Egocentrikem z nouze, aneb lehce (de)generační zastavení


18.10.2019 - 15:02
(Kozoroh) kocour_mivik
Egocentrikem z nouze, aneb lehce (de)generační zastavení
Vážená spolunajdisácká pospolitosti,
odmčel jsem se na delší dobu, nebot jak se říká, nebylo téma, které bych mohl dostatečně rozmáznout a předložit vaší ctěné pozoronosti, tedy přesněji..
Bylo sice, ale čas na jeho protřepání přišel, aspoň dle mého soudu až v tyto časy loučícího se babíhpléta.. Jsa delší dobu bez práce a s důvody vás v tento okamžik nehodlám zatěžovat, pilně prohlížeje
nejrůznější nabídky "narazil" jsem na opradvou perlu..
Parta nadšenců, jež provozuje doučování matematiky, hledala do svého týmu lektorů dalšího nadšence.. V ten moment začalo radostně puslovat mé srdce, neboť matematiku jsem nejen vystudoval ale i léta učil na vysoké škole nu a oni čačtí hoši a čacké děvy právě tuto činnost provozovali.. Zakládáali si na trpělivosti, vstřícnosti atd..
Dokonale jsem se v tom zhlédnul, neboť jsem léta v souladu s předchozím své svěřence vzdělával a skromně podotknu, že se mi to docela dařilo.. Nu, napsal jsem jim nadšenou nabídku a čekal nadšené zavolání...
Přišlo (Sic!) ale jen takové vlažné, s horkostí s jakou jsem je oslovil nemělo nic společného..
Tedy že by byli velmi rádi, a že mne tudíž zvou na pohovor, kde otestují mé znalosti
středoškolské matematiky.. Nejdříve jsem nevěřil svým očím a pak jsem vybuchnul tím nejhroším hněvem a vytočil jsem se do obrátek turbíny..Považoval jsem to a považuji za totální potupu a neslýchanou drzost - životopis včetně dokladů, potvrzujících mou kvalifikaci jsem jim poslal.. Dosud nevychladnouc jsem se svěřil s touto ohavnou kauzou na FB fóru s příznačným názvem "Připadám si jako de*il" nu a se zlou jsem se potázal.. Byl jsem zejména mladšími diskutujícími označen za sebestředného a nafoukaného egocentrika, který zajisté jako učitel nestál za nic a a hojil si své mindráky na studentech,
což není v žádném případě pravda.. Setřeli mě důkladně a opepřili to i vulgárními výrazy. Raději jsem ten příspěvek i s komentáří smazal..
Tonu v rozpacích, jak to všechno reflektovat, zda to není náhodou karmická lekce za přebujelé Ego.. Pohlížím na to jako na neslýchané ponížení a ignoranci a nemohu se ubránit, že je to signifikantní pro nastupující generaci Nu, a nyní svou "Zpověď Egocentrika" přeruším za účelem vytvoření prostoru pro vaše dobrozdání, názory a Glosy.
Do toho najdisáci, vpřed..
Vám stále oddaný a věrný
Kocour Mivik
:1 :1: :1: :1: :1: :1: :1: :1: :1:

Post Scriptum: Zapomněl jsem dodat, že takto testují údajně každého
uchazeče. :75: :75: :75:

Příspěvky v diskuzi

Stránka: 5 4 3 2 1
Řazení:
20.10.2019 - 09:34 | Filtr
(Beran) Háňa* » Vivianne
Vizuálně jo, ale psychicky jsou na tom často daleko hůř. Mají dnes větší možnosti, co se týká dostupných zkrášlovacích procedur a navíc jsou k tomu vedeny, možná skoro až tlačeny, využívat jich. Je to teď trend, možná až skoro povinnost, vypadat co nejmladší. Nevím proč, ale je to tak - vypadat v 50 na 50 je snad skoro pro ostudu. A říct větu "jsem unavená", to už je úplné fópáčko - superčlověk přece nikdy unavený není. Jsou všude nabádány, že je žádoucí být nejmladší, nejkrásnější, nejštíhlejší a k tomu ještě v práci ve všem nejrychlejší, nejdokonalejší, nejflexibilnější, .. A k tomu pak ještě doma nejlepší matka, nejlepší milenka ... prostě dokonalost sama. A samozřejmě, v každé té situaci upravená, nalíčená a sršící nepřetržitě energií, úsměvem a radostí - důkazem, že je úspěšná žena. Takže "holky" neustále řeší, aby nevypadly z té soutěže o superženu, ale uvnitř je to ubíjí a jejich duše pláče. A běda, když se to navíc ještě někde smekne a přijde nějaký "neúspěch" - hned propadají panice, protože "je to" důkaz jejich neschopnosti ve společnosti obstát.... No, a tak přijde deprese, úzkost, frustrace, prokrastinace, vyhoření, laktační psychóza a další "civilizační" nemoci. Jsou to nemoci ze závodění. ...
Pak se divíme, že se úspěšná, zdravá, krásná žena s úspěšným mužem, úspěšnými dětmi, nejlepší pracovní pozicí a domem na dobré adrese složí třeba z toho, že se jí pes vyblil na koberec. Ne, není tak labilní, není to hysterka ani rozmazlený fracek, co není zvyklý řešit potíže, byla to jen poslední kapka v tom dlouhodobém napětí, ve kterém žije.
Takže tomu, že někdo na první pohled vypadá mladě, bych zase tak velkou váhu nepřikládala, stárnutí a opotřebení není o fasádě, fasáda je jen něco jako kabát.
20.10.2019 - 06:57 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Znovuzrozená
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Vivianne, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ono spousta lidí chodí z práce vyždímaných... Třeba když je doma čekají malé děti, tak nemají takovou možnost odpočinku. Hodně firem jede na výkon a nebere se to tak, že lidi mají chodit z práce odpočatí. Možná hledat jiné místo... Třeba u nás v knihovně je většina ženských 50+ a vypadají celkem vysmáté.
Jinak je tu třeba ještě možnost předdůchodu, ale na to si člověk musí naspořit:
https://www.idnes.cz/finance/penze/…
Jinak ale jedna známá kolem 60ky mi říkala, že většinou mladším ženám hádá tak o 10 let méně, že jí přijde, že dnes lidi stárnou pomaleji. :25: Tak nevím, do jaké míry se srovnávat s generací našich matek či babiček.
19.10.2019 - 21:49 | Filtr
(Beran) Háňa* » Znovuzrozená
No, já měla praobyčejnou Tamatku.
19.10.2019 - 21:03 | Filtr
(Panna) Wiké » Znovuzrozená
to je těch 10 let, o co míň dělaly naše matky..
taky nevím jak - jestli na poloviční úvazek potom..
19.10.2019 - 20:18 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Wiké
Jj, přesně tak, já třeba dělám kancelářskou práci na oddělení, kam se zvenku nikdo nedostane, je potřeba mít praxi na jiných odděleních. Je to totiž náročné na znalost našich produktů, procesů, našich systémů a aplikací a současně na komunikaci s našimi klienty, takže docela stres. Chodím z práce opravdu vyždímaná jak citron a to mám před sebou ještě těch cca deset let. :85:
19.10.2019 - 20:13 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Háňa*
No to doufám, zejména proto, že je to Bosch. :61: :12:
19.10.2019 - 19:30 | Filtr
(Beran) Háňa* » Wiké
Taky se tím zabývám - ale ne komerčně, takže to nemusím balit do lehce stravitelných formulací :1:
Může si za to sám, to jsem ale vůbec nikdy neřekla. Vůbec nejde o to, že by někdo za něco mohl - byl viník. Tyto věci nejsou o nějakých vinách a trestech, jsou to jen příčiny, důsledky, posloupnosti. Ale není to tak, že by s ničím nešlo hnout, bylo to definitivně dané. Vždycky existují různé cesty a východiska.
19.10.2019 - 19:22 | Filtr
(Beran) Háňa* » Znovuzrozená
Já měla první pračku 26 let, tak třeba ta tvoje bude také takový držák :75:
19.10.2019 - 19:11 | Filtr
(Panna) Wiké » Vivianne
Ale i psychické práce jsou náročné :1:
Leda by byly chráněné dílny a tam bychom něco uháčkovali a utkali a poplkali.
Taky jsem naštvaná jak zde Znovuzrozená, protože nevíme, jak to zvládnem.
19.10.2019 - 19:04 | Filtr
(Panna) Wiké » Háňa*
Já to chápu jako síť a když vídám příběhy rodů, protože se tím zabývám,
tak tam není jedinec - jedinec - jedinec a jak se vypracoval (to se ted tak bere kvůli soutěživosti),
ale celá vlna, která jede a nesou ji lidé nerovnoměrně, ale vůbec neplatí, že ti, na které se to nejvíc přeneslo a kteří vypadají jako nejmíň úspěšní - že by za to mohli.
Spíš přišli ty druhé vysvobodit a něco ukázat.

Třeba vidím okolo sebe, že někdo, kdo je vědomý si sebe asi tak jako uvařená vepřová hlava je zdravý a někdo z jeho rodu, který ví už, která bije, je nemocný podobně jako nějaký jeho předek. Když je to třeba dítě okolo 20, tak ještě nemá šanci to rozkrýt ale.

Tak vy máte teorie - to je ten minulý život - může si za to sám - ale nevím, nevím, začíná to být zastaralý názor...
19.10.2019 - 17:17 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Znovuzrozená
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Vivianne, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Já neříkám, že druhá půlka života je stejná jako ta první... To určitě ne. Znám lidi, co právě kvůli zdraví změnili práci. Málokdo zvládne v 60 třeba běhat po lešení a tahat pytle s cementem... To je život, že třeba dělám jinou práci ve 20, ve 40 a v 60.
19.10.2019 - 16:44 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Vivianne
Tak můj otec pracoval aktivně asi do 73 let, ale zase jenom na částečný úvazek, brigadně, sezónní práce apod. Ale kolem šedesátky už byl v důchodu. Nemyslím si, že je normální na plné pecky pracovat do 65, tenhle sociální experiment se na nás pěkně podepíše.
A je mi jasný, že ty ve svém věku to ani zatím nemůžeš vidět objektivně. :29:
19.10.2019 - 16:40 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Vivianne
Ty mne fakt bavíš, :61: především si zjisti, jaký je rozdíl mezi krátkozrakostí, dalekozrakostí a vetchozrakostí. :85:
Moje rodina funguje taky docela normálně, nikdo není invalidní, ani netrpí chronickým onemocněním, taky se dožíváme kolem devadesatky. Ale myslet si, že po padesátce ta druhá půlka života je stejná jako ta první, je po pravdě řečeno hodně naivní. :61: :61:
19.10.2019 - 16:36 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Znovuzrozená
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Vivianne, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Jako asi je fakt, že při zvýšení hranice důchodového věku by možná měly být dostupnější možnosti, jak třeba získat invalidní důchod - aspoň částečný. Protože asi je fakt, že někteří lidi asi nebudou úplně fyzicky dávat práci ve vyšším věku. Ale tohle hodně závisí na individuálních možnostech a dispozicích. Mě třeba až tak neděsí práce v 65, pokud teda na tom budu jako členové mojí rodiny. Ale třeba nebudu - kdoví. Ještě je dost času, aby se u mě projevily nějaké ty choroby...
19.10.2019 - 16:28 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Vivianne
Podívej, mě tohle napadlo už dávno, že já budu muset pracovat i v důchodu, abych aspoň jakž takž slušně žila, takže já se tomu nebráním. Ale něco jiného je mít důchod a k tomu třeba práci na půl úvazku a něco jiného po šedesátce makat v korporaci na 100 procent a držet krok s pětadvacetiletýma. V tom prvním případě bych měla daleko víc volného času a předpokládám, že i peněz.
19.10.2019 - 16:24 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Wiké
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Vivianne, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Však píšu i o genetice... A možná o tom, že moje rodina nemá špatné geny, když většina funguje celkem normálně i po 50. Minimálně z jedné strany rodiny máme po několik generací dlouhověkost - smrt okolo 90 let. Takže v 50 jsi lehce za půlkou no...
Něco člověk až tak neovlivní. Něco ovlivnit může. Třeba svůj přístup :3: Nevím proč řešit, že mám po 50 brýle. Když někteří je nosí celý život od dětství...
19.10.2019 - 16:18 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Znovuzrozená
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Vivianne, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Tak jedna z mých babiček si přivydělávala na brigádách i v důchodě - manuální práce, ne sezení na vrátnici apod. Jenže ona má vrtulku v zadku :61: OK, každý není jako moje babička...
19.10.2019 - 15:59 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Háňa*
Ano, ve dvou se to zkrátka lépe táhne, o tom není pochyb. Já měla vizi o svojí blízké budoucnosti zcela jinou a pak stačil jeden rok a všechno je jinak. Znáš to, "chceš-li pobavit Boha, řekni mu o svých plánech." :75:
Jak píšeš, že starší člověk už je zařízený a nemá tolik nákladů, takže se nemusí v práci tolik honit, s tím zcela nesouhlasím. Už jenom třeba obměna spotřebičů, pračka, lednice, myčka, do baráku kotel....atd. je pro samotnou ženskou zatěžující. Já mám vždy věci tak dlouho, dokud fungují, tak teď se jenom modlím, aby mě cca 13 let staré spotřebiče vydržely ještě co nejdýl... :4:
19.10.2019 - 15:47 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » fanik
Hele, denne jeden geriavit a uz zase skacu pres kaluze. :61:
19.10.2019 - 15:46 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Háňa*
Tu diskusi vedli pred par lety v nemecku chteli dat na tvrdo 72. Ale pak to neproslo. Je to vec socialnich tlaku kolik si politici dovoli protlacit.
Za urcitych podminek to neni problem, 72, kdyz treba jako v norsku vetsina duchodcu pracuje jen proto ze by se doma nudili..spolecensky rozmer.
Ale tak dobre na tom zatim nejsme.
19.10.2019 - 15:45 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Háňa*
To máš pravdu, i takoví lidé jsou, ale mnoho jich není. A co my víme, jestli uvnitř je něco netrápí a nesužuje,jenom o tom prostě nemluví do světa.
19.10.2019 - 14:21 | Filtr
(Beran) Háňa* » Bosch
Přičemž ovšem stále dokola omílají, že člověk by měl trávit v důchodu čtvrtinu života. ... Nevím tedy, nějak se nemůžu dopočítat, aby to vycházelo tak, že to odpovídá skutečnosti. To by musel být průměrný věk dožití dneska skoro 87 let, což sakra není, toho se dožije pár lidí a pro ten odchod v 72 dokonce 96 let. Akorát dělají z lidí pitomce - myslí si snad, že jsou lidé negramoti, že si to neumí spočítat ? Nebo to neumí spočítat nebo se neobtěžuje ten, kdo to vypouští z torby ?
Kecy, kecy, kecy ... nevěřím jim nic, sami neví, co žvaní.

19.10.2019 - 11:36 | Filtr
(Střelec) verka96 » Bosch
Měla jsem spíš na mysli takový výhled do budoucna, mladých bude málo (méně než nyní), starších většina (stárnout budou silné ročníky). Navíc budou více potřeba sociální služby, péče o starší lidi, jak se tomu trh přizpůsobí??? A zdravotnictví, to je problém sám o sobě... Také záleží na ekonomické situaci, pokud je konjuktura, firmy berou toho, kdo je trochu schopný pracovat, také cizince, u nás třeba Ukrajince, atd.
Navíc bude potřeba důchodová reforma, do které se zatím politikům nechce, ale bude potřeba. Takže stát může nastavit jiné mantinely, např. výhody pro zaměstnavatele jak zaměstnat staršího člověka (kolem 50let)... pak myslím dojde i ke změně trhu. :25:
19.10.2019 - 10:54 | Filtr
(Blíženci) fanik » Bosch
Co chceš to dostaneš, pak se akorát nesmíš divit,že kmitáš 2x a splatíš baráky dva :61:
19.10.2019 - 10:51 | Filtr
(Střelec) tiferett » Háňa*
:15:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v RybyRybách
ukázat kalendář »