Představte si,že nikdy nenajdete toho jediného


09.12.2015 - 10:48
(Štír) Freja
Představte si,že nikdy nenajdete toho jediného
Co kdybyste právě nahlédli do kouzelné koule a s neúprosnou určitostí v ní přečetli, že lásku na celý život nikdy nepotkáte?To, co po vás chci, abyste si zkusili představit, je velmi smutné, já vím. Celou dobu doufáte, že potkáte „tu jedinou“ nebo „toho jediného“ , někoho, kdo by vám aspoň zpoloviny vyhovoval a s nímž budete sdílet celý zbývající život. Nejste tak naivní jako jiní a na spřízněnost duší nevěříte. Přesto však jste čekali, že potkáte někoho, kdo se vám víc než zalíbí. Někoho, komu na vás bude záležet. Vedle koho se budete moci schoulit do klubíčka po dlouhém dni. Kdo se o vás postará, když budete nemocní. Kdo vám každý večer po práci bude naslouchat. Všichni v to doufáme. Všichni jsme lidé.Hledání lásky má jednu zvláštnost. Ovlivňuje nás neustále. Láska je v popředí veškerého našeho jednání, i když rozumově se věci vyvíjejí jinak. To kvůli lásce jste si minulý týden koupili tyhle nové džínsy. Kvůli ní jste šli ke známým grilovat, ačkoli jste o to nijak zvlášť nestáli. Láska je pro nás důvodem obav a nejistoty, pokud jde o budoucnost. Je také hnacím motorem největších našich změn.Dobrá. Takže kdybyste s naprostou jistotou věděli, že láska se k vašemu prahu nikdy ani nepřiblíží, jak byste se dívali na svůj vlastní život? Změnili byste něco na svých všedních dnech? A co plány do budoucna?Vaše první reakce bude něco ve stylu: „Ani náhodou“. Jste přece konec konců rozumný člověk. Máte plány nezávislé na vlivu kohokoli jiného! To si myslí každý. Ale dopřejte si ještě pár chvil k zamyšlení. O lásce si totiž nechceme přiznat jednu věc: je to berlička, o niž se ustavičně opíráme. Myšlenka, že nás někdy někdo bude milovat se všemi našimi nedostatky, je dobrým důvodem, abychom se jimi nezabývali. Princip dvou polovic tvořících dohromady celek brání tomu, abychom se stali tou lepší.Kdybyste jistě věděli, že vás láska nikdy nepotká, jak byste si zařídili zbývající život? Soustředili byste se na kariéru, na úspěch? Nebo byste investovali co nejvíc sami do sebe, jezdili po dovolených, překračovali meze své komfortní zóny?Pokládám ty otázky proto, že se kloním k názoru, že jasně stanovená perspektiva života bez lásky by se stala pro každého zlomem. Vědomí, které nejprve můžeme pokládat za zničující, by nás vlastně mohlo osvobodit. Pokud se nepoddáme strachu, že zemřeme osamělí, otevřou se před námi nevídané možnosti. Vyzkoušet si život na všech kontinentech. Udělat závratnou kariéru. Vrátit se na vysokou a dodělat si vzdělání beze strachu, že tím někoho finančně omezíme. Láska nás různými jemnými způsoby spoutává, aniž si to vůbec uvědomujeme. Náhradou její nepřítomnosti se může stát pocit absolutní svobody.V situaci, kdy už nemusíme hledat tu naši jednu jedinou lásku, konečně pochopíme, že máme právo milovat sami sebe. Že můžeme žít a rozvíjet se , být výzvou sami sobě, rozmazlovat se a budovat sami sebe doslova jako nějakou stavbu, abychom získali ještě víc předností. A sami v sobě pak najdeme to, co jsme hledali u jiných.Existuje věc, kterou bychom neměli dělat určitě – čekat, až někdo přijde a změní náš život. Buďte tím člověkem, na kterého jste čekali. A každý den žijte s tím, že jste do toho člověka zamilováni. Jednu věc víte s jistotou: každý triumf i nezdar, každý strach a každou výhru budete prožívat pouze vy a nikdo jiný. Vy slíznete všechnu svou smetánku. A jenom vy podáte sami sobě pomocnou ruku, když upadnete. Vy jste ten člověk, který se nakonec vždycky zvedne ze země, i když ho síly už opouštějí.Měli bychom si vážit všeho, co sami vnášíme do svých životů. Ironií osudu nejpřitažlivější jsme právě tehdy, když na něco takového ani nepomyslíme. Jdeme-li životem s jistotou, svobodně a bez omezování, vyzařuje z nás s ničím srovnatelná energie, kterou nelze ani napodobit. Má sílu změnit nejen náš život, ale také životy lidí kolem.Proto je lepší přestat s hledáním onoho jediného či jediné, s nimiž bychom chtěli strávit zbytek života. Buďte sami tím Jediným.Heidi Priebe----------------------zajímavá úvaha .....

Stránka: 4 3 2 1
Řazení:
09.12.2015 - 14:10 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » player
Komponent času neodstraníš. Ten tady je. Problém je že vlastní vůlí si nepomůžeš.
Naopak lépe se to celé prožívá když se čas nechá běžet svým vlastním tempem.
Zajímavé je že čím méně vlastní vůle, tím více toho jsme schopni prožít. A čas teče kupodivu pomaleji. Kdo spěchá ten celý život jen prokrastinuje a nic z něj nemá.
Takže romantismus mi přijde jako docela slušný životní názor. Částečně s ním souzním. Zpomalovač času. Byla to ostatně nejkrásnější éra posledních 2000let.
09.12.2015 - 14:10 | Filtr
(Býk) player » Freja
( Já to dám ještě do myšlenky: Dnes odpoledne jdu ke kámošovi , protože jsme se u piva shodli na erotických fantaziích a on se mnou bude dělat ty úžasný věci , o který bych si ofiko milencovi nikdy neřekla - to ani pomyšlení , protože by si mohl něco pomyslet...tak asi tak. A to je strop. Nepřekonatelný).
09.12.2015 - 14:09 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » player
Nicméně - uznávám , žena je především matka , až pak milenka.

Ne, nemusí to nutně platit. Spíš je problém nastolit mezitím rovnováhu, aby žena nebyla jenom jedno nebo jenom druhé. :17:
09.12.2015 - 14:05 | Filtr
(Býk) player » Freja
Právě je to obráceně. Vyšmelená erotika je humáč. Je to popření přírodních pudů , je to likvidace vnitřních sil. Půjdu s tebou když ty mě: za a, za b za c za d za e a pak ještě pětkrát oběhneš dvorek... :75: Tfuj.

Erotika má vyšší potenciál.Právě ten biftekový. Ale samozřejmě - na tomhle se shodnou muži s jen jistým nevelkým procentem žen. Ale zase s nemalým. Tipnul bych dnes tak čtvrtinu.A zvyšuje se to.

Já už toho tady nechám , ale všem bych doporučil krásný román Emanuela od Emanuelle Arsanové. Souzním s tím. Žel bohu , nežijem v Thajsku , jen ten národ český začínáme polehoučku "pothajšťovat".


Nicméně - uznávám , žena je především matka , až pak milenka. Takže je jasný , že ten příklon k červený knihovně je zdůvodnitelný. Protože i když i matka má erotické sny , tak hnízdo je hnízdo a zdroje jsou zdroje. A celé st to dává pod jeden všeuniverzální pojem: Láska.
09.12.2015 - 14:04 | Filtr
(Štír) Freja » tulačka
Takže absolutní svoboda?
Přemýšlíš jen v "já"? :3:
09.12.2015 - 14:03 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Freja
Naopak, jsme dva egoisti, kteří občas rádi udělají něco pro druhého právě proto, že je k tomu nic nenutí :3:

Ale ber můj předchozí výrok jako nadsázku. :3:
09.12.2015 - 14:01 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » player
No, tak nějak jsem to myslela :4:

Ale je fakt, že je ty, které budou v těchto aktivitách pokračovat, je budou asi dělat z čisté radosti a ne z důvodů více či méně zištných, z povinnosti apod. :17:
09.12.2015 - 13:59 | Filtr
(Štír) Freja » player
Nevim teda kolik ženských si představuje "opravdovou erotiku" jako přátelství s výhodama.... :25:
Sex s kamarády....to třeba pro mne je divná představa.
Jakože,když nemůžeš mít biftek,tak se nacpeš sojovým masem,který ti vlastně ani moc nechutná,ale jako náhražka dobrý.... :23:
09.12.2015 - 13:59 | Filtr
(Býk) player » Bosch
Lidi lásku nechtěj. Bojí se jí. Raději ji zadusíme než si ji připomínat.


Kus pravdy na tom je. Oni jí totiž nosí jako synonymum pro vztah. Chyba. Láska k penězům ti např vydrží celý život konstantní , zrovna tak k hudbě , k rozkvetlý louce či západu Slunce.

Takže? Někde je chyba. To znamená , že láska k ženě se buď musí vypěstovat - což ale znamená taky chemicky hnojit , drtit její škůdce , prostě furt na tom dřít jak soumar aby se to někde nezvrtlo nebo nechytlo plíseň , jenže to stojí megaúsilí a likvidaci snů o všem ostatním.

Všimněme si , že lásku k hudbě či penězům nijak opečovávat nemusíme. :37:
09.12.2015 - 13:55 | Filtr
(Býk) player » Bosch
Jsi romantik , proč ne? Romantika je nádherná věc. Ale chybí ji komponent času. Je z ní chybně vyňat. Kdyby tam totiž byl , myšleno už v mladistvé osvětě , žilo by se na světě krásně. Nebo rozhodně by bylo méně zloby mezi pindíkem a čárkou a více shody.

žel - parchante knězi , hezky jsi nám to v dávnověku zavařil. :4:
09.12.2015 - 13:54 | Filtr
(Štír) Freja » Mici Angóra
To asi musíš mít hodně submisivní protějšek,když nezohledňuješ jeho JÁ.
Partnersví je přeci z velký části i o dohodách a kompromisech...
09.12.2015 - 13:49 | Filtr
(Býk) player » Mici Angóra
To by začala , když o tý kouli neví. Protože , když žena neví , pořád doufá. Kdyby věděla , že sen se nesplní , proč týrat tělo , že? Proč udusit to krásný , co v ní je?

Naopak - aspoň z mého života - když se ženská rozhodne , že pohádek už bylo dost a ty z dobrým koncem jsou jen v knihách , zvolí někde v letech dozrání ten suprefektivní přístup. :3:

A vo tom to je.
09.12.2015 - 13:34 | Filtr
(Kozoroh) Bosch
Inu já si myslím, že kdo ji hledá, ten ji i najde.
Netrpělivost ji nejspíše asi odhání.
A představy o ní jak má vypadat ji zas deformují.
Koneckonců její zdroj vyvěrá ze samé podstaty naší existence.
Takže její nalezení mi připadá spíše okamžikem uvědomění si, že ona byla tady vždy.
Stačí tedy být méně neposedným.
09.12.2015 - 13:20 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele tulačka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Vidíš, jsou věci, které si představovat nemusím. Prostě vím. Vidím. Měla jsem dostatek času se s tím vypořádat.
Od dětství jsem měla v hlavě otázku - konec dobrý, vše dobré. Ale! Co dál? Co se děje ve chvíli, kdy pohádka ukončí svůj děj?

Postupem času to nabralo reálné obrysy. Vztahy už vlastně rozlišuji jen podle užitečnosti. Nevadí mi být s lidmi v kontaktu, nevadí mi s někým bydlet, pokud je kam uniknout. Za těmi, co mám ráda, prostě jezdím. Na chvíli. Mám pocit, že strop přítomnosti je u mě dva dny, ale to už jsou extrémní případy.

A rozhodně nejsem ojedinělá. Naopak. Sleduji nárůst těch, kteří takto nejen uvažují, ale i žijí.

A co tedy s časem? Vzhledem k tomu, že si vleču dluhy, moc času nemám. A ten, co mám, trávím na cestách nebo tím, že něco studuji.
09.12.2015 - 13:08 | Filtr
(Ryby) thééé
:17: moc hezké. Škoda, že se s takovým nastavením už nerodíme, a škoda, že někdo na to přijde až dost pozdě..ale zase lepší pozdě, nežli později :1:
09.12.2015 - 12:38 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » zatimahoj
Jasně to chápu. Láska a zamilovanost. Kdy se jeden druhému předvádí. To řídí pudy. Podle mě dvě různé věci.
09.12.2015 - 12:35 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Mici Angóra
Pak jsi mě pochopila správně. :17:
09.12.2015 - 12:34 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Bosch
Něco tak depresivního už jsem dlouho nečetla a nesouhlasím s tím.
09.12.2015 - 12:32 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Mici Angóra
Tyto opičky: "Já si myslím, že jo-proč se tolik lidí dělá např. na začátku vztahu lepšími než opravdu jsou?"
Že se dělají lepšími.
Ve světle lásky se lepší dělat nebudeś. To nejde. Ve vztahu ale asi ano. Tam jsou tanečky. To jo.
09.12.2015 - 12:30 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Mici Angóra
A pokud tě někdo bude doopravdy milovat, tvoje nedostatky půjdou buď do výhně kde shoří, anebo to nevydržíš.
Proč si myslíš že umučili ježíše. Lidi lásku nechtěj. Bojí se jí. Raději ji zadusíme než si ji připomínat. Umučit, ukřižovat, obrátit v utrpení.
Láska budí brzy nenávist. Protože člověk nevydrží dlouho snášet ten pohled na sebe sama. A přitom co jiného je nenávist než neviditelný projev lásky?
Proč si myslíš že se to tak pořád míchá spolu, závislost - láska, chlad - odosobnění a všechny ty nuance a lidi to pořád hledaj bla bla
Nekonečný projev jedné a téže síly. Člověk nevydrží být ani moc láskyplný, ani moc zlý. Člověk je tak něco mezi. Ani studený ani horký. Člověk je vlažný. Znáš tu větu, jen vlažné vyvrhnu ze svých úst?
09.12.2015 - 12:23 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Bosch
A - myslíš si že když se ten druhý vidí takový jaký je, protože ho ten milující takto vidí a respektuje, myslíš si že i potom bude dělat opičky?
To reda nebude. Je li milován, nikoli jen lichocen či podbízen za stejně podivných důvodů z jakých jsou páchány ony přetvářky a opičky.

Teď jsem vůbec nepochopila, co píšeš-jaké opičky, co tím myslíš?
09.12.2015 - 12:19 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Mici Angóra
Jo, ale ty mícháš lásku s něčím jiným.
Z lásky můžeš nechat toho druhého být takovým jaký je.
A - myslíš si že když se ten druhý vidí takový jaký je, protože ho ten milující takto vidí a respektuje, myslíš si že i potom bude dělat opičky?
To teda nebude. Je li milován, nikoli jen lichocen či podbízen za stejně podivných důvodů z jakých jsou páchány ony přetvářky a opičky.
Láska shazuje masky. To je právě to na ní strašné. Proč do toho lidi moc nechtěj.
Vztah není totéž co láska. Láska je k nedostatkům velmi krutá. Je-li to láska.
09.12.2015 - 12:18 | Filtr
(Štír) Freja » Mici Angóra
Jo,to se mi zdá taky pravděpodobnější. :15:
09.12.2015 - 12:15 | Filtr
(Štír) Freja » Bosch
asi jak kdo...
09.12.2015 - 12:14 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Bosch
Já si myslím, že jo-proč se tolik lidí dělá např. na začátku vztahu lepšími než opravdu jsou? Protože se bojí, že tak hrozné, jak v reálu jsou, je nikdo milovat nebude/mají pocit, že lásku si musejí zasloužit. A když pak vidí, že je to dost dobrý a že druhý je miluje přesto, jací jsou, přestanou na sobě pracovat úplně. Mně to smysl dává.
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v KozorohKozorohu
ukázat kalendář »