Žárlivost


31.12.2008 - 00:40
(Blíženci) Nuna
Žárlivost
Již mnohokrát diskutované téma,problém,který se objevuje v mnoha příspěvcích. Přesto mám chuť a potřebu to nyní kapku rozpitvat. :3:Bezpochyby je to stav,který ničí jak žárlícího,tak jeho "oběť". Vzniká díky němu mnoho problémů,hádek,boří se kvůli němu vztahy. Z osobní zkušenosti bych mohla vyprávět,ale to až časem,nechci vás hned v počátku odradit elaborátem o třech tisících slovech. :5:Takže jak? Dotkne se vás,když vás někdo označí za žárlivce? Uvědomujete si,že žárlíte? Přiznáte si to? Co podnítí vaše emoce tak,že začnete žárlit? Jak se vaše žárlivost projevuje? Nebo naopak - setkali jste se se žárlivostí u svého partnera? Vadilo vám to? Jak to probíhalo? Prosím...téma je vaše. :1:

Stránka: 4 3 2 1
Řazení:
31.12.2008 - 15:30 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Nuna
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Iza23, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Tak s tou istotou to myslim vazne. ja mam doma asi vzacny exemplar, ktory skratka nepodvadza a miluje len jednu- mna :3: no a s tymi babami a skrytou kamerou to samozrejme bol vtip. to uz by som asi nepokusala ''stastie''. :4:
31.12.2008 - 15:27 | Filtr
(Blíženci) Nuna » Iza23
..to získání 100 jistoty..ano.. ta kamera apod...
31.12.2008 - 15:18 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Nuna
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Iza23, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
A co dufas, ze je len vtip?ta 100% dovera? ci tie baby a skryta kamera? :4:
31.12.2008 - 15:11 | Filtr
(Blíženci) Nuna » Iza23
Doufám,že to byl jen vtip! :23: :1:
Ano,slovo důvěra tady padlo. To je asi pro základ nežárlivého vztahu to nejdůležitější. :1:
31.12.2008 - 15:03 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Nuna
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Iza23, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No existuje. ako sa to pozna?to chce nejaky test...napriklad nechat ho sameho v miestnosti s krasnymi zenami a nastrcit tam skrytu kameru :3: ale to by som asi ja nevydrzala cakat :25: ono to ani tak nie je istota, ako skor dovera. :12:
31.12.2008 - 14:49 | Filtr
(Blíženci) Nuna » Iza23
Prosím pěkně...to existuje? 100% jistota? A jak se to pozná? :25:
31.12.2008 - 14:44 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Iza23, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Tak ja som ziarlila hlavne vtedy, ked som si nebola partnerom 100% ista, alebo nas vztah nebol tak jednoznacny, skratka ked som v nas neverila.
No iste ze aj teraz, ked som si ista laskou svojho partnera sa najdu chvilky, kedy ma dokaze nejaka ''pipka'' vytocit, ked sa prilis mota okolo mojho partnera :21: ale myslim, ze to zvladam a nie som ten typ dramatickych talianskych scen. :4:
a ked ziarli partner, tak mi to lichoti, lebo on to tiez neprehana. no a priznam sa, ze ja ho tiez sem tam schvalne preventivne provokujem ku ziarlivosti. :6: :20:
31.12.2008 - 12:33 | Filtr
(Štír) Melody Pond » Nuna
...se mi někdy zdá, jakobys mi kradla slova rovnou od huby...ten můj omyl zas jakoby čím jsem byla "hodnější", tím víc vymýšlel detektivních technik...já mladá blbá nakonec jsem to vyřešila tak, že jsem udělala VŠECKO z čeho mně podezíral a odkráčela středem... :5: :32: :20:
31.12.2008 - 12:22 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Nuna
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele kulioko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ach ty konce .... :24:
31.12.2008 - 12:08 | Filtr
(Blíženci) Nuna » kulioko
Můj případ to nebyl. Můj ex měl tolik práce se sháněním důkazů mé nevěry,že na tu svou vlastní neměl ani čas. :4:
Zaznělo to tu - byla jsem mu 11 let věrná jak indián svému kmeni. A on mě taky. Až do samého závěru,kdežto pak to nabralo rychlý spád. :28: :4:
31.12.2008 - 12:06 | Filtr
(Blíženci) Nuna
V určitém stadiu nastoupí rezignace. Zpočátku má člověk tendence vysvětlovat,omlouvat,domlouvat a snášet ty důkazy lásky a věrnosti,ale pak ho to přestane bavit. V nějakém bodě se z člověka,kterého jsme milovali, stane směšný tajtrdlík. :8: :4: Ale nedat to najevo - to je umění ! :4:
31.12.2008 - 11:40 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Nuna
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele kulioko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Tak to ma ani nenapadlo, ze nejvetsi zarlivci byvaji nevernici... :23:
A zase jsem o neco chytrejsi.
31.12.2008 - 10:13 | Filtr
(Blíženci) Nuna » elaviel
Jo. Na to jsme jaksi pozapoměli. Opravdu znám mraky případů,kdy žárlivec je zároveň nevěrníkem,což už mi vůbec hlava nebere! :23: :23: :10:
To snad musí bejt pro tu ženskou ještě daleko větší potupa. :8:
31.12.2008 - 04:03 | Filtr
(Panna) elaviel
Hmmm, tady uz to jde vsechno spat, jo? Vzdyt nemusite do prace, holky, ne :4: :4: :4: tak k tem prvotnim Nuninym otazkam - zarliva jsem, pokud k tomu mam duvod. Jinak se snazim to neprehanet, i kdyz me obcas ten strach ze ztraty prepadne, ale vim, ze momentalne muzu svemu partnerovi verit. Nastesti jsem nikdy nemela chorobneho zarlivce (jen psychopata, to vyjde nakonec nastejno). Maily ani smsky nekontroluju, k tomu bych se nesnizila a duvod nemam, takze co... :3: Pokud me obcas muj partner oznaci za zarlivce, tak me to nerozhodi, jo, jednou za cas si zdrave zazarlim a neberu to jako urazku, protoze vim, ze takova nejsem. Ale vsimli jste si, ze nejvetsi zarlivci jsou prave ti, co svoji polovicku podvadej? To je fakt zvlastni. Podle sebe soudim tebe, co.
31.12.2008 - 03:12 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Nuna
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele bubobubo, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Zkoumat tě nebudu¨,už nemusím,ale jsi taky docela ukázkovej blíženec,mám hodně přátel v tom znamení,no prostě dva v jednom a kterého si zrovna vybrat,ale to je v pohodě jsem zvyklá.Tak dobrou... :27:
31.12.2008 - 03:02 | Filtr
(Blíženci) Nuna » bubobubo
Vždycky mě vytočí do vrtule,když mi někdo řekne,že ze mě cítí smutek. :10: :4:
Je teda fakt,že dneska příliš veselou náladu nemám,nebo neměla jsem dokud jsem si sem nesedla. Teď je to lepší a dokonce na mě jde únava a půjdu spinkat. :30: :1:
Samozřejmě, že mám pořád věci,o kterých neumím mluvit. Ne že bych nechtěla,ale prostě to nejde. Ne z obavy,že by to druzí nepochopili,ale spíš proto,že to sama nemám pojmenované a nevím ani,jak bych začala. Přesto jsem tady na tomhle webu na sebe práskla tolik toho,co nikde jinde nikdy jindy ne. :3: Dělám to postupně,po kouskách, což není cílená záležitost,ale spíš jak se to do které diskuze hodí. Kdyby si někdo dal práci a sesbíral všechno co jsem kde napsala,tak mě prokoukne jak čerstvě umytý okno. ( Ale nedělej to prosimtě,sice by to bylo pro Tvé studium asi přínosné,ale je to přes 2500 příspěvků :4:)
Mám za sebou dost,ale pořád to není nijak drastické - v porovnání s tím,jaké příběhy tady čtu od jiných. :8: Já vlastně mohu říct,že jsem typickým příkladem rčení,že "Neřádi mají vždycky štěstí",protože pořád nic z toho,co mě potkalo,nepovažuju za tak strašlivou životní ránu,že bych se kvůli tomu hroutila. Nebo je to jenom moje síla a schopnost dívat se na věci pozitivně? Hledat na všem to dobré? Nevím,každopádně byť mám věci,které mě tíží,cítím se spokojeně a štastně - nezdolnej až protivnej optimista :4:
A taky děsivej cynik a rejpal. :3: :2:
31.12.2008 - 02:50 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Nuna
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele bubobubo, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ne to vůbec neni strašlivý,to je realita,žijeme tak,že jedu na plnej plyn a když dojde,tak odstříkám mléko do flašky a pak kdy já mám spací tejden kojí manžel,jednoduchý,synáček je po mě stačí mu pár hodin chrnění a je zas čiloučkej jak rybka.To je dobře,že si pomáháš tímhle způsobem,je dobrý když si pomáháš jakýmkoli způsobem,ale je z tebe cítit velkej smutek,ať už píšeš o čemkoli,třeba si ještě neměla možnost otevřít své srdce úplně až do té poslední kapičky,která by potřebovala vylít,nebo já mám aspoň ten pocit,že se bojíš,že nebudeš pochopena,že stejně ti druzí vůbec nemůžou vědět co máš za sebou,ale nevím je to jen psaní.
31.12.2008 - 02:40 | Filtr
(Blíženci) Nuna » bubobubo
Já jsem chtěla - studovat psychologii. Já toho chtěla studovat! :8: A oni mě nikde nechtěli. :42: :8: :1: A mě to bavilo, já byla pilný student ...no,jejich chyba,přišli o hodně! :4:
Tak jsem si sama sobě - a tady - psychologem no. :2: :4:

..přestalo mě bavit spát je strašlivý.. :4:
31.12.2008 - 02:38 | Filtr
(Blíženci) Nuna » kulioko
Kurňa neslovíčkař nebo Ti seberu kyblíček! :11: :10: :4:

Netěší mě,že mají ostatní problémy.Jen mi cizí problémy pomáhají zapomenout na ty moje, nebo si řeknu" Blbče,Tvoje starosti jsou houby starosti." Potřebuju odvézt svoje myšlenky jiným směrem a číst se mi zrovna nedaří,byť Ježíšek nadělil mnoho knih. :30: A navíc po těch 14ti dnech,kdy jsem tudyma pouze prolétávala,mám kapku abs´ták no. :2: :6: :4:

Ale co já Ti to tady vykládám,když už prdíš do peřiny že jo :7: :2: :29:
31.12.2008 - 02:32 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Nuna
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele bubobubo, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No ono to vypadá snadně,ale je to těžký studium,těch blbostí okolo co se člověk musí naučit,než se dopracuje k tomu podstatnému a to já jsem student,že se zásadně učím dva tři dny před zkouškou a pak mám hlavu jak meloun,ale aspoň to udržím.Ale tady se fakt dobře relaxuje,nehledě na to,že náš mrňous zásadně v noci nespí,tak občas odběhnu nakojit a je klid,mě už přestalo bavit spát od té doby co je na světě,ale snad se to ustálí. :17:
31.12.2008 - 02:28 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Nuna
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele kulioko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Pockej az si tam dam fotku ...Alan Delon -hadra :2: :2: :2:
31.12.2008 - 02:26 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Nuna
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele kulioko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Hele, ale ja uz jdu na kute :29: :29: :29:
Pokud je nam samotny mizerne, tak nas tesi, ze i jini maji svoje problemy :2: a tak je radeji resime nez ty svoje.
Me vadi totiz to slovo. To me totalne provokuje. To je pro me nejhorsi vec...
Ale chorobnyma myslenkam, zde bohuzel vyse popsanyma se fakt nezabyvam. To, jak pises, nevede k nicemu.
A hlavne, verim sam sobe, vim co delam a snazim se nezavdavat duvody svemu protejsku.

Devcata dobrou... :7: :7:
31.12.2008 - 02:22 | Filtr
(Blíženci) Nuna » kulioko
"..už Ti lásko není dvacet let... už Ti není ani dvacet pět.."

..no jo bobši,seš halt starej vošklivej bubák.. :2: :5:

..nevadí Ti doufám,že Tě oslovuji takto familiárně že ne? :34: :5:..
31.12.2008 - 02:20 | Filtr
(Blíženci) Nuna » bubobubo
Vím. U psychologa se člověk vypovídá a odchází s mnohem lepším pocitem. Ale psycholog na tu chorobou žárlivost bohužel nestačí,k tomu psychiatrovi člověka stejně pošle.

Studuješ psychologii? :30: Závidím! :3:
31.12.2008 - 02:19 | Filtr
(Blíženci) Nuna » kulioko
Nespím,protože řeším cizí problémy. Což dělám ostatně vždycky,když je mi samotný mizerně.Pomáhá to. :8: :1:

Hranice mezi chorobnou žárlivostí a žárlivostí je velmi tenká,přesto bych řekla - i na základě tady těch reakcí,že je daná a dovedeme ji rozlišit.
Kde je hranice mezi stavem " je mi to líto,mám vztek,mrzí mě to" a "žárlím",to už je horší najít. Někdy to slovo" jsi žárlivec" ujede v nějaké emoci,aniž by to ten druhý myslel tak,že se máš jít honem rychle léčit. Je prostě snažší tohle vyslovit,než hledat slova na to,jaké pocity s námi v tu chvíli cloumají.
Chápala bych,že žárlivost může být projevem strachu. Obavy,že přijdu o něco,co je mojí "jistotou" - nazval jsi velmi trefně ztrátou pevné půdy pod nohama. Věřím - a v Tvém případě dvojnásob - že to celé je jen momentální popud, nálada a stav,který ve skutečnosti nemá s tou zničující žárlivostí co dělat. :15:

PS:Mě nevadí,že tu bude smrad. :4: Já věci ráda pitvám - to víš - už jen proto,že pojmenovaný problém se řeší mnohem lépe než jen pocit toho,že je něco špatně a pořádně nevíme co. :3:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v RybyRybách
ukázat kalendář »