Novy, úplňky…zatmění…aktuální transity


31.10.2024 - 12:34
(Blíženci) cimi
Novy, úplňky…zatmění…aktuální transity
Zmizelo vlákno s úplňkem, tak mě napadlo založit vlákno k podobným tématům.

Já se teda dívala spíš na své transity jelikož mám poslední dva, tři dny takový emocionální přetlak že jsem se na to fakt už musela kouknout. No, ale ono bude novoluní ve štíru…
Tak to je hezky symbolicky…na zítřejší štírské novoluní :37:

Příspěvky: Všechny | Lupi

Stránka: 3 2 1
Řazení:
21.09.2025 - 18:36 | Filtr
(Rak) aktigram » Lupi
Hm, naozaj je tak8, Ja som si to veľmi nevšimla a to s ňou žijem celý život. :3:
21.09.2025 - 13:51 | Filtr
(Blíženci) Lupi » cimi
Netuším, co je true Lilith, když ve skutečnosti není true ani trochu, ani co je to patern - každopádně máte ve výhledu velmi výkonný hovnocuc! A díky za radix události, ten drak je fakt luxusní. Vzhůru dso nebes, hlavně neudělat kotrmelec a nezapíchnout to čumákem do oranice! Ona teda ta Lilith ve Štíru řádí jak nezavřená, romány bych o tom mohla napsat.
16.09.2025 - 09:57 | Filtr
(Blíženci) Lupi » MIKULAS
Máte pravdu, hrábě a lopata nestačí, chtělo by to aspoň takový ten malý bagřík :4:
16.09.2025 - 09:56 | Filtr
(Blíženci) Lupi » verka96
Myslíš toho Štěrbu? Tady je https://www.youtube.com/watch/… ale nezkontrolovala jsem to, tak se mrkni, je-li pak tam drak :1:
YouTube
15.09.2025 - 20:28 | Filtr
(Střelec) verka96 » Lupi
Ahoj Lupi, podělíš se o video? Jestli je někde zveřejněné?? Díky.
12.09.2025 - 06:53 | Filtr
(Ryby) thééé » Lupi
Máš krásného draka, krásná energie, opozice ho drží :15: dělá rovnováhu, vyvažuje. :17:
11.09.2025 - 17:29 | Filtr
(Blíženci) Lupi » thééé
To je krásnej drak! Tuším o něm mluvil Štěrba ve videu na září, mrkni se kdyžtak, já se jdu balit na víkend. Taky mám draka, i když škrtlýho opozicí, dělá pěkně rovnováhu.
10.09.2025 - 15:51 | Filtr
(Blíženci) Lupi » thééé
Jo o tom rozpohybovávacím potenciálu tohoto zatmění jsme věděla a poněvadž rozpohybovávat fakt nepotřebuju, tak jsem se na to zaměřila a snad v klidu.
10.09.2025 - 15:49 | Filtr
(Blíženci) Lupi » thééé
Hezkyy ty! Mně cinkla ta kvadratura. Jak jsem si jí nevšimla, tak jsem ji neřešila.
O Uranu mi ani nehovoř! Už jsem se s ním trochu srovnala, ale bojimbojim, co se mnou bude provádět.....já tuhle spíš dumala nad tím trigonem Pluto - moje Slunko/Jupiter, cejtím totiž, jak už štengruje.
Zapochybovat, jo......to já zas zapochybovávám pořád.
Zpomalovače mám živýho, je to šnek všech šneků, ten mně teda cizeluje. Zatím vzdálen, ale až se přiblíží.....no, vzhledem k tomu Uranu by to bylo jen dobře.
10.09.2025 - 15:29 | Filtr
(Ryby) thééé » Lupi
Tak ukaž :97:i když bych hledala opravdu v individuálním nastavení
že spořádaně :4:
Jednak ti při zatmění dělala luna přesný trigon na nat. uran :44: je to trigon, ale je to přepjetí v duši, v síti.
Druhak on ten uran, jak vstoupil do blíženců (a že tam těch planet máš!!!!), tak všeobecně dělá takový neklid, možná nervozitu všeobecně, ale klidně i přepjetí u drobných elektrospotřebičů. U tebe to může zrychlit tvoji multipotencionalitu :-) a schopnost dělat několik věcí najednou. A to natolik, že začneš dělat malé kiksy a donutí tě to nějakým způsobem zpomalovat...To je jednoduchý příklad.
Pro tebe třeba to zatmění může odstartovat takovým způsobem celý ten přechod urana přes tvé planety v blížencích.
Přesto, že uran se ještě vrací do býka. Takovou schopnost ty zatmění mají. Běžně pro astrology je uran asi moc daleko, ale já ti tak energeticky vnímám. To jsou moje ukušenosti.

Úplněk ti dělal kvadraturu na nativní lunu ve 4. domě, takže doma tma :16: :4:
Ale to je spíš vtíííp.
No a v tyto dny ti tranzitní mars vstoupil na saturn s neptunem (máš v nativu).
Takže jak bych řekla, že jsi idealistka, a klidně bych to pojmenovala, jako praktická spiritualistka, tak ti mars mohl chtít trochu rozhodit zaběhané.
Aby jsi třeba nad něčím mohla zapochybovat, ale jen proto, aby se vytvořil nový náhled. A to se může týkat záležitosti, kterou v poslední době řešíš.

Ony ty zatmění můžou být starterem něčeho, co je třeba rozpohybovat.
I v profekcích bych něco viděla (slunce se dostalo na pluto), ale to už je na osobní pokec
10.09.2025 - 15:07 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Abelas
Neřeš to, ono se to tam v případě nutnosti zase vrátí.
10.09.2025 - 15:06 | Filtr
(Blíženci) Lupi » thééé
No tak to mně teda řekni, čím jsem to vyhodila já! Uran spořádaně v Raku, Mars v naprostým klidu, Dračí hlava sice ve Vodnáři a 5° od Pluta, ale to mi zas na vyhazování pojistek nepřipadá. :4:
09.09.2025 - 18:38 | Filtr
(Kozoroh) Abelas » Lupi
Pud sebezáchovy... No když to podáš takhle, tak to taky vlastně dává smysl :4:
09.09.2025 - 18:24 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Buddha/2
No však - mea culpa, mea maxima culpa!
09.09.2025 - 18:20 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Lupi
Já myslel, že ze sypání si popela :4:
09.09.2025 - 17:36 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Abelas
A teď si vemte, děcka, že o přijetí stínů jsem nikdy neuvažovala jako o aktu lásky, natož ryzosti. Třeba pro mně to byla otázka pudu sebezáchovy. To je binec v tom světě.....
09.09.2025 - 17:34 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Abelas
Neřekla jsem, že vymyslela, jen že zesílila ad absurdum. Udělala z viny nejvyšší ctnost. Ale však je to v pořádku....byli jsme v archetypu Ryb, žejo.
09.09.2025 - 16:55 | Filtr
(Kozoroh) Abelas » Lupi
Bezesporu nás židokřesťanská tradice nemálo zmasírovala, ale pocit viny nevymyslela. Stavěla na něčem, co je naší přirozenou psychologickou výbavou z důvodů, o kterých netřeba diskutovat.
09.09.2025 - 15:58 | Filtr
(Rak) dan162 » Lupi
cítí jsem použil ve smyslu vnitřně vnímá, ale ne emočně hodnotí. Fyzická bolest, rychlost oběhu krve, puls v ruce, strachový komplex (smyslová pozornost, připravenost na akci), samička na obzoru...Emoce mají oproti reflexům v sobě hodnocení, nebo střet hodnocení. Ukazují nám soulad/nesoulad. Milý člověk je člověk, který je souladný se způsobem komunikace, který máme rádi, je to našinec se stejnými hodnotami, hodný důvěry. Protivný je člověk, který v nás vzbuzuje odpor, nesoulad - když jedná protivně, musí mít v sobě vše opačně přeházené než já, jinak by jednal "normálně", tlačím na něj nesouhlasem, aby jednal souladně. Smečka se tak udržuje emocemi pohromadě. Ale ne všechny naše vjemy jsou emoční.
09.09.2025 - 15:34 | Filtr
(Rak) dan162 » Lupi
Přesně, to tykadýlko je ono - ta nevědomá část se navenek projeví v nějaké situaci a když to prozkoumám, stane se vědomou.*** zmařená léta je můj pocit, nepovedlo se mi zatím z něj dostat. I když racionálně souhlasím, tak emočně mi to zatím nejde. Zkoumám, hledám, najdu.
09.09.2025 - 15:28 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Buddha/2
No já tyhle postoje ještě zažila a snášela jsem je blbě už jako dítě.
09.09.2025 - 15:25 | Filtr
(Blíženci) Lupi » dan162
Hezký :15:
09.09.2025 - 15:24 | Filtr
(Blíženci) Lupi » dan162
Počkej - cítí, ale nejsou to emoce?? A co tedy jsou podle tebe emoce jiného, než cítění a pocity? Že jsou třeba skupinové no dobrá - ale pořád to jsou pocity, byť uznávám, že splašené stádo se chová zdivočeleji, než splašený jedinec. Někdy - někdy naopak :1:
09.09.2025 - 15:21 | Filtr
(Blíženci) Lupi » dan162
Promiň Dane, ale jsem schopna zchroustat jen ty tvoje stručnější komenty - do těch dlouhých se beznadějně zamotám.
Ale zkusím aspoň něco: "nevzniká vědomá ani nevědomá energie" je dost dobrý, jen netuším, jak chceš zjistit, jestli nevznikla nevědomá? Když teda je skutečně nevědomá. Já aspoň si do nevědomí nevidím a maximálně jsem schopna něco vytáhnout, když to vystrčí tykadýlko.
Neutrální paměti rozumím - dělá se mi to taky tak a je to skvělý.
Zmařená léta? Nebyla přeci zmařená. To jako bys řekl " ta cesta, kterou jsem přišel je zmařená".
Ale pravda je, že vlastně ne-odpustitelnost taky znám, a to stran mojí mámy. Dodnes se vypořádávám takříkajíc s kostma, který lezou z jejího hrobu. Na finále - naprosté a čisté odpuštění se vlastně teprve chystám....ve svých letech. Bizár, no.
09.09.2025 - 15:06 | Filtr
(Rak) dan162 » Lupi
Cítí, ale nejsou to emoce. Pud sebezáchovy, vytvářející vnitřní stavy nutící k přežití jsou odpradávna. Vyděsil, ale co udělal dál - utekl nebo bojoval. Emoce sice staví na tomto principu, ale dávají širší paletu možného jednání a hlavně jsou u savců skupinové - rodiče mají rodičovské emoce, aby vzdělávali své potomky jinak než svalovou zkušeností (dinosauři), dostatečně dlouho/kvalitně (déle než ptáci) a jinak než genetickou zkušeností (je nepružná při náhlé nebo dočasné změně prostředí). Porušení soudržnosti savčí smečky je nemožné pro vnitřní pocit (nepočetná mláďata mají ve smečce větší šanci na přežití než početné želvy na pláži). atd.
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2026
Lunární kalendář
Luna ve Lev Lvu
ukázat kalendář »