Proč muži nemohou být kamarádi s ženami, které je přitahují (a někteří ano…)


25.02.2017 - 16:36
(Beran) Elizabeth Crevel
Proč muži nemohou být kamarádi s ženami, které je přitahují (a někteří ano…)
Spíš tak něco k zamyšlení... tohle zkoumám už hodně dlouho... a nejde jen o muže, samozřejmě i o ženy...


http://harmonickyvztah.cz/proc-muzi… :17: :74: :68:

Stránka: 5 4 3 2 1
Řazení:
26.02.2017 - 14:31 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Víš co... ono vysvětlovat něco lidem jako Ty je dost obtížné, obzvláště, když prostě žijí v bublině, skrze kterou všechno sledují a posuzují jen na jejím základě :4: A neustálé vytahování mého věku začíná být už trošičku trapné.

Jinak jasně, že v každém životním období vypadají věci jinak. Což mě trochu přivádí na otázku, kolikrát jsi za poslední léta změnil pohled Ty, ale to jen taková vsuvka.. :4: Takže dál: Jsou i věci, které člověk měnit nemusí, když nechce. Hlavní je, aby mu bylo dobře tam, kde je :1: :15:
26.02.2017 - 14:03 | Filtr
(Beran) Elizabeth Crevel » Lokii
Podivejte se, pokud mate se mnou nejaky problem tak si vyrikejme ve vzkazniku a netahejte to do verejne diskuze prosim...
26.02.2017 - 13:35 | Filtr
(Střelec) Lokii
proč máš tak nízké seběvědomí? :2:
26.02.2017 - 12:12 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » bubobubo
No klasika, selektivní slepota :4: :4:
Máš to už v nadpisu : ".... a nejde jen o muže, samozřejmě i o ženy..."
26.02.2017 - 12:08 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele bubobubo, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Takže otázka vlastně zní:Proč muži neumí pracovat se svou sexuální energií. ;)
Jo to mě zajímá už od narození zhruba,ale odpověď zatím neznám. :3: :4:
26.02.2017 - 12:07 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » player
Však jsem nic takového nepsal :3:
26.02.2017 - 12:05 | Filtr
(Býk) player » Buddha/2
On přitom ale vůbec není v rozporu s romantikou. I když to tak na první pohled vypadá.

Omyl. :3:
26.02.2017 - 12:01 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » player
:4:
Líbí se mi Tvůj věcný realismus :15: :5:
26.02.2017 - 11:58 | Filtr
(Býk) player » tulačka
Ty máš jiná datová nastavení , než běžný vzorek ženské populace.

A jinak souhlas - pomalé kroužení a přibližování se k sobě , to není nic špatnýho. Naopak - mnohdy se z kamarádů pak stanou třeba skvělí manželé...

Nic se nevylučuje. Ale jde o to , že jakmile chlap má náznaky tvrdnutí , tak už nahlas neprdí. On už hraje. Už je na pódiu a princovatí. A myslím si , že opačně to nebude o moc jiné - i když , tam je kapku rozdíl v primárním vnímání. Chlap čumí holce do výstřihu nebo na haxny , holka ho poslouchá a očuchává...čili , chlapovo rozhodnutí se kamarádit nebo zaujmout bývá až do pozdnějších středních let rychlejší.Později zbystří a zopatrní... Ale zase - dogma to taky není...

Na vztahy neexistují rovnice. respektive ano , ale jsou to rovnice s tolika neznámými a paramatry , že by to bylo moc i na Einsteina.
26.02.2017 - 11:54 | Filtr
(Býk) player » milovnice čokolády
Přesně.

Když se s tím umí zacházet...je to kumšt. :46:
26.02.2017 - 11:53 | Filtr
(Býk) player » Elizabeth Crevel
Přesně. Tady jde o jednu věc - ne chlap , ale ženská musí tady držet pevně otěže v rukou.

Říct mu: vzrušuješ mě , ale citově jsi jiný typ , než bych k sobě chtěla , tak si pohrajem a kdybych náhodou svoje city přehodnotila , tak ti řeknu. Ale jinak zůstanem u erotiky , vína a pokecu. Pokud to nebereš , nezačínej si se mnou nic.

Protože ženská je přes ty city prostě daleko víc.

On samozřejmě může za čas zaútočit hlouběji , a většinou se to i děje , protože - jak popisuji , když maj kamarádi srovnanou sexualitu , oba si moc dobře uvědomují , jak byli vlastně obdarováni. Protože právě ta sexualita je časová past. Kamarádství - tam ti lidi spolu denně nejsou , vyhledají se právě , když maj na sebe chuť. Nikdo neřeší poměr libida , nikdo neřeší , co se stane , když mu spadne maska a ukáže , na čem v erotice ujíždí...i když vlastně...no , tohle patří do kapitoly stud , takže tady jsem asi ujel...ale dnes tyhle přátelství vznikají dost často na internetu , takže oni se tam vlastně vzrušují už předem (a holky se moc rády on-line vzrušují , teda ne všechny ,ale hodně).

Což je výhoda. To je snad jediný kouzlo on-line vztahů , že když jsou otevření , vědí už , do čeho jdou.

Ale jinak souhlas- jen hodně svobodomyslný člověk si kamaráda z benefity ponechává dlouhodobě. Nesmí tam být žádná žárlivost (naopak přejícnost a to se moc nenosí) a žádný šmírování , prostě musí to být ryzí.

Leč kolik z nás si může stoupnout do pozoru , zasalutovat a říct: jsem ryzí , chci se ryze vzrušovat a pak si jít po svých? No - málokdo. To , co ty popisuješ u mužů jsem ale zase já našel u holek. Prostě - nástup amora.
26.02.2017 - 10:23 | Filtr
(Beran) Elizabeth Crevel » player
Reknu svou zkusenost..pratelstvi vzniklo a fungovalo dlouho bez intimity ale dlouho to tak nevydrzelo.. Po chvili vsak onen muz chtel neco vic... Takze opravdu je to obtizne.. Se jen tak pratelit bez toho... Vetsinou to proste ten muz nevydrzi... Pokud ho tedy pritahuji...
26.02.2017 - 10:17 | Filtr
(Beran) Elizabeth Crevel » tulačka
To je v poradku...kazdy ma jiny nazor...
26.02.2017 - 09:21 | Filtr
(Štír) milovnice čokolády » Pithecanthropus erectus
Taky mam takova pratelstvi a je to moc fajn,kdyz s tim clovek umi spravne zachazet :4:
26.02.2017 - 03:46 | Filtr
(Rak) Loreena Mckennitt » player
:61: ja z teba nemozem :1: ale aspon si ferovy :15:
26.02.2017 - 03:06 | Filtr
(Býk) player
Takhle - ono v reálu jde o jedno. Proč se lidé zkamaraďují? Co je elementární impuls , že si najdete kamaráda , se kterým sdílíte dobré i zlé?

Položme si tuhle otázku. Většinou jsou to společné zájmy. Už od školy. Vrána k vráně.

Kdy se rozhodne muž , že si udělá důvěrnou kamarádku z ženský? A ženská z chlapa?
Co je k tomu vede , když v drtivé většině zájmy žen a mužů se dost liší.

Prostě - bych se mohl důvěrně kamarádit s ženskou a vyhledávat její přítomnost , tak leda u nějaké konkrétní činnosti , to ano ,ale nesmí tam být chtíč vůbec zastoupen. Jakmile bude , nebudou hrát férovku. Bodou kolem sebe , byť třeba nenápadně , kroužit.
26.02.2017 - 02:58 | Filtr
(Býk) player » .
Víš co...ono říkat , jednou jsem zkusila a už bych nikdy...mě kdyby někdo ve dvaceti popisoval výhody vztahu na dálku , taky bych říkal - to teda nikdy a tak. a jak jsem pak z nich byl nadšenej , úplně jásající. Ono v každém v životním údobí vypadaj věci jinak. Mnohdy - úplně jinak.

Souvisí to úplně se vším . Prostě se vším.
26.02.2017 - 02:50 | Filtr
(Býk) player » Elizabeth Crevel
je to individuální, někdy to může vztah prohloubit, někdy naopak dokonce i zhoršit... záleží na těch dvou lidech jak se k tomu postaví..


To ano , souhlas. Ono totiž je to tak , že na počátku si řeknou: budeme si hrát , dokud si někoho nenajdem na vážno. Jenže - když se to pak stane , tak jeden z nich , ten který si nikoho nenašel - nebo nehledal se cítí okraden , protože kamarádství o sexu je ryzí , tudíž opravdovější erotika , než takový to milenecký vzplanutí. Problém je , že každej vnímá erotično jinak. Prostě jinak. Někdo nedá dopustit na klasickou kopulaci , jiný má zcela jiné představy a když se sejdou dva na benefity , tak mnohdy právě proto , že se na představách shodnou - a to je samo o sobě dost dar.

Takže vývoj kamaračoftu s benefity je opravdu nepředvídatelný.
26.02.2017 - 02:14 | Filtr
(Beran) Háňa*
Protože většina žen u kamarádů vylučuje sex. Sex má výlučně v kategorii vztah a v šuplíku kamarádství všechno možné - nechá se od kamaráda škrábat na zádech, svěřuje se mu s nejosobnějšími věcmi, apod., jenom bez sexu. Jako kdyby sex byl o moc víc, než poškrábání na zádech.

Ženy většinou nevnímají sex různými způsoby, jako muži. Mívají to tak, že sex patří do vážného vztahu, musí s druhým souznít, splynout jim duše, atd. a přes to nejede vlak. Jinak je to špatně.

Ale on může být ještě jiný druh - prožít spolu příjemné věci, prostě - jen tak, pro ten samotný prožitek, bez nějakých smluv a uvazování.
Třeba například sjet spolu řeku, vylézt spolu na horu, ... a tak podobně ... :20:

Pokud chlapa přitahuješ a on ví, že když dostal nálepku kamaráda, je jasné, že nikdy nic nebude, asi se do kamarádství nepohrne.

A jestli chceš nějaké jednodušší vysvětlení, taky jedno mám - protože kdo má žízeň, toho chlebem neuctíš.
25.02.2017 - 21:50 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Elizabeth Crevel
Ne všechno jde... :8:
25.02.2017 - 21:31 | Filtr
(Kozoroh) Pithecanthropus erectus » Elizabeth Crevel
:4: taky nejsem Pithecanthropus, ale říkají mi Píťa... byť se vlastně jmenuju úplně jinak... ono je to vlastně jedno.V tomhle virtuálním diskuzním světě záleží na tom co se říká, ne kdo to říká :3: :1:
25.02.2017 - 21:22 | Filtr
(Beran) Elizabeth Crevel » Přívětivý Jack
to je možný Peťo ale jak víš, můj názor už znáš :35:
všechno jde, když se chce :12:
25.02.2017 - 21:16 | Filtr
(Panna) Přívětivý Jack
Ten článek napsal někdo s nízkým nebo žádným libidem :115:
25.02.2017 - 20:32 | Filtr
(Beran) Elizabeth Crevel » Pithecanthropus erectus
jo já vím :3: ale jsem Veronika... tohle je pouze pseudonym :17:
25.02.2017 - 20:30 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Pithecanthropus erectus
No právě. Člověka (i opici) už to ani nebaví, když to někdo nepojme aspoň trochu jinak ... :7:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v RybyRybách
ukázat kalendář »