Proč nemůžete pomoci ostatním


21.10.2010 - 10:46
(Vodnář) Kiára..
Proč nemůžete pomoci ostatním
Poselství Archanděla Uriela Jennifer Hoffman 15.10.2010 Proč nemůžete pomoci ostatním Poznámka Jennifer: Požádala jsem dnes o tento channeling archanděla Uriela, protože několik mých přátel čelí velmi smutným životním záležitostem. Nemohu pro ně vůbec nic udělat než jim jen posílat modlitby, lásku a světlo. Cítím se bezmocná a smutná, a to i přesto, že vím, že vše je v Božím řádu. Moje otázka k Urielovi byla, proč k tomuto došlo a proč se cítím tak bezmocná. Toto je jeho odpověď. Vaše přání pomáhat ostatním je součástí vašeho závazku být ve službě celému lidstvu v tomto čase. Nepleťte si pomáhání lidstvu se zlehčováním jeho utrpení. Můžete odhalovat alternativy, které poskytnou nové potenciály k porozumění a jednání, avšak dokonce i s vibračním posunem, novými energiemi, vzestupem a transformací, je karma stále v činnosti a jsou naplňovány dohody duše. Pohlédněte za hranice závažnosti emocionálních následků ke spirituálnímu naplnění, které je utvářeno. Mnoho dohod zahrnuje odloučení, konečné rozhodnutí a volby, které jsou učiněny bez zvažování bolesti nebo reakcí druhých. Vy vidíte pouze tuto bolest a smutek druhých, nikoli plnou škálu jejich zkušenosti. Tohle je zkušenost tohoto života, která představuje završení energií nashromážděných v průběhu mnoha životů uvnitř určité skupiny duší. Každá z nich si vybírá tu nejmocnější cestu, se kterou se může spojit a ačkoli se vám tyto jejich volby mohou jevit jako slabé nebo neschopné, ve skutečnosti představují jejich rozhodnutí propustit energie těmi způsoby, které jim pomohou cítit se silnými a mocnými. Každá cesta má šťastný konec, ačkoli to, co vychází najevo, není vždy radostnou událostí pro všechny zúčastněné. Mnoho duší je nyní schopných vybírat si výsledná zakončení, která nikdy předtím nebyly schopné projevit a to zahrnuje to, jak a kdy zakončí svůj lidský cyklus. Pro některé to bude rozhodnutí pracovat raději ze spirituálních úrovní než pokračovat v jejich cestě v lidské podobě. Pro jiné to bude rozhodnutí zakoušet lidství bez duchovního společenství. Všechny tyto volby představují cestu zkušenosti zvolenou v tomto životě. Vaše pomoc nemůže být v podobě pozměňování něčí cesty, vysvobozování druhých z důsledků jejich rozhodnutí anebo odstraňování bolesti z jejich životů. Můžete posílat lásku a světlo, nahlížet každého v jeho nejsilnější podobě a vědět, že si všichni vybírají z takového stupně síly, jakému věří. Dovolte každému, aby naplnil svůj osud, pro který se rozhodl a rozpustil tak svoji karmu. Pamatujte, že vše je v božském řádu a zůstaňte spojení s Duchem, protože to je to, kde naleznete mír a poznání, které potřebujete v těchto časech. Copyright (c)2010 Jennifer Hoffman a Englightnening Life OmniMedia, Inc. Zdroj: www.spiritlibrary.com Z anglického originálu pro www.kruhysvetla.blog.cz a www.channeling.wbs.cz přeložila Lenka S. Podmínky pro kopírování článku: Tento článek je možné volně kopírovat a nekomerčním způsobem dále šířit pokud bude uvedena celá tato poznámka se zdroji textu a aktivními odkazy.

Řazení:
21.10.2010 - 10:58 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele liena, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
...vďaka za tento článok :17:...myslím,že mnohým pomôže pochopiť niektoré súvislosti...keby si to tu dala skôr,možno sa mohlo predísť rôznym nedorozumeniam v jednej diskusii...ale zrejme aj to malo svoj účel :3: :1:
21.10.2010 - 11:03 | Filtr
(Vodnář) Kiára.. » liena
Souhlasím a asi vím, na kterou diskuzi narážíš. Myslím ale, že tomuto jevu se dlouhodobě zabránit nedá. Ale jak píšeš, má to svůj účel.. :29:
21.10.2010 - 11:08 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Ametysta , který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
díky za tenhle článek :15:

už delší dobu jsem přemýšlela - taky mimo jiné díky vedlejší diskuzi - kde je hranice mezi užitečným pomáháním,zbytečným trápením se a zdravým soucitem...
myslím,že mám jasno :27:
21.10.2010 - 11:19 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ***, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
"Vaše pomoc nemůže být v podobě pozměňování něčí cesty, vysvobozování druhých z
důsledků jejich rozhodnutí anebo odstraňování bolesti z jejich životů.
Můžete posílat lásku a světlo, nahlížet každého v jeho nejsilnější podobě a
vědět, že si všichni vybírají z takového stupně síly, jakému věří.
Dovolte každému, aby naplnil svůj osud, pro který se rozhodl a rozpustil tak
svoji karmu. "

Hezky vyjádřeno :) Já se snažil jide asi vyjádřit něco podobného a s moc vstřícnou odezvou se ta moje verze nesetkala :D.
21.10.2010 - 11:26 | Filtr
(Vodnář) Kiára.. » ***
Někdy je těžké pochopit, jak přesně člověk myslí to, co napíše, každý člověk je jiný a čeština má zatraceně mnoho výrazů. A pokud jsou lidé v některých diskuzích ovlivnění emocemi, neboť je zrovna toto téma emotivní, je to vždycky mnohem těžší vyjádřit se tak, aby to někoho nenakoplo. :1:
21.10.2010 - 11:47 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » ***
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele liena, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
...vedela som,že si vyberieš presne túto časť :3: :1:..lebo áno,to isté si sa snažil povedať ty, Lostris a iní vo vedľajšej diskusii,len inými slovami...a práve o to ide,o tie slová,spôsob podania :43:...my ľudia sme tak zvyknutí vnímať "pravdu" cez slová,že si paradoxne práve tými slovami dokážeme poriadne zahmliť skutočnosť...totiž,každý má svoj pohľad,pocit,svoj spôsob vnímania a väčšinou ani nie sú veľmi odlišné od iných vo svojej podstate...len to vyjadrenie...s tým máme mnohí problém a tým nešťastným slovíčkarením si niekedy navzájom nechtiac ublížime,alebo sa dotkneme nejakých citlivých miest a už sú tu rôzne dohady,domnienky,podsúvačky,nedorozumenia,prinajhoršom hádky a vzájomné osočovanie...pritom vôbec nejde o slová,to sú len formy,prostriedky...ináč to ale nevieme...dôležité je však to,že tam niekde vnútri,v podstate si takmer všetci rozumieme...teda,aspoň dúfam,že áno :63: :1:
21.10.2010 - 12:45 | Filtr
(Vodnář) Kiára.. » liena
Ano napsala jsi to naprosto pravdivě, takhle to vidím taky. Spousta nedorozumění v těchto diskuzích vzniká vlastně pouze z nepochopení jak to ten člověk vlastně myslel. :15: :30:
21.10.2010 - 12:55 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » liena
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ***, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
no, přiznávám se, že jsem si dřív také myslel, že je to dost o tom jaká volíš slova. Dnes si myslím, že je to celkem jedno, protože to co píšeš ten kdo nechce jakoby neviděl, on jen hledá něco co mu bude pasovat k jeho vizi světa. Polemizovat o tom, jestli se k podobným věcem vyjadřovat asi nemá cenu. U mně je to dle momentální nálady, samozřejmě vždy tuším, jak to bude probíhat. Je to tak trochu i zkouška sebe samotného, jestli se člověk nechá vtáhnout do toho víru emocí... Dřív se mi to stávalo pravidelně, dnes to beru s klidem. Smířil jsem se s tím, že budu považován za bezcitného cynika a egoistu, moc toho ve mně už podobná osočení nevyvolávají. Je to pro mě ukazatel, že jsem na dobré cestě ;).
21.10.2010 - 13:05 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » ***
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ***, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
navíc v oné diskuzi o které je řeč šlo z mého pohledu hlavně o nějaké "vyvyšování se", typu podívej jak já jsem citlivý a empatický a kdo není, je špatný. Sice toto bylo v podtextu a nejspíš na nevědomé úrovni (věřím že všichni tam měli upřímnou snahu pomoci), ale bylo to tam. Proto jsem do toho zasáhl a napsal svůj názor.
21.10.2010 - 13:07 | Filtr
(Lev) castella » liena
Napsala jsi to naprosto srozumitelně a jednoznačně. :-)

(Saskia de Coster - rozhovor -
Můžeme tedy milovat i nepřátele?
- Ano, koneckonců jen díky válce se od svého nepřítele učíme také mnoho o sobě. A na celém světě platí, že slovy zabíjíme mnohem víc než zbraněmi.)

Jinými slovy řečeno vlastně skoro to samé.
:-)
21.10.2010 - 13:16 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » ***
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele liena, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
...hmmm,nikdy som ťa nevnímala ako cynika a egoistu :22:..práve naopak,zdáš sa mi byť dosť citlivý,no nie natoľko precitlivelý,aby si sa nechal vtiahnuť do víru emócií,ako píšeš :3:
...na mnohé veci sa dokážeš pozrieť z nadhľadu a neosobne...zbytočne si na seba všetko nevzťahuješ,čo môže u mnohých vyvolať dojem,že si bezcitný...ja osobne si myslím,že nikdy nie je na škodu,pozrieť sa na veci z trošku širšieho uhla pohľadu,tak nejak všeobecne,čo však nevylučuje patričnú spoluúčasť...niekedy viac napovie to medzi riadkami :63: :1:
21.10.2010 - 13:28 | Filtr
(Vodnář) Kiára.. » ***
Liena má pravdu, také se na tvé příspěvky dívám s nadhledem a nemám pocit, že bys byl cynik a egoista. Spíš mám pocit, že jsi vyzrálejší než někteří, co s tebou polemizují.
21.10.2010 - 13:32 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele josefinka1, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
je mi to moc lidí a brečím
21.10.2010 - 21:47 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele romis78, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
děkuji ,moc hezky napsané a srozumitelné
21.10.2010 - 23:39 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » ***
jj
lidi co jsou v zajetí vlastních emocí vyžadují emocionální spoluúčast.Když jí nedostanou,uplatní heslo Kdo necítí s námi,je proti nám.Bohužel.
Ano,jsi za cynika,ale egoismus je to z jejich strany.Takže bych si z toho hlavu nedělal,s tím naprosto souhlasím.
Pomáhá se na to dívat jako na divadelní představení :3:,tam taky nelezeme na jeviště utírat slzy herečkám :3: :4:.
A teď budeme cynické duo :41: :37:
22.10.2010 - 08:28 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Buddha/2
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele musiúa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Tak, člověk je zodpovědný za sebe, tedy za to co říká a dělá on, a především PROČ... není zodpovědný za reakce druhých. A je smutnou pravdou, že jsme se naučili reagovat, místo abychom se naučili zkoumat a jednat - tedy přistupovat ke každé situaci jako k nové... proto takové "ukřivděné" reakce vedle, na přímá, jasná slova, psaná s vlídností :3:


...trio? :3: :20: :37:
22.10.2010 - 11:51 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » musiúa
:15: :62: :37:
23.10.2010 - 13:24 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Iza23, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Hovorí sa, že každé poznanie je nebezpečné bez skúsenosti...myslím, že každý z nás si musí prejsť fázou utrpenia a harmónie, fázou bolesti a lásky, fázou poznania...to je naším osudom, spoznať obe strany mince, aby sme pochopili, čo je správne, čo je dôležité. Myslím, že každý z nás by mal v prvom rade dospieť cez vlastné skúsenosti, než už sú akokoľvek bolestné..do štádia vyššieho vedomia, aby dokázal skutočne pomôcť iným...aká je ale úloha ostatných ľudí na našej ceste životom? neviem, či existuje jednoznačná odpoveď, sama občas tápem, či pomôcť alebo nie...vtedy je rozhodujúci vnútorný hlas srdca, naša intuícia, ktorú sa máme naučiť počúvať. Tam kdesi vo vnútri nás je vždy odpoveď, ktorú máme nájsť. V mojom živote som počas ťažkých období svojho života, kedy som došla na rázcestie, vždy narazila na ľudí a situácie, ktoré mi pomohli vyriešiť problém. V správnom čase, na správnom mieste občas narazíme na osoby, ktoré nás nejakým spôsobom dokážu posunúť ďalej, pomôcť nám možno aj nevedome. Človek ale musí byť najprv schopný rozpoznať túto pomoc, podanú ruku, aby ju dokázal vo svojom živote správne využiť. Myslím, že na svete je veľa svetlých duší, ktoré cítia súcit a rozdávajú okolo seba harmóniu a lásku. Občas mám pocit, že každý z nás má na svojich pleciach anjela strážneho- intuíciu, a ego...záleží len od nás, ktorého z týchto dvoch budeme počúvať, oba sú našou súčasťou. :68:
23.10.2010 - 15:10 | Filtr
(Vodnář) mitea » Iza23
súhlas :15: :30: :30: :30:
Vzdy cítime,kedy treba podat barlicku a pomoct cloveku sa zodvihnút,aby mohol zo svojou bolestou dalej bojovat sám..
Cítime,kedy je treba odkusnút kúsok s jeho karmického koláca a odlahcit jeho karme...neberieme mu jeho poznanie,len mu poskytneme trochu viac síl... :3:
23.10.2010 - 22:17 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » ***
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Sem.miš, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
JJ, souhlasím s Tebou - taky někdy narážím, když se v tomto smyslu vyjádřím... Někdo prostě jen nechce vidět, že člověk se do různých situací dostane sám a pak se z nich má poučit. Pokud se my snažíme je "zachránit" , tak jen prodlužujeme vlastně ten čas, kdy oni musí pochopit a poučit se do dalších let, nebo i životů.
Někdy je třeba jen soucítit, ale nevměšovat se.
JJ, měnit musí každý sám, nikdo nemůže měnit něco za nás, protože se to musí změnit uvnitř nás, ne vně.
:3: :27:
25.10.2010 - 15:40 | Filtr
(Rak) heelffy » Sem.miš
Jsem pro, že měnit musíme (a de facto můžeme) jen sami sebe...
Ale jsou možná věci, ve kterých se člověk nechce změnit...třeba v názoru, že nevěra je jeden z největších hnusů, co může člověk člověku udělat?
A nebo, že se nemá měnit "kvůli někomu", tj. pokud změna, tak ta musí vycházet z vlastní vnitřní potřeby a ne z potřeby někoho jiného nebo "pro" někoho jiného?
27.10.2010 - 20:12 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » heelffy
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Sem.miš, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ano, měnit se kvůli někomu je hloupost, díky které nakonec dostáváme takové "rány osudu", jako je třeba i nevěra.
Nevěra je ukázkou nefunkčnosti vztahu a nebo jen něčeho v tom vztahu, co partner hledá jinde. Nejhorší je, když se žena nejdříve snaží být taková, jakou ji chce, pak se snažit přestane, je sama sebou, ale on už ji nechce, protože chtěl "tu jinout" a ona ho nařkne, že je hnusák, protože je jí nevěrný. De facto si za to může sama, ale vinu hází na něj. Ale mám za to, že vina je téměř vždy na obou stranách.

Kdyby jakémukoli partnerovi nebylo díky citovému vydírání partnerek hrozně blbý je opustit, pak by to činili a ubylo by nevěr. Přibylo by opuštěných žen, ale zase by měly větší šanci poučit se, co dělaly nevědomky špatně a další vztahy by měly již lepší.. Změnily by se - nepřizpůsobovaly by se už představám partnera a necítily by se jako oběti ve vztahu, kdy to partner prokoukne a najde si milenku...

Asi tak to vidím já. :32:


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v KozorohKozorohu
ukázat kalendář »