Začarovaný kruh


28.11.2011 - 09:17
(Beran) PetkaS
Začarovaný kruh
Když jsem byla malá, často se mi u postele zjevovaly postavy. Stávalo se, že se se mnou pokoušely hovořit většinou pomocí snů, nebo polospánku, těžko to rozlišit. Já, jako dítě, jsem z těchto nočních návštěvníků měla nepopsatelnou hrůzu, protože mi nikdo nedokázal říct o co jde, ani poradit jak se bránit. Měla jsem ale obrovské štěstí, že mám chápavé rodiče, kteří mě hned neodsoudili do blázince a hledali cestu. Tento stav se v období puberty začal hodně stupňovat. Asi v mých 18 letech se otec seznámil, s vědmou, která ty bytosti ode mě držela dál a já mohla konečně klidně spát. Jen zřídka se mi stávalo, že za mnou opět přišli a většinou už to nebylo tak děsivé jako dříve. Přesto jsem z nich po zkušenostech z dětství měla strach. Po několika letech však vědma zemřela a já je začala vidět nanovo. Tentokrát už jsem ale uměla používat pár obranných mechanismů a poslat je pryč. Naučila jsem se uzavřít a tyto jevy na mě od té doby neměly vliv.V posledních letech se však snažím se sebou více pracovat a duchovně se rozvíjet. Není to ale možné bez toho, abych se otevřela a oni zase nezačali přicházet. Už se jich tolik nebojím. Spíš cítím touhu zjistit, co mi chtějí sdělit. Ale okamžitě když je uvidím, vrátí se mi můj strach z dětství a na několik týdnů se zase uzavřu. Mám pocit, že při každém dalším opakování tohoto cyklu se dostanu o kousek dál, ale není to tam, kam bych se potřebovala dostat. V posledních dnech mám velmi silné nutkání s tím něco udělat. Nevím jak, ale tuším, že se něco má stát velice brzy a já na to musím být připravena. Dokonce mě to dostrkalo i do kostela sv. Michala v Brně, kde jsem potkala pozoruhodného kněze. I když nejsem ani pokřtěná, věnoval mi svůj čas a rozmlouval se mnou velice moudře. Trochu mi ale vadilo, že se mě tou řečí neustále snažil dotlačit ke křtu. Mám trochu obavu z církve jako takové. Nechce se mi vázat k nějakému konkrétnímu náboženství, protože podle mě víra není podmíněna příslušností k nějaké círvi. Tento týden jsem ale dokonce dorazila i na nedělní mši, protože mě to k tomuto kostelu neskutečně silně táhne. Pocity, které jsem při mši zažívala by vydaly na samostatný článek. :-)Svoje zážitky nejen z této události zde však rozepisovat nebudu, protože by se tak článek neskutečně protáhl :-) Ráda bych zde však našla nějakého učitele, nebo někoho, kdo mě k němu může dovést. Říká se, že když je žák připraven, učitel se najde. Já doufám, že jsem připravena, protože jinak bych neměla potřebu rozepisovat tady svůj příběh. Už jsem několik učitelů měla, ale vždy jen na krátkou chvíli a v rámci konkrétních cest, které mi měli ukázat. V současné době mi proto chybí někdo, kdo by mi poradil a nasměroval mě trochu konkrétněji. Pokud jste dočetli až sem, děkuji za pozornost a budu se těšit na reakce a rady, které mi můžete poskytnout.

Řazení:
28.11.2011 - 11:02 | Filtr
(Beran) PetkaS » Domya
:15:
28.11.2011 - 09:57 | Filtr
(Býk) Glimmer Man
V první řadě se pokusím vysvětlit ten kostel a proč tě to tam táhne. K tomu je zapotřebí pochopit rozdíl mezi věděním a vírou. Vědění je cesta poznávání a objevování a faktů, konkrétních hodnot a tak. Ve zkratce. Víra je víra, věříš. Tam kde není poznání, tam je místo pro víru. Ty máš nějaký stavy a nevíš co s nima. Něco takovýhleho se často spekuluje kdovíkde a kdovíjak a je to spojený s vírou. Stejně tak, jako když nevíme, co bude. Takže je logický že v takových chvílích, chvílích bezmoci a zoufalství člověk hledá naději a ne fakta. Proto se uchylujeme k víře. No a kostely a církve jsou prostě jejím symbolem. Proto do kostela... ta budova má svojí atmosféru a působí to tam jinak i na bezvěrce. Minimálně jsou to obdivuhodný stavby. Takže ty se plácáš v nevědomí, čili hledáš odpovědi, které ti nikdo moc dát nemůže, protože nevidí do tvých problémů... takže jediná tvá nadějej je víra... ať to je kostel, či vědma.

Na pana faráře se nezlob, ten jen plní stranický úkoly a láká ovečky. Je to jeho práce...

No ale co ti poradit, aby se ti rada zároveň líbila?? Nevím, nevím... Ale prvně musím zkusit i to, co se ti asi líbit nebude. Možná by nebylo od věci zkusit vedle víry i nějaký ty fakta a poznání. Takže zajít si na psychiatrický vyšetření. Ono to není tak, že hned budeš za blázna... jde jen o nemoc a to třeba jenon triviální, trochu pomatenej chemickej balanc v mozku. Pak budeš vědět a určitě ti nabídnou pomoc. Ber to jako jinou cestu, jinej směr. Stejně jako nechceš, aby tě někdo odsuzoval za blázna, tak stejně tak nebude dobrý odsoudil tohle a říct, že to se tě netýká... Můžeš si taky přečíst následující odkazy... čistě jenom pro informaci. Neber to jako označení tvojí osoby či nějakou narážku.

http://cs.wikipedia.org/wiki/…
http://cs.wikipedia.org/wiki/…

No a teď zkusím nějaký rady, který se ti budou zdát už stravitelnější...

V první řadě přestaň panikařit a blbnout. Zkus nad vším hodně přemýšlet a nedělat neuvážený kroky. Takže nebude dobrý nechat se dotlačit do nějakýho stavu jakékoliv závislosti na věcech spojených s vírou. Křtít bych se nenechal a stejně tak bych moc neřešil nějaký jiný duchovní šaškárny. Zkus své myšlení obrátit směrem tam, kde je problém. A to je tvoje hlava... Pozitivní mysl může jenom pomoct. Takže radím, ať ji pěstuješ, jak jen to je možný. Zkus si to ve svý hlavě víc rozebrat a brát to jako normální věc, přemejšlet nad tím, co chcou bude jistě lepší než se jich bát.

Další věc jsou fyzikální věci... úplně primitovní metoda je zkusit nespat na zádech, ale zkus na pravým boku. Pokud se vrtíš, je to špatný. Ale zkus to přesto to nějak kontrolovat.

Pak se zamysli nad tím, kde se ti to stává?? Ať spíš kdekoliv, nebo jenom doma?? Zkus třeba doma nějakou změnu, přesunout postel. Jestli máš psa, tak si dej postel tam do místnosti, kam si lehne pes...

Pak je důležitý mít hodně pohybu. Pohyb vyplavuje hormony štěstí. A ty jsou tělu prospěšný. Takže hodně pohybu. Čím víc, tím líp. Když budeš mít dobrou kondičku, určitě ji budeš mít i ve snu. Takže když budeš běhat a boxovat, tam můžeš kdejakýmu duchovi namlátit hubu, že ho ani stvořitel nepozná... Ale vážně, pohyb určitě. A nevymlouvej se, že to nejde. Nezajímá mě ani jeden důvod, proč to nejde, nebo proč se ti nechce. Najdi jeden způsob, jak to půjde.

A pak taky zkus obrátit pozornost na svůj jídelníček. Vyvážená strava a správná strava je základem pro chemickou rovnováhu v těle. A té je třeba docílit. Takže tady trochu zkalkuluj, jak na tom jsi a pokud to není ono, co nejdřív to naprav.


Asi si říkáš, že to s tím nemůže souviset... ale ono souvisí. Budu rád, když si přečteš ty odkazy a trochu potlačíš hrdost, že se ti něco takovýho stát nemůže a zkusíš se jít léčit. Víš, ono je to hezký si myslet kdoví co, ale ono neléčená schizofrenie nemá dobrý konce... není to ostuda jít se léčit. Ale až utečeš nahá do lesa, šťavaná vlastníma halucinacema a tam se podřežeš či oběsíš, tak to bude smutný. A stalo se to... Ber to jako alternativní cestu v boji o život. Jen to zkus, třeba ti nic nenajdou a budeš mi moct říct, že jsem debil a plácám do větru.
28.11.2011 - 10:29 | Filtr
(Kozoroh) Zornička
Si tu krátko, tak sa rozhliadni, ticho si čítaj čo kto píše a sama si vybereš z toho množstva, čo ti vyhovuje. Nič ti nebráni aby si niekomu napísala potom do vzkazníku. Žiadneho duchovného vodcu nepotrebuješ. Človek nemusí mať niekoho kto ho vodí za ručičku, lebo to vždy zvádza zdielať len názory toho "vedúceho" a to z praxe nikdy nie je dobré. Nasmerovať sa môžeš, avšak sama na to musíš prísť a vybrať si, čo a kto ti je názorovo blízky. Tu sa toho popíše mnoho a musíš rozoznať zrno od plev, čo je ťažké.
Prajem ti veľa síl na tvojej ceste :1:
28.11.2011 - 10:31 | Filtr
(Beran) PetkaS » Glimmer Man
Fíha, tak trochu mě zaskočil tvůj komentář, ale každopádně jsem ráda za upřímný názor na který máš určitě právo. Věř mi, že nejsi první a určitě ani poslední, kdo s takovými názory na mě přišel. A je i několik takových, kteří tento pohled na mě postupem času změnili. Ale abych mluvila tvojí řečí. Jsem naprosto psychicky i fyzicky zdravá. Psychologii jsem absolvovala na VŠ a mám ji tudíž zmáknutou, takže odkazy na nemoci jako je schizofrenie apod. nejsou moc relevantní. Věci, které popisuji se mi začínají dít právě v době, kdy jsem v největší pohodě, prakticky bez starostí, zdravotně fit, sportuju, jím hodně zeleniny a ovoce. Nepiju alkohol, nekouřím, ani jinak nehazarduji se zdravím. Do této rubriky jsem však napsala právě proto abych se dozvěděla něco z toho opačného pohledu, než máš ty. Každopádně děkuji za názor který rozšířil tuto diskusi o další úhel pohledu, kterým je možné tyto věci vnímat.
28.11.2011 - 10:39 | Filtr
(Beran) PetkaS » Zornička
Díky za radu, je pravda, že se mi tu trochu hůře orientuje, ale snad se mi za čas podaří udělat v tom pořádek. Rozumím tomu, že každý si má najít vlastní cestu a rozhodně jsem ani v minulosti nesouhlasila s každým, s kým jsem o těchto věcech měla možnost mluvit. Občas je ale dobré slyšet i názory jiných lidí. Momentálně bych chtěla najít někoho, kdo by mi pomohl přestat se bát, abych se vždy okamžitě nezavřela jakmile se něco takového stane. Každopádně budu hledat dál. Přeji krásný den :-)
28.11.2011 - 10:40 | Filtr
(Beran) Domya
Ahoj, souhlasím se Zorničkou..........
Hodně čti, hodně rozjímej......
Máš reiki??? Pokud né, já beru samotné reiki jako výborného učitele.....ukázalo mi to cestu...
Miluj se, věř si, ty jsi ta, která v sobě musí objevit to neskutečné bohatství!!!! :74:
:68:
28.11.2011 - 10:45 | Filtr
(Beran) Domya
strach......věříš si??? Jsi skutečně připravenájít dál ?
Každý máme svůj životní úkol na této zemi....
Strach není dobrým přítelem....
Běž a koukni se do sebe, co tam vidíš????
Malou strašenou holčičku? Ale vždyť dnes tu stojí žena.....která musí povstát a jít dál....
Ty vstát...dokážeš to....
pracuj na tom.....
:74:
28.11.2011 - 10:46 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » PetkaS
Výborně... nemohl jsem vědět, jak jsi na tom se znalostma, takže jsem nosil dříví do lesa.

Proč píšeš do týhle rubriky, to mi bylo jasný, viz odstavec o víře a o kostelech. Lidi když nedokázali vysvětlit blesk, museli vymyslet Boha. A ty teď prostě hledáš "boha"...

A v tom ti nemohu být nápomocný a ani ti to nemohu schvalovat či tě v tom podporovat, protože podle mě může mysl vyléčit jen mysl... takže se loučím a přeji krásný život. :17:
28.11.2011 - 10:49 | Filtr
(Beran) PetkaS » Domya
Děkuji za milou zprávičku :-) Čtu, rozjímám...neskutečně mě to baví a naplňuje. Jen mi chybí někdo, s kým bych to vše mohla probrat, poradit se o svých zkušenostech a zážitcích a něco se od něj i třeba přiučit. Trochu mě v tom rozjímání blokují i výše zmíněné potíže se strachem, takže bych ocenila někoho z masa a kostí, kdo mě povede a pomůže mi překonat ten prvotní ostych :-) Reiki nemám, ale v poslední době na tyto techniky narážím stále častěji, takže bych to asi měla zkusit. Většinou, když se mi v životě něco hodně často opakuje, tak to bývá ta správná cesta. Pokud mi můžeš doporučit nějakého učitele, tak budu ráda. :74:
28.11.2011 - 10:53 | Filtr
(Beran) PetkaS » Glimmer Man
V pořádku, jsem ráda, že jsi také přispěl svým názorem. Každý má svůj úhel pohledu, který je právě pro něj ten správný. Nežádám tě o to abys mě podporoval, ale respektoval můj odlišný pohled. Třeba se časem změní, kdo ví. :1: :74:
28.11.2011 - 10:54 | Filtr
(Beran) Domya » PetkaS
Víš sluníčko, rozhodně máš pravdu..., když se ti stále strká něco pod nos, tak to nebude jen tak :74:
K reiki mě to táhlo ještě dřív, než jsem začala víc rozjímat o duchovních věcech....
Humorné je na tom to, že jsem si nejdřív myslela, že je to druh bojového umění.... :61:
ale něco na tom je, naučilo mě to bojovat ve svém životě...... :68:
Do tvé cesty nepřichází lidé stejného ražení???
Zkus se je naučit vnímat....oni se kolem tebe rozhodně pohybují....
Neboj se ty lidi oslovit...... :17:
28.11.2011 - 10:55 | Filtr
(Kozoroh) Zornička » PetkaS
On sa najde aj ten z masa a kostí..A žiadny duchovný vodca to nebude..Bude to človek, čo ti dá viac než všetky knihy sveta..
Pokial ty sama prekonáš tie bloky a strachy :74:
Darmo je miestnosť veľká a mnoho sa do nej zmestí, keď sú dvere zamknuté ... :68:
28.11.2011 - 10:57 | Filtr
(Beran) Domya » PetkaS
víš, já Glimera vnímám takhle: on by rád pomohl, jeho srdíčko je sktečně dobré.....
Má jiný pohled na život a svět.....a to je dobře....nastíňuje jiný ú :74:hel pohledu, potřebujeme tyto lidi vedle sebe :74:
Tohle je taky jeho úloha v životě, nutí nás se zamyslet....

Glimmerovi :18: :68: :3:
28.11.2011 - 11:01 | Filtr
(Beran) PetkaS » Domya
:1: Taky jsem si to o reiki původně myslela :-)

Lidé podobného ražení mi do cesty přicházejí, to je pravda. Třeba ten dotyčný farář, kterého jsem náhodou potkala. Možná jsem jen měla obavu s nimi navázat hlubší konverzaci. Když jsem to párkrát zkusila, následovalo zklamání. Navíc po zkušenostech s některými lidmi, kterým jsem se svěřila a považovali mě za blázna jsem více opatrná. I na tento web jsem se dostala pomocí doporučení od jedná návštěvnice knihkupectví se kterou jsem se dala do řeči. Říkala, že tady určitě najdu co hledám. Ale asi jsem trochu zapoměla zkoušet to i jinak :-)
28.11.2011 - 11:06 | Filtr
(Beran) Domya » PetkaS
Víš, nemluv o těchto věcech s lidmi, kteří nemají pochopení, je to zbytečné...a tebe to akorát uvrhne do pochyb o sobě samotné.....prohloubí se ti tvé strachy a to ty peci nechceš
Netlač tolik na to, zpomal, uklidni se, vydechni, nasávej tu krásu světa......

Já ti nedokáži říct, tenhle učitel je pro tebe....každý máme svého učitele.....

Co pro tebe mohu udělat je to, že ti něco pošlu, ale potřebuji tvůj email....
Možná se tam najdeš!!!!! :68:
28.11.2011 - 11:07 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » PetkaS
Ještě si dovolím poznámečku... Co hledáš je ve tvý hlavě... pokud to hledáš jinde... četla jsi mojí oblíbenou anekdotu, když jsi koukala na můj profil??

Smím se ještě zeptat na dvě soukromý otázky?? Pro případ, že ano je hled položím:

1) Máš partnera??

2) Bydlíš pořád u rodičů, nebo jsi už samostatná??
28.11.2011 - 11:07 | Filtr
(Beran) Domya » PetkaS
Možná si svým učitelem ty????? :74:
Musíš ho v sobě najít!!!! :74:
28.11.2011 - 11:14 | Filtr
(Beran) PetkaS » Glimmer Man
Četla jsem tvoji anekdotu a je pravda, že jsem se nad ní zamyslela :-) Je pravda, že většinou hledáme tam, kde to je pro nás nejschůdnější a nemusíme se o to tolik starat. Právě proto potkáváme jiné lidi, kteří nám ukážou, že hledáme někde, kde sice něco najít můžeme, ale asi to není to, co hledáme. Jde jen o to zamyslet se a nechat si občas poradit.

:-) K tvým otázečkám. Ano, mám partnera, byl jedním z těch, kteří mě měli za blázna a změnil názor. A k té druhé už asi 5 let žiju pryč od rodičů a živím se sama :-)
28.11.2011 - 11:18 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » PetkaS
Děkuji... a pořád ty stavy nočních můr a halucinací trvají ve stejný míře a nebo je to horší nebo lepší??
28.11.2011 - 11:40 | Filtr
(Střelec) FIRGRIAN
Tyto stavy jsme měl jako malý také. Zhruba v mích 5 letech. Bylo mi to vysvětleno že jsem ve 2 letech byl v nemocnici a je to pozůstatek traumatu. Nikdy jsem tomu nevěřil protože od těch 5-6 let když jsem si jako malý hrál v pokojíčku jsem se často zahleděl do nebe a kladl si otázku, kdo jsem, co jsem, co tu vlastně dělám. Všechny sny s této doby z mích 5 let si pamatuji. V pubertě to zmizlo až do mích 13 let kdy si můj otec domu přinesl obraz panny Marie.

To byl pro mě kapka číslo dvě. Noční můry strach. Obraz šel do kostela. Já k psychologovi. Kde mi byly udělány psychotesty a řečeno že jsem normální. Že nevykazuji žádné známky schyzofremie či xenofobie. Ba naopak jedna naše známá která se zabývala telekinezí. O mě řekla že jsem senzibilní že mi náboženské předměty vadí proto že se k nim lidé modlí. Časem jsem na to přišel i sám. Když jsem se začal zabývat ezoterikou a magií.

Malé děti jsou hodně prozíravé a čisté stvoření často vidí a slyší věci které mi starší lidé považujeme za absurdní. Věci tipu mami já jsem tamhle viděl nějakou osobu. A dospělí člověk odpoví ale prosím tě nepřeháněj nic tam není. To je jen tvá fantazie. Ale co když tam opravdu někdo stál a to malé dítě ho vidělo. Podle mě tohle možné je člověk se reinkarnuje. Rodí se znovu a znovu jako nový a čistý člověk který má svůj dar. V dětství si ten svůj dar uvědomujeme ale ti co nás vychovávají v tomhle hrubo hmotném světě nás záměrně učí abychom tohle ignorovali. Na jednu stranu je to dobře člověk tento svůj dar může objevit později nebo také nemusí. Tyto schopnosti jsme si přinesli do tohoto světa.

Nejsem zastáncem aplikované psychologie. Jsou věci které jsou definovatelné a jsou věci které definovat neumíme. Vy máte štěstí že jste prožila to co v dětství a můžete být v klidu nejste sama :1:

:44:
28.11.2011 - 14:03 | Filtr
(Kozoroh) OldDog21
Ty bláho... tak jsem to dočet až sem.... :3: :2: :1: :27:
28.11.2011 - 17:18 | Filtr
(Beran) Domya
Nechme Glimmera, Glimmerem.....vždy někdo příjde, kdo bude usilovat o tzv. zničení pevné půdy pod nohami.... :74:
Já ho tady skutečně vidím jako našeho učitele...
učí nás, ale trochu jiným způsobem....učí nás trpělivosti, učí nás více přemýšlet o tom, zda jsme v sobě vyrovnaní...
Pracovali jste přeci :74: na sobě dlouho....tohle nás přeci nemůže vyvést z míry...

Srovnám to: vemte si, že venku stojí lidé, říkají si Svědci Jehovi a nutí druhým svou rádoby víru...taky jim neuvěříme...asi bysme museli být hodně hodně na pokraji sil, aby nám popletli hlavinky.. :68:

Nechme Glimmera tady působit, říkat jeho názor..nebojte...vstřebává... :18:
28.11.2011 - 17:34 | Filtr
(Kozoroh) Michaelli
Ahoj.. to co te v noci budi jsou duse, pruvodci nebo mistri, mas zrejme medialni schopnosti a oni to vedej.
Proto za tebou chodej duse, porad neco chteji, ze je to dulezite, mam pravdu? Nekdy i tri noci za sebou a ty nemuzes se poradne vyspat..to znam od te doby, co jsem zacala videt svoji auru.

Nemusis mit z nich strach, jsou to lidi, kteri si nestacili neco tady vyresit a snazej se ti rict, ze nejsou mrtvi, chteji abys jim to zaridila v rodine a nestihli se rozloucit atd..

V tomhle pripade je dobre kdyz se tedy hodlas otevrit a rozvijet, zavolej si sveho pruvodce, podivej se jak vypada, muze to byt i zena, klidne se ho zeptej na jmeno, je to tvuj "ochrance" je s tebou uz odmalicka.
Toho muzes poprosit, aby zaridil, ze ti nemaji cizi zemreli lide lezt do spanku, nebo za tebou na zachod, mela bys ho poprosit o to, aby te vedl..
On to pro tebe udela, jenze ted nemuze delat nic, dokud mu to nedovolis a nereknes, co si prejes, a kdyz mu to budes rikat, musis do toho dat pocity, aby rozeznal co myslis vazne a co ne.
Klidne s nim prozij den a az budes schopna ho zase videt, muze byt tvuj dobrej kamos, jen si nenech porad do vseho kecat :61: hlavu mas svoji a tecka.
On bude rad a bude te vest, bude te vzdelavat a rikat co mas delat.. :74: :68:
29.11.2011 - 07:21 | Filtr
(Beran) PetkaS » Michaelli
Ahoj...to zní dobře. Děkuji za radu určitě to vyzkouším. O svému průvodci jsem sice věděla, ale asi jsem mu nevěnovala dostatečnou pozornost. Je pravda, že ho prosím spíš o ochranu, než o vedení.

Děkuji a přeji krásný den :74: :27:
29.11.2011 - 12:05 | Filtr
(Kozoroh) OldDog21
Jinak dnes (29.11.) k tomuto tématu pořad na ČT1 ve 22:15 POLOŠERO s podtitulem: Existují věci a jevy, které se zdají být za hranicí reality... (Budu se dívat).. :3: :1: :29:


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v RybyRybách
ukázat kalendář »