Výbušnosť


07.10.2008 - 13:25
(Beran) Catwoman1
Výbušnosť
Ahojte, pripadá mi hlúpe to, ako z času na čas môj priateľ stratí trpezlivosť, vybuchne, začne zvyšovať hlas a tým mi byť nepríjemný. Týka sa to dvoch situácií. 1. Ak mu nechcem niečo narovinu a hneď povedať a "vykrúcam sa".2. Normálne sa ho niečo spýtam zo zvedavosti o oblasti, o ktorej veľa toho neviem - nech mi to objasní.Avšak forma mojej otázky sa mu asi nepozdáva, považuje ju za totálne hlúpu otázku a nechápe, ako som sa mohla spýtať takú nelogickú hovadinu, ktorá je každému jasná.Potom vybuchne, pýta sa čo je to za hlúposť a či nerozmýšľam.Nakoniec v tom šoku z neho mu neviem ináč vysvetliť ako som to myslela /cítim sa nervózne ako pri odpovedi pred kritickým učiteľom, pri ktorom treba zvažovať každé vhodné slovo/. On navyše to celé úplne ináč pochopí a odpovedá na iné, než som mala na mysli....a do toho tie jeho nervy. Potom mám slzy na krajíčku a chcem odísť z jeho spoločnosti. Vadí mi takáto agresivita za banálnosti a nepripadá mi vhodná vzhľadom k celkovej situácii.A ja nebudem ticho len preto, že by ho niečo mohlo nahnevať.Ináč máme dobrý vzťah. Ale toto ma na ňom vytáča.Už som mu na to veľakrát povedala, že ma to hnevá a som z toho smutná, prečo sa nemôže ovládať a počúvať ako to myslím.Už aj cvičená opica v cirkuse pochopí skôr ako sa nemá správať.Táto jeho reakcia mi pripadá nezrelá.Potom sa mi vždy ospravedlní, že to tak nemyslel.Ale ja už som z toho otrávená, keďže sa to stále opakuje. Pýtam sa ho, či mu to stojí sa hádať kvôli blbosti, aby som bola potom naňho ticho odporná....Momentálne som teda otrávená, že zas narušil harmóniu a nemám chuť ho vidieť dlhší čas. On je Vodnár s ascendentom v rybách , 22ročný.

Řazení:
07.10.2008 - 14:33 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Sem.miš, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ahoj. Žádný učený z nebe nespadl a nikdo nemůže vědět úplně všechno. Takže je naprosto normální, že se ptáme na věci, o kterých nevíme jak fungujou nebo proč vůbec jsou a k čemu. Ani dospělí nevědí všechno, přestože jim je třeba 50, 80. Každý má oblast, ve které "plave". Jestli ten Tvůj přítel nebude tak trochu cholerik, který navíc nechápe, že to, co je jasný každýmu, jak říká, může být jasný každýmu chlapovi se stejným vzděláním jako má on. Ale ženská může být naprosto mimo. Já se vůbec nestydím za to, že něco nevím. Nejsem vševěd a tak se ptám.
A kdyby se na mě někdo takhle obořil, jak to popisuješ, tak ho s jeho vysvětlení pošlu s prominutím do pr*ele, a ještě mu k tomu řeknu, že jdu za někým jiným, aby mi to vysvětlil polopaticky, když on to nedokáže. Ať se chytí za frňák. Jak chce třeba časem pomáhat svým dětem s matikou, fyzikou nebo chemií, když není schopen v klidu cokoliv vysvětlit. Asi bych s ním děti neplánovala. Zvlášť když vím, že mě bude stále mít za hlupačku a kdoví, jak to interpretuje ostatním. Brala bych to jako že si mě tedy moc neváží.
:24:
07.10.2008 - 14:39 | Filtr
(Beran) Catwoman1 » Sem.miš
Práve to ma uráža....ten pocit, za aké hlúpe dieťa ma on má...neviem, celkovo ma tak určite neberie, uznáva aj moje názory, ale v niektorých veciach na základe takejto reakcie...neviem, čo si o tom mám myslieť.
On si však vždy myslí, že vie všetko najlepšie.
Pritom sa mu v živote nedarí, momentálne hľadá si prácu aj podnájom.
Asi mi podvedome závidí, že ja študujem na Vysokej škole a on nie.
07.10.2008 - 14:53 | Filtr
(Beran) Catwoman1
Práve som sa rozhodla, že mu poviem že ešte raz mi spraví takúto scénu a neuvidíme sa 3týždne. To potom prípadne aj dodržím. Budem nekompromisná aby pochopil, že pánom nie je on. Lebo naňho platí len absencia kontaktu a ignorácia.
07.10.2008 - 17:43 | Filtr
(Blíženci) Nuna
Určitě by to bylo špatně,ale asi takhle nějak bych reagovala já:
1) v momentě kdy by měl pocit, že se vymlouvám a nechci mu říct něco narovinu ( děláš to opravdu nebo je to jen jeho dojem?),tak bych ho poslala do háje(kdybych byla v blbým rozmaru tak nejspíš do prdele),šla bych pryč a jeho bych v tom hysterčení nechala se dusit.
2) pokud už by opravdu byla věc,se kterou bych si nevěděla rady, než poslouchat jeho urážky,zeptala bych se radši kohokoliv jiného. Souseda, kamaráda, kolegy.. Prostě nenechat mu prostor pro to,aby zase "musel" vybuchnout.
Obě ty reakce nejsou nikterak dobré,což si uvědomuju, protože dřív nebo později takové chování vede k narušení vztahu,odcizení a potažmo ke konci úplně.
Může Ti být útěchou, že postupem let se veškeré negativní rysy jaksi obrousí,člověk otupí a to,co ho dneska ve 22 letech rozčiluje, nad tím za deset let mávne rukou. Ale nabízí se otázka, jestli se Ti chce tak dlouhou dobu čekat, nebo jestli se radši rovnou nepoohlédneš po někom méně egocentrickém. :3:
07.10.2008 - 19:43 | Filtr
(Beran) Catwoman1 » Nuna
No to, že sa niekedy vykrúcam...proste niekedy mu nemám chuť povedať niečo, lebo mám obavy ako zareaguje...ale už keď to "naťuknem" tak chce to vedieť do konca, to je samozrejmé...ja by som na jeho mieste tiež mala nervy, že mi nechce niečo objasniť. Toto sa podľa mňa ešte dá vyriešiť - dopredu ho na to pripraviť, t.j.: "poviem ti to, ale ber to prosím ťa v pohode".
To sme už skúsili a potom reagoval tak ako som chcela - normálne.
Avšak tie jeho náhle výbuchy pre niečo pre mňa "obyčajné" a ničím výnimočné- s tým si neviem rady.
Podľa mňa Nuna nemáš pravdu v tom, že vekom sa uňho tieto sklony obrúsia...viem si ho živo predstaviť ako ufrflaného nepríjemného dedka /takého už jedného mám/....cholerik ostane cholerikom navždy.
Ním som aj ja, ibaže vybuchnem iba výnimočne /dôvod je nespravodlivosť - nie hlúposť ako uňho a keď do mňa niekto neustále rýpe/
Jednoducho musím mu to objasniť ako problém - ktorý ničí náš vzťah a rovno mu poviem, že toto ma od neho odháňa.
Myslím, že takto prehnane reagovať si nedovolí ani na najlepšieho kamaráta...
07.10.2008 - 19:49 | Filtr
(Panna) _panenka_
ahojky, víš pokud příteli nedochází co dělá když to dělá, tak mu to připomeň v tu chvíli..nenech se od něj zastrašit..a určitě to není v tobě..to že, něco nevíš přece není tvoje chyba..já se přítele taky ptám na spoutu věcí..myslím, že příteli chybí trpělivost..jak to bude řešit až bude mít děti?? to na ně taky bude řvát když něco nebudou vědět??to přece nejde, musí se naučit svů hněv ovládat..
07.10.2008 - 19:53 | Filtr
(Beran) Catwoman1
Jojojo....vieš kedy by som bola na mieste na mieste tvojej mamy, ktorá sa neustále podriaďuje manželovi?
Keby som si neverila, mala o pochybnosti o sebe /a mojom rozume/.
Chlap so ženou nemá čo "zametať".
Mám záujem o rovnocenný vzťah a budem o tú rovnocennosť bojovať. Myslieť si, že mi to "občas" nemyslí ako by malo a byť mi priateľom - je podľa mňa pokrytectvo.
Aký majú ku mne prístup ostatní, taký mám ja k nim.
Som baran a budem bojovať:-) Nenechám sa zatlačiť do kúta.
Na mne si nemôže predsa "dobíjať" svoju silu. Už stačí, že si berie zo mňa energiu /bola som si preto dnes kúpiť špeciálny ochranný amulet:-)
Ja ho ľúbim, ale slabne to....aj to mu poviem.
07.10.2008 - 19:57 | Filtr
(Panna) _panenka_ » Catwoman1
myslím, že te´dka si v té bojovné náladě, kdy by sis měla promluvit s přítelem :15: teď by tě měl slyšet..jen do toho :15:
07.10.2008 - 20:23 | Filtr
(Beran) Catwoman1
Viem čo chcem - tú rovnocennosť a toleranciu.
Začnem byť k nemu prísnejšia. Treba v ňom vyvolať strach, žeby o mňa mohol prísť /raz už o mňa prišiel/.
Opustiť ho zatiaľ nechcem. Písala som, že máme ináč pekný vzťah.
Minule, ako som k nemu bola ozaj tvrdá a ľahostajná po jeho výbuchu, sa mi rozplakal za chrbtom.
Viem, že vnútri je citlivý. Dokážeme aj po skoro dvoch rokoch preležať celý deň v objatí. Rád ma cíti pri sebe. Vieme sa navzájom úžasne ukľudniť a dosiahnuť zrelaxovanú a uvoľnenú myseľ, ale vie ma tak veľmi vytočiť až mám pocit, že ho nenávidím. NIekedy je ako moja matka, ktorá je stále voči mne kritická a večne nespokojná. Zraňuje ma to ako od nej tak aj od neho.
Občas u nás funguje telepatia, chcem mu napísať sms, ale nenapíšem a on mi potom zavolá a hovorí o tej veci, ktorú som mu chcela napísať.:-)
Je to na porazenie.

07.10.2008 - 20:42 | Filtr
(Beran) Catwoman1
Ďakujem vám všetkým za príspevky:-) ľahko sa mi všetko píše, ale život je nevyspytateľný a rád ľuďom neustále komplikuje život:-)
Ale myslím, že ČAS hrá nám všetkým milujúcim a ustarosteným do kariet....vždy sa bude striedať dobré so zlým, nikdy nič nedopadne len zle /aj zlé situácie sú na niečo dobré/.
Každý problém by mal byť pre nás výzvou.
Ja som môjmu priateľovi vďačná, lebo tým, ako sa ku mne v minulosti zle správal ma donútil nájsť vnútornú silu a vieru v seba. Teraz mi týmto problémom pripomína, aby som na ňu nezabudla.....
Obidvaja sa musíme naučiť sebaovládaniu. Ja zoceliť a on sa mierniť.
07.10.2008 - 21:51 | Filtr
(Blíženci) Nuna » Catwoman1
..mít strach z toho, co můžem a nemůžem říct,aby nebylo zle, to opravdu není dobrý základ vztahu...
.. s tím obroušením špatných vlastností - mluvím z vlastní zkušenosti a z toho,co jsem za svůj život mohla vypozorovat u lidí okolo mě...ale jistě může existovat i opačný případ,kdy se to negativní spíše prohloubí. Dost možná záleží na prostředí, v jakém člověk žije, na lidech, s nimiž je ve styku a vůbec na tom,jak je se svým životem spokojený. Tvůj přítel je nezaměstnaný, Ty studuješ vysokou školu, to mu opravdu nedává moc sebevědomí a pocit "štěstí"... Navíc mu jeho "nálady" toleruješ a tím ho ještě utvrzuješ v tom,že si tohle ,co dělá ,může dovolit.. Někdo tady zakřišel " prchej od něj"...tak se k tomu výkřiku přidám... pokud tedy nemáš samaritánské sklony a odvahu k tomu zkusit ho změnit :3:..
08.10.2008 - 09:35 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Nuna
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Sem.miš, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Máš pravdu "..mít strach z toho, co můžem a nemůžem říct,aby nebylo zle, to opravdu není dobrý základ vztahu..."
:15:
08.10.2008 - 09:39 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Sem.miš, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====

Každý, kdo o tom něco ví, by potvrdil, že intimita není v tom s někým spát, ale v tom, hovořit spolu o všem od koupě baráku až po touhy a hovory o sexu. Hovořit spolu je základ vztahu.

Já bych asi řekla, že on se cítí být trochu níž, než Ty, protože děláš vejšku a jemu to nevadí kvůli Tobě, jako takové - jemu to vadí kvůli sobě, připadá si méněcenný, jakoby hloupější. A tak Ti to dává "sežrat" jinde. Ale není to dobře. Nepochopil, že láska nemá s inteligencí a nebo vzděláním vůbec co dělat. Svědčí to o jeho egu a ješitnosti. Zkuste to probrat z této stránky a uvidíš.
Hodně štěstí.
:17:
09.10.2008 - 01:13 | Filtr
(Panna) elaviel » Sem.miš
Jojo, Miska ma uplnou pravdu. :15: Navic si myslim, ze ty jsi dostatecne silna a sebevedoma na to, abys sebou nechala orat a vlacet, takze si s nim promluv a pokud to nepochopi a bude to delat nadale, bud nekompromisni. :21: Preju hodne stesti :29: :27:
09.10.2008 - 19:59 | Filtr
(Beran) Catwoman1
Neboj, ja počúvam a čítam češtinu od narodenia, nemám najmenší problém jej porozumieť...:-)
Tá knižka znie zaujímavo...určite si ju zoženiem.
Raz som niekde čítala, že napriek tomu, ako Barbara Angelis úžasne radí všetkým čitateľom s partnerskými problémami - samotná spisovateľka má za sebou v osobnom živote 6 rozvodov...:)
09.10.2008 - 20:08 | Filtr
(Beran) Catwoman1
Tak nakoniec sme sa včera stretli a prebrali tento problém v rozhovore.
Bola som k nemu tvrdá. Vysvetlila som mu to po každej stránke, najskôr si trval na svojom /a myslím, že ešte stále niekde v kútiku duše je presvedčený, že som sa pýtala blbosť -čo má pravdu v tom, že som sa 3x za sebou nejasne pýtala/
Avšak do budúcna má záujem zmeniť túto reakciu na pre nás oboch prijateľnejšiu.
Včera som však bola akási vnútorne prázdna, aj som mu povedala, že momentálne mi je ľahostajnejší a moje city k nemu sú od toho incidentu menej intenzívne. Bola som v takom rozpoložení, že som ho nedokázala ani objať, z čoho bol veľmi mrzutý a smutný.
Možno som to prehnala s tvrdením, že ho momentálne neľúbim, aj keď dnes už viem, že to bolo len prechodné...ale včera som k nemu necítila vážne nič. Som dosť citlivá osoba a občas mám v sebe taký citový chaos....
10.10.2008 - 07:25 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Catwoman1
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Sem.miš, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ahoj. Víš, někdy, když si ujasníš priority, tak se stane, že najednou víš, že kdyby on nesouhlasil, tak je Ti v podstatě jedno, kdyby šel.... za předpokladu, že jsi přesvědčená, že máš pravdu a že nechceš nadále snášet to, cos musela doteď. Takže všechny ty jeho "plusy" v chování se v danou chvíli propojí s jeho "mínusy" v chování a jsi na bodě 0. Je to výchozí bod a Ty si znovu začneš ujasňovat od začátku, proč s ním chceš být a jestli převažují klady. Takže se nediv, že jsi ho ani nechtěla obejmout, znovu sis začínala sama v sobě ujasňovat, jestli ho máš ráda, jestli Ti to stojí ještě za pokus a Tvoje rozpoložení bylo normální. Normální za předpokladu, že jsi přehodnotila svoje priority a došla jsi k závěru, že pokud je neakceptuje partner, asi bude mít smůlu on, ne Ty. Tak se nestrachuj, dneska už určitě víš zase víc....
:3:
10.10.2008 - 13:38 | Filtr
(Beran) Catwoman1 » Sem.miš
Presne si to vystihla a zdôvodnila:-)
Ale sranda je, že človek sa sám občas prekvapí, čo sa v ňom skrýva...a odrazu spozná úplne nový "pocit". A myslím, že k takémuto spoznávaniu nových pocitov vo mne dochádza preto, lebo už o sebe ako o dobrej partnerke pre druhého nemám žiadne pochybnosti.
10.10.2008 - 13:48 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Catwoman1
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Sem.miš, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
To je dobře. To je základ. Když člověk věří sám sobě, ví, že se nenechá vytáčet a vydírat ve vztahu, který by stál za prd. To raději odejde. Znáš svoji cenu. A partner tu cenu buď akceptuje a nebo si musí najít někoho "levnějšího" ( myšleno jen obrazně ). Ty nabízíš sebe jako partnerku a taky chceš dobrého partnera - jako obchod, ikdyž jinak. Musí to být vyvážené a musí si cenit jeden druhého, jinak se rovnováha poruší a vztah jde do háje. Učíme se celý život, věř mi.
:3:


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v KozorohKozorohu
ukázat kalendář »