Najdise.cz
» Mici AngóraSystémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Buh je tlak, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: =====
knížku jsem nenašel, zřejmě se ztratila při posl. stěhování..
Mici Angóra
» exit
"pokud se někdo bude chtít zabít tak hlavně ne tak aby to odsrali druzí, zablokovali dopravu atd. tak mi přijde tvůj postoj dost ambivalentní"
To jsou přece dvě různé věci, Hepnarová se zabít nechtěla, chtěla se pomstít společnosti. Takže tady se chce, aby to odsrali druzí.
Mici Angóra
» exit
Jo, ale nechtěla se zabít při té bouračce, tak to myslím. Ale ať to bylo jak chtělo, chtěla primárně zabít ty lidi na té zastávce, jako pomstu, a i když zoufalství lidí nelze dělit, v tom máš pravdu, diskuze o sebevrazích směřovala někam jinam.
Hustokrutě obscénní Morti
» Mici Angóra
Presne takhle to chapu a vlastne vidim i ja. Nekdo se zhrouti z toho, ze neudělal maturitu, někdo z toho ze prisel o nohy a nekdo se hrouti kazdej ctvrtek protoze proto. Kazdej ma svoje limity a kazda nezvladnuta situace je proste pruser. Nekdy vetsi nekdy mensi nekdy fatalni. Delo se to, deje se to s bude se to dít. S tim nikdo nic udelat vlastne nemuze. Nejde to pochopit, tolerovat, ospravedlnovat ani respektovat. Jde proste jen pripustit ze tak se veci maj.
Najdise.cz
» Mici AngóraSystémová zpráva: Příspěvek je od uživatele bubobubo, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: =====
Jsem si kdysi koupila knížku o sériových vrazích.Bylo to velmi zajímavé čtení a velmi úzce je takové jednání spojeno se sexualitou.Pak jsem ji půjčila a už se mi nevrátila,ale pokusím se vzpomenout si název. Včera jsem sem přispěla,ale asi jsem si to omylem smázla a psala jsem tam něco v tom smyslu,že všechny okolnosti naší existence nás tvarují,i ty prenatální a tvarují i naše pohnutky k činnům.Tedy nelze nikoho vinit za tyto pohnutky.Něco jiného je vinit pak toho člověka u soudu,aby nadále nebyl nebezpečný okolí.
Bosch
» Mici Angóra
ó né to si jen tak dosazuješ. neříkám vyššího. ale zcela jistě byla řízena vnitřními silami které sama neovládala tak jako my všichni plujeme jenom tím proudem který nám přítomnost dovolí. pochop že svět není složen z pevných částic ale z vlnění kterého nejsme pány. položme si otázku co nebo kdo je já. kam dojdeme. a stejně na tom byla ona. všichni jsme jenom směsí vnitřních sil puzení a tendencí. pokud je "zvládáme", jsme my ti hodní a pokud ne zavřou nás..obyčejně.
ano ti lidé co tam stáli nezemřeli zcela náhodně. a ti lidé co umírají při teroristických útocích teď v bruselu a předtím v paříži taky neumírají náhodně ač to tak zdánlivě vypadá. řídí to mocná síla karmy. když budeme zpochybňovat karmu, pak taky zpochybněme i hned sami sebe. kvantová věda nám přece jasně říká že vlastně neexistujeme. nebo chceš snad říct že věci se dějí zcela náhodně? bez souvislostí?
Vzpomněla jsem si na známou, jejíž dcera zahynula ve 25 v autě, navíc to zavinil její přítel, který řídil (a přežil). Její matka se s tím nemohla vyrovnat a chodila na skupinovou terapii, kde jí jako první řekli něco v duchu "mělo to tak být". To je sice možné, ale nevím, jestli tento typ terapie někomu pomůže. Zvlášť někomu, kdo nevěří na karmu.
Bosch
» Mici Angóra
jenže nemluvíme o terapii. mluvíme o souvislostech. že se stala křivda je zcela úplně jiná věc. je to věc zainteresovaných osob. právě jde o to jak to kdo prožívá. představ se že někomu se taková věc stane a chápe tu událost z úplně jiného úhlu pohledu, jako osud. záleží na tom na jaké úrovni se nachází naše vědomí. v tom horoskopu vidíš propletenec osobních a kolektivních planet. osobní konflikt řešila skrze kolektivní čin. v indii třeba když umřel otec tak povinností jeho ženy bylo upálit se s ním sama a dobrovolně. v číně když zemřel panovník zabili s ním i jeho služebnictvo. je to společností podmíněné násilí na "nevinných". když se pak situace obrátí, vidíme v tom osobní pochybení. ale ona uvažovala z velké časti kolektivně. že za to můžou jiní-mnozí. a možná měla pravdu že v minulém životě ji ti mnozí třeba ukamenovali. nebo tak něco. například. aniž by kdokoli vznesl námitku. pak to zní celkem logicky ne? je potřeba věci vnímat i z té transpersonální stránky.
Mici Angóra
» Bosch
Bylo povinností upálit se dobrovolně, to je hezká věta.
Toto srovnání trochu kulhá, protože v té Indii apod. (k) dotyčnému ti lidi aspoň pomyslně nějak patřili, ale u Hepnarové je nenávist obrácena vůči lidem celkově.
Bosch
» Mici Angóra
vše se podle mně odvíjí od toho do jakého těla se ti podaří zrodit. takovou karmu pak prožíváš a musíš řešit. je to jako když si natáhneme masky kostýmy a hrajeme. smůla je když nám kostým a role nevyhovují. to je fakt blbý. uvažuju čím je to řízené. kdo a jak podle jakého principu ty role a kostýmy přiřazuje a kdy se tak děje. zřeci říkají že se tak děje v okamžiku početí. a lze říct že ani tady se nejedná o přidělování podle nějaké světské spravedlnosti. takže pro pochopení je myslím si dost zásadní na chvíli odložit světský koncept spravedlnosti. životní pud je nelítostný a bezohledný nezastaví se před ničím. člověk není dobrý je dá se říct ten nejhorší, musel zabít svoje nepřátele po celé milióny let evoluce se tak dělo. vraždu máme v krvi. hepnarovou dá se říct docela chápu i ten její čin. ale já nejsem v její kůži takže ani já ani nikdo jiný by nejednal úplně stejně. nevnímám ji jako zrůdu, ale jako nešťastnici.
Mici Angóra
» Bosch
Máme to v krvi-od toho je právě evoluce, abychom se naučili ty pudy ovládat, ne? I čin Hepnarové je v zásadě pudový, ač byl předem promyšlený, i touha po pomstě je instinkt.
Bosch
» Mici Angóra
na titaniku prý zemřeli bývalí piráti. dalo by se říct co měli ctihodní pasažéři společné s piráty ze 16.století..no nevím. jedni vraždí a jiní jsou vražděni. děje se to stále. nějak k někomu člověk ve vztahu patří a současně velká část vztahů funguje tak že se vzájemně vraždí. pomalu a krutě. dělají to i rostliny i živočichové. už i obyčejné byliny a stromy vysílají látky které likvidují ty druhé species je to zákeřné a děje se to- v satvické rostlinné říši. a lidé se taky vzájemně mrzačej. úplně běžně. ve vztazích hlavně. mimo něj bys to neřešila.
Bosch
» Mici Angóra
nedá se. jediný způsob jak tomu zabránit je nenarodit se. pud sebezáchovy je pud po životě a ten staví celý tento vesmír takový jaký je. není v něm nic navíc. dualita. buď přijmeš vše(zrozením) anebo nic. o něco lepší je to v nebi ale ani nebesa nejsou věčná takže nakonec zase se nebeské bytosti rodí na zemi a trpí nevědomostí. protože nevědomost je zakomponována do samotné podstaty bytí zde na zemi. je to princip bytí v dualitě která je podstatou tohoto světa. to nezkultivuješ jinak než vystoupení k koloběhu zrozování.
Bosch
» Mici Angóra
ano jsou to evoluční mechanismy každá živá buňka je má. hlavním motorem co je(nás) k tomu vede je strach. ohrožení. každá živá jednotka cítí kromě toho že žije i smrt. ví o ni a snaží se jí uniknout. jakkoli.
Bosch
» Mici Angóra
no a dokoukal jsem ty dokáče co jsou na youtube a musím se opět pyšnit tím že jsem měl opět pravdu. ano sexualita tam sehrála bezesporu významnou roli neli největší. byla to lesbička a nikdo jí v té prudérní době nedokázal pomoct s její orientací narazila i u psychologů a sexuologů. Račice, žena s vidinou celoživotní frustrace neschopna se vypořádat se svým sexuálním komplexem. K tomu konzervativnímu vnímání ji tlačil(nebo spíše stahoval v případě lunárních uzlů) saturn u ketu v panně což víme že je erotických radovánek nepřítel. Vzhledem k naakumulované energii.. měla by li možnost či schopnost navázat třeba lesbický vztah což by ovšem už znamenalo bytostnou transformaci (rahu ryby dům 11). K tomu vzhledem k společenským konvencím už nedošlo. Takovým věcem se dá i předcházet pokud je společnost otevřena komunikaci. Ale tenkrát bylo téma homosexualita vnímáno mnohem hůře než dneska. Vzhledem k tomu že sexualita je hlavní řídící silou člověka neumím si představit že by v tomto případě roli nesehrála.
Jo, masový a tam si tyhle pohnutky fakt moc neumím představit
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - bosch v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Mici Angóra (* 29.8.1979) Žena
Jo, masový a tam si tyhle pohnutky fakt moc neumím představit
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - bosch v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Bosch (* 8.1.1968) Muž
máš pravdu ona je co..masový? tam se to sexuality netýká? když jde o maso a né o sérii?
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - mici-angora v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Mici Angóra (* 29.8.1979) Žena
Jenže Hepnarová není sériový vrah, takže je to celé mimo
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - bosch v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Bosch (* 8.1.1968) Muž
no proto se na to nebudu dívat vůbec kdovíjakou měl autor zodpovědnost. vidím jenom už v tom linku že sériové vrahy motivuje nejčastěji sex. tak to asi ta hepnarová fakt ten 8.dům neustála. asi kdyby měla sex s chlapem tak se jí to ani nestalo. anebo vůbec sex pokud byla lesba. asi těm lidem jde o uspokojení. ona možná takto prožila nějaký orgasmus v podobě vyplavení hodně adrenalinu a pak těch dalších hormonů. možná že tím opravdu chtěla dosáhnout vzrušení. to se nedá vyloučit. krev a násilí mají hodně společné s 8.domem i sexem. určitě ten zážitek musel pro ni něco znamenat, nějaké zadostiučinění. uspokojení. i když asi né zrovna fyzického druhu.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - mici-angora v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Najdise.cz (Systémová zpráva)
- Příspěvek byl smazán -
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - mici-angora v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Mici Angóra (* 29.8.1979) Žena
A jaký k tomu mají třeba ty rostliny důvod? Cítí se ohroženy nebo jen tak?
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - bosch v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Mici Angóra (* 29.8.1979) Žena
Máme to v krvi-od toho je právě evoluce, abychom se naučili ty pudy ovládat, ne? I čin Hepnarové je v zásadě pudový, ač byl předem promyšlený, i touha po pomstě je instinkt.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - bosch v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Bosch (* 8.1.1968) Muž
na titaniku prý zemřeli bývalí piráti. dalo by se říct co měli ctihodní pasažéři společné s piráty ze 16.století..no nevím. jedni vraždí a jiní jsou vražděni. děje se to stále. nějak k někomu člověk ve vztahu patří a současně velká část vztahů funguje tak že se vzájemně vraždí. pomalu a krutě. dělají to i rostliny i živočichové. už i obyčejné byliny a stromy vysílají látky které likvidují ty druhé species je to zákeřné a děje se to- v satvické rostlinné říši. a lidé se taky vzájemně mrzačej. úplně běžně. ve vztazích hlavně. mimo něj bys to neřešila.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - mici-angora v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Mici Angóra (* 29.8.1979) Žena
Bylo povinností upálit se dobrovolně, to je hezká věta.
Toto srovnání trochu kulhá, protože v té Indii apod. (k) dotyčnému ti lidi aspoň pomyslně nějak patřili, ale u Hepnarové je nenávist obrácena vůči lidem celkově.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - bosch v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Bosch (* 8.1.1968) Muž
vše se podle mně odvíjí od toho do jakého těla se ti podaří zrodit. takovou karmu pak prožíváš a musíš řešit. je to jako když si natáhneme masky kostýmy a hrajeme. smůla je když nám kostým a role nevyhovují. to je fakt blbý. uvažuju čím je to řízené. kdo a jak podle jakého principu ty role a kostýmy přiřazuje a kdy se tak děje. zřeci říkají že se tak děje v okamžiku početí. a lze říct že ani tady se nejedná o přidělování podle nějaké světské spravedlnosti. takže pro pochopení je myslím si dost zásadní na chvíli odložit světský koncept spravedlnosti. životní pud je nelítostný a bezohledný nezastaví se před ničím. člověk není dobrý je dá se říct ten nejhorší, musel zabít svoje nepřátele po celé milióny let evoluce se tak dělo. vraždu máme v krvi. hepnarovou dá se říct docela chápu i ten její čin. ale já nejsem v její kůži takže ani já ani nikdo jiný by nejednal úplně stejně. nevnímám ji jako zrůdu, ale jako nešťastnici.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - mici-angora v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Mici Angóra (* 29.8.1979) Žena
A co obyčejná smůla?
Vzpomněla jsem si na známou, jejíž dcera zahynula ve 25 v autě, navíc to zavinil její přítel, který řídil (a přežil). Její matka se s tím nemohla vyrovnat a chodila na skupinovou terapii, kde jí jako první řekli něco v duchu "mělo to tak být". To je sice možné, ale nevím, jestli tento typ terapie někomu pomůže. Zvlášť někomu, kdo nevěří na karmu.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - bosch v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Bosch (* 8.1.1968) Muž
jenže nemluvíme o terapii. mluvíme o souvislostech. že se stala křivda je zcela úplně jiná věc. je to věc zainteresovaných osob. právě jde o to jak to kdo prožívá. představ se že někomu se taková věc stane a chápe tu událost z úplně jiného úhlu pohledu, jako osud. záleží na tom na jaké úrovni se nachází naše vědomí. v tom horoskopu vidíš propletenec osobních a kolektivních planet. osobní konflikt řešila skrze kolektivní čin. v indii třeba když umřel otec tak povinností jeho ženy bylo upálit se s ním sama a dobrovolně. v číně když zemřel panovník zabili s ním i jeho služebnictvo. je to společností podmíněné násilí na "nevinných". když se pak situace obrátí, vidíme v tom osobní pochybení. ale ona uvažovala z velké časti kolektivně. že za to můžou jiní-mnozí. a možná měla pravdu že v minulém životě ji ti mnozí třeba ukamenovali. nebo tak něco. například. aniž by kdokoli vznesl námitku. pak to zní celkem logicky ne? je potřeba věci vnímat i z té transpersonální stránky.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - mici-angora v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Mici Angóra (* 29.8.1979) Žena
A co obyčejná smůla?
Vzpomněla jsem si na známou, jejíž dcera zahynula ve 25 v autě, navíc to zavinil její přítel, který řídil (a přežil). Její matka se s tím nemohla vyrovnat a chodila na skupinovou terapii, kde jí jako první řekli něco v duchu "mělo to tak být". To je sice možné, ale nevím, jestli tento typ terapie někomu pomůže. Zvlášť někomu, kdo nevěří na karmu.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - bosch v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Bosch (* 8.1.1968) Muž
ó né to si jen tak dosazuješ. neříkám vyššího. ale zcela jistě byla řízena vnitřními silami které sama neovládala tak jako my všichni plujeme jenom tím proudem který nám přítomnost dovolí. pochop že svět není složen z pevných částic ale z vlnění kterého nejsme pány. položme si otázku co nebo kdo je já. kam dojdeme. a stejně na tom byla ona. všichni jsme jenom směsí vnitřních sil puzení a tendencí. pokud je "zvládáme", jsme my ti hodní a pokud ne zavřou nás..obyčejně.
ano ti lidé co tam stáli nezemřeli zcela náhodně. a ti lidé co umírají při teroristických útocích teď v bruselu a předtím v paříži taky neumírají náhodně ač to tak zdánlivě vypadá. řídí to mocná síla karmy. když budeme zpochybňovat karmu, pak taky zpochybněme i hned sami sebe. kvantová věda nám přece jasně říká že vlastně neexistujeme. nebo chceš snad říct že věci se dějí zcela náhodně? bez souvislostí?
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - mici-angora v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Mici Angóra (* 29.8.1979) Žena
"ti lidé na tom ostrůvku tam taky nestáli v tom složení úplně náhodou"
Už jsme zase u slepého fatalismu. Tímhle vlastně říkáš, že O.H. byla jenom vraždícím nástrojem něčeho vyššího?
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - bosch v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Mici Angóra (* 29.8.1979) Žena
Dobrý příklad je třeba zrovna přímo film Zrůda, tam si myslím, že fakt postupně zrodila, resp. stvořila ji společnost:
Nechci začínat se sériovými vrahy, ale podle mě se jich malá část zrůdami rodí a větší část je postupem času vytvořena (rodinou, společností atd.)
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - najdise.cz v této diskuzi
Petr9 (* 9.5.1983) Muž
no jde o to, jestli jde opravdu o vytěsněný Stín společnosti, který se ke společnosti vrátil ... nebo by ta zrůda existovala sama o sobě i bez té společnosti a jde o samostatnou "existenci".
a na tohle dá těžko nějaký člověk asi odpověd ... asi jen ten nejvyšší
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - mici-angora v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Bosch (* 8.1.1968) Muž
- Příspěvek byl smazán -
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - mici-angora v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Mici Angóra (* 29.8.1979) Žena
- Příspěvek byl smazán -
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - hustokrute-obscenni-morti v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Najdise.cz (Systémová zpráva)
- Příspěvek byl smazán -
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - mici-angora v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Najdise.cz (Systémová zpráva)
- Příspěvek byl smazán -
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - mici-angora v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Najdise.cz (Systémová zpráva)
Příspěvek je od uživatele 16ka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: === Jojo, na válečná dramata koukám jen kvůli strategii a když tam nejsou krvavé a drastické scény. Takže vesměs jen na staré filmy či dokumenty a hlavně když třeba partyzáni mají navrch nebo ruský odstřelovač a pod. Ach staré sovětské filmy - hmm paráda jak se v nich zvýrazňovala národní hrdost a chrabrost vojáků. A to bez legrace - to se ve filmech teď už nevidí, je to jen samá krev a utrhané končetiny. Škoda.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - mici-angora v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Mici Angóra (* 29.8.1979) Žena
Je to aspoň jeden z těchto nebo úplně jiný (ten pravý?):