Ked sa zruti cely svet...


06.03.2017 - 16:10
(Beran) fantazy
Ked sa zruti cely svet...
Ahojte,

priznam sa, ze na tuto stranku chodim casto, ale iba citam a neprispievam. No dnes mam chut sa vyrozpravat, lebo nemam komu. V januari v tomto roku mi zomrel priatel, boli sme spolu 7 rokov. Bol to sok, nieco na co sa neda pripravit. Dostal krvacanie do mozgu a uz sa ho nepodarilo zachranit, stalo sa to v zahranici (bol cudzinec). V ten den moj svet prestal existovat.. No to co nasledovalo po jeho smrti, neprajem nikomu a je to ako zly sen. V ten den, ked zomrel, tak som kontaktovala jednu zenu, s ktorou v Prahe podnikal, chcela som nech pomoze jeho rodine vybavit ukoncenie podnikania. Raz davno mi ju predstavil, ked spolu riesili obchody v mojom meste. Pamatala si ma a povedala mi, ze firma uz asi 2 roky nefunguje. To bol prvy sok.. pritom predo mnou sa stale tvaril ako pracuje (z domu) a chodil kvoli tomu aj do Prahy a druhy sok bolo, ked sa ma spytala na konci, ci o mne vie jeho manzelka a dceri. V tej chvili som cela zamrzla.. Od zaciatku nasho vztahu mi tvrdil, ze je rozvedeny a ziadne deti nemal. Vypytala som si na nu e-mail a zacali sme si pisat. Dozvedela som sa o nom vela, ze mi klamal kazdy den pocas tych 7 rokov do oci. Dokonca ma aj jednu utajenu dceru v Prahe, o ktorej nevie ani jeho rodina. Napisala mi, ze o nas vedela od zaciatku nasho vztahu, vraj sa do mna uprimne zamiloval a hovoril o mne krasne. S manzelkou uz zili iba kamarati, kvoli detom a vybrali mu ju rodicia, tak on sa ani nikdy do nej asi nezamiloval. Podnikanie ukoncil pred 4 rokmi, nechape preco mi to nepovedal. Proste klamstva boli na dennom poriadku, este aj plno dalsich. Rok o mna bojoval, ja som ho nechcela, no nakoniec si ma ziskal a zil kvoli mne v mojom meste v prenajatom malom byte, aby sme mohli byt spolu. No "pracovne" odchadzal po novom roku a v lete na 2-3 mesiace do zahranicia. Uz chapem, vtedy bol s tou druhou rodinou.. V den ked sa mu ta nehoda stala, tak som sa mu nevedela dovolat a tak som mu pisala a volala ako diva. No nic.. o tom, ze zomrel mi napisal jeho brat, ktoreho som kontaktovala cez facebook. No jedna z jeho dcer nasla po smrti jeho telefon a dostali sa k jeho e-mailom, tak ma kontaktovala kto vlastne som. Ked sa dozvedeli, ze som jeho milenka tak mi vynadali, ale vysvetlila som im, ze som nic nevedela. Chvilu som s jednou z nich komunikovala a odpustila mi, ak som o nich nevedela. Doplatila som na svoju dobrosrdecnost a naivitu. Napriek tomu, ze mam pravo ho nenavidiet, nedokazem to a stale ho milujem.
V case ked zomrel, som mala dostat menstruaciu, ale nechodila.. myslela som, ze to vsetko z toho stresu. Po 2 tyzdnoch mi napadlo, kupit si pre istotu test a bol pozitivny. To bol dalsi sok, dalsia rana do srdca.. Chcela som zomriet, chcela som, aby to dieta odislo. Bolo to strasne obdobie a neprajem to nikomu. On dieta chcel, v poslednej dobe o nom casto hovoril a tak neviem ci ho splodil vedome alebo nie. Alebo to boli iba dalsie klamstva. Teraz som v 2-mesiaci tehotenstva a aj ked je to tazke, rozhodla som sa, ze si to dietatko necham. Vedia o tom iba moji rodicia a lekarka. Rodicov som sklamala, moj otec bol od zaciatku proti tomuto vztahu, ale neposluchla som.. Najprv mi radili ist na potrat, ale nedokazem to. Nakoniec ma podporili, pomozu mi s vychovou. Trapim sa vnutorne moc.. mala by som sa tesit na babatko, ale stale mam vycitky, ci ma naozaj miloval, alebo som bola iba hracka. Chcem verit, ze jeho city boli uprimne.. ale neviem. Uz nicomu neverim. Myslite, ze aj takyto klamar vie milovat?
Jedna zena, co sa venuje anjelom mi povedala, ze to bol karmicky vztah a prezili sme spolu vela zivotov, aj som nejake utrzkami videla. Vraj sme boli prekliati mojim otcom, preto sme nikdy spolu neboli stastni.. Cistili sme to a odpustali, tak neviem. Odpustila som mu, ale boli to.
Tak a je to vonku.. mnohi ma tu odsudite a mozno ukamenujete, ale ja som iba uprimne milovala. Dakujem za komentare.

Stránka: 4 3 2 1
Řazení:
08.03.2017 - 18:52 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Pithecanthropus erectus
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ale já teď nemůžu chlastat, takže to vidím tak, že to za hoďku zalomím. :7: :4:
08.03.2017 - 18:50 | Filtr
(Kozoroh) Pithecanthropus erectus » .
no to je na celovečerní diskuzi u flašky červenýho.... :4: :4:
08.03.2017 - 18:48 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Pithecanthropus erectus
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
A jsme zas u toho... někdo napíše X, jiný čte Y... :7:
To, že má každý právo na vše neznamená, že každý musí vše dělat. Od toho jsme lidi - abychom chápali kdy co udělat nebo pokud možno neudělat vůbec.
Takže myslím, že máme případně i právo dál "přestřelovat", už proto, že druhá osoba nikdy nemůže vědět, kam vlastně míříme :4:
08.03.2017 - 18:48 | Filtr
(Kozoroh) Pithecanthropus erectus » musiúa
omlouvám se , že kvůli souhlasu s tvým příspěvkem, jsem tam připrdl to další :74:...samozřejmě to nebyla reakce na tebe, ale na zbytečně se prodlužující existenci této diskuze. :1:
08.03.2017 - 18:33 | Filtr
(Kozoroh) Pithecanthropus erectus » .
no Khali.... :39: tos přestřelila...každý má právo na cokoliv ? tedy i zabít?....každý má právo soudit druhé? na základě čeho a podle jakých kritérií? Může si pouze o druhém myslet co chce, ale soudit ne.Popřemýšlej :1: :3:
08.03.2017 - 18:19 | Filtr
(Kozoroh) Pithecanthropus erectus » musiúa
:15: taky mám pocit, že se mi to zdá...To téma mělo už dávno být někde dole, protože splnilo svůj účel.....Místo aby diskutéři pochopili, že tento sociální retard si potřebuje jen namastit své ego, což je patrné i z jiných diskuzí, tak mu to ego sami mastí tím ,že s ním pořád diskutují...nechápu! zvlášť když jeho argumenty jsou každý pes jiná ves a nemají žádnou kontinuitu... Asi by věci prospělo, kdyby autorka stausu celou tuto diskuzi smázla....Podstatné bylo dávno řečeno i učiněno.. :63:
08.03.2017 - 17:35 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Loreena Mckennitt
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Já myslím, že je to v pohodě. :62:

Nikdo nevidí do toho druhého, a nikdo nikdy toho druhého nemůže plně chápat, i kdyby ho znal tisíc let. Tak to zkrátka je a nejspíš ještě nějaký čas bude. Platí to všemi směry.

Nevěřím tomu, že na tomto světě existuje vědomě konané zlo. Nikdo neví, co jeho činy v konečném důsledku způsobí, takže každý koná vždycky z nevědomosti.

"Tedy Ježíš řekl: Otče, odpusť jim, neboť nevědí, co činí." - za tohle mám Bibli ráda.
08.03.2017 - 17:29 | Filtr
(Rak) Loreena Mckennitt » .
Khali, ja som za tym sucit nevidela, ale on tam naozaj moze byt - nechcem jatrit niecie rany, bolo to cez odo mna.. ked si to vezmem spatne :63:.. mrzi ma to.. brala som to ako odsudenie zakladatelky a ten druhy (ci prvy?) plan som prehliadla.. ospravedlnujem sa
08.03.2017 - 17:23 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Loreena Mckennitt
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Hele, s tímto nemůžu moc souhlasit a výjimečně souhlasím s pozemšťanem - každý má právo na cokoliv.

Horší věc je pro mne spíš to, že toho někteří pak i zneužívají. To je potom ten "kámen úrazu"... asi i doslova úrazu.

Ale já to beru prostě tak, že se zkrátka zastáváš zakladatelky diskuze, jelikož cítíš soucit. No.4711 jen ukázala, že to jde i jinak, možná chtěla naznačit, aby se za případné jiné rozhodnutí nestyděla - taky projev soucitu. A muselo to chtít dávku odvahy, aby s tím vyšla na světlo. Problém je vždycky hlavně v tom písmenkovém způsobu podání - někdo napíše X, jiný čte Y a ve výsledku je z toho nedorozumění Z. Zbytečné.

Já už tu taky trochu emočně prdla. No co, jsem prdlá. Ale hlavně taky jenom člověk. :46:
08.03.2017 - 17:21 | Filtr
(Rak) Loreena Mckennitt » .
dakujem, Khali :17: mas pravdu..
08.03.2017 - 17:15 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Loreena Mckennitt
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Mili, kašli na to... bolí to akorát všechny strany... přes písmenka je to fakt těžké, tyhle věci se podle mě prostě nedají řešit na dálku. :3: :62:
08.03.2017 - 17:11 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » No.4711
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Mluvila jsem o zakladatelce této diskuze. To, cos Ty prožívala před čtyřiceti lety jsem nikde ani nezmínila, natož abych to soudila, když jsem poměrně nedávno byla v podobné situaci jako vy obě.
08.03.2017 - 17:02 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » No.4711
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ono se stačí chvilku zamyslet... jasně, že jí to přijde jako soud. Jakpak by taky ne. Člověk na jejím místě potřebuje spíš emoční podporu, která ji nadzdvihne výš. A je úplně logické, že existují slova, která mohou ublížit, obzvláště v takové situaci. Proto je fajn napřed přehodnotit, jestli v danou chvíli dělám pro druhého opravdu maximum, co aktuálně udělat lze, anebo jestli udělám lépe, když budu mlčet.

Škoda, že už lidi moc nekoukají na pohádky. http://youtu.be/hLTOdX85QLY

_________________

Jen tak do větru, nemířeno nikam konkrétně:

Začíná mě čím dál víc fascinovat (a rozhodně ne v dobrém slova smyslu), jak jsou ve společnosti zranění lidé bráni jako něco míň. Jak si jen dovolili být chvíli nešťastní, jak jen si dovolují truchlit. Jak se jen opovažují na moment propadnout zoufalství, když my ostatní umíme být tak děsně nad věcí. Nám se tohle přece nikdy nemůže stát. Vy jste slabí a my jsme ti silní. My jsme ti na výši, proto můžeme koukat spatra. S dovolením, prochází hvězda, Ty si tu zatím vykrvácej, však já mám právo Ti tím nožem v srdci otáčet, když mi ho nastavuješ. Na svědomí už se dávno nehraje. Nikdo už neví, co je lidství, a přesto za něj každý pořád fanaticky bojuje. Tádydádydádydá. http://youtu.be/QtvwttEPse0

A hlavně nezapomenout na mírumilovnou kytičku na konec. :68:

Hawk.
08.03.2017 - 16:52 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » No.4711
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Koczka.obyczajna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Proč hračka proboha? Dítě přišlo samo, co jsem pochopila. Buď se ho zbavíš nebo si ho necháš. Tak jaká hra? Je jí na 30, než někoho potká může trvat a rodit ve 40 už zvyšuje riziko. Navíc ne každý má "žaludek" na to jít na potrat. Má ho přeci z lásky. Děťatko vždy přinese do rodiny radost, ehmm tedy s výjimkou stáda ožralů

A z nějaké diskuse kdesi vydedukovat jaká bude matka? No to je vskutku majstrštyk.

Projekce jak vyšitá.
08.03.2017 - 16:48 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Klaret, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ach jooo :24:

https://www.youtube.com/watch/…
YouTube
08.03.2017 - 16:44 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » musiúa
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Taky občas koukám, no. Já víc psala do vzkazů, tady před určitými individui už nemám potřebu jisté věci ani vytahovat na světlo. :4: Stejně každý sám za sebe už ví...

Díky, žes tohle napsala :62: Zase něco, s čím souzním. :17:
08.03.2017 - 16:41 | Filtr
(Beran) fantazy » musiúa
Dakujem ti uprimne za podporu. Necakam, ze vsetci budu na mna dobri a som pripravena aj na odsudzujuce reakcie.

Mozno som to cele pokaslala, no je to moje.. nesiem za seba zodpovednost, teraz uz za nas dvoch.
08.03.2017 - 16:35 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » musiúa
:68: :68: :68: :68: :68: :68:
:68: :68: :68: :68: :68: :68:
:68: :68: :68: :68: :68: :68:
:68: :68: :68: :68: :68: :68:
:68: :68: :68: :68: :68: :68:
:68: :68: :68: :68: :68: :68:

Posílám ti za ta slůvka záhon sněženek. :3: :15:
08.03.2017 - 15:11 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Koczka.obyczajna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Zakladatelka má slušné vyjadřování, předpokládám do této třetí cenové spadat nebude. Je potřeba brát věci v daném kontextu, nic neplatí paušálně.
08.03.2017 - 14:57 | Filtr
(Býk) player » Koczka.obyczajna
No , já tady mám jeden takovej trojlístek v podnájmu , a jestli ti se vzájemně nevyvraždí , tak rozhodně maj u Chocholoušků rozestláno. Děsný. Nervy na pochodu denně , hyperaktivita asociálního nevychovatelnýho rozcapenýho hajzlíka...no , potěš koště.

A když se ráno vedou do školky a na schodech zní takové výrazivo: jako tak si polib prdel ty sráči (někdy to říká fotr VŚ a jindy dítě) , tak si říkám - to je mužská antikoncepce jak vix. :4:

A vůbec o nic líp na tom není ani sestřenka , která porodila jedno absolutní budižkničemu a jednoho alkoholika již od devíti let. Vystěhovala ho do papundeklovýho domečku na zahradě...

A bratránek z matčiny větve má dva pitomečky. To by ještě nebylo tak hrozný , až na to , že jeden z nich sází a prohrává... :4:
08.03.2017 - 14:49 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Koczka.obyczajna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ty jsi hlavní důvod, proč jsem psala "ať se to líbí chlapům nebo ne" :4:

Víš, moje slova pochopí jen rodič, a možná jen matky. To se musí zažít, to v Oshovi nevyčteš. Vztah matka-dítě je velmi silné pouto. A statistickou odchylku neřeším.
08.03.2017 - 14:14 | Filtr
(Býk) player » Koczka.obyczajna
No - já nad tímhle docela pobaveně zvedám obočí.

O děťátcích se píše jako o ohromném daru , o děsném pozitivu...jenže ouha. Půl na půl. Půl mláďat jsou dneska k pomilování , druhou půlku bych odvedl medvědům do lesa a ještě bych jim koupil česnek a koření. To jsou zmrdi na entou. Je zajímavé , když to z nadhledu pozoruju , že jen málokdo je někde mezi. Buď ťutínek , nebo hajzl a budoucí parazit.

Takže to , co tady po něm zůstane může bejt ještě větší manipulátor , sňatkovej podvodník , gambler , počítačový závislák nebo podvodníček.

Ovšem - pravdou je , že rodiče jsou xyndl. A moje generace , mnohdy ten nejhorší. Jak se políbili po převratu s možnostma zbohatnout...no nic , už si moc cintám pentli.
08.03.2017 - 12:59 | Filtr
(Vodnář) ohenvoblacich » .
http://www.csfd.cz/film/…

máte-li jakékoli pochybnosti,zaskočte za Vědmou :46:
08.03.2017 - 12:50 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » ohenvoblacich
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
http://www.csfd.cz/film/…

:4:
08.03.2017 - 12:12 | Filtr
(Ryby) MG34 » Koczka.obyczajna
Díky za info.
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v BeranBeranu
ukázat kalendář »