Mee Too se nás netýká..(?)


21.12.2017 - 20:53
(Kozoroh) Bosch
Mee Too se nás netýká..(?)
článek který vyjadřuje pravděpodobné postoje bránící našinci se přidat
druhá možnost je že u nás se žádné nevhodné obtěžování ze stran mužů neděje
to by bylo celkem optimistické tvrzení..........? :25: (přemýšlím nahlas)
__________________________________________________________________________________
..Češi mají tendenci zlehčovat sexuální nátlak a dokonce i sexuální násilí. „Projevuje se to dokonce i v našem vyjadřování, kdy namísto obtěžování-harassment mnoho lidí používá zlehčující označení harašení,“ argumentuje psycholožka...

„Žijeme v zemi, kde si podle průzkumu Amnesty International z roku 2015 téměř 63 procent dospělých myslí, že si za znásilnění alespoň částečně může žena sama, že ho vyprovokovala. A to hovoříme o znásilnění. Nemluvíme o sexuálním obtěžování.“

Podle sexkoučky lze očekávat, že oběť, která v takovém prostředí vystoupí otevřeně v jakémkoli z těchto témat, na sebe bere mnohem větší společenská a osobní rizika v podobě odsouzení, ponížení, výsměchu, znevažování, nepřijetí atd., než ten, kdo jí způsobil újmu.

„Mlčení může být důsledkem jednoduchého racionálního kalkulu: příliš vysoké riziko, příliš velká stresová zátěž a vidina malé šance na nápravu,“ říká.
https://ona.idnes.cz/metoo-sexualni…

Příspěvky v diskuzi

Stránka: 8 7 6 5 4 3 2 1
Řazení:
26.12.2017 - 17:38 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » MG34
tak na té sklaverei něco opravdu bude

"..ale lépe se s tím vyrovnává a o to více má tendenci to dál s nikým neřešit. "

jak pravil klasik hrabal, tentokrát o moravanech ale platí to asi o češích obecně, moravan je tatar pojebaný avarem. tenkrát byly kmenová otroctví běžná jak ženy tak děti se braly do otroctví a z toho období pochází mnoho karmy kterou naše středoevropské národy (ne)řeší dodnes. tedy řeší způsobem který je pro nás příznačný. nejčastěji popíráním nebo naopak neochotou až neschopností sdílení těchto témat, přecitlivělostí.
tehdejší sklaverei je nejpravděpodobnějši příčina toho proč to našinec mee too až tas tak neřeší.
neznamená to že by řešit nebylo co. ale nikoho ani moc nenapadne do toho jít. je to už taková hloubková trvalá deformace. prostě setrvalý stav. zapouzdřený vřed, absces který momentálně nebolí.
napovídají tomu i výpovědi mnohých žen které prošly regresní terapií.
26.12.2017 - 15:17 | Filtr
(Ryby) MG34 » player
Že sis v tom budoucím novém světě nenašel důstojné mužské místo ještě neznamená, že to nejde.

Naopak, teď to bude velmi velmi zajímavé - tím, že už to nebude "něco za něco" jako dřív - rozhodně tu není žádný "nárok na obdiv" - žádné skládání básní, květiny, uvolňování místa k sezení v šalině, placení večeře a podobné nesmysly, u kterých se muž musel přetvařovat, že ho to baví, když je dělal. Teď už konečně muž nic z toho nemusí a prochází mu to - může být sám sebou aniž by tam byla nějaká frustrace z "neplnění povinností". A to všechno jen za to, že se vzdá "práva ze sebe dělat kašpara" - když přestane sexuálně loudit a dotírat při každé příležitosti...
26.12.2017 - 15:12 | Filtr
(Býk) player » koczka.zlobywa
Ovšem. Je dost pravděpodobné , že do sta let středoevropská kultura zanikne a bude se tu chodit v burkách. Tipuju , že tak na 30% je právě tahle vize reálná.
26.12.2017 - 15:08 | Filtr
(Býk) player » MG34
Ne. Mýlíš se. Bude to jinak. Pro generaci starších lidí je to nepochopitelné už teď , ale bude to čím dál nepochopitelnější.

Zda správné , či nesprávné , to si pak vyhodnotí historici za 1000 let.

Ale tohle klima vytvořily ženy. Zejména skrze své hmotné zájmy , luxus , životní úroveň. A bude stále prohlubováno , jen žezlo bude mužům vyrváno.

Koneckonců - měli ho dost dlouho. Budoucnost patří holčičím potřebám. Ale to poslední , co holky potřebují je to , aby se muži uzavřeli do sebe. To se nyní dost děje , ale to je (snad , doufejme) přechodná doba.

Ale jak říkám - je docela možné , ba pravděpodobné , že již dnes rodící se děti budou mít za manžela kyborga. Docela bych na to vsadil výplatu.
26.12.2017 - 15:01 | Filtr
(Ryby) MG34 » player
Ta kampaň není jen o "uzurpaci" - je i celkově o nátlaku a o klima. A to tady celou dobu pomíjíš, bagatelizuješ a hážeš do autu.

Navíc žádné dítě se s vaničkou nevylívá - jak jsem psal, neexistuje žádný nárok na obdiv. To je jen tvoje fligna, kterou teď zkoušíš použít na obranu neobhajitelného. :5:
26.12.2017 - 14:54 | Filtr
(Býk) player » MG34
Ale nejsme. Jestli jsi dobře přečetl níže , tak tam píšu , že MeToo je v pořádku. Protože uzurpovat ženu kvůli tomu , že někdo má moc a peníze nelze.

Ale...

Jde o to , že civilizace nyní s vaničkou vylévá i dítě. I když civilizace...jak se to vezme - jen jedna její část.
26.12.2017 - 14:38 | Filtr
(Ryby) MG34 » player
Hm, to je reakce jakobych řekl, že papežova kutna je bílá, stejně jako bílý závoj sexy-nevěsty, takže papež je vlastně erotický symbol...

Mám dojem, že jsme dost mimo téma - a to především tvojí vinou - nehajitelné pozíce zarputile bráníš, abys odvedl pozornost od hlavního problému - kterému se čelem postavit nedokážeš...
26.12.2017 - 14:35 | Filtr
(Ryby) MG34 » player
Nikdo nemá NÁROK na obdiv.

A s tím obrněným transportérem to je taky blbost - když je dostatečně atraktivní, loudiči se bohužel najdou i přes tuto... překážku.
26.12.2017 - 14:32 | Filtr
(Býk) player » MG34
Ne. Ani stará verze ani remake.

Ale moje máma milovala Voskovce , jí připadal. :4: A i Henryho Fondu.
26.12.2017 - 14:31 | Filtr
(Ryby) MG34 » player
Přijde ti třeba film 12 rozhněvaných můžů jako erotický?
26.12.2017 - 14:31 | Filtr
(Býk) player » 144
Mluvím za BBC. :61:
26.12.2017 - 14:30 | Filtr
(Býk) player » MG34
Já s tebou nepolemizuji o tom , co žena musí...v tom je právě skvělý to , že nic nemusí. Ale na druhou stranu - na hold její kráse či přitažlivosti má nárok. Nesmíme jí ho sebrat.

Třeba když sem přijedou lidé z Kuby tak žasnou , že muži ženy zcela ignorují. Na Kubě osmnáctiletý mladík utrhne cizí padesátnici květinu a se slovy - vy jste stále ještě štramanda jí ji předá. Věčná vzájemná koketerie. A tam především na ulici. Je to nevulgární a vžité.

(Když sebou táhne děti a nebo partnera , tak to je stejný , jako kdyby jela v obrněném transportéru. :3:
26.12.2017 - 14:28 | Filtr
(Býk) 144 » player
Nezlob!
Kecáš
Nech normativ muže na pokoji

Mluv za sebe nebo za Oshe

Ale nemluv za muže prosím Tě
26.12.2017 - 14:26 | Filtr
(Ryby) MG34 » player
Zase to schválně přeháníš. Bavíme se celou dobu o ULICI. Na ulici se prostě neopruzuje, co je na tom těžkého k pochopení? Můžeš loudit jinde - jsou místa, kde se to dá tak nějak historicky tolerovat. Plesy např.

A pak jsou jiné ženy než anonymní cizí - tzn. ty, se kterými se už nějakou dobu znáš. Tak tady nevytvářej dojem, že ti nic jiného nezbývá :3:

Těsně po revoluci byl jeden známý v Rusku (on byl poloviční Rus) a jel po nějakém velkém městě s kámošem - místním mafiánem. Ten mu nabízel, že kdyby se mu na ulici JAKÁKOLIV náhodně líbila, ať jenom řekne, ukáže na ni a "všechno" mu s ní zařídí. Tak z toho oslovování na ulici mám podobný pocit - jakoby si veřejné prostory dotyční chlapi spletli s nějakým svým hájemstvím, kde si můžou provozovat tyhle "hry". Tyhle "hry" ať si provozují na místech, kterým je možné se vyhnout, ale to ulice bohužel není!

Jak k tomu ta žena přijde? A jak k tomu přijde třeba v případě, když ssebou zrovna táhne svoje děti anebo dokonce partnera?
26.12.2017 - 14:22 | Filtr
(Býk) player » Onirique
Naopak. Dnešní doba je doba erotismu. Čím dál více se blížíme k odstranění a odblokování všech zdrží. Svět bude čím dále hravější i když - jak říkám , jde o to , kdo s kým.

Jen jde o to nestrkat před tím hlavu do písku. Konečně - takhle už žili civilizace před námi. Jistě - stálo je to nakonec zánik , protože se oddali jenom erotickým hrám. Nás to bude bezesporu stát taky zánik. Ale nyní se prostě končí s církevními dogmaty. Máme věk sexuální revoluce.

Ale (dle mého názoru) jeden fakt: Nositelkami toho přímého , primárního erotismu budou holky. Ony budou diktovat.
26.12.2017 - 14:16 | Filtr
(Býk) Onirique » player
A vůbec se ti nezdá, že si tak trochu zmrznul někde v jeskyni za řevu tigra šavlozubého? :8:
26.12.2017 - 14:10 | Filtr
(Býk) player » Onirique
Nic neřeším. Jen kontroverzi celého tohoto molocha. Normální chlap to dělá ze své přirozené podstaty. Dobrá - tak dejme tomu , že to nebude dělat na ulici , ale na večírku nebo na plese , to je přece jedno. či ne?

Právě proto , že je normální. Normativ muže je rozhazování semene. Takhle byl přírodou stvořen.

Ale erotika a normální sex ve vztahu jsou dvě odlišné komodity. Vizuálně se dost podobají , ale jejich motivace a inspirace je jiná.

Ze stejného důvodu se v Holywoodu dějí tyto věci. Tam nejde o vztahy. Jde tam o erotiku. Erotika a Holywood jedno jsou. Je to falický symbol.
26.12.2017 - 14:07 | Filtr
(Býk) Onirique » player
Ale proč by to měl normální chlap dělat? Proč by měl oslovovat CIZÍ ženu s nabídkou k sexu??? :23: Mi to příjde úchylné...a to hodně.
Například pro mně je normální (pro koho ne? :22: :23:), když mám sex ve vztahu, tudíž nejdřív se s dotyčným seznámím, a když chemie funguje, máme společné zájmy a celkově chceme být spolu protože nám je spolu fajn atd....tak následně taky z toho vyplyne i spojení sexuální, ne? Co to tu proboha řešíš? :41:
26.12.2017 - 13:57 | Filtr
(Býk) player » MG34
Z tvého popisu je ale jedna myšlenka jasná:

Oslovení cizí ženy k sexu je zkrátka zapovězeno. Protože , jak to má jinak chlap udělat jako? Dobrý den: považujte prosím mojí následovnou větu za nezávaznou. Mohu vás větou další oslovit k sexu? :4:

něco jako smlouva o smlouvě budoucí?

A ještě jeden dovětek. Je vědecky prokázáno , že žena má ze sexu asi desetinásobné potěšení , než muž. Tudíž - oslovitel se nemusí cítit , coby ponižovatel , nýbrž coby nositel rozkoše.
26.12.2017 - 12:44 | Filtr
(Ryby) MG34 » player
Nene, oslovení není "jenom věta" - je to nevyžádaná nabídka se vším, co k tomu patří - už jen v tomhle je tvoje tvrzení falešné. A ještě navíc (!) to v sobě obsahuje jistý prvek ponížení oslovované - její degradace na úroveň kusu masa, do kterého je možné strčit jiný kus masa. Tohle je rozhodně dokonce víc než jen obyč. vulgární nadávka - tohle vyjadřuje naději agresora na něco pro tu ženu třeba naprosto nemyslitelného (minimálně s tím konkrétním chlapem).

Co když je ta ženská lesba? Co když ji nedávno někdo znásilnil? Co když je zadaná a striktně monogamní? A co mnoho dalších dobrých důvodů? Má tomu chlapovi říct "omlouvám se vám, ale vaše nabídka mi není po chuti, protože mne nedávno jeden chlap znásilnil, ale navadí, zkute to na sousedku, ta vám ráda podrží..."?

Že to nemůžeš vědět? To je tvůj problém - když nevíš, tak neotravuj...

"Tak ať ty , co se nechtějí nechat oslovovat se prostě jednoduše brání svým vzezřením." - to jako myslíš vážně? Takže si za to můžou samy?

Tohle s tím me-too souvisí víc než bys rád připustil - jsou to stejné modelové situace a stejné argumenty "v malém" (nevyžádané oslovení) i ve velkém ("něco víc"). A právě tady to začíná - už u postoje k těm "malým problémům".
26.12.2017 - 12:21 | Filtr
(Býk) player » MG34
Žena , která nechce být oslovena řekne: jdi do pr...a je to.

Jenže MeeToo není o tomhle. Je to o tom , že ti muži z pozice moci na ně neadekvátně eroticky útočili. Prostě - považovali je za svou válečnou kořist , jako Vikingové.

Klima ve společnosti (té západní) je od sexuální revoluce stále lepšící se. Muž už nemá doma na stěně bejkovec , aby mu manželka musela dát i když nemá chuť, vynucení sexu v manželství je bráno jako normální znásilnění se všemi represemi, což dříve neexistovalo.

Holky smějí chodit po venku skoro nahé. Jejich sexualita může zářit do všech směrů.

MeeToo je jen o tom , že Ne znamená skutečně Ne. Nikoliv - možná.

A oslovení je jenom věta. Když řekne chlap bábě - chci se s váma vyspat , vzdává hold její kráse. Když jí řekne nadřízenej na pracovišti , že je neschopná kráva , je to bych řekl daleko větší důvod mít zkaženej den.

Jistě - je obrana. Tak ať ty , co se nechtějí nechat oslovovat se prostě jednoduše brání svým vzezřením...nemám zájem , tak co bych pro vás měla být půvabná.

A dál - co dominantní ženy?

Ženy erotiku během života moc neprovozují. Ale pak přijde ten jeden den v měsíci a ony to udělajíí. Žena je 4/5 svého života sexuálně v podstatě pasívní. Ale pak nastane ta pátá pětina a kdyby to šlo , tak prosexuje nos mezi očima. A v tý době prostě nebude , kdo by ji oslovil , protože se to nemá?

Tak já na takovémto světě žít nechci.

Přitom - já nejsem lovnej chlap. Skončil jsem několika neúspěchy v junáckých letech , tak jsem nad tím mávl rukou a začaly chodit ony. Samy. Bez toho , abych se někde doprošoval , převlékal do princových šatů. Pravda - dělám hudbu , nedělat jí , jsem snad dodnes panic. Nebo ne , ale rozhodně by počet mých zážitků byl nicotný.

Nepodceňujme holčičí sexualitu. Vždyť všechno na světě řídí. A chce řídit ! Ony nad námi touží mít svou moc. Přehnaná antisexuální modifikace současného stavu jim jí bere. Proto se sposta žen staví na druhou stranu barikády.
26.12.2017 - 11:52 | Filtr
(Ryby) MG34 » player
Přečti si to po sobě důkladně - ale z pohledu ženy, která si nepřeje být oslovena a už tuplem ne nějakým seladonem...

Přesně od takových jako jsi ty - tvůj příspěvek je plný zveličování ("jí to zničí život") a bagatelizování (oslovení je pouze oslovení) - se odvíjí to klima, které tu ve společnosti je.

"Jak totiž k tomu přijdou potom ty ženy , které o to stojí?" - to je irrelevantní, to je jejich problém jak se s takovou "ztrátou" vyrovnat - nemůžou si tyto věci prostě na mužích vynutit. A smutné je, že přesně tyto ženy pak (asi ze strachu, že o "tohle" přijdou) vedou kampaň proti těm, které si to nechcou nechat líbit...

EDIT: "Jenže i ty , co oslovovány bejt nechtějí stojí ráno hodinu před zrcadlem...a rozhodně ne pro to , aby zaimponovali u snídaně manželovi." - to má být jako podle tebe "omluva"?
26.12.2017 - 11:41 | Filtr
(Býk) player » MG34
Jenomže - poklud oslovení k sexu - nemyslím tím nějaké osahávání - prostě jen oslovení - někomu zkazí den , tak je civilizace opravdu chorá.

Když muž potká ženu a zeptá se jí , zda by sním nešla do postele - a jí to zničí život, tak sorry teda - od čeho ta feminizace byla?

Oslovení je pouze oslovení. Nic jiného.

Jak totiž k tomu přijdou potom ty ženy , které o to stojí? které chtějí , aby jejich sexuálno bylo obdivováno a bylo s ním koketováno? Tohle přece nejde...

Svoboda jedněch = diskriminace druhých.

Tak potom opravdu jedině vytetovat si na čelo: prosím , neoslovovat...

Jenže i ty , co oslovovány bejt nechtějí stojí ráno hodinu před zrcadlem...a rozhodně ne pro to , aby zaimponovali u snídaně manželovi.

(Šmánkote - ještě že tohle není můj problém... :4:).
26.12.2017 - 11:35 | Filtr
(Ryby) MG34 » player
Oslovování má jednu zásadní vlastnost - musí na něj být dva... tedy i ten, kdo oslovuje (ne jen oslovená). Já sám to beru tak, že je mi jedno, co druhá strana chce, abych udělal - já nebudu porušovat svoji zásadu jen proto, že by to možná někdo přivítal, abych ho oslovil.

Představ si, že narazíš na nějakou, která to bere jako já - oslovení je vstup do jejího osobního prostoru - je to legitimní a takové ženy nepochybně jsou. Ty ji oslovíš a tím jí vlastně vědomě uškodíš (bude mít třeba kvůli otravnému dědkovi zkažený den). Co, budeš se tvářit, že se vlastně nic moc nestalo? Tak to ti řeknu, že v tom je právě jeden z kořenů toho me-too - nejsou všechny ženy stejné a když nepoznáš, že jsi nevítán, když se takhle spleteš, tak nes následky invaze - byť z tvého subjektivního pohledu jsou bagatelní. A nemysli si, že zdvořilé odmítnutí je vždycky potvrzení toho, že jí to nevadilo...

Předpokládám, že se v budoucnu asi nějak (elektronicky) zajistí status "nevadí mi oslovení (i když vás asi odmítnu)" vers. "dejte mi všichni pokoj" - a tím to bude jasně dané. Ale zatím musíš vždycky počítat s tím, že vlezeš někam, kde nemáš co dělat a že někomu uškodíš. Kašleš na to? Leccos to o tobě vypovídá. :5:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Vodnář Vodnáři
ukázat kalendář »