Představte si,že nikdy nenajdete toho jediného


09.12.2015 - 10:48
(Štír) Freja
Představte si,že nikdy nenajdete toho jediného
Co kdybyste právě nahlédli do kouzelné koule a s neúprosnou určitostí v ní přečetli, že lásku na celý život nikdy nepotkáte?To, co po vás chci, abyste si zkusili představit, je velmi smutné, já vím. Celou dobu doufáte, že potkáte „tu jedinou“ nebo „toho jediného“ , někoho, kdo by vám aspoň zpoloviny vyhovoval a s nímž budete sdílet celý zbývající život. Nejste tak naivní jako jiní a na spřízněnost duší nevěříte. Přesto však jste čekali, že potkáte někoho, kdo se vám víc než zalíbí. Někoho, komu na vás bude záležet. Vedle koho se budete moci schoulit do klubíčka po dlouhém dni. Kdo se o vás postará, když budete nemocní. Kdo vám každý večer po práci bude naslouchat. Všichni v to doufáme. Všichni jsme lidé.Hledání lásky má jednu zvláštnost. Ovlivňuje nás neustále. Láska je v popředí veškerého našeho jednání, i když rozumově se věci vyvíjejí jinak. To kvůli lásce jste si minulý týden koupili tyhle nové džínsy. Kvůli ní jste šli ke známým grilovat, ačkoli jste o to nijak zvlášť nestáli. Láska je pro nás důvodem obav a nejistoty, pokud jde o budoucnost. Je také hnacím motorem největších našich změn.Dobrá. Takže kdybyste s naprostou jistotou věděli, že láska se k vašemu prahu nikdy ani nepřiblíží, jak byste se dívali na svůj vlastní život? Změnili byste něco na svých všedních dnech? A co plány do budoucna?Vaše první reakce bude něco ve stylu: „Ani náhodou“. Jste přece konec konců rozumný člověk. Máte plány nezávislé na vlivu kohokoli jiného! To si myslí každý. Ale dopřejte si ještě pár chvil k zamyšlení. O lásce si totiž nechceme přiznat jednu věc: je to berlička, o niž se ustavičně opíráme. Myšlenka, že nás někdy někdo bude milovat se všemi našimi nedostatky, je dobrým důvodem, abychom se jimi nezabývali. Princip dvou polovic tvořících dohromady celek brání tomu, abychom se stali tou lepší.Kdybyste jistě věděli, že vás láska nikdy nepotká, jak byste si zařídili zbývající život? Soustředili byste se na kariéru, na úspěch? Nebo byste investovali co nejvíc sami do sebe, jezdili po dovolených, překračovali meze své komfortní zóny?Pokládám ty otázky proto, že se kloním k názoru, že jasně stanovená perspektiva života bez lásky by se stala pro každého zlomem. Vědomí, které nejprve můžeme pokládat za zničující, by nás vlastně mohlo osvobodit. Pokud se nepoddáme strachu, že zemřeme osamělí, otevřou se před námi nevídané možnosti. Vyzkoušet si život na všech kontinentech. Udělat závratnou kariéru. Vrátit se na vysokou a dodělat si vzdělání beze strachu, že tím někoho finančně omezíme. Láska nás různými jemnými způsoby spoutává, aniž si to vůbec uvědomujeme. Náhradou její nepřítomnosti se může stát pocit absolutní svobody.V situaci, kdy už nemusíme hledat tu naši jednu jedinou lásku, konečně pochopíme, že máme právo milovat sami sebe. Že můžeme žít a rozvíjet se , být výzvou sami sobě, rozmazlovat se a budovat sami sebe doslova jako nějakou stavbu, abychom získali ještě víc předností. A sami v sobě pak najdeme to, co jsme hledali u jiných.Existuje věc, kterou bychom neměli dělat určitě – čekat, až někdo přijde a změní náš život. Buďte tím člověkem, na kterého jste čekali. A každý den žijte s tím, že jste do toho člověka zamilováni. Jednu věc víte s jistotou: každý triumf i nezdar, každý strach a každou výhru budete prožívat pouze vy a nikdo jiný. Vy slíznete všechnu svou smetánku. A jenom vy podáte sami sobě pomocnou ruku, když upadnete. Vy jste ten člověk, který se nakonec vždycky zvedne ze země, i když ho síly už opouštějí.Měli bychom si vážit všeho, co sami vnášíme do svých životů. Ironií osudu nejpřitažlivější jsme právě tehdy, když na něco takového ani nepomyslíme. Jdeme-li životem s jistotou, svobodně a bez omezování, vyzařuje z nás s ničím srovnatelná energie, kterou nelze ani napodobit. Má sílu změnit nejen náš život, ale také životy lidí kolem.Proto je lepší přestat s hledáním onoho jediného či jediné, s nimiž bychom chtěli strávit zbytek života. Buďte sami tím Jediným.Heidi Priebe----------------------zajímavá úvaha .....

Stránka: 4 3 2 1
Řazení:
09.12.2015 - 15:27 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Mici Angóra
Jo ano. Ale když se člověk nehejbe a čerpá energii zvenčí, tak je to pak on kdo zasmradává.
Na to nepomůže střídání žen jako ponožek. Naopak když obděláváš jedno a totéž políčko (lásky) tak máš naději na dobré vyhlídky ne? Že přijde sem tam i úroda. To je zkušenost proč jsou i v přírodě často různé druhy spolu, labutě například či divoké husy mají jenom jednoho partnera.
Nejde o to něco držet "vydržet" ale o to pracovat bez představ o výsledku. Prostě žiješ. A pracuješ, miluješ. A neřešíš příliš. Protože promiskuita je něco jako nemoc. Trauma. Přirozenost mužů je ano rozsívat. Ale co s trubci když je podzim.
Vyhánějí se ven umrznout jsou k ničemu.
Takže je lepší držet se zkušeností, rozumu, tradic, přírody, to celé dává dohromady celkem spolehlivý návod jak žit v rovnováze.
Ta nespočívá v okolí ani prostředí které by se mělo měnit.
Je zcela holistická.


09.12.2015 - 15:21 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Bosch
Takže si to přeložím do srozumitelnějšího jazyka: chlap potřebuje ženu jen na sex a plození dětí a když už se mu nepostaví (v 50 je na to teda docela brzo), tak už ji nepotřebuje. A obdobně žena potřebuje chlapa jen na plození dětí a když děti odrostou, rodiče se rozstěhují.

Smutný je svět, ve kterém žiješ.

Držet je nemusí nic, ale můžou spolu zůstat dobrovolně, prostě proto, že ve dvou se to lépe táhne a nebo proto, že mají jeden druhého rádi a jsou rádi spolu. :17:

09.12.2015 - 15:15 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Mici Angóra
No dobře žena je porodním strojem od neolytu až po zavedení pásové výroby kdy musely ještě i na linku..na noční. Takže už neměly tolik času plodit.

Žena není role celoživotní. Proč? A pro koho? Copak starý cap v 50 nebo 70 potřebuje ženu? K čemu? Nepotřebuje. Stačí mu kuchařka může se najíst v hospodě.
Prát může v čistírně.
To si lidé tak nalajnovali že aby měli navařeno a vypráno až do 70 tak to spolu pečou. Není důvod. To je problém těch žen že se nechávají zotročovat.
Přece když žena odrodí, dítě ji potřebuje jen pár let.
Po dosažení plnoletosti je podle mě žena opět bez závazků.
Nevím co by ji mělo držet. Nechápu. Zvyk? Závislost?

09.12.2015 - 15:08 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Bosch
Ale vždyť má player pravdu, že být 40 nebo třeba i 60 let s jedním partnerem je nepřirozené. Ale já takhle nepřemýšlím, jestli mi vztah vydrží navždy nebo co nejdéle. Když ano a budeme se mít pořád rádi, bude to super, ale když ne, tak se neposeru. :5:

Je na to hezký citát: „Když se nestaráte o výsledky, život není děsivý.“
09.12.2015 - 15:05 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Bosch
Dobře, tak dejme tomu, ale pak to není ukončené vývojové stádium, ale stádium, do kterého se žena po určité době vždy zase vrací. A matka taky snad není jen stádium kolem těhotenství a porodu, matka je podle mě role, kterou žena plní celoživotně, to je to, v čem si nerozumíme.

"Žena se stala porodním strojem."

V západní civilizaci, kde se stále snižuje porodnost, ten pocit teda fakt nemám, právě bych spíš řekla, že hodně žen dává přednost těm jiným možnostem.
09.12.2015 - 15:04 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Mici Angóra
Toť otázkou právě co kde za 40 let zasmradává. :25:
09.12.2015 - 14:58 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Mici Angóra
Milenka je podle mého mínění stádium ženy před tím než se stane matkou.
To je úplně normální. V historii se stádium milenky opakovalo u vlovců sběračů každé 4 roky. Protože nemohli přenášet batolata musely být aspoň schopny pochodu.
Zemědělci pak mohli mít dítě každé 2 roky. Tudíž se žena opět stala milenkou vždy po 2 letech. Začalo se rodit více dětí. A tam jsme dnes. Žena se stala porodním strojem. Podle mě jsou dnes už i jiné možnosti než milujte se a množte se.
09.12.2015 - 14:56 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Bosch
No to má význam, protože ta jedna mu právě za těch 40 let ZASMRÁDNE :4: :61:
09.12.2015 - 14:54 | Filtr
(Štír) Freja » Mici Angóra
:61: :61: :61:


...takže zasmrádlá komunita je taková tvoje noční můra :4: :15:
09.12.2015 - 14:53 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » player
Takže pán je příznivcem dělení-mnohosti? Jedna je málo na 40 let...

Ale 14600 čárek na papíře ti vadí. Tak si představ že si za každou se kterou strávíš každý den uděláš čarku. Bude jich 14600. Co se tím změní?
Jestli těch 14600 čárek uděláš s jednou anebo se 14600 ženama? Má to nějaký význam?
09.12.2015 - 14:49 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Bosch
...dívka, milenka, žena, matka, atd a nakonec stará babka...

Mně prostě milenka nepřijde jako vývojové stadium, ať se snažím jak chci :4:

Já jsem milenku a matku chápala jako role, které žena plní (a myslím, že i player to tak původně myslel).
09.12.2015 - 14:48 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Freja
Ano tomu rozumím.
Pro mně je rovnováha žít ve vztahu a být přitom osvobozený. To co tomu brání je jen v naší hlavě. Můj názor. Takže ano souhlasím s tím co píšeš.
09.12.2015 - 14:46 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » player
"Totiž - znám ženský , který se nechali k dítěti ukecat. Rodičema , druhem , společností. A nejsou z toho na větvi blahem. Jistě - jejich morální kodex vůči druhým tím jakoby splnily ,ale jsou z toho nerudné a nasrané."

Souhlasím na 100 %, ale chápu je, ne každý umí (a dostane možnost) čelit tomu tlaku.

A souhlasím i s tím zbytkem, i když komunita je zas druhý extrém.

P.S. Asi ti začnu tvořit jakýsi blacklist, tedy seznam zakázaných slov, zatím mám 2:

1) komunita
2) zasmrádnout

a všechny jejich odvozeniny :4:

09.12.2015 - 14:45 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Mici Angóra
Rozumíš mi? Lidský druh má svá stádia vývoje, jako každý živočich.
Má to své opodstatnění. A přeskakovat je disharmonické. Vede to k poruchám zdraví. Nenaplnění jednoho ze stádií je taky disharmonické.
09.12.2015 - 14:43 | Filtr
(Štír) Freja » Bosch
Já ten článek nepsala a nějak jsem ani nepřemýšlela nad tím pojmem "ten pravý"....pro mne je tam obsažená myšlenka,že když člověk přijme tu představu,že nemusí nebo nemůže být s někým,tak to může být opravdu osvobozující.
Kolik lidí se honí za vztahy a právě ten pravý život je míjí.
To,co by mohli dělat,kdyby nebyli omezení těma mantinelama vztahu,ať už funkčního nebo ne,protože spoustu těch omezení si člověk vytváří sám,s představou,že "takovýho mne můj parter chce,takto jsem přijatelný"...
09.12.2015 - 14:42 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Mici Angóra
to mají tak v indii. žena je ženou v 8 a prodávají je.
nejdříve je dítě, pak dívka, milenka, žena, matka, atd a nakonec stará babka. To je podle mě normální postup.
Neumím si představit že žena je nejdříve matkou a pak si teprve hledá milence s kterým zplodí dítě.
Dnešní žena...to má těžké. :17:
09.12.2015 - 14:39 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Bosch
Cože?

Žena jsem snad od narození (leda bys to myslel ve smyslu manželka, to pak jo).

A nejsou to žádný stadia, má to fungovat parelelně, problém je právě v tom, že dnešní žena má být minimálně 2v1, tedy milenka a matka, ale častěji spíš ještě skvělá kuchařka, dokonalá uklízečka, špičková manažerka (nemyslím pracovně, ale ohledně organizace chodu domácnosti) a jako bonus by měla dobře vypadat a zvládat zaměstnání. :17:
09.12.2015 - 14:37 | Filtr
(Štír) Freja » player
A proč by mě měl kamarád přitahovat?
Přitahuje mě ten,s kým spím :4:
A aby mě dostal z hadrů... se stačí jen kouknout :4:
09.12.2015 - 14:30 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Freja
Když nenajdeš ani bedlu? Pak jdeš do mekáče. :25:
Né vážně. pokud to bereš takhle, tak lze myslím si s úspěchem zpochybnit hodnotu těchto tvrzení ten pravý ta pravá. Život je láska sama. A ten je vždycky pravý.
Připouštím že může být krátký a ..jako žebřík do kurníku.
Ale vždy je to "to" na světě nejzajímavější. Někomu je nositelem lásky druhá osoba, jinému třeba zas něco jiného. Když si představím že bych nikdy nepotkal lásku - "svůj život"..pak bych se vůbec nenarodil. Nebyl bych tady.
Představ si rybku v akvárku. A rybka si říká sama pro sebe...co by se stalo, kdybych nikdy v životě nepoznala vodu.
Pozn.: No asi by se na místě z toho šla utopit. :1:
09.12.2015 - 14:29 | Filtr
(Býk) player » Freja
No , to teda nevím , na který planetě žiješ. Ale tady v letech prvotní dospělosti babu už jen vyndat z hadrů , co to stojí slibů , podbízení , odrážení konkurence a všech možnejch nesmyslů. Teda aspoň za nás v devadesátejch letech...uf , to byla dřina. Dneska už to aspoň holky nežerou tolik. Ale stejně pořád šmelej jak na perským trhu. Znáš perský trh?


https://www.youtube.com/watch/… Nádherná skladba.


A pak - proč by tě kamarád měl nepřitahovat? Tak se skamaraď s jiným... :4:
09.12.2015 - 14:25 | Filtr
(Býk) player » Bosch
Není. Protože v pohádkách od malička slyšíš jen: a jestli neumřeli , žijí spolu dodnes a takové ty voloviny. Zajímavé je , děti slyšej rodiče , jak jsou každou chvíli ve při. Přesto - dítě si říká , tohle mě se nemůže stát , budu pečlivější při výběru a takovýho partnera , jako rodič A bych si nikdy nevzal.

A to je právě ten chybějící čas v tý rovnici.

40 let s někým mezi čtyřmi zdmi.

Vem si papír a udělej si 40 x 365 čárek. Tolik nocí budeš trávit s jednou bytostí. No ...tak hele , je to. Až to doděláš (je to konkrétně 14600 čárek) , zjistíš , v jaké pasti času jsi se ocitl.
09.12.2015 - 14:25 | Filtr
(Štír) Freja » player
No,nevim...pokud si nemůžu se svým partnerem/milencem povídat o svých erotických fantaziích nebo se stydím dělat něco,aby si "nepomyslel".....tak to je ňáký blbý :4:

Takže radši půjdu za kamarádem,kterej mě zas až tak nepřitahuje,protože jak jsi sám napsal,láska je kořením sexu..a budu to dělat radši s ním.
Tady je něco blbě.
A proč by někdo měl obíhat dvorek nebo sex něčím podmiňovat,tomu teda taky nerozumím. :49:


Ale jo,vlastně,někde to tak maj :4: teď jsem si vzupomněla,že mi někdo říkal,že nemůže jet se svou zákonitou normálně na nákup do Lidlu a pak jí doma svázat :4:

Tak třeba na tom něco bude....

A jestli to není tím,že,jak tady psal někde Obama ,lidi s tou sexualitou fakt většinou zachází naprosto zhovadile....
09.12.2015 - 14:19 | Filtr
(Býk) player » Mici Angóra
Souhlas. Nemusí.

Totiž - znám ženský , který se nechali k dítěti ukecat. Rodičema , druhem , společností. A nejsou z toho na větvi blahem. Jistě - jejich morální kodex vůči druhým tím jakoby splnily ,ale jsou z toho nerudné a nasrané.

A dál - pak jsou děvy s tak vysokým libidem , že prostě představa , že by ho měly zahodit kvůli čemukoli se s jejich přírodní podstatou prostě neslučuje.

Základem je uvědomit si , že společnosti nic nedlužíme a máme právo se sebou zacházet dle svého , toliko svého přesvědčení.

Co se rovnováhy týče - no , rovnováha je vždycky problém. V každém páru. V komunitě by tenhle problém nebyl. Nemáš chuť Petře , neva půjde Pavel. Nemáš chuť Zdeno , neva , půjde Julie.

Nevím , zda rovnováha někde existuje. Kdesi jsem o to četl , že jo a na vlastní oči jsem to asi jednou u jednoho páru spatřil. No , není to moc. :17:
09.12.2015 - 14:14 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Mici Angóra
Nějak naopak to máte uskládáno paní. Spíše chronologicky bych postupoval. Milenka, pak až žena-matka. A né vždy musí člověk projít všemi stádii, že? :25:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v KozorohKozorohu
ukázat kalendář »