Najdise.cz ... najdi a poznej lidi, kteří se narodili ve stejný den jako ty ...
Astrologie a náboženství, konkrétně křesťanství - Diskuze a zkušenosti
- Astrologie
online Osobní horoskop (radix) Partnerský horoskop Tranzitní horoskop Psychologická astrologie Online výpočty
solár, direkce, revoluce, kompozit a další ...
Lunární kalendář
- Horoskopy 2024
kalendáře a jiné Znamení zvěrokruhu Partnerský horoskop Ascendent a Descendent Horoskopy na rok 2024
Čínský, Keltský, Výklad karet, Léčivé kameny, a další ... Kalendáře na rok 2024
Čínský horoskop 2024
- Slavné osobnosti
astro databáze - Narozeniny
jména, svátky - Numerologie
online - Poznej
znamení - Galerie
uživatelů - Diskuzní
fórum
Astrologie a náboženství, konkrétně křesťanství
28.01.2014 - 15:57
kocour_mivik
Astrologie a náboženství, konkrétně křesťanství
Vážení spolunajdisáci,nedávno se na těchto stránkách rozvinula košatá diskuze o vztahu astrologie a náboženství, mšleno tím s největší pravděpodobností křesťanství. Stačí pohlédnout do Písma svatého a zjistíte, že tato cesta je považována za hřích, tudíž veškewrá diskuze se zdánlivě stává zbytečnou, leč jen zdánlivě, člověk je přeci jen tvor zvídavý
11.03.2014 - 23:36
| Filtr
Namchan
» Samanthaa
Bůh byl na počátku jediný.
Například ono biblické "Budiž světlo" to si křesťané také představují jinak než to bylo. Stvořitel je věčný a jeho bezprostřední záření tvoří sféru, která je s ním věčná. Ono Budiž světlo nebylo jen prázdné vyslovení slova... byl to zároveň čin, děj. Stvořitel oddělil část své vůle a postavil ji na konec svého bezprostředního záření... otevřely se brány do míst, kde nikdy nic nebylo a počaly vznikat nové světy, právě onou nastavenou novou části Boží Vůle. Boží Vůle se jmenuje Imanuel - Duch svatý.
Tímto nově vzniklým stvořením, bylo umožněno mnohým tvorům nabýt vědomí sebe sama a žít vědomý život, což některým dříve nešlo v prvotní sféře pod ohromným tlakem Světla.
Stvořitel tedy z lásky k těm, kteří se nemohli zformovat, oddělil část své Vůle a postavil na hranici své říše a tím dál vzniknout novým světům... tím se také stal dvojjediným.
Později, když lidstvo zbloudilo, tak oddělil opět část svého bezbytostného záření, tentokrát Lásku (Ježíš) a vnořil ji do pozemského těla namísto standardní lidské inkarnace... tím se stál trojjediným. Takže Bůh sám a na jedné straně jeho Vůle (Imanuel) a na druhé straně jeho Láska (Ježíš). To je Boží tojjedinost.
Například ono biblické "Budiž světlo" to si křesťané také představují jinak než to bylo. Stvořitel je věčný a jeho bezprostřední záření tvoří sféru, která je s ním věčná. Ono Budiž světlo nebylo jen prázdné vyslovení slova... byl to zároveň čin, děj. Stvořitel oddělil část své vůle a postavil ji na konec svého bezprostředního záření... otevřely se brány do míst, kde nikdy nic nebylo a počaly vznikat nové světy, právě onou nastavenou novou části Boží Vůle. Boží Vůle se jmenuje Imanuel - Duch svatý.
Tímto nově vzniklým stvořením, bylo umožněno mnohým tvorům nabýt vědomí sebe sama a žít vědomý život, což některým dříve nešlo v prvotní sféře pod ohromným tlakem Světla.
Stvořitel tedy z lásky k těm, kteří se nemohli zformovat, oddělil část své Vůle a postavil na hranici své říše a tím dál vzniknout novým světům... tím se také stal dvojjediným.
Později, když lidstvo zbloudilo, tak oddělil opět část svého bezbytostného záření, tentokrát Lásku (Ježíš) a vnořil ji do pozemského těla namísto standardní lidské inkarnace... tím se stál trojjediným. Takže Bůh sám a na jedné straně jeho Vůle (Imanuel) a na druhé straně jeho Láska (Ježíš). To je Boží tojjedinost.
12.03.2014 - 22:57
| Filtr
Namchan
» Samanthaa
Je ale rozdíl mezi člověkem a Ježíšem. Ježíš je přímo části z bezbytostného Světla, kdežto člověk má svůj původ v duchovní sféře... tedy ani ne v té, která je věčná jako bezprostřední záření Světla, ale v té, která vznikla dodatečně daleko od Světla. Tedy člověk není božsky ani nemá Boha v sobě.
Ježíšův spasitelský čin nespočíval ve vzetí hříchů zkaženého lidstva na sebe. Ježíšovo ukřižování byla obyčejná sprostá vražda, protože svým zvěstováním Pravdy byl farizejům nepohodlný. Jeho pomoc a spása je ve slově, které přinesl. Tedy spasit se může ten kdo podle Pravdy žije. A ne ten kdo celý život holduje svému já a na smrtelné posteli požádá o odpuštění hříchů... tím jen na sebe uvaluje další vinu.
Ježíšův spasitelský čin nespočíval ve vzetí hříchů zkaženého lidstva na sebe. Ježíšovo ukřižování byla obyčejná sprostá vražda, protože svým zvěstováním Pravdy byl farizejům nepohodlný. Jeho pomoc a spása je ve slově, které přinesl. Tedy spasit se může ten kdo podle Pravdy žije. A ne ten kdo celý život holduje svému já a na smrtelné posteli požádá o odpuštění hříchů... tím jen na sebe uvaluje další vinu.
13.03.2014 - 00:23
| Filtr
Petr9
» Samanthaa
Ježíš ale o sobě nikdy neřekl, že je syn Boží
===
a co treba Matousovo evangelium 16? :
...
15 Řekne jim: „A za koho mě pokládáte vy?“
16 Šimon Petr odpověděl: „Ty jsi Mesiáš, Syn Boha živého.“
17 Ježíš mu odpověděl: „Blaze tobě, Šimone Jonášův, protože ti to nezjevilo tělo a krev, ale můj Otec v nebesích.
===
a co treba Matousovo evangelium 16? :
...
15 Řekne jim: „A za koho mě pokládáte vy?“
16 Šimon Petr odpověděl: „Ty jsi Mesiáš, Syn Boha živého.“
17 Ježíš mu odpověděl: „Blaze tobě, Šimone Jonášův, protože ti to nezjevilo tělo a krev, ale můj Otec v nebesích.
13.03.2014 - 21:40
| Filtr
Namchan
» Samanthaa
Proč by měl Ježíš připomínat něco Synu Člověka? Navíc z Bible vyplývá mylně, že Ježíš je Syn Člověka i Syn Boží.
Příklad omylu:
==
Matouš 17:9 | Když sestupovali z hory, přikázal jim Ježíš: „Nikomu o tom vidění neříkejte, dokud Syn člověka nebude vzkříšen z mrtvých.“
==
Ježíš ve skutečnosti sám sebe nikdy nenazval Syn Člověka a když o něm mluvil, tak ve třetí osobě. Tedy tento omyl sepsali ti co to nechápali.
==
Matouš 16:27 | Syn člověka přijde v slávě svého Otce se svými svatými anděly, a tehdy odplatí každému podle jeho jednání.
==
Tady Ježíš hovoří o Synu Člověka, tedy ne o sobě, ale o někom jiném kdo přijde k soudu. K soudu nepřijde Ježíš, ale Vůle Boží, Spravedlnost - Imanuel.
Ten příchod bude v oblacích... samozřejmě ne ve hmotném těle... lidé budou v soudu jasnovidní a toto dění uvidí skrz vnitřní zrak... i když mnozí nebudou vědět, že hledí vnitřním zrakem, stejně jako se stalo, když se Ježíš po ukřižování zjevil učedníkům. Samozřejmě nevstal z mrtvých v hmotném těle, ale učedníci byli dočasně jasnovidní a viděli jeho duši, PROTO ho mnozí nemohli hned poznat, protože duše vypadá trochu jinak než hmotné tělo. Kdyby byl vstal z mrtvých v hmotném těle, tak by nemohl s tímto tělem odejít nahoru do vyšších sfér a muselo by nastat další pozemské úmrtí.
Syn Boží a Syn Člověka jsou pojmenování pro Ježíše a Imanuele. Ježíš se vrátil do božské sféry a tam vládne a působí, proto Syn Boží.
Kdežto Imanuel - Vůle Boží stojí na vrcholku stvoření jako "Budiž světlo" a proto nese název Syn Člověka (Syn Boží pro člověka) svým původem jsou oba Synové Boží, jen Syn Člověka je zakotven ve stvoření a pro něj, stvoření vlastně z něj vzniklo... vzniklo z tvůrčí Vůle Boží - Imanuele.
Příklad omylu:
==
Matouš 17:9 | Když sestupovali z hory, přikázal jim Ježíš: „Nikomu o tom vidění neříkejte, dokud Syn člověka nebude vzkříšen z mrtvých.“
==
Ježíš ve skutečnosti sám sebe nikdy nenazval Syn Člověka a když o něm mluvil, tak ve třetí osobě. Tedy tento omyl sepsali ti co to nechápali.
==
Matouš 16:27 | Syn člověka přijde v slávě svého Otce se svými svatými anděly, a tehdy odplatí každému podle jeho jednání.
==
Tady Ježíš hovoří o Synu Člověka, tedy ne o sobě, ale o někom jiném kdo přijde k soudu. K soudu nepřijde Ježíš, ale Vůle Boží, Spravedlnost - Imanuel.
Ten příchod bude v oblacích... samozřejmě ne ve hmotném těle... lidé budou v soudu jasnovidní a toto dění uvidí skrz vnitřní zrak... i když mnozí nebudou vědět, že hledí vnitřním zrakem, stejně jako se stalo, když se Ježíš po ukřižování zjevil učedníkům. Samozřejmě nevstal z mrtvých v hmotném těle, ale učedníci byli dočasně jasnovidní a viděli jeho duši, PROTO ho mnozí nemohli hned poznat, protože duše vypadá trochu jinak než hmotné tělo. Kdyby byl vstal z mrtvých v hmotném těle, tak by nemohl s tímto tělem odejít nahoru do vyšších sfér a muselo by nastat další pozemské úmrtí.
Syn Boží a Syn Člověka jsou pojmenování pro Ježíše a Imanuele. Ježíš se vrátil do božské sféry a tam vládne a působí, proto Syn Boží.
Kdežto Imanuel - Vůle Boží stojí na vrcholku stvoření jako "Budiž světlo" a proto nese název Syn Člověka (Syn Boží pro člověka) svým původem jsou oba Synové Boží, jen Syn Člověka je zakotven ve stvoření a pro něj, stvoření vlastně z něj vzniklo... vzniklo z tvůrčí Vůle Boží - Imanuele.
14.03.2014 - 00:46
| Filtr
Namchan
» Samanthaa
Jinak k druhé části příspěvku... je to tak nějak, jak píšete.
Ono když si člověk představí tu velikost a dokonalost stvoření a pokusí se představit si velikost Stvořitele, tak asi těžko si lze myslet, že je to nějaký břídil, který má radost z našeho utrpení.
Logicky z toho vyplývá, že se i chce nám stát srozumitelným. Ovšem tady je problém opět u lidské do-mýšlivosti... domýšlivosti o tom jak by se to mělo stát.
Mnozí argumentují tím, že Boha nikdo nikdy neviděl a přitom tito chytří lidé se sami učinili neschopnými vidět nebo vycítit byť jen ty nejbližší úrovně... jemnohmotné, duchovní. Jak chtějí tito "moudří" lidé vidět samotného bezbytostného věčného Boha, který je vysoko NAD stvořením? Tedy v místech, kde lidský duch nemůže být nikdy vědomy, protože tam není jeho místo původu.
Proto Stvořitel po celá tisíciletí posílal své posly a vyslance a proroky k tomu aby se nám přiblížil. A chytří lidé je vždy kamenovali a křižovali.
Ono když si člověk představí tu velikost a dokonalost stvoření a pokusí se představit si velikost Stvořitele, tak asi těžko si lze myslet, že je to nějaký břídil, který má radost z našeho utrpení.
Logicky z toho vyplývá, že se i chce nám stát srozumitelným. Ovšem tady je problém opět u lidské do-mýšlivosti... domýšlivosti o tom jak by se to mělo stát.
Mnozí argumentují tím, že Boha nikdo nikdy neviděl a přitom tito chytří lidé se sami učinili neschopnými vidět nebo vycítit byť jen ty nejbližší úrovně... jemnohmotné, duchovní. Jak chtějí tito "moudří" lidé vidět samotného bezbytostného věčného Boha, který je vysoko NAD stvořením? Tedy v místech, kde lidský duch nemůže být nikdy vědomy, protože tam není jeho místo původu.
Proto Stvořitel po celá tisíciletí posílal své posly a vyslance a proroky k tomu aby se nám přiblížil. A chytří lidé je vždy kamenovali a křižovali.
14.03.2014 - 21:10
| Filtr
Namchan
» Samanthaa
Kdyby v Bibli byl pojmem Syn Člověka myšlen člověk tedy lidský duch, tak by tak církve neoznačovaly Ježíše. V předchozím příspěvku jsem psal ukázku z Bible:
==
Matouš 16:27 | Syn člověka přijde v slávě svého Otce se svými svatými anděly, a tehdy odplatí každému podle jeho jednání.
==
Jak může nějaký obyčejný člověk jeden z miliardy přijít soudit lidstvo? Tedy pojem Syn Člověka se netýká malého lidského člověka, ale Imanuele - Vůle Boží.
V podstatně není důležité jak se v Bibli nazývá běžný člověk.
Ve skutečností má člověk v sobě dar stát se dítětem Božím. Ovšem tehdy, pokud se k němu správně vyvine a vrátí se zpět zralý do duchovní říše.
==
Matouš 16:27 | Syn člověka přijde v slávě svého Otce se svými svatými anděly, a tehdy odplatí každému podle jeho jednání.
==
Jak může nějaký obyčejný člověk jeden z miliardy přijít soudit lidstvo? Tedy pojem Syn Člověka se netýká malého lidského člověka, ale Imanuele - Vůle Boží.
V podstatně není důležité jak se v Bibli nazývá běžný člověk.
Ve skutečností má člověk v sobě dar stát se dítětem Božím. Ovšem tehdy, pokud se k němu správně vyvine a vrátí se zpět zralý do duchovní říše.
14.03.2014 - 22:05
| Filtr
Namchan
» Samanthaa
Ano to byl důvod Ježíšova příchodu na zem... ukázat zbloudilým lidem opět cestu vzhůru.
Mnoho věřících nechce mít porozumění pro dokonale působení Stvořitelových zákonů, ve kterých je přísná logika, kterou i vědci vidí v přírodních zákonech. Pohodlní věřící si představují Stvořitelé podle svého jak se jim to hodí a líbí.
Ve zkratce tedy - člověk se inkarnuje jako nevědomý zárodek budoucího člověka do hmoty, aby nabyl vědomí sebe sama a uzrál a mohl se vrátit zpět. Pokud ovšem zůstane připoutaný na pozemské požitky, záliby, slabosti, ješitnost, zlé chtění a pod., tak nemůže po smrti stoupat nahoru, ale jeho vlastní chtění ho pouta zpět k zemi.
Hmotné planety nejsou na rozdíl od duchovní sféry věčné, ale podléhají rozkladu a opětovnému vzniku. Proto hrozí těm lidským duším, které lpí na hmotě ono nebezpečí v závěrečném soudu, že se nebudou moci odpoutat od hmoty a budou muset projít spolu s hmotou rozkladem a tím se opět uvolní onen duchovní zárodek člověka, ale opět jako nevědomy, který se nevyvinul k vědomé zralé osobnosti.
Proto přišel Ježíš, aby lidi vyburcoval před tímto nebezpečím.
Mnoho věřících nechce mít porozumění pro dokonale působení Stvořitelových zákonů, ve kterých je přísná logika, kterou i vědci vidí v přírodních zákonech. Pohodlní věřící si představují Stvořitelé podle svého jak se jim to hodí a líbí.
Ve zkratce tedy - člověk se inkarnuje jako nevědomý zárodek budoucího člověka do hmoty, aby nabyl vědomí sebe sama a uzrál a mohl se vrátit zpět. Pokud ovšem zůstane připoutaný na pozemské požitky, záliby, slabosti, ješitnost, zlé chtění a pod., tak nemůže po smrti stoupat nahoru, ale jeho vlastní chtění ho pouta zpět k zemi.
Hmotné planety nejsou na rozdíl od duchovní sféry věčné, ale podléhají rozkladu a opětovnému vzniku. Proto hrozí těm lidským duším, které lpí na hmotě ono nebezpečí v závěrečném soudu, že se nebudou moci odpoutat od hmoty a budou muset projít spolu s hmotou rozkladem a tím se opět uvolní onen duchovní zárodek člověka, ale opět jako nevědomy, který se nevyvinul k vědomé zralé osobnosti.
Proto přišel Ježíš, aby lidi vyburcoval před tímto nebezpečím.
16.03.2014 - 17:37
| Filtr
Namchan
» Samanthaa
Semjásu - to slyším poprvé. Kniha Enochova to už jsem slyšel, ale nikdy nečetl, takže o tom nic nevím.
Asi Vás zklamu ale z toho co jste jmenovala jsem nic nečetl: "Tanach, kabalu a hodně křesťanských zdrojů, ale patrně i Steinera, možná Cayceho a další ..."
Cayceho jsem měl kdysi jednu tenkou knížku v názvu bylo něco o Atlantidě a tu jsem přečetl tehdy.
Své vědění čerpám např. z minulých životů, více zde: http://pavel-krajicek.cz/index.php/…
K Vaší otázce: "budete mít i pro počátky lidstva na zemi určité vysvětlení"
Počátky lidstva na zemi jsem už někde načal (v některém příspěvku). Ve hmotnosti se to vždy opakuje ve velkém koloběhu vzniku a zániku veškeré hmotnosti.
Zhruba uprostřed koloběhu hmotnosti dosáhne jeden druh zvířete svého vrcholu... řekněme nějaký ten pračlověk, ale jedná se stále o zvíře. Když dosáhne tento druh svého vrcholu, tak se utvoří podmínky pro styk s nevědomým duchovnem, které čeká na inkarnaci do hmoty. Tedy dojde v té době k zásadnímu obratu a do tohoto zvířete se přestane inkarnovat duše zvířecí a nastoupí poprvé k inkarnaci lidský duch a ten následně přetvoří toto zvířecí tělo k lidskému tělu. Vědci, kteří uznávají jen rozum, nemohou toto sledovat... mohou sledovat jen vnější projevy, ale nikoli dění na pozadí v jemnohmotnu a duchovnu.
Asi Vás zklamu ale z toho co jste jmenovala jsem nic nečetl: "Tanach, kabalu a hodně křesťanských zdrojů, ale patrně i Steinera, možná Cayceho a další ..."
Cayceho jsem měl kdysi jednu tenkou knížku v názvu bylo něco o Atlantidě a tu jsem přečetl tehdy.
Své vědění čerpám např. z minulých životů, více zde: http://pavel-krajicek.cz/index.php/…
K Vaší otázce: "budete mít i pro počátky lidstva na zemi určité vysvětlení"
Počátky lidstva na zemi jsem už někde načal (v některém příspěvku). Ve hmotnosti se to vždy opakuje ve velkém koloběhu vzniku a zániku veškeré hmotnosti.
Zhruba uprostřed koloběhu hmotnosti dosáhne jeden druh zvířete svého vrcholu... řekněme nějaký ten pračlověk, ale jedná se stále o zvíře. Když dosáhne tento druh svého vrcholu, tak se utvoří podmínky pro styk s nevědomým duchovnem, které čeká na inkarnaci do hmoty. Tedy dojde v té době k zásadnímu obratu a do tohoto zvířete se přestane inkarnovat duše zvířecí a nastoupí poprvé k inkarnaci lidský duch a ten následně přetvoří toto zvířecí tělo k lidskému tělu. Vědci, kteří uznávají jen rozum, nemohou toto sledovat... mohou sledovat jen vnější projevy, ale nikoli dění na pozadí v jemnohmotnu a duchovnu.
19.03.2014 - 21:22
| Filtr
Namchan
» Samanthaa
V Atlantidě žili daleko větší lidé než my.
Zde je životopis Atlantidy, nikoli smyšleny, ale duchovně přijaty lidmi, kteří k tomu měli schopnost:
==
"My Titani jsme byli největší rasou. Všichni ostatní byli menší než my, i když nebyli tak zcela malí, jako jste vy dnes. Titani je jméno, které je vám běžné, my sami jsme si však říkali Erarijci, z čehož později vzniklo Arijec."
Celý životopis: http://poselstvi-gralu.cz/index.php…
Zde je životopis Atlantidy, nikoli smyšleny, ale duchovně přijaty lidmi, kteří k tomu měli schopnost:
==
"My Titani jsme byli největší rasou. Všichni ostatní byli menší než my, i když nebyli tak zcela malí, jako jste vy dnes. Titani je jméno, které je vám běžné, my sami jsme si však říkali Erarijci, z čehož později vzniklo Arijec."
Celý životopis: http://poselstvi-gralu.cz/index.php…
10.04.2014 - 20:09
| Filtr
Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Samanthaa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Zdá se, že toto téma je již pasé... jen pro úplnost k tématu uvádím :
otec Laurence Cassidy je člen Tovaryšstva Ježíšova. Je profesorem a předsedou katedry filosofie na Saint Peter´s College v New Jersey. Je autorem několika článku na téma slučitelnosti astrologického myšlení s křesťanskou vírou a zajímá se o implikace, které mají současná filosofie a metafyzika na astrologii a naopak.
=====
Zdá se, že toto téma je již pasé... jen pro úplnost k tématu uvádím :
otec Laurence Cassidy je člen Tovaryšstva Ježíšova. Je profesorem a předsedou katedry filosofie na Saint Peter´s College v New Jersey. Je autorem několika článku na téma slučitelnosti astrologického myšlení s křesťanskou vírou a zajímá se o implikace, které mají současná filosofie a metafyzika na astrologii a naopak.
© 2007-2024 Najdise.cz