Co teď a co potom


23.05.2011 - 14:53
(Panna) SENAJDI
Co teď a co potom
Již delší dobu mám s manželkou problém. Hlavně komunikace mezi námi není zrovinka idylická, vůbec nevím jak dál. Ona tvrdí, že se rozvést nemůže protože vychováváme společně tři děti, víceméně se o ně stará sama. Já samozřejmě s něčím pomohu, ale vzhledem k náročnému povolání a hlavně zajištění rodiny mi na to nezbývá tolik času a když nějaký zbyde, tak jsem kolikrát vyřízený že není chuť. Teď tedy mám s ní žít, no žít se ani nedá, z její strany to je skoro jako psychický teror, možná nenávist, co já vím. Když jsem se jí tuhle ptal proč je taková, tak odpověď zněla, že už mi to řekla a měnit to nebude, že nadosmrti se mnou nebude a až děcka budou větší tak se rozvedeme, nebo bude sama někde v podnájmu. Když ji chci pohladit, dát pusu tak jenom slyším nech mě, sice sex s ní je velice příjemný leč ho není mnoho a sama si o něj neřekne. Už nevím kudy kam, velice mě to užírá a hlavně mi to ubírá síly. Prej jsme už každej někde jinde, já prej o koze a ona o voze, rozuměj tomu tak, že by si chtěla povídat, ale když se jí na něco zeptám, tak odsekne ať se nestarám, že ona už nechce, samožřejmě někdy něco řekne, ale málokdy.Mojí hlavní vinou je že jsem moc impulsivní a snad kvůli každý blbosti neúměrně zvyšuji hlas, což samotnému vztahu moc nepřidá, nicméně totéž předvádí ona, akorát na to máme každej jinej pohled. Co mi poradíte mám hledat jinde nebo pokračovat, v případě že jo, jak?

Stránka: 5 4 3 2 1
Řazení:
24.05.2011 - 02:38 | Filtr
(Beran) Háňa*
Je potřeba najít jádro pudla. Kdybys jí byl lhostejný, chovala by se lhostejně, ne agresivně - někde je zakopán pes - něco je špatně a ona je z toho asi nešťastná, tak kolem sebe kope :8: :62: :62:

Je s dětmi doma nebo chodí také do práce ? Jestli je doma, může toho mít jen už prostě plné zuby - pořád jen s dětmi.... uvázaná....
Možná by to chtělo nějakou pomocnici na domácnost nebo alespoň hlídání, aby si mohla alespoň občas odskočit za kamarádkou, na cvičení, do knihovny........ prostě, kam chce
24.05.2011 - 00:54 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele amadeusv, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Myslim ,ze je asi nejrozumnejsi ,aby si to Ti dva vyresili sami ,podle sve svobodne vule ...nez se tady dohadovat co je nejlepsi a obvinovat verejne jeden druheho.....neexistuje clovek bez chyb,a prinejmensim se ze svych chyb ma necemu naucit. :3:
24.05.2011 - 00:08 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » amadeusv
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele A., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
tak tos asi něco trochu nepochopil.. :4: já tady vůbec nic neřeším, už vůbec né svoje problémy.. jediné na co jsem se snažila poukázat je to že vždycky existuje i pohled z druhé strany, a že žádný normální člověk není nestranný :2: :4:

a auto naštěstí nemám, to by bylo teprv dilema :41: :4:
23.05.2011 - 19:13 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Glimmer Man
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele mechurka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Já bych to nenapsala líp... :15:
23.05.2011 - 19:10 | Filtr
(Blíženci) Paskudka » amadeusv
:15: :3:
23.05.2011 - 19:08 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele amadeusv, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Nebud tak zakomplexovana do toho co jsi sama prozila ...ber ten vztah a ten problem obecne jako normalni nestrannej clovek :4: :4:

Posledni dobou vubec nechapu ,ze lidi resi takovehle svoje problemy hlavne pres internet a na takovychto serverech . :4: :4:

Je to jako kdyby se clovek mel rozhodnout ,jestli naleje do auta benzin nebo naftu :4: :4:
23.05.2011 - 19:06 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » k0mar
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele amadeusv, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Sice jsem napsal neco podobneho ale neulozilo se mi to ....

Vetsinou radi lidi podle toho co prozili a podle vlastnich zkusenosti....ale malokdo se na to kouka obecne :4: :4:

Je to jako vlastni komplex :4:
23.05.2011 - 18:53 | Filtr
(Blíženci) Paskudka » k0mar
:4: zvlášť mě pobavila první část, tohle je rada s patřičným nadhledem :30:
23.05.2011 - 18:29 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » A.
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele k0mar, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
..a znáš aspoň Ty dva japonce?
Samo
a
Seto? :-)))
23.05.2011 - 18:15 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele k0mar, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ahoj,
žádat o netové rady, je podobné, jako žádat o rady v hospodě :1:. Každej je tu chytrej jak rádio a přitom o tom Tvem problému neví nic.
Mají pouze "názor" který si vytvořili z Tveho jednoho odstavce - no a nazoru je tolik jako děr do zadků :-)))

Takže si na to budeš muset přijít sám. :1:


Existuji však obecné scénáře, které se notoricky opakuji.
jako např.
že za problém ve vztahu mohou většinou oba dva - takže vinu není nutné hledat jen v sobě, jak Ti tu již někteří podsouvali,
nebo
že pokud si ženská už našla jiného chlapa, pak nemá smysl se podbízet, ani nedělat "nic" (budeš pro ni jen "chudák", kterého má jistého dokud...).
Větší šance vidím v přehrání iniciativy na ní - tj. vyklidit prostor a dát ji možnost si vybrat. Do té doby tě totiž bude vidět furt jen jako "kreaturu", která ji zkazila život a i kdybys jí teď snášel "modré z nebe" - neuvídí to.

Takže jestli se k sobě ještě vrátíte, anebo ne je podle mého "názoru":-))), lepší teď nechat na ni, na jejím rozhodnutí, na její iniciativitě a také na kousku její energie/snahy/dobré vůle/, kterou do toho bude muset vložit - stejně jako Ty ;-).

..tak asi takhle.

p.s. ..a držím Vám palce, ať to zvládnete.
23.05.2011 - 17:47 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Ruby
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele A., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
cože :4: já jsem tím právě nechtěla vůbec nic zobecňovat že ženy jsou provokatérky a chlapi cholerici.. jen poukázat na to že každá mince má dvě strany..

ani netvrdím že v některých případech nemůže být už pozdě :39:

a několik málo životních zkušeností už taky mám :16: a proto bych nikdy nepovažovala toho kdo *komunikuje slušně a konstruktivně* za oběť toho kdo *hned zvyšuje hlas*.. kdyby to nepotřeboval, takového člověka by si života nepřitáhl.. :74:
23.05.2011 - 17:41 | Filtr
(Váhy) katalpa
Než-li jsem se podívala na to kolik Ti je,měla jsem dojem,že hodně mladý.Podle Tvého postoje.Už ta první věta,,Mám s manželkou problém"A potom když si poskládám ostatní věty.které jsi napsal,mám dojem,že hodně dlouho měla problém ona,ale ty jsi jí neposlouchal.Malá ukázka-víceméně se o děti stará sama,vzhledem k mému náročnému povolání-neuměrně zvyšuji hlas......
Když si to tak představím,narodili se vám tři děti,ty chodíš do práce a ona je stále s dětma.Měla ponorku.Čekala vždy večer,že si konečně může s někým promluvit a ty jsi jí řekl,že chceš mít klid,protože máš náročnou práci.Parkrát to zkoušela,ale tys jí neslyšel a tak se hádáte.
Tohle je ukázkový příklad,jak se odcizit.Přijala to,a už se pak nesnažila,proč také,když věděla jak její snaha dopadne.
Ty jsi byl vyřízený z práce ,jak píšeš.
A ona byla určitě čiperná,vždyť co to je ,starat se o tři děti a domácnost. :4:
Jednou bys měl zůstat alespoň 14 dní s dětmi a dělat přesně to,co tvá žena.A potom mluvit o tom,kdo je vyřízený.Mám dojem,že když se zeptáš,,proč je taková"nezbyde jí nic jiného než vybouchnout.
A tvá poslední věta,mě dostala. Co mi poradíte mám hledat jinde nebo pokračovat, v případě že jo, jak?
Takto se přeci nemůže ptát dospělý chlap,který ze začátku chce všechno zachránit.

Jinak souhlasím s klukama co Ti napsali. :24:
23.05.2011 - 17:33 | Filtr
(Beran) miluška medvídková
Myslím, že by vám prospělo, kdybyste na chvíli byli od druhého, nemohl bys třeba ženě zaplatit relaxační pobyt, aby si odpočinula od dětí. Většinou se každá ráda vrátí domů, je jí smutno. Ona je asi utahaná z domácnosti, je to pořád stejný stereotypní kolotoč, který nikdo moc neocení. Jistě se snažíš pomoc, ale jsi v práci dlouho a ona večer určitě padá únavou. Hlavně o ni projevuj zájem duševní, ne jen tělesný. A pokud to jde, tak o víkendu si vezmi děti na starost.
23.05.2011 - 17:31 | Filtr
(Beran) Ruby » A.
Jasně že jsou ženy provokatérky, stejně tak jsou i chlapi cholerici. Člověk by si měl uvědomovat své chyby a makat na nich kvůli sobě a tím i kvůli druhým.
Jenže...někdy už holt bývá pozdě. Osobně to mám také tak, když vztah k někomu v sobě ukončím vnitřně, nic a nikdo už to nemůže vrátit zpět.

Netvrdím, že je to případ jeho manželky, ale působí to tak na mě.

Obecné závěry bych si nedovolila dělat z ničeho, jen mám pár životních zkušeností.

Jak to působí na jejich děti se dozví jedině tím způsobem, že se jich na to zeptá. Otázkou je, jestli mu to budou schopny říct, aby náhodou táta nezačal hned zvyšovat hlas :2:.
Promiň, že to tady pořád vyzdvihuju, ale divila by ses, jak takové jednání dokáže otrávit život a jak se takový člověk dokáže zprotivit /tím myslím někomu normálnímu, kdo prostě něco podobného nedělá, komunikuje slušně a konstruktivně/.

Víš, zrovna nedávno mi má dlouholetá přítelkyně řekla něco, co jí doslova šokovalo. Manželství udržovali s manželem roky kvůli majetku, dětem...., a když se nedávno s jednou ze svých dcer začala bavit hodně otevřeně, tak se dozvěděla, že to na ně jako na děcka působilo hrozně, to ovzduší plné napětí a nelásky. Ty jejich neustálé slovní souboje.
23.05.2011 - 17:19 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Ruby
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele A., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
já nemám na mysli žádnou konkrétní chybu, s tím by si právě měli nechat poradit :4:

a já jsem zase na vlasní kůži zažila to, jak ženská chce být za chudinku a provokuje chlapa dokud na ní nevzýší hlas atd.. :2: proto se to nedá nikdy posuzovat jenom takto, že za všechno může jedna strana..

a z toho že ty znáš pár rozvedených rodin nemůžeš přece dělat obecné žávery, co je pro koho lepší nebo horší, protože to je jen tvůj pohled postranního pozorovatele..
23.05.2011 - 17:08 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Glimmer Man
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele A., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
člověk by se měl vždycky snažit změnit hlavně pro sebe, ne pro někoho jiného :68: a hledání jiné, nikdy nezaručí neopakování stejných chyb jako s tou starou..
23.05.2011 - 17:08 | Filtr
(Beran) Ruby » A.
Mě taky není srozumitelný, jakou "změnu" máš na mysli.
Jinak..., samozřejmě že za vztah mohou oba, ale moc dobře a na vlastní kůži jsem poznala a vím, jaké to je, když chlap za každou prkotinou hned zvyšuje hlas a není "schopen" nic říct nebo řešit normálně. A vím, jak se ženská v tu chvíli cítí a když to trvá dlouho, stokrát nic vola umoří.
Jestli ona také reaguje podobně- jasně, to už jsou alergické reakce. Máš možnost buď vracet stejnou měrou-čili chovat se taky jako hulvát a řvát, nebo se stáhnout a dusit to v sobě nebo se od toho člověka odpoutat, odejít.

Stokrát jsem partnerovi říkála, že slyším dobře, že na mě není potřeba zvyšovat hlas. Je to urážlivé a ponižující. Pokud se někdo neumí ovládat a neumí se vžít do kůže toho druhého, to je potom těžký....
Ona je už podle mě opravdu jinde.

Zmám pár rozvedených rodin, kde jsou děti rády, že rodiče od sebe odešli a žijí si každý svůj život, fungují tak daleko lépe než předtím -i jako rodiče, i jako přátelé. Zrovna o víkendu mi jedna holčina /18/ říkala, že pro její rodiče bylo vysvobození, že šli před pár lety od sebe, a pro ni taky. Prostě byli každý jinde. Každý sám za sebe jsou fantastičtí, spolu jim to prostě nešlo.

23.05.2011 - 17:02 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » A.
Pokud byl svět stvořen za 7 dní, není vyloučeno zhola nic, to máš pravdu.

Ale myslím, že je lepší věnovat energii hledání té, které bude vyhovovat, než se snažit změnit pro tu, která o něj nestojí.
23.05.2011 - 16:44 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Glimmer Man
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele A., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
to čeho dosáhnu já je čistě jenom na mě, na nikom jiném..
23.05.2011 - 16:43 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Glimmer Man
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele A., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
a možná že ty opomíjíš zásadní fakt že ty nejsi ona :2: a když se změní on, není vyloučeno že se změní i ona.. příklady táhnou :3:
23.05.2011 - 16:41 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » A.
Tak to je ten, kterej ti všechno kazí a kvůli kterými ničeho pořádnýho nesosáhneš...

:3: :3:
23.05.2011 - 16:40 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » A.
Pořád pomíjíš zásadní fakt - Ona o něj už nestojí. Mám pocit, že se už může měnit jak chce a snažit se jak chce a stejně tak může jezdit s dřevcem kolem světa a páchat dobré skutky s věrným sluhou po svém boku, a bude to to samý. Na tom aby ho chtěla měl pracovat, když měl možnost a ne až v momentě, kdy už ho nechce.
23.05.2011 - 16:39 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Glimmer Man
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele A., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
sorry neznám žádného pana bycha :37:
23.05.2011 - 16:37 | Filtr
(Blíženci) movvin » A.
Asi tak :27: taky bych vyzkoušela poradnu, nebo něco podobného a pak teprve radikálně řešit. nebo.... jak už tu padlo, je tu víc možností...
23.05.2011 - 16:36 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » A.
Tak pozdravuj pana Bycha!!

:75: :75:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Vodnář Vodnáři
ukázat kalendář »