Bez partnera a přesto "optimista"...?


15.07.2009 - 23:58
(Panna) Ameliee
Bez partnera a přesto "optimista"...?
Vážení,na tohle mě přivedly nejen některé diskuze na téma "jsem bez partnera a fakt to nevidím růžově, ty vztahy", ale taky se tohle často objevuje aj v reálném životě kolem mě, u lidí, se kterými jsem v kontaktu, kamarádi, přátelé. Prostě mám dojem, že tohle je velmi aktuální "řešení" kolem mě.No, já to mám tak, že já jsem ten optimista bez partnera, ten člověk, co si uvědomuje, že do toho "pravého" vztahu dozráváme právě přes ta úskalí několika vztahů a že negativismem v sobě si nepomůžu (taky jsem se ale k tomuhle přes ten negativní postoj dopracovala, ano, na začátku to bylo jiné). Je to obšírný téma, ale tak nějak po stručnu to je asi takhle.Pro inspiraci, povzbuzení ostatním, nebo aj pro naše vlastní ujasnění si tohohle, jak jste na tom vy? Co vy, ostatní single optimisti?:3:

Stránka: 5 4 3 2 1
Řazení:
16.07.2009 - 09:35 | Filtr
(Panna) Ameliee » kaficko6
"Jak chceš žít s někým, když neumíš žít sama se sebou???"..tak myslím, že taky velká pravda, co se týče vztahového nejen soužití.
Tak jen si tohle období užívej, je třeba k tomu dojít a ozkoušet a být v tom spokojený, souhlasím :3: :17:
16.07.2009 - 09:34 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Jan.ina
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Luboš1, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Kdo hledá najde, nebo taky ne :5:
16.07.2009 - 09:33 | Filtr
(Panna) Ameliee » Mar.gita
Ne e, Mar.git, prosím, nemazat, skvěle popsáno, díky :1: :30: :17:
Ano, od té závislosti, k nezávislosti je třeba ujít velký kus cesty, ale je třeba v tom najít rovnováhu, což je právě to, co je kamenem úrazu, přesně tak. :15:
Jak popisuješ ten svůj optmimismus - to je dobře, že to zmiňuješ, protože ono se to právě tříští v tomhle. Mám pocit, že ten první druh optimismu je spojený právě s tou větší mírou nezávislosti a ten druhý s větší rovnováhou. Ono věřit tomu, že potkáme toho, kdo k nám patří, a přitom být spokojený sám se sebou, to je asi to. Díky :3: :17:
16.07.2009 - 09:33 | Filtr
(Ryby) už zase ocelová žena » Jan.ina
Co je správné, to je nesmírně těžké! Ale dcera viděla sama na vlastní kůži, jak to tam vypadá, jak se chovají, jak jí berou, ne?
Myslím, že je to správné a že se to nehodí jí mít doma kvůli předělávce vůbec nevadí, je doma a uklidnila se. Není nad to.
Přesně teď je něco podobného u nás a nemůžu jinak, než se dívat na to samé, ale v jiném vztahu, moje dítě a jeho holka. Je to tam prostě úžasné a on nevidí. Zatím. Co je doma, to ho nezajímá, jako by tu vůbec nežil, nic mu to najednou nedalo. Neuznává hodnoty, na kterých vyrostl. Tak musí do světa a on mu život v reálu ukáže. :14:

:27: :27: :27:

16.07.2009 - 09:29 | Filtr
(Panna) Ameliee » Nuna
máš na mysli, že stále jdeš ještě k tomu optimismu? :1:
16.07.2009 - 09:28 | Filtr
(Panna) Ameliee » růžička
Strach z čeho tě bombarduje? Že bys důvěřovala a tvá důvěra by byla zklamaná? :68:
16.07.2009 - 09:25 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Jan.ina
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Beed, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No jo, to je celý on :4::4::20:

To je fuk, kdo to řekl... hlavní je, že to není pravda :4::4:
16.07.2009 - 09:24 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Beed
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Jan.ina, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
že všichni chlapi jsou stejní parchanti tvrdil Saint, ale myslel to ironicky :46:
16.07.2009 - 09:21 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Nuna
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Jan.ina, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Děti jsou vždycky to nejzranitelnější místo. Také můj bývalý manžel má novou partnerku. O hodně mladší, sobeckou, nevyzrálou ... a s našimi dcerami nevychází. Starší dcera se stáhla a víc to neřeší - prý jeho volba.

Mladší se s tím nemůže srovnat, nechce tátu jen tak ztratit. Měsíc s nimi i bydlela v domě, ve kterém vyrostla, ale po neustálém psychickém teroru - situuj ty boty doleva, napravo je máme my nebo horní koupelna je moje a nepřeju si, abys tam lezla apod., situace vygradovala, když nedostala oběd, protože s ní nepočítala. Rozumíš, nepočítala, ikdyž bydleli dohromady. A on hodil mrtvýho brouka. :8:

Přistěhovala se za mnou tedy dřív než jsme mysleli. Je to dost nepohodlný, rekonstruuju bydlení, všude je rozkopáno, hromady krámů ... ale přesto se trochu uklidnila. Řekla, že mě obdivuje, že jsem s ním tak dlouho vydržela. A myslíš, že mě to potěšilo? :8:

Tátu nechce vidět, nechce s ním mluvit ...přitom vím, jak čeká až se ozve. Taky to neumím řešit. Ani nechci. Jen jí opakuju, že táta ji rád má (a o tom jsem skutečně přesvědčená a nic na tom nezmění ani jedna čůza)a ať tomu nechá čas.

Právě kvůli dětem někteří z nás zůstávají ve vztazích, které jsou dávno vyčerpané.

Často si kladu otázku, co je správné :6:
16.07.2009 - 09:04 | Filtr
(Štír) kaficko6 » už zase ocelová žena
Pravda pravdoucí :15: :3: :30:
16.07.2009 - 09:03 | Filtr
(Ryby) už zase ocelová žena » Janíčko Skútrista
To se neboj.
Já myslím, že ne, že nejde o opovrhování druhéhým pohlavím, když jsi spokojený sám se sebou a nejsi závislý na jakémkoliv vztahu, jen abys nějaký měl.
Snažíš se za každou cenu někoho najít a zrovna to nejde a když se smíříš se "samotou", žiješ si po svém, tak někde se ten protějšek vyklube, vykoukne. Pak je jen na obou, co s tím udělají, jak se k sobě hodí... Kam spolu dojdou.

:17: :68:
16.07.2009 - 09:03 | Filtr
(Štír) kaficko6 » Beed
Skvělé to je teda výhra mít takového partnera :27: :15: a jak píšeš , je jedno jestli to někde přečetl nebo k tomu došel sám, důležité je,že ti to v tu chvíli pomůže. Mám takovou kamarádku - poklad jsem za ni nesmírně vděčná. :27: :17: :4:
16.07.2009 - 09:02 | Filtr
(Vodnář) Putes » kaficko6
:30: :30: :30:
16.07.2009 - 09:00 | Filtr
(Štír) kaficko6 » Janíčko Skútrista
To není o tom zříci se opačného pohlaví, to je o tom zbavit se závislosti na druhém a ve vztahu být schopný dát druhému svobdu :27:
16.07.2009 - 08:55 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Janíčko Skútrista
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Beed, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ano, to mi připomíná tu včerejší diskuzi, kde Muse tvrdí (nebo ne?? nevím jistě...), že všichni chlapi jsou stejní parchanti. Nesmysl.

"ucit stacit si sam a zaroven budit v sebe dobru naladu" -> ano, to je přesně to, co jsem psala i já :3:
16.07.2009 - 08:52 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Nuna
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Beed, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
To nevím :1:

Já jsem citovala jeho...
Protože je to pravda, a je jedno, jestli je to z jeho hlavy nebo si to někde přečetl. Hlavní je ten význam...

:3::20:

:17:
16.07.2009 - 08:52 | Filtr
(Ryby) už zase ocelová žena » Nuna
Ano, tyhle vztahy s dětma jsou obzvláště ožehavé, na to se špatně dívá, když něco takového je.
U nás je ještě jeden problém, úplně z dětství syna. A právě proto ho s láskou posílám ven, do světa, aby si třeba i natloukl, protože je to to jediné, co by mu mohlo pomoct. Tady jsou slova zbytečná. A taky je to díky vztahu otec - syn.

Máš pravdu, Nuno, srdce a duši těžko někdo zahojí.

Tak hodně štěstí! Všem... :27: :17: :17: :17:
16.07.2009 - 08:51 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Janíčko Skútrista, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Tuto oblast musi preklenut kazdý.Lenze pozor aby to nenechalo v cloveku nasledky v podobe podvedomeho opovrhovania opacneho pohlavia.

Cize ucit stacit si sam a zaroven budit v sebe dobru naladu.

zriekni sa a ťeš sa !

....ako to spominal vzdy Gándhí.

:1:
16.07.2009 - 08:51 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Luboš1
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Jan.ina, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
S píš v kůůůůpě :46:
16.07.2009 - 08:48 | Filtr
(Blíženci) Nuna » Beed
Hih:) Martin rád cituje druhé že? :2:
16.07.2009 - 08:47 | Filtr
(Ryby) už zase ocelová žena » růžička
Ahoj růžičko,
přeju ti hodně lásky a klidu :17: :68:

Ty si je obzvlášť zasloužíš :15: :16:
16.07.2009 - 08:47 | Filtr
(Blíženci) Nuna » Mar.gita
Vím.
Přesto mi to v případě mého dítěte nedá. :43: :8:
Rodiče vždycky budou mít potřeby být těmi ochránci.
Nechci aby v životě trpěl¨,byť si uvědomuju,že to utrpení mu může být i prospěšné.
Ona spálená ruka od kamen se zahojí.
Ale zahojit srdce je těžký. :8: :1:
16.07.2009 - 08:45 | Filtr
(Ryby) už zase ocelová žena » Mar.gita
Jj, i v téhle fázi, kdy dítě opouští hnízdo jsem... :15: :3:
Zase tak další, nová etapa života. Každá má něco do sebe :44: :62:

:27: :27: :27:
16.07.2009 - 08:37 | Filtr
(Ryby) už zase ocelová žena
Ahoj Amelko,
napsala jsi to moooc hezky, je to tak. I když jsem dřív byla sama, vždycky jsem si říkala, že mám pro koho žít a s dětma jsme jeli dál, v tom má možná ženská výhodu, když je má u sebe, což možná některé chlapy sráží, ale přece jinak by to bylo špatně.
Představa matky, která se hroutí z toho, že nemá chlapa, protože tahle závislost je na nic, jako každá jiná, nic se nemá přehánět. Vždycky je spousta věcí, které si můžeme užít. V každé etapě života je to kousek něčeho, neopakovatelného, tak co... :44:

A jak píšeš, musíme dozrát do dalšího vztahu, není nic horšího, když má člověk problémy se vztahem, se kterým se ani neumí vyrovnat, že končí a léčí to dalším vztahem, to je pak smutné, nemůže to ani dobře dopadnout.

Mějte se všichni krásně a přeju všem hodně sluníčka nejen nad hlavou a lásku na dlani... :27:

:17: :68: :62:
16.07.2009 - 08:36 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Luboš1, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Jsem pro, v životě člověka musí přijít okamžik kdy se učí žít sám se sebou, pozná se pochopí se, pochopí život, universum .... Do budoucna pak hledá partnera který je na stejné úrovni. Ovšem toto se stává oříškem o hledání jehli v kupce sena. :46:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v KozorohKozorohu
ukázat kalendář »