Ked sa zruti cely svet...


06.03.2017 - 16:10
(Beran) fantazy
Ked sa zruti cely svet...
Ahojte,

priznam sa, ze na tuto stranku chodim casto, ale iba citam a neprispievam. No dnes mam chut sa vyrozpravat, lebo nemam komu. V januari v tomto roku mi zomrel priatel, boli sme spolu 7 rokov. Bol to sok, nieco na co sa neda pripravit. Dostal krvacanie do mozgu a uz sa ho nepodarilo zachranit, stalo sa to v zahranici (bol cudzinec). V ten den moj svet prestal existovat.. No to co nasledovalo po jeho smrti, neprajem nikomu a je to ako zly sen. V ten den, ked zomrel, tak som kontaktovala jednu zenu, s ktorou v Prahe podnikal, chcela som nech pomoze jeho rodine vybavit ukoncenie podnikania. Raz davno mi ju predstavil, ked spolu riesili obchody v mojom meste. Pamatala si ma a povedala mi, ze firma uz asi 2 roky nefunguje. To bol prvy sok.. pritom predo mnou sa stale tvaril ako pracuje (z domu) a chodil kvoli tomu aj do Prahy a druhy sok bolo, ked sa ma spytala na konci, ci o mne vie jeho manzelka a dceri. V tej chvili som cela zamrzla.. Od zaciatku nasho vztahu mi tvrdil, ze je rozvedeny a ziadne deti nemal. Vypytala som si na nu e-mail a zacali sme si pisat. Dozvedela som sa o nom vela, ze mi klamal kazdy den pocas tych 7 rokov do oci. Dokonca ma aj jednu utajenu dceru v Prahe, o ktorej nevie ani jeho rodina. Napisala mi, ze o nas vedela od zaciatku nasho vztahu, vraj sa do mna uprimne zamiloval a hovoril o mne krasne. S manzelkou uz zili iba kamarati, kvoli detom a vybrali mu ju rodicia, tak on sa ani nikdy do nej asi nezamiloval. Podnikanie ukoncil pred 4 rokmi, nechape preco mi to nepovedal. Proste klamstva boli na dennom poriadku, este aj plno dalsich. Rok o mna bojoval, ja som ho nechcela, no nakoniec si ma ziskal a zil kvoli mne v mojom meste v prenajatom malom byte, aby sme mohli byt spolu. No "pracovne" odchadzal po novom roku a v lete na 2-3 mesiace do zahranicia. Uz chapem, vtedy bol s tou druhou rodinou.. V den ked sa mu ta nehoda stala, tak som sa mu nevedela dovolat a tak som mu pisala a volala ako diva. No nic.. o tom, ze zomrel mi napisal jeho brat, ktoreho som kontaktovala cez facebook. No jedna z jeho dcer nasla po smrti jeho telefon a dostali sa k jeho e-mailom, tak ma kontaktovala kto vlastne som. Ked sa dozvedeli, ze som jeho milenka tak mi vynadali, ale vysvetlila som im, ze som nic nevedela. Chvilu som s jednou z nich komunikovala a odpustila mi, ak som o nich nevedela. Doplatila som na svoju dobrosrdecnost a naivitu. Napriek tomu, ze mam pravo ho nenavidiet, nedokazem to a stale ho milujem.
V case ked zomrel, som mala dostat menstruaciu, ale nechodila.. myslela som, ze to vsetko z toho stresu. Po 2 tyzdnoch mi napadlo, kupit si pre istotu test a bol pozitivny. To bol dalsi sok, dalsia rana do srdca.. Chcela som zomriet, chcela som, aby to dieta odislo. Bolo to strasne obdobie a neprajem to nikomu. On dieta chcel, v poslednej dobe o nom casto hovoril a tak neviem ci ho splodil vedome alebo nie. Alebo to boli iba dalsie klamstva. Teraz som v 2-mesiaci tehotenstva a aj ked je to tazke, rozhodla som sa, ze si to dietatko necham. Vedia o tom iba moji rodicia a lekarka. Rodicov som sklamala, moj otec bol od zaciatku proti tomuto vztahu, ale neposluchla som.. Najprv mi radili ist na potrat, ale nedokazem to. Nakoniec ma podporili, pomozu mi s vychovou. Trapim sa vnutorne moc.. mala by som sa tesit na babatko, ale stale mam vycitky, ci ma naozaj miloval, alebo som bola iba hracka. Chcem verit, ze jeho city boli uprimne.. ale neviem. Uz nicomu neverim. Myslite, ze aj takyto klamar vie milovat?
Jedna zena, co sa venuje anjelom mi povedala, ze to bol karmicky vztah a prezili sme spolu vela zivotov, aj som nejake utrzkami videla. Vraj sme boli prekliati mojim otcom, preto sme nikdy spolu neboli stastni.. Cistili sme to a odpustali, tak neviem. Odpustila som mu, ale boli to.
Tak a je to vonku.. mnohi ma tu odsudite a mozno ukamenujete, ale ja som iba uprimne milovala. Dakujem za komentare.

Stránka: 9 8 7 6 5 4 3 2 1
Řazení:
08.03.2017 - 15:11 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Koczka.obyczajna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Zakladatelka má slušné vyjadřování, předpokládám do této třetí cenové spadat nebude. Je potřeba brát věci v daném kontextu, nic neplatí paušálně.
08.03.2017 - 14:57 | Filtr
(Býk) player » Koczka.obyczajna
No , já tady mám jeden takovej trojlístek v podnájmu , a jestli ti se vzájemně nevyvraždí , tak rozhodně maj u Chocholoušků rozestláno. Děsný. Nervy na pochodu denně , hyperaktivita asociálního nevychovatelnýho rozcapenýho hajzlíka...no , potěš koště.

A když se ráno vedou do školky a na schodech zní takové výrazivo: jako tak si polib prdel ty sráči (někdy to říká fotr VŚ a jindy dítě) , tak si říkám - to je mužská antikoncepce jak vix. :4:

A vůbec o nic líp na tom není ani sestřenka , která porodila jedno absolutní budižkničemu a jednoho alkoholika již od devíti let. Vystěhovala ho do papundeklovýho domečku na zahradě...

A bratránek z matčiny větve má dva pitomečky. To by ještě nebylo tak hrozný , až na to , že jeden z nich sází a prohrává... :4:
08.03.2017 - 14:49 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Koczka.obyczajna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ty jsi hlavní důvod, proč jsem psala "ať se to líbí chlapům nebo ne" :4:

Víš, moje slova pochopí jen rodič, a možná jen matky. To se musí zažít, to v Oshovi nevyčteš. Vztah matka-dítě je velmi silné pouto. A statistickou odchylku neřeším.
08.03.2017 - 14:14 | Filtr
(Býk) player » Koczka.obyczajna
No - já nad tímhle docela pobaveně zvedám obočí.

O děťátcích se píše jako o ohromném daru , o děsném pozitivu...jenže ouha. Půl na půl. Půl mláďat jsou dneska k pomilování , druhou půlku bych odvedl medvědům do lesa a ještě bych jim koupil česnek a koření. To jsou zmrdi na entou. Je zajímavé , když to z nadhledu pozoruju , že jen málokdo je někde mezi. Buď ťutínek , nebo hajzl a budoucí parazit.

Takže to , co tady po něm zůstane může bejt ještě větší manipulátor , sňatkovej podvodník , gambler , počítačový závislák nebo podvodníček.

Ovšem - pravdou je , že rodiče jsou xyndl. A moje generace , mnohdy ten nejhorší. Jak se políbili po převratu s možnostma zbohatnout...no nic , už si moc cintám pentli.
08.03.2017 - 14:12 | Filtr
(Beran) fantazy » Ruby
Dakujem ti Ruby, v tvojich slovach je vela pravdy.

Prechadzam roznymi emociami a este to bude trvat. Potrebujem to v sebe spracovat a musia sa mi pomaly zahojit rany. Uvedomujem si, ze to bol podvod a pomaly sa s tym zacinam zmierovat. Proste som naletela. Nie vzdy plati, ze to co das, vrati sa ti spat. Za jeho polovicu vztahu si zodpoveda on, za tu svoju som zodpovedna ja a nebojim sa za seba povedat, ze som milovala uprimne. Snazim sa, aby sa to miminko citilo chtene, na nom teraz najviac zalezi.

Mozno si to este neuvedomujem, ale tento vztah mi dal do zivota toho vela, az cas ukaze, co vsetko mi bolo darovane. Zosilniet musim, ja viem.. No v niecom mam jasno, aj ked mi bolo ublizene, nebudem druhym ublizovat. Spracujem tu bolest a budem milujucou mamou. Nezatvorim svoje srdce..

Mas pravdu, co tam po minulych zivotoch. Dolezita je pritomnost. :17:

Dakujem za podporu. :79:
08.03.2017 - 13:57 | Filtr
(Beran) Ruby » MG34
Jinak na Zemi nejsou a nebyli jen lidé - je zde především příroda jako celek - a ta rozhodně nechybuje a není slabá. :3:"

My lidé řekla bych jsme nejslabší článek na této krásné planetě. Ale...to nás odděluje od říše zvířat. Zvířata si žijí svůj moudrý instinktivní svět a požírají se navzájem z hlediska pudu sebezáchovy a přežití. Nebyla jim dána možnost jako nám - si potravu vypěstovat, nepožírat se navzájem. Bohužel se to v přeneseném slova smyslu děje v jiných rovinách.
Jako v islámské kultuře. Také tam jsou tací, kteří nenávidí z morku kosti ty "slabé bezvěrce". Slušnost a odpouštění rovná se slabost. Vše je černobílé.

A já zas myslím - čím nešťastnější a zarputilejší člověk, tím víc jedu na jazyku, ač srdce pláče.

Nepopírám, že Fantazy se nebude muset postavit nohama na rovnou zem. Ale potřebuje k tomu čas a projít si různými stavy emocí, než si to srovná v hlavě a pochopí, že ač milovala a byla milována, byl to tak trochu podvod. Ikdyž-jsou různé úhly pohledu. A to není lehké přijmout, určitě ne hned. Až s odstupem času.

Fantazy, Tobě přeji hodně síly....a Ty ji máš, už tím že v sobě nosíš děťátko. Sama jsem taky zůstala těhotná se synkem a muž neumřel. Ten vztah byl pro Tebe lekcí...a buď vděčná, že přes všechny ty lži byl lekcí krásnou. Vždy to tak nebývá. Co Tě měl přinutit pochopit, v čem Tě měl posunout dál, to musíš Ty sama najít ve svém nitru. Hrabat se v minulých životech- ať už existují či ne - na to se teď vykašli.
Třeba Tě ten vztah i jeho konec měl posunout k větší sebedůvěře, samostatnosti, k více sebeprosazování se, k otevřenosti, já nevím...to Ti přijde jednou samo. Přese všechnu bolest kterou nyní cítíš se už teď z Tebe stává mnohem silnější člověk než předtím, mnohem silnější. Nenech se strhnout dolů, do ublíženecké ukřivděné pozice na moc dlouho, nebo nedejbože setrvat v ní. Ale to z Tebe necítím. Budeš dobrou mámou a Tvé dítě bude milované-Tebou, Tvými rodiči....takže ať už z něj vyroste cokoli, ať už bude tak trochu fantasta po tátovi nebo ne, ať už Ti z něj budou v pubertě šedivět vlasy nebo ne - bude vyrůstat v lásce a to je to nejdůležitější. :17:
08.03.2017 - 13:52 | Filtr
(Ryby) MG34 » dawsoo
Budeš se divit, ale přesně to jsem udělal - prostě jsem to neřešil a neměl jsem v úmyslu na tebe v budoucnu reagovat jako že bych se ti já sám ozval. A to se nepotřebuju chovat jako žádný "mistr", nemám žádnou takovou filozofii.

Jenže... - vyloženě ses vetřel jako třetí osoba do rozhovoru mne s někým jiným. OK - já na adresné dotazy reaguju (pokud už tu osobu nemám na blacklistu). No a aby se to už zbytečně nestávalo, tak ti tedy ještě dodatečně vysvětluju, že já rozhodně na "ahojky" a "dáme pokecík" neslyším. Takže vzájemná ignorace bude ideální řešení...
08.03.2017 - 13:40 | Filtr
(Býk) dawsoo » MG34
Teeeda teď jsi mě ouplně odhalil a těžce mi naložil :61: :61: :61: Asi se pudu vyplakat do polštáře... Ale v klidu, mě nevyprovokuješ ty opravdu ne a tak naprosto v dobrým ti dám jednu malinkou a cennou radu,vem si propindu a napiš si to ju? "Pokud tě tyhle věci serou a provokujou tak je nečti,neřeš a nevyjadřuj se k nim ne? Ukážeš tak že jsi nad věcí a pravej duchovní velmistr a znalec života ! Uvidíš že bude ti brzy mnohem líp a třeba tě pak občas i někdo začne brát vážně :3: :4: :4:

Važ si toho je to moje poslední reakce na tebe,nezlobím se na tebe ale ani mi tě není líto... protože je to jen tvůj boj :) :46:
08.03.2017 - 13:14 | Filtr
(Ryby) MG34 » dawsoo
Když to tak vidím, ještě jsem se k tobě konkrétně taky nevyjádřil - tak aby bylo oboustranně jasno a mozaika kompletní (a doufám, že už na sebe nenarazíme):

Pamatuju si nějakou "vítací" diskuzi, když sem přišels. Takový ohňostroj přeslazených slizkých forem naprosto bez obsahu se hnedtak nevidí - rozhodně nic pro mne. "Ahojky" a "super pokecík" hadra. Doufám, že to tu někde zůstalo jako memento + seznam reakcí podobně postižených.

A forma bez obsahu - tomu odpovídá i tvoje první reakce zde na mne. Ani já nemám zájem (se bavit s někým, kdo dokáže jíst jídlo jenom předpisově z talíře a příborem, a přitom nepozná sádlo od másla).
08.03.2017 - 13:00 | Filtr
(Ryby) MG34 » ohenvoblacich
Klidně si vystačím s tou rolí darebáka :2:
08.03.2017 - 12:59 | Filtr
(Vodnář) ohenvoblacich » .
http://www.csfd.cz/film/…

máte-li jakékoli pochybnosti,zaskočte za Vědmou :46:
08.03.2017 - 12:54 | Filtr
(Býk) dawsoo » Ema
Emi, nech ho bejt zjevně ten "tvor" má nějaký větší problém a nulovou sociální inteligenci a ty přeci nemáš zapotřebí se kvůli někomu takovému rozčilovat. Už jen to co se tady snaží vytahovat hovoří každému "člověku" mnohé. Já osobně si myslím že totální ignorace je nejlepší řešení,protože jakékoliv hádky a dohady s někým takovým absolutně k ničemu nevedou...jen ho tím krmíš jako trolla,pro kterého tyto věci jsou patrně životní nějakou podivnou potravou. :17: Ty jsi silná žena,navíc se srdcem na svém místě, proto že ses dokázala za fantazy postavit, protože se dokážeš vcítit do toho jak ji asi je. :1: :15: :17: Věř mi že to nestojí na podobný "věci" reagovat a ani za ty písmenka ... :3:
08.03.2017 - 12:52 | Filtr
(Vodnář) ohenvoblacich » MG34
"A ano, slabost považuji za jednu z nejhorších nectností...."

Yes...we rise,we grow! :46:

https://www.youtube.com/watch/…
YouTube
08.03.2017 - 12:50 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » ohenvoblacich
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
http://www.csfd.cz/film/…

:4:
08.03.2017 - 12:42 | Filtr
(Vodnář) ohenvoblacich » MG34
Nn,to je právě ten vyšší level,v němžto Ty se již nacházíš a ostatním jdeš příkladem :15: Tvoje emoční inteligence je tak sofistikovaná,že ji my,obyčejní smrtelníci,nejsme často schopni vůbec identifikovat :25:

Zřejmě seš Vyvolený :37:
08.03.2017 - 12:20 | Filtr
(Ryby) MG34 » Ema
Já si vybírám jenom silné (pozor, ne ve významu tlusté) ženy a k těm se chovám relativně slušně :61:

Jinak na Zemi nejsou a nebyli jen lidé - je zde především příroda jako celek - a ta rozhodně nechybuje a není slabá. :3:

Můžu si teda ten svůj nick ponechat? Resp. smím si o tom sám rozhodnout? :61:
08.03.2017 - 12:12 | Filtr
(Ryby) MG34 » Koczka.obyczajna
Díky za info.
08.03.2017 - 12:11 | Filtr
(Ryby) Ema » MG34
tak v tom případě používáte špatný nick. K pozemským vlastnostem bohužel slabost a chybovost patří, je to lidské. To by jste měl vážně pokud tyto hodnoty neuznáváte uvažovat o změně jména.

Co do slušnosti - k tomu není co dodat, snad jen, že Vaše žena musí být velmi šťastná.
08.03.2017 - 11:56 | Filtr
(Ryby) MG34 » Ema
Ano, tzv. slušné vychování odemne rozhodně nečekej.

A ano, slabost považuji za jednu z nejhorších nectností, ne-li tu úplně nejhorší. Přesně ve smyslu přírody (=pro někoho bohů), která slabost fatálně neodpouští.
08.03.2017 - 11:55 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » MG34
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Koczka.obyczajna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ano, ten první příspěvek podléhá schválení. Reakce ve vzkazech - Přišlo mi jen od admina na přivítání a asi někde nějaká pravidla fóra (pravidla zpravidla nečtu)
08.03.2017 - 11:40 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Ema
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
On je takovej Christian Grey starší generace :4:
08.03.2017 - 11:39 | Filtr
(Ryby) MG34 » Koczka.obyczajna
K tomu kartáči - to souvisí s těmi hodnými a zlými policajty. Hodných tu bude vždycky dost. A ona šla s kůží na trh, takže musí čekat alespoň nějakou opozici. To pak ten akt "jdu s kůží na trh" úplně devalvuje na "jdu si do sámošky pro rohlíky" a to pak nemá svoji psychologickou hodnotu, jestli mi rozumíš - ale ty zjevně rozumíš, jak pozoruju, takže netřeba dál vysvětlovat.

Mám dotaz z jiného soudku - mám tady nějaké reakce ve vzkazech - když máš nový profil, tak čekáš na nějaké schválení příspěvků v diskuzi?

Jinak tím posledním řádkem "tomu" moc nepomáháš, to je moje výrazivo jak vyšité. :4:
08.03.2017 - 11:36 | Filtr
(Beran) fantazy » Hustokrutě obscénní Morti
Dakujem ti za uprimne slova. Vazim si to. :79:

Mas pravdu, to dietatko je spojenim nas dvoch a som za neho zodpovedna. Verim, ze ma miloval, len ta bolest co teraz citim sa meni v hnev niekedy. A tak sa moje srdce a rozum hadaju. Srdce vravi, ze ma miloval a rozum, ze si iba uzival. No verim srdcu..
Manzelstvo bolo iba formalne, nezili spolu ako muz a zena. To mu verim a potvrdila to aj ta zena s ktorou pracovali spolu. Ona poznala jeho rodinu.
Casto rozmyslam aj nad tou utajenou dcerou, ci sa vlastne o nu staral, ci mali kontakt. Asi nie.. a tak ma rozum trapi dalsou otazkou, ci by sa nevykaslal aj na moje dieta, keby sa to dozvedel? Ale to sa uz nedozviem..

Dakujem za podporu. :17:
08.03.2017 - 11:33 | Filtr
(Ryby) Ema » MG34
Upřímně si myslím, že navážet se do ženy, jenž je na kolenou a na dně může jen člověk, který se v tom vyžívá a pokud se nepletu říká se tomu sadista. Pane sadisto, asi se v ubližování ženám vyžíváte.
08.03.2017 - 11:26 | Filtr
(Hadoken) Hustokrutě obscénní Morti
Ajaj...to je story :62:
Co k tomu vlastně napsat? Nebudu se probírat celou diskuzí protože... Prostě fuj :28: (ne teda samozřejmě všechno)
Holčičko...i když se teď ztracená a trápis se, věř tomu že bude líp. Dítě je dar...dar z nebe a ne kazdej ma to štěstí. Ty i když si přišla o cloveka kteryho si milovala - kousek z něj tu s tebou zůstal. Trapit se tim jestli tě miloval nebo ne...neverim tomu ze by někdo jen tak pro zábavu 7 let předstíral lásku.. Po tolika letech by se jistě nasli momenty kdy by vypad z role.
Jestli sem pochopila byl cizinec z "neoblibene" zeme nebo mozna kontinentu. Resit jeho zjevne formální manzelstvi je podle me zbytečný - rozvest ze nemohl takze to vyřešil takhle. A nestav se do role svobodný matky - to nejsi...neopustil te, jen musel odejit...jasně nemáš prstynek a papir...
Pisu z mobilu, tak nevidim poradne celej text, tak doufam ze nepisu uplny blbosti...drz se. :35:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Střelec Střelci
ukázat kalendář »