Představme-si že:Každou dívenku v patnácti letech,než začne žít pohlavním životem naučíme:- že její milý bude porovnávat ji s jinými (tak buď pro něj ta nejlepší). -že její druh a posléze manžel se pravděpodobně během vztahu několikrát vzdálí a zase vrátí,aby mohl dýchat (tak nedělej z toho vědu a použij veškeré možné zbraně k jeho udržení-je to jeho přirozená vlastnost,nebýt jí,vyhynuli bychom již v pravěku). -že každý druhý bude defacto preferovat celý život svoje zájmy před ní,ale to neznamená,že by ji nemiloval (moudrá rada,zkuste,zda by vás nepřitahovaly podobné zájmy).-pokud jí bude činit rozkoš,když její chlapec v žárlivosti rozmlátí ciferník konkurentovi,nechť však počítá s tím,že ranař je ranařem i doma a že pokud dá sebemenší náznak k pudu,dostane nabančíno taky (nebuď naivní).-že se sama pravděpodobně ve zralém věku taky zapomene a hupsne do cizí náruče (ale baalením kufrů může - byť nemusí - přijít o všechno).-že nemravná nad slušnou nakonec v pohodě zvítězí (a neuleví ani nadávky typu kurva,coura a pod.takže drahoušku-rozum do hrsti).-že pokud častěji používá NE než ANO,skončí jako samoživitelka dětí,frustrovaná a klevetná (nic to nestojí,jen si to uvědomit).A máme prototyp poučené dívky do nepohody.(Zbijte mě).
Alionka
No, v podstate sa s tým nedá nič len súhlasiť...(dúfam, že teraz nezbije niekto mňa ) Len neviem, či by si v dnešnej dobe nemal trochu problém zavádzať tieto "výchovné" prvky: veď ako ťažko sa dnes hľadajú pätnástky, ktoré ešte nezačali žiť pohlavným životom...??? (teraz už fakt schytám)