Egocentrikem z nouze, aneb lehce (de)generační zastavení


18.10.2019 - 15:02
(Kozoroh) kocour_mivik
Egocentrikem z nouze, aneb lehce (de)generační zastavení
Vážená spolunajdisácká pospolitosti,
odmčel jsem se na delší dobu, nebot jak se říká, nebylo téma, které bych mohl dostatečně rozmáznout a předložit vaší ctěné pozoronosti, tedy přesněji..
Bylo sice, ale čas na jeho protřepání přišel, aspoň dle mého soudu až v tyto časy loučícího se babíhpléta.. Jsa delší dobu bez práce a s důvody vás v tento okamžik nehodlám zatěžovat, pilně prohlížeje
nejrůznější nabídky "narazil" jsem na opradvou perlu..
Parta nadšenců, jež provozuje doučování matematiky, hledala do svého týmu lektorů dalšího nadšence.. V ten moment začalo radostně puslovat mé srdce, neboť matematiku jsem nejen vystudoval ale i léta učil na vysoké škole nu a oni čačtí hoši a čacké děvy právě tuto činnost provozovali.. Zakládáali si na trpělivosti, vstřícnosti atd..
Dokonale jsem se v tom zhlédnul, neboť jsem léta v souladu s předchozím své svěřence vzdělával a skromně podotknu, že se mi to docela dařilo.. Nu, napsal jsem jim nadšenou nabídku a čekal nadšené zavolání...
Přišlo (Sic!) ale jen takové vlažné, s horkostí s jakou jsem je oslovil nemělo nic společného..
Tedy že by byli velmi rádi, a že mne tudíž zvou na pohovor, kde otestují mé znalosti
středoškolské matematiky.. Nejdříve jsem nevěřil svým očím a pak jsem vybuchnul tím nejhroším hněvem a vytočil jsem se do obrátek turbíny..Považoval jsem to a považuji za totální potupu a neslýchanou drzost - životopis včetně dokladů, potvrzujících mou kvalifikaci jsem jim poslal.. Dosud nevychladnouc jsem se svěřil s touto ohavnou kauzou na FB fóru s příznačným názvem "Připadám si jako de*il" nu a se zlou jsem se potázal.. Byl jsem zejména mladšími diskutujícími označen za sebestředného a nafoukaného egocentrika, který zajisté jako učitel nestál za nic a a hojil si své mindráky na studentech,
což není v žádném případě pravda.. Setřeli mě důkladně a opepřili to i vulgárními výrazy. Raději jsem ten příspěvek i s komentáří smazal..
Tonu v rozpacích, jak to všechno reflektovat, zda to není náhodou karmická lekce za přebujelé Ego.. Pohlížím na to jako na neslýchané ponížení a ignoranci a nemohu se ubránit, že je to signifikantní pro nastupující generaci Nu, a nyní svou "Zpověď Egocentrika" přeruším za účelem vytvoření prostoru pro vaše dobrozdání, názory a Glosy.
Do toho najdisáci, vpřed..
Vám stále oddaný a věrný
Kocour Mivik
:1 :1: :1: :1: :1: :1: :1: :1: :1:

Post Scriptum: Zapomněl jsem dodat, že takto testují údajně každého
uchazeče. :75: :75: :75:

Příspěvky: Všechny | fanik

Řazení:
23.10.2019 - 16:08 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » fanik
Jakmile se prestanes hybat, jde vse do kopru. Jak mozek tak telo vyzaduje trvalou udrzbu.
23.10.2019 - 12:29 | Filtr
(Blíženci) fanik » Znovuzrozená
Mě se taky často někam nechce, pořád je něco důležitějšího řešit, ale zas když už se vykopu, tak jsem nakonec spokojený a takový nakoplý, motivující a mám plno zážitků a nápadů a tak :5:
23.10.2019 - 12:24 | Filtr
(Blíženci) fanik » Bosch
Mladej by měl, třeba taky proto aby pochopil,že vše není tak snadný jak si myslel
Starej by měl, aby šel s dobou a zjistil,že už je všechno trochu jinde..
23.10.2019 - 09:20 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » fanik
Nedělej si iluze mladí jezdějí na školení hlavně kvůli tomu aby vypadli z offisu ven někde kdekoli. Je to změna a "zábava". Často jim to nadřízení dávají jakože za "odměnu". Že je někam pošlou. Jiné je to v soukromých firmách tam si na to vlastník posvítí. Ale staršímu člověku se už nechce nikam jezdit po hotelech cestovat jako pako tam a zpět, hlavně když jde o teambuilding spojený s "povinnou" ožíračkou. Školení se dělavají i tak že pozveš školitele do firmy. A pokud nejde o něco zásadního tak se něco převratného na jedno dvoudenním školení zase nedozvíš.
Známá musí ve státním sektoru dokazovat pravidelně počítačovou gramotnost, mají testy a při nesplnění bodů propouštějí. Tak to je jiné kafe. To už musíš.
23.10.2019 - 09:20 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » fanik
Jo, takhle nějak to může být. Já třeba byla letos v zimě nemocná po dlouhých asi pěti letech, kdy už to bylo vážné, skončila jsem na ATB.
Co se týká školení a vzdělávání, u nás je pomalu každý den "všechno jinak" :4:, takže pořád musíš vstřebávat nové informace. A školí se většinou ve firmě a jen párkrát do roka, jinak se musíme dovzdělávat sami.
Ale s tím harcováním máš pravdu, žádné služební cesty už by mne teda nebavily.
23.10.2019 - 09:13 | Filtr
(Blíženci) fanik » Znovuzrozená
A taky u mladých vnímám nestabilitu, že je nějaká rýmička nebo životní událost tolik nerozhodí.
To starší už bývají odolnější a zodpovědnější, odkroutí si své a hroutit se jdou až pak.
Akorát se jim už moc tak nechce putovat po republice po školeních a dovzdělávat se, ted přijímám čerstvého čtyřicátníka a tam je to přesně mezi, už žádný nestabilní mlaďoch a ještě neni starý a líný se dovzdělat, tuším potencial do budoucna :5:
20.10.2019 - 19:46 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » fanik
S tím relaxem souhlasím, právě proto bych chtěla jít aspoň v těch šedesáti...
Něco maličko mám naspořené, ale to je rezerva, kdyby něco "vybouchlo" na nebo v baráku.
Platím si i penzijko několik let, ale z mého platu jen malou částku, celkem nic moc naspořeno, nula, nula, nic...
Takže mi nezbyde než věštit z křišťálové koule nebo vykládat horoskopy. :61:
20.10.2019 - 14:31 | Filtr
(Blíženci) fanik » Vivianne
doma na zahradě a hlídání vnoučat by neměla být dřina,ale právě kýžený relax při práci
spoléhat se na stát je stres, lepší je si zajistit včas víc zdrojů,něco umět, věřit si a být v klidu
19.10.2019 - 15:47 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » fanik
Hele, denne jeden geriavit a uz zase skacu pres kaluze. :61:
19.10.2019 - 10:54 | Filtr
(Blíženci) fanik » Bosch
Co chceš to dostaneš, pak se akorát nesmíš divit,že kmitáš 2x a splatíš baráky dva :61:
18.10.2019 - 22:20 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » fanik
taky prezidenta můžeš dělat do osmdesátky a nic neva demence ani alzheimer
18.10.2019 - 20:52 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » fanik
Přiznejme si ona existuje i druhá stránka mince. Jde o to jak kde a v jakém oboru v jaké pozici.
Potkal jsem i 30 leté ředitele, ale klasika šéfovských míst bývala spíše pro ty starší. Dneska je to tak pro starší spíše v nějakých dozorčích radách. :-) I to se ale dost mění. Bejvávalo zvykem že člověk sbírá zkušenosti a teprve s věkem může nastoupit na určité pozice. Jenže to platí už jen v málo profesích, technologie se velmi rychle vyvíjí takže to co nasbírali otcové už dneska neplatí.
Nechat si operovat endoprotézu od mladíka z katedry bych si asi dost rozmýšlel. Tito lidé jsou nejlepší ve svém oboru před důchodem.
Ale jinak dnešní sebevědomí mladých ze škol docela roste, aspoň co se platové představy po nástupu týká. Jenže ony si to ty firmy zase vyberou zpět. Dobře vyděláš, odevzdáš, čím dříve zabereš, tím dříve vyhoříš. Dostaneš půjčku na barák a jedeš kmitej snaž se. :4:
18.10.2019 - 20:44 | Filtr
(Blíženci) fanik » Znovuzrozená
Většinou jo, ale taky mají mladí vysokou obrátkovost, tedy že častěji odchází jinam, na mateřské, do zahraničí,vyhoří apod., a zaškolovat pořád nové a nové odborníky leze do peněz a času. Taky mi přijde že kvalitních mladých ubývá a kvalita práce jde pomalu dolu,nevím jestli se horší vzdělanost nebo mladí blbnou,ale přijde mi tý kvality a umu mín a mín.
18.10.2019 - 20:39 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » fanik
Tak u nás ve firmě jsou i starší lidi, ale buď jsou to už "letité inventáře" tedy jak říkáš odborníci, nebo pracují na ne příliš populárních pozicích, které třeba moc lidí nechce.
A u nás je všechno hlídaný a znormovaný, jakmile začneš mít problémy s tím, abys vše plnil, tak sbohem a šáteček.Ale to je fakt jedno, jestli mladý nebo starý, jenže ten starý s tím plněním norem má často větší problém, protože ono je to většinou nastavený právě pro ty mladý. :23:
18.10.2019 - 20:25 | Filtr
(Blíženci) fanik » Bosch
Jsou ale pozice, kde je potřeba klid a životní nadhled a to ti třicátník nedá..
Takový ten důležitý odborník,osobnost a držák,který si udělá kvalitně svý,dozoruje a deleguje mladý.To je myslím zlato ve firmách a dobré firmy to pořád ví a chtějí.
18.10.2019 - 19:37 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » fanik
Hele myslis to dobre ale ten generacni predel je byl a asi i bude.
Marne se ti budem snazit zakecat.
Produktivni vek je do tech 35-40 mozna i 45 ale po 50 jsiu lide hodne spatne zamestnatelni. At uz z jakychkoli duvodu. Kazda strana to vidi jinak to je jasne.
Kdyz mne bylo 25 mnel jsem v tom stejne jako vrstevnici jasno..tahle zeme neni pro stary. :4:
18.10.2019 - 16:06 | Filtr
(Blíženci) fanik » Bosch
Ale odpovídají, akorát málokdy nachází specielně co potřebují a hůře je to přeučují.
Já bych zrovna jednoho odborníka nad 50 uvítal,ale prostě není a učit ho to nehodlám.


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v RybyRybách
ukázat kalendář »