Vegetariani...Soucit, nebo jen maskovana nenavist?


19.03.2017 - 16:52
(Ryby) Myatis
Vegetariani...Soucit, nebo jen maskovana nenavist?
Co si myslite o tomhle typu vegetarianu? Za svuj zivot jsem vypozorovala zajimavoy vec a to, ze vegetariani/ vegani se mnohdy rozhodli pro svuj zivotni styl ze soucitu k zviratum a zivym tvorum...nadhera, tak slechetne...casto z ich ust pocut, jak jsou ti spravni co miluji cely svet a vsechno zivy... ALE pokud jde o ostatni lidi zrazu se zmeni na nenavistni, casto z ich ust srsi nenavist vuci ostatnim lidem, mnohdy rikaj jak by klidne i jine lidi zabili,mucili, padaj nadavky, nesnaseni a jsou kruti. Ta nenavist vuci ostatnim z nich jenom srsi. Proc to tak je? Mam nejakou teorii, ale zajimaji ma vase nazory.
Za prispevky vsem moc dekuji.

Stránka: 7 6 5 4 3 2 1
Řazení:
20.03.2017 - 19:59 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Petr9
Je fakt, že když nic jiného, tak ve výšce 150 km by mšice již byly astronauty, takže by k něčemu takovému těžko mohlo dojít prakticky. :3:
20.03.2017 - 19:56 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Měsíční štírka25
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Klaret, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Moc jsi mě nepochopila. Ptala jsem se, jestli ti jako budoucí psycholožce a člověku který soucití s utrpením a dušemi zdá v pořádku právě tahle "přikládat pod kotel". Jak jsi to sama nazvala. Ale když je to pro tebe černý humor, tak to je jiná :(.
Já mám smysl pro humor jiný, tak jsem mimo mísu.

Víc nic. Loučím se.
20.03.2017 - 19:48 | Filtr
(Býk) Petr9 » MG34
ty "milióny" tun z jedné mšice jsem nijak neověřoval - mi to kdysi řekl známý a ta čísla mi přišla jako nějaký vtip :32:

ale dneska jsem narazil na to video z national geographic a tam je "potvrzená" ta výška 150 km ... tak jsem to jako vtip přestal brát.

kdoví s jakou hustotou mšic/m3 se počítalo ... ale těch 000 v hmotnosti by tam asi teda bylo fakt ještě o dost víc :15: :23:
20.03.2017 - 19:40 | Filtr
(Býk) Petr9 » musiúa
ano i ne.

velkochovy jsou samozřejmě děsný zvěrstvo a člověk jako druh by zasloužil nejlíp nějakou nálepku "ostuda téhle planety" ... ale chtěl jsem i ukázat, že ten "přírodní" koloběh - klonování, plození a následné požírání mšic mi vedle těch velkochovů přijde snad jako ještě větší humus, který se v přírodě děje i bez "ostudy téhle planety" :/
20.03.2017 - 19:14 | Filtr
(Ryby) MG34 » Petr9
ale no tak... milióny tun nejsou skoro nic a povrch Země je obrovský... 500 mil. km2 což je 500 000 000 mil. m2 a kdyby mšice šly do 150 km výšky, to je 150 000 m, tak váha těch mšic při odhadu tuna na m3 bude stejná jako objem mšic v m3 a to bude určitě víc než "několik" miliónů - bude to hrubým odhadem 75 000 000 000 000 miliónů tun.

Zřejmě někde chyba v překladu nebo to bylo myšleno trochu jinak. :3:
20.03.2017 - 17:37 | Filtr
(Býk) Buluu
jj, vsichni kdo tu odkazuji na prirodu a jeji zakony, maji pravdu. Mezi prirodnimi narody moc veganu neni. Jedi temer vse co je tam dostupne. :)

Dnesni velkochovy jsou ale fakt svinstvo. To, ze je zvire zabito rychle, to je fajn, ale ten zivot od zacatku do konce je kolikrat na prd.

Proto si myslim, ze spis nez nedospele osocovani vsezravcu od veganu (a vnucovani sojovych sragor :) ) by se mely resit konkretni veci, ale v zemi, kde rozhoduje kolikrat nizka cena a nekterym lidem nevadi kupovat vejce z klecovych chovu, cpat se uzeninama (ackoli je jasne, ze jsou rakovinotvorne), tak jake zazraky cekat....
20.03.2017 - 17:20 | Filtr
(Býk) Buluu » bubobubo
u me si to maso taky nakonec vymohlo telo samo. A to jsem jedla pestre, ale telo to chtelo v zivocisne forme. :)
20.03.2017 - 17:14 | Filtr
(Býk) Petr9 » Pithecanthropus erectus
no já chtěl jen trochu odvést pozornost od závažnosti a hutnosti této diskuze ... a nějak jsem se nechal unést představami :16: :76: :4: :61:
20.03.2017 - 17:10 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Pithecanthropus erectus
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No, už dlouho jsem se tak nepobavila :61: :61: A navíc je to fakt krutá informace :4:

Myslím, že někdo by měl natočit takový apokalyptický film o mšicích. To by bylo boží. :4: :15:
20.03.2017 - 16:55 | Filtr
(Kozoroh) Pithecanthropus erectus » .
Prostě náš Velkovezír jen nazývá věci pravými jmény..... :4: :4: :4:
20.03.2017 - 16:51 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Petr9
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
"tak jsme tady všichni utopení v jednom velkém rozbředlém šukajícím slizu" :61: :61: :61: pojdu :61: :61:
20.03.2017 - 16:45 | Filtr
(Štír) Měsíční štírka25 » Pithecanthropus erectus
napíšeš mi prosím adresu na duchovní web,který nechceš jmenovat.Písni mi ho do vzkazníku.díky :68: :29: :64: :122:
20.03.2017 - 16:40 | Filtr
(Štír) Měsíční štírka25 » Klaret
Nejsem vegetariánka z přesvědčení a ani nejsem extrémistka.:2:Proč bych jako studentka psychologie nemohla být zároveň vegankou?A studenti psychologie taky prozkoumávají myšlenkové pochody ostatních živých tvorů:3:.Tak jsem včera videi přiložila pod kotel a čekala co se bude dít.:75:Jako škorpionka :122:by si mohla vědět,že:122:milují černý humor :61: :29: :64: :122:
20.03.2017 - 15:55 | Filtr
(Kozoroh) Pithecanthropus erectus » MG34
Vůbec se ti nedivím, že jsi z tohoto eintopfu výtažků z různých filozofií ,vytrhávání z kontextu všeho možného včetně politiky ,nehodlal ztrácet čas a nervy.Takže za mě pouze v jedné větě- (jak říkal jeden můj kamarád) "škoda brejlí " :63:
20.03.2017 - 13:10 | Filtr
(Ryby) MG34
https://www.youtube.com/watch/…

já na to nemám nervy a čas - pokud to někdo (kriticky) shrne v pár větách, budu jenom rád
YouTube
20.03.2017 - 12:56 | Filtr
(Kozoroh) Pithecanthropus erectus » .
přesně !! :15: dlužno ale dodat, že tvrdé reakce "masožroutů" jsou povětšinou reakcí na akce vegetariánů...pak už se to vleče oboustranně.Všechny diskuze které jsem četl na různých webovkách vždy začínaly útokem vegošů... co se dělo pak je už klasická válka za použití všech prostředků. :3:
20.03.2017 - 12:50 | Filtr
(Kozoroh) Pithecanthropus erectus » Buddha/2
Ten rozdíl je zřejmý.... nehumánní je utracení života za přítomnosti utrpení ,a humánní je takové kdy smrt nastane rychle a bez utrpení.Takže obživa se bez smrti živočicha či rostliny prostě neobejde.
Pak mi ale vysvětli, z čeho bychom byli živi, když ty jako Buddha jistě víš, že i rostliny mohou trpět.Nebo máš na mysli, že bychom všichni žili z prány? :3:

PRÁNA

Já mám v plánu
zažít pránu.
V tom mi pomož anděl strážný!
Problém mám však stále vážný,
kdo mi smete v každým pátku
pavučinu z mýho zadku.

:61: :61: :61:
20.03.2017 - 12:42 | Filtr
(Kozoroh) Pithecanthropus erectus » Sosna zvlčelý
Milý Sosno, existuje duchovní !!! web ,nebudu jmenovat.... mnoho lidí odsud ho zná a dosud jsou na něm i registrováni, kde vegetariáni a vegani se ještě hůře než fašisticky vyjadřovali k těm, kteří se živí masem.Z jistého úhlu pohledu by jejich vyjádření mohlo mít i právní dohru..... Držet se zásady, že to co jsem nezažil,tak neexistuje , je takový pštrosí vtip. :3:
20.03.2017 - 12:17 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Měsíční štírka25
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Klaret, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Studuješ psychologii a jsi vegetariánka z přesvědčení, že nechceš ubližovat jiným duším.
Jak moc ti přijde vůči duším druhých šetrné, že na ně vyvíjíš tlak a tím je provokuješ k protitlaku, který je živnou půdou pro všechny možný nega a tím způsobuje zatížení duše?
20.03.2017 - 11:40 | Filtr
(Beran) Háňa* » Sosna zvlčelý
Má pravdu, předsedo ...
20.03.2017 - 11:25 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Nepoznala jsem osobně jediného vegetariána/vegana, který by do toho šel pouze ze soucitu. Já byla vegetarián, vegan i vitarián a to z jediného prostého důvodu - prostě mi tak bylo dobře. A hlavně jsem se potřebovala akutně uzdravit a zhubnout, což se mi během vitariánského léta úspěsně podařilo :1:

Maso si teď občas dám, ale víc si vybírám a spousta věcí mi přestala prostě chutnat. Víc poslouchám svoje tělo než slepě poslouchat něčí názor a díky bohu za to, protože mě to zachránilo.

Většinou jsem se setkávala bohužel pouze s fanatickými masožrouty, kteří se neustále nadřazují nad kohokoliv, kdo není jako oni. Ale to samozřejmě není věc těch, co jí maso, ale těch, co si nevidí na špičku nosu a jsou nepřístupní jakýmkoliv novým informacím, nehledě na to, co jí. S těmito lidmi se prakticky nedá mluvit otevřeně téměř o ničem. Takže uznávám, že jsou i fanatičtí vegani, ale já se s takovýma lidma prostě nestýkám. Je mi jedno, kdo co jí. Důležité jsou pro mě jiné věci...
20.03.2017 - 11:19 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Měsíční štírka25
Tak vize budoucnosti snad, ale jestli to je skutečně budoucnost? Zatím se ubíráme směrem opačným a svět se v :71: obrací.

Škoda že jsi si z toho vytáhla jen tu větu, že masožravci nezabíjejí sami, ale nechávají to na někom jiném. Ale na to, zda Ty sama si vše pěstuješ sama, či zda kupuješ jen přímo od pěstitelů, nebo v malých obchůdkách tuzemské ovoce a zeleninu, nebo kupuješ kdekoli a cokoli a tudíž kvůli Tobě zabíjí někdo jiný třeba orangutany, kteří přijdou "loupit" na farmu, která ještě nedávno byla jejich územím, jež jim lidi vzali pro pěstování třeba ovoce, to jsi přešla mlčením. Ono i přetvoření naší krajiny v zemědělskou ničí tolik živočišných druhů... Ale jo, beru to. Obhajuješ si své, tak přece nepůjdeš sama proti sobě. Ale ruku na srdce...

P.S.
Jako Tvé argumenty beru, včetně toho pěstování v malém. Ale vadí mi to ukazování na druhé, jak oni jsou ti špatní. Vypadá to docela pokrytecky.
20.03.2017 - 10:08 | Filtr
(Ryby) MG34
Osobně znám jednoho - https://www.vegetarian.cz/predstav/… a přesně odpovídá tomu, co píšeš - ten je fakt hodně militantní.

Pak znám pár dalších, kterým to občas ujede (tzn. je to v nich, přesně jak píšeš), ale když se zklidní, tak se krotí a nemyslí to vážně (údajně, ale známe svoje pappenheimské...).
20.03.2017 - 09:28 | Filtr
(Kozoroh) Pithecanthropus erectus
Tady je opět zářný příklad, jak se člověk staví neustále nad přírodu.Už ve škole jsme se učili, co je to potravní řetězec a to je přírodní zákon.Když zvíře loví jiné zvíře, tak to lovené trpí mnohem víc, než nějaká rána pantokem do hlavy.Takže pokud je zvíře zabito proto, že slouží člověku jako potrava, je to z přírodního hlediska naprosto v pořádku.Pokud ze zvířete uloveného primárně kvůli potravy zbude kožešina, či jiná část těla k dalšímu zpracování, pak je to opět v souladu s přírodou.Pokud někdo loví zvířata jen pro obchod se srstí ,rohy či parohy,nebo jen pro potěšení z lovu, pak by měl být sám předhozen dravé zvěři jako potrava.
Každý člověk má právo určovat jaké bude složení jeho stravy.Nemá však právo určovat druhým jak se mají stravovat a tím méně je kriminalizovat a dělat z nich krvežíznivá monstra, jak to předvádějí třeba vegouši na předvánočních trzích se psím divadlem.Bohužel lidstvo se rozšiřuje geometrickou řadou a je už dnes přemnožené.Je to opět důsledek nerespektu člověka k přírodě, která je zařízená k samoregulaci počtů, zatímco člověk uměle prodlužuje věk i za cenu lidského utrpení, jako by snad byly závody v tom, kdo tu zůstane nejdýl.
Zmiňované velkochovy jsou důsledek této neblahé činnosti lidí.Zbývá jen otázka, když už je situace taková jaká je, jak donutit velkochovy, aby se ke zvířatům a k utracení jejich životů chovali stejně humánně jak by si přáli aby bylo zacházeno s nimi ...protože člověk není nic jiného než obdobný výtvor přírody jako jiní živočichové ...že značně nepovedený, se dnes ukazuje v míře největší. :39:
20.03.2017 - 07:56 | Filtr
(Beran) Háňa* » Crumb
Ano, všechno má duši a energii. Všechno je jen její koloběh. Některé druhy zvířat se dokonce rozmnožují tak početně, protože už předem je dané, že většina z nich má sloužit jako potrava druhým. Prostě to tak je, příroda ví, co a proč dělá.
Pro mě je nepřijatelné zabití zvířete, které nechci sníst - jen třeba pro jeho kožešinu na límec. To dělají jen lidé. A také myslivost je mi hodně proti srsti - hra na boha a vybírání, který jelen má předpisové parohy a který ne, a toho zabít, aby se nemnožil. Představuji si, kdyby tohle někdo dělal z lidmi .... S lidmi se dělá pravý opak, což je mi taky proti srsti, ale to se nesmí říkat nahlas.
Druhá věc jsou opravdu ty velkochovy, kde kvůli co největšímu zisku zvířata živoří, jsou kdesi zavřená a ke všemu krmena kdejakým šmurajzem, co nakonec ovlivní i složení jejich masa. Tam už nejde o potravu, ale hlavně o zisky toho velkochovu na úkor jednak péče o ty tvory, ale také zdraví lidí, co je potom zkonzumují.
Pokud někdo chová zvířata pro sebe nebo třeba i pro obchod, ale s úctou a péčí, nemám s tím problém.

Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v KozorohKozorohu
ukázat kalendář »