můžete mi poradit ve vztahu


27.02.2012 - 08:44
(Rak) Scotty_01
můžete mi poradit ve vztahu
Chtěla bych vás požádat o radu, líbí se mi vaše diskuze, která srší moudrem a snahou dobrat se toho podstatného a tak, prostě ne jako jinde na servrech, kde se to hemží sprostotou a vulgaritou až je mi trapně vyrukovat s tím svým problémem tady v tom duchovním pokojíčku.Jsme s manželem již devět let, máme dvě děti a v celku spokojený život, tedy myslím, zím, že nemáme nějaké základní rozkoly, ale problém je oblast sexu, tam to prostě nefunguje vůbec. Můj manžel se jeví jako, že to vůbec nepotřebuje. Normální je u nás sex například jednou za 4, 5 nebo také 7,8 měsíců. Jednou to bylo dokonce skoro rok. Nejdřív jsem byla zoufalá a snažila se ho přimět ke komunikaci, ale potom jsem zjistila, že to nemá žádný výsledek a zkoušela mu dát čas, prostě to neřešit a doufat, že to přijde samo, ale nepřišlo. V podstatě mi přišlo, že kdybych takto čekala, tak máme interval i dva, tři roky. No a potomto zjištění jsem se úplně stáhla do pozadí a trápím se tiše tím, že já bych to chtěla a on ne. Mluvit o tom nebude, už to ani nezkouším, prý je to tak všude a je to normální. Prosím poraďte mi, co si o tom myslíte ?

Řazení:
27.02.2012 - 12:21 | Filtr
(Beran) Háňa*
Není to tak všude - ale to určitě víš.

Třeba my tomu doma už taky moc nedáme, ale pořád to nejsou měsíce nebo dokonce roky. Párkrát do měsíce k něčemu dojde - nevím, co je normální, to záleží na každém, co je normální pro něho - pro mě by tohle normální nebylo.

Co Ti poradit, to nevím, pokud Tě nechci poňoukat, aby sis našla milence - já bych to udělala a muži řekla, že je to normální a je to tak všude (kde partner není sexuálně činný) :3:
27.02.2012 - 12:23 | Filtr
(Štír) Freja » Háňa*
:4: :4: :4:
28.02.2012 - 08:05 | Filtr
(Beran) Háňa* » Scotty_01
A co si to prostě vyhodnotit sama pro sebe, když on nechce spolupracovat ? Nakonec, i to o něčem svědčí - nechce se bavit, nechce nic řešit - nemá problém.

Ty ano, tak hledej svoje pravdy a svoje důvody - nic jiného Ti stejně nezbývá. Předpokládám, že po sexu, kdy on na něco PŘISTOUPÍ, zadá si do mobilu každý týden ve středu připomínku, aby splnil povinnost, asi neprahneš, žejo. :3:
A chuť mu implantovat nemůžeš, když ji prostě nemá :8:

28.02.2012 - 08:21 | Filtr
(Rak) Scotty_01 » Háňa*
Přesně tak o takovou, vyškemranou pozornost nestojím. Vlastně už je to všechno právě zničené tou disbalancí, kdy já jsem ta, která o něco jakoby žádá. Fuj, takhle , když si to řeknu, kam až to zašlo.

Máte pravdu, když já tak chtěla , aby to fungovalo jako celek. Ještě přemýšlím, co by se pro mě změnilo tím důvodem, jako, kdyby mi řekl . nejsi pro mě přitažlivá a nebo nejsem na to nebo mám nějaký zdravotní problém ( tam by se alespoň dalo něco řešit). Samozřejmě ani k jednomu by se nepřiznal a pro mě to v konečném důsledku znamená totéž, máte pravdu je to tak, musím sebrat odvahu k ŘEŠENÍ
28.02.2012 - 08:32 | Filtr
(Beran) Háňa* » Scotty_01
Možná by se změnilo to, že by sis za tu situaci přestala dávat vinu. Ale to můžeš i bez toho. :3: :17:

Měla jsem kdysi přítele - asexuála - všechno bylo skvělé - rozuměli jsme si, výlety, úžasné věci jsme zažívali, jen tohle fungovalo špatně.
Trvalo mi tři roky, než mi doopravdy došlo, že za to nemůžu já. Člověk pořád přemýšlí, co je na něm špatného, proč pro toho druhého není dost dobrý....... ale o tomto fakt není :62: :17:

Bylo to o tom, že jsem jeho vysvětlení "Sex mi nic neříká" nebrala vážně - brala jsem ho jako výmluvu - myslela jsem, že mi prostě pravý důvod nechce říct - třeba z ohleduplnosti. Ale ON TO BYL pravý důvod - možná to tak taky máš - nevím. :63:

Jenomže, kdyby mi to tenkrát takhle někdo řekl, na věci by to nic nezměnilo - pochybnosti a neustálé šrotování v hlavě, hledání na sobě každého nedostatku a nedokonalosti, by nejednou nezmizelo - musíš k tomu dojít sama :3: :62: :17:

Na druhou stranu... něco ocenit lze - že nemáš za partnera člověka, který, aby se zavděčil, dělá věci proti svému citu a touze. S takovým bys o měla možná ještě horší - nikdy bys nevěděla, do čeho se zrovna nutí :3: Takhle víš, že když Tvůj muž už náhodou s Tebou sexuje, dělá to proto, že má na to chuť. Já vím, slabá útěcha :14: :62: :17:
Jenom škoda, nechce komunikovat :8: Ikdyž, možná Ti nějaký důvod řekl a Tys ho nevzala, protože Ti připadal málo důvodný - jako tenkrát já :63:
28.02.2012 - 09:02 | Filtr
(Kozoroh) Zornička » Háňa*
Ale trocha je tá útecha dobrá :4:
Predstav si, že by to mal vymenené. Kolké píšu, že "v sexu to bylo skvělý" len inak sa to nedalo vydržať - vypil si, hral hry, chodil na pivo, na fotbal, nezamestnaný, morous atď at´d
Tak ktoré je potom lepšie, alebo horšie?
Je to ťažké posúdiť. Chvilka sexu sa dá nahradiť niekým a niečím iným :20: ale celodenný stres s niekým kto je od veci akurát to večer na 10 minút rozbalí ..
To by si mal každý zvážiť, čomu dáva prednosť a kde si povie dosť.
Ideálne je ked to klape ako hodinky, ale to sa nedeje nikde, nech sa teraz každý zamyslí ako to má doma a či je všetko super, že je so všetkým spokojný :4:
28.02.2012 - 09:10 | Filtr
(Beran) Háňa* » Zornička
Tak jasně - taky jsme zůstali přáteli, protože určité věci fungovaly skvěle. Zmizelo napětí a on byl šťastný, když mně to konečně došlo - byl taky v blbé pozici - pořád jsem po něm chtěla nějaké důvody, ale ony žádné jiné opravdu neexistovaly - cítil se jako lhář, přesto, že nebyl :62:

Proto dnes, když mi někdo něco zdůvodní, beru to tak, jak to říká - nic jiného v tom nehledám, nesnažím se to pochopit svým mozkem, který je jiný, než jeho, nehodnotit, jestli jeho důvod je dost důvodný pro mě. Prostě, on to má tak, tečka....... vezmu na vědomí jako jeho důvod a zařídím se podle toho
28.02.2012 - 10:03 | Filtr
(Beran) Háňa* » Zornička
No, ale ona nenapsala "trochu drhne" - spíš to na mě dělá dojem, že je totálně v :71:

Není to jednoduché :8:
28.02.2012 - 10:07 | Filtr
(Kozoroh) Zornička » Háňa*
Tak trochu drhne alebo v riti..Ano, my do toho nevidíme. Čo je pre jedného drhne, pre druhého úplne márne. Nie je ľahké to ani posúdiť nie že ešte radiť! :63:
28.02.2012 - 17:01 | Filtr
(Rak) Scotty_01 » Háňa*
Je to přesný, jak si popsala s tou tvou zkušeností. Dávám si vinu a hledám u sebe vše, co by mohlo vadit. Už mám za sebou takových "prošrotovaných" dní a nocí, že už ani nevím čí jsem.
S tím, že nemám za manžela, člověka, který , aby se zavděčil, dělá věci proti sobě - to jsi tak neskutečně vystihla. To je přesně on. On to bere tak, teď myslím,nejen v sexu - ber mě tak nebo nech být. Prostě u něho to jde do takového extrému, že se nesnaží vůbec o nic. Není to o tom, že bych ho chtěla předělávat, to vůbec, naopak, ale myslím, že oba se musí snažit někde střetnout. Tady mi přijde, že už se ploužím tou Saharou a nikdo mi stále v ústrety nejde...
Je pravda, že bych asi ani nechtěla, aby se do něčeho partner nutil. Vždyť právě to , že tě chce, protože tě miluje je na tom to nejvzrušujícnější :4:

Co se týká těch důvodů. To víš, už na to nesčetněkrát řeč přišla, ale nikdy neřekl nic pořádnýho...většinou to sváděl na nějaké špatné období, práce, stres a podobně. Zkusím to téma znovu po dlouhé době otevřít
29.02.2012 - 09:12 | Filtr
(Beran) Háňa* » Scotty_01
"ber mě tak nebo nech být"

To jsem ale myslela spíš jako klad, než výraz sobectví - myslím, že by to tak mělo být.

"Oba se musí snažit střetnout" ........ no, nemusí, jak vidíš :3:

Poradila bych Ti jediné - buď taky taková - jde to. Vykašli se na předsudky, na kecy o sobectví, na poučky našich matek, babiček, stylu "samochvála smrdí", "kdo chce moc, nemívá nic" , apod. - známe jich každý asi milión ....... :32: zapomeň je :14: - dělej, co Ty chceš a jak se Ti líbí. Pokud se máte střetnout, střetnete se - ale to nezjistíš, dokud se nebudete oba chovat opravdu přirozeně - bez snah a křečí. Udržet za každou cenu, za cenu svého štěstí něco, co mi nevyhovuje, to přece nemá logiku ani důvod :17:
Neboj se být taková, jaká jsi - přestaň řešit jeho a začni řešit sebe :27:

Vykašli se na to, že někdo možná řekne : Ona je tak hodná, udržela rodinu - obětovala se kvůli dětem .......... to Ti bude k ničemu, až budeš bilancovat svůj protoužený život. Nejde jen o sex - jde o Tebe - taky jdeš proti sobě. Člověk by měl být partnerem a přítelem v první řadě sám sobě - ne se sebou soupeřit :27:



Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v PannaPanně
ukázat kalendář »