je učitel a neužívá si to, a nesmí nechat vše dojít do jakéhosi mamánkovství, kdy vše dělá, nese tíhu a druhý se veze, progres se zastaví. Nebo případně sám sklouzne do manipulací příliš, ustrne v semetrice, ono rizik je víc.

No a proč jsem se pustil do prozkoumávání tohoto směru ? Protože si za prvé myslím, že snad leda štíří schopnosti (ne jen u štírů) + saturnovský aspekt mezi partnery umožňují takovýto postup, díky například schopnosti vhledu, odhadu, a za druhé protože mužů špičkové kvality je míň než žen špičkové kvality. Ve skladu je od nějakého věku čím dál víc přebráno, takže často dojde na volbu buď být spokojena sama (lze, v pohodě) a nebo sáhnout do nižších pater. Takže deficit se pak projeví i u žen v nižších patrech, které nejsou tak špičkové, srovnané se sebou, bezproblémové. Ideálem je jakási předem domluvená učitelka života, studium zakončené maturitou, třeba svatbou, když už studium chlapa kýžené úrovně bude dokončené.

Je ale možné, že prvek učitele do vztahu nepatří, protože když je žák připraven, učitel se vždycky najde (jinde) a vztah by nikdy nebyl rovnocenný.
30.01.2017 - 10:31 | Filtr
(Rak) dan162 » Buddha/2
Už ve starém Řecku diskutovali, zda poznání je učitelné, skončilo to tuším jen nadějí, ne výsledkem. :-) Dnes se stejná diskuze v širším měřítku vede jen u klasické školy, nakolik je model osvícených mocnářů 19. století ten správný, ale v oblasti vzdělávání v růstu/obnově osobnosti ho se svým omezeným rozhledem nevnímám. Leda včera prošel tiskem článek o tom, že je málo psychiatrů na pojišťovnu, kteří příčiny málokdy vyřeší, a terapeuty pojišťovny platit moc nechtějí (u nás, v Anglii to je například jiné), protože jsou dražší (=individuální vzdělávání, hodně učebních hodin).

Na tvé otázky je odpověď jasné "Ne", příspěvek byl kvalifikovaným názorem mezi jinými názory, podané zhusta jako obecné tvrzení než subjektivní zkušenost, nešlo o alespoň specializované vlákno se specializovanými zájemci, a mimoto používáš "všichni", už to je podmínka nesplnitelná.

Když se ptáš na mne, tak musím mít ochotu změnit názor/přístup, věřit nebo vědět, že si tak polepším. Změnil jsem tady už dost názorů/postojů.


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Lev Lvu
ukázat kalendář »