Má-li někdo opačné názory,není dobrý partner do života :-(


21.10.2010 - 21:20
(Blíženci) Nuna
Má-li někdo opačné názory,není dobrý partner do života :-(
On versus ona:"Ty žiješ dneškem a já myslím na budoucnost""Dětem se občas má nějaká ta facka vrazit,neříkej,že bys dítě nikdy neuhodila""Nemůžu být šťastný,protože mi chybí partnerka - nechápu,že Ty jsi pět let sama?""Ženská má stát doma u plotny a dětí - pak nemá čas myslet na takový blbosti jako je ezoterika"Ještě před časem bych na větu v nadpisu diskuze reagovala slovy " Nesouhlasím,důležitá je tolerance" Ale dneska musím říct,že ANO - existuje hodně věcí,u kterých očekávám,že partner na ně bude mít shodné názory.Výše uvedené věty jsou výňatky z rozhovoru,kterého jsem se dneska zůčastnila.Myslím,že když se vám bude chtít,budete umět najít i další věci,které vám osobně "hnuly žlučí" a u kterých jste si řekli " Tak tohle ani nesdílím ani bych nemohla tolerovat"Byla jsem vcelku ráda,že jsem po dlouhé době zase viděla některé lidi,se kterými jsem před časem hodně omezila kontakty. Ale ještě radši jsem šla domů a byla ráda,že je zase dobře půl roku nemusím vidět :6:

Řazení:
21.10.2010 - 21:41 | Filtr
(Panna) Wolfinka » Jyotis
Trefa! :15: :61:

///to i když budou oba tvrdit totéž, tak to asi stejně nebude fungovat, protože se zase budou lišit v tom, jaký postoj se má u té plotny zaujímat, co se má vařit apod...///

21.10.2010 - 21:43 | Filtr
(Štír) Svá štírka » Wolfinka
Jsem pro odbourání žabomyších válek typu: co se bude vařit, jaký postoj zaujmout u plotny,....
21.10.2010 - 21:45 | Filtr
(Panna) Wolfinka
No, podobné názory zase nejsou zas až takovou nutností, jako "vůle" hovořit a společně dojít k "cíli"... Člověk, který nás bude v mnoha věcech zrcadlit nás sice harmonizuje, ale do jisté míry i "neposouvá"...

Pro mě je důležitá "diskuse" a společná vůle něco vyřešit, když tam toto chybí, je to bezmocné a vlastně k ničemu...

A JAK PSALA TREFNĚ JOTI, i když budu doma "slepě" (pro Pláju):) souhlasit s tím či oním názorem "LVA" domu, najde si pak vždy i u té plotny třeba to, že stojím v jiném úhlu než modrý hrnec na pravé plotýnce... :61: :61: :61:
21.10.2010 - 21:47 | Filtr
(Býk) player » Wolfinka
...máš blbýho LVA...
21.10.2010 - 22:14 | Filtr
(Panna) Wolfinka » player
jsem to tam o tom lvovi kvůli Tobě změnila... :))) :3:
21.10.2010 - 23:41 | Filtr
(Blíženci) Nuna » Wolfinka
..když víš Wolfi - já už se cítím příliš stará,příliš unavená a příliš otřískaná životem na to,abych vedla nějaký diskuze,snažila se pořád něco řešit,hledat kompromisy apod...
..stará v tom dobrém slova smyslu :3:..
..já už od toho vztahu vyžaduju "jenom" ten soulad a klid.. :1:
22.10.2010 - 07:51 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Wolfinka
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele musiúa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Jojo, ale postoje a nazírání, to jak se člověk staví k zásadním věcem, opravdu důležité je :3:
22.10.2010 - 09:20 | Filtr
(Panna) Wolfinka » Nuna
Rozumím a souhlasím s tím, že v "zásadních" věcech si partneři mají sednout - a s tím jde ruku v ruce i ta schopnost dialogu - no jo, ale nikdy není nic jen tak v "souladu a klidu", alespoň ne za prvních pár let "vztahu" ... na tom se přece má a musí pracovat, a ne si jen tak sednou a hledět na hvězdičky... (ač mě ta představa taky láká... :)

:29:
22.10.2010 - 09:23 | Filtr
(Štír) Svá štírka » Wolfinka
v mládí mi to taky nešlo, ale čím jsem starší a starší, jde to tak nějak lépe a lépe...asi jsem se trochu zklidnila, trochu zmoudřela a taky unavila marným bojem... :61: :3:
22.10.2010 - 09:23 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Wolfinka
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele musiúa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Wolfi, kdysi jsem si myslela to samé co ty... ale nemusí to být nutně tak a taky není, ale ono to souvisí s tím co psala Mitea... jde o nás, o to kolik nám je, jestli už jsme hotoví, nebo teprve dospíváme a o to, co jsme prožili a naučili se - což bych osobně řekla, že děláme min do nějakejch 30let... individuelní ovšem :3:
22.10.2010 - 09:24 | Filtr
(Panna) Wolfinka » musiúa
Nu, v "základech" to tam má být sjednoceno ... To je jasné...
Teď je otázka co v který čas partnerství je "základem"...

Jak říkáš, podobné "nazírání" stmeluje a vede dvojici vpřed - v ideálním případě ... pokud ale jsou rozdíly - lze i to zpracovat, ale nesmí to být rozdíl typu

Já hipík a on neonacista, ona alkoholik on abstinent a další "těžké" rozpory...

22.10.2010 - 09:26 | Filtr
(Panna) Wolfinka » musiúa
Možná to tak je, neprožila jsem manželství ani rodinu, soudím tak jen ze svých dosavazdních zkušeností - :) práce, rodina, vztah... :29:
22.10.2010 - 09:27 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Wolfinka
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele musiúa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Hawk! :15: :4:

...jeden důležitý - jeden miluje sám sebe, druhej sám sebe nemiluje... :25: :22:
22.10.2010 - 09:27 | Filtr
(Beran) Háňa* » Wolfinka
S tím tak úplně nesouhlasím. Co to je "pracovat na souladu"? Není to právě to formování partnera k obrazu svému ? Podle mě soulad buď je nebo není. Pokud není už v začátku, nebude nikdy - bude to jen přetvařování a umělá tolerance stylu mlčím, abych měl klid - to dělá můj táta
22.10.2010 - 09:35 | Filtr
(Panna) Wolfinka » Háňa*
Nevím, jestli jsi mě špatně pochopila, nebo já špatně pochopila Nunu a špatně jsem téma nahoře...

Jistě - mluvíme-li o extrému typu:

Já hot a druhý čehý
nebo já farář a druhý satanista
atd.

souhlasím s tím, že vztah nemá smysl zachovávat, spíš mě zarazilo, že to tu zavání "idealizováním"

Připadá mi totiž, že je tak málo dvojic spokojených a v souladu, že by nakonec všichni museli být sami...
Já mluvím o tom, že i s odlišnými názory (v mírné formě... ovšem co to je, že?) se dá žít a najít soulad - když ovšem obě strany chtějí - nechtějí - li, tak to samo nemá smysl. Jak říkáš - přetvařování se a umělá tolerance stylu mlčím... :1:
22.10.2010 - 09:42 | Filtr
(Panna) Wolfinka » exit
:4: no právě, mě totiž připadá - že každý vztah, ať chce nebo nechce, přejde do tohoto období "past, ponožek..." a tak... jenže někdo na tom zbytečně bazíruje a někdo to přejde a vyhrabe se z toho... ovšem - to není lehký :39:
22.10.2010 - 09:44 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Wolfinka
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele musiúa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Nene, žádné idealizování.... zkušenosti. Totiž, můj vztah fungoval vlastně víc než dobře, a fungoval by dál, kdyby byla pravda to, co říkáš.... některé rozdíly jsou prostě zásadní a je jedno jestli vzniknou tím, jak se člověk časem vyvíjí a mění, nebo jsou tam od začátku. Ale prostě pokud jsou... dřív nebo později, ať to bolí sebevíc, nemůžeš v tomhle pokračovat. :24: A sama můžu zodpovědně prohlásit, že jakékoli půtky jsou zbytečné, pokud opravdu nejde jen o mladickou nezralost - tedy neznalost sebe sama. Nebudu nikdy souhlasit s tím, že hádky jsou (a ani na začátku) důkazem vášně a kořením vztahu... dnes už opravdu ne...
22.10.2010 - 09:45 | Filtr
(Štír) Svá štírka » Wolfinka
Není to lehké, chce to zapracovat hlavně na sobě, a to hodně lidí neví a někteří ani vědět nechtějí.
Moji synové dávají do prádla špinavé ponožky naruby...léta jsem ten hnus obracela a nadávala, marně. Teď už nic neobracím a když se oni čertí, že mají ponožky naruby, usmívám se. :3: :4:
22.10.2010 - 09:48 | Filtr
(Panna) Wolfinka » musiúa
Rozumím... díky za vysvětlení :15:
22.10.2010 - 09:49 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Wolfinka
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele musiúa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:74:
22.10.2010 - 09:50 | Filtr
(Panna) Wolfinka » Svá štírka
Jsi zkrátka "povznesená" :3: - jak říkáš, lenost na sobě pracovat či zažité stereotypy... se těžko překonávají hlavni už z principu té lenosti a stereotypu... ale krůček po krůčku... :29:
22.10.2010 - 09:52 | Filtr
(Býk) Jyotis » Wolfinka
Já bych řekla, že je důležité mít vlastní životní náplň, zájmy, tak, aby člověk sám i ten druhý cítil, že mohou existovat i samostatně a vyplynulo z toho, že jsou ve společnosti druhého rádi.
Pokud máme každý svou náplň, tak se můžeme i vzájemně inspirovat nebo pobavit tím poněkud odlišným kontextem, ve kterém se pohybujeme.
Důležitý je, jak psala Lostris, hlavně ten podobný smysl pro humor a estetiku, ty totiž vyvěrají z celého komplexu našich hodnot, jsou jejich indexem.
Zásadní je skutečně taky míra egocentrismu, tj. jak vnímám sebe, zda odděleně nebo jako součást celku přírody, společenstva nebo dokonce kosmu...
Tam ovšem může pomoct ten otevřenější člověk, protože libování si v uzavřenosti nevyjadřuje bytostný zájem, ale je jen důsledkem určité úzkostnosti díky předchozím zkušenostem a výchově.
22.10.2010 - 09:53 | Filtr
(Štír) Svá štírka » Wolfinka
Proč by taky překonávali lenost, když jsem jim léta úspěšně lezla do :71:???


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Vodnář Vodnáři
ukázat kalendář »