můžete mi poradit ve vztahu


27.02.2012 - 08:44
(Rak) Scotty_01
můžete mi poradit ve vztahu
Chtěla bych vás požádat o radu, líbí se mi vaše diskuze, která srší moudrem a snahou dobrat se toho podstatného a tak, prostě ne jako jinde na servrech, kde se to hemží sprostotou a vulgaritou až je mi trapně vyrukovat s tím svým problémem tady v tom duchovním pokojíčku.Jsme s manželem již devět let, máme dvě děti a v celku spokojený život, tedy myslím, zím, že nemáme nějaké základní rozkoly, ale problém je oblast sexu, tam to prostě nefunguje vůbec. Můj manžel se jeví jako, že to vůbec nepotřebuje. Normální je u nás sex například jednou za 4, 5 nebo také 7,8 měsíců. Jednou to bylo dokonce skoro rok. Nejdřív jsem byla zoufalá a snažila se ho přimět ke komunikaci, ale potom jsem zjistila, že to nemá žádný výsledek a zkoušela mu dát čas, prostě to neřešit a doufat, že to přijde samo, ale nepřišlo. V podstatě mi přišlo, že kdybych takto čekala, tak máme interval i dva, tři roky. No a potomto zjištění jsem se úplně stáhla do pozadí a trápím se tiše tím, že já bych to chtěla a on ne. Mluvit o tom nebude, už to ani nezkouším, prý je to tak všude a je to normální. Prosím poraďte mi, co si o tom myslíte ?

Stránka: 3 2 1
Řazení:
27.02.2012 - 11:12 | Filtr
(Rak) Scotty_01 » funik
Takže ty jako muž si nemyslíš, jak tady psal Player, že každý muž v dlouhodobém vztahu, jak tady popsla , se musí přemáhat k sexu se svou ženou. prostě i po letech je tam, přitahuje, nepřitahuje a ne - jsem s ní tolik a tolik let, rozumíš ? Snažím se to vztahovat k tomu, co řekl Player.
27.02.2012 - 11:04 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Scotty_01
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele funik, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Je asi bolestivé přiznat si,že svého muže nepřitahuješ,ale s tím nic neuděláš...
27.02.2012 - 11:01 | Filtr
(Rak) Scotty_01 » funik
To je právě také problém, který mě trápí, zda je problém v něm a nebo ve mě. Takzvaně, zda on prostě tu potřebu nemá a nebo ho prostě a jednoduše ten druhý, v tomto případě, já nepřitahuje, ale to samozřejmě nikdo nepojmenuje a asi je zbytečné to pojmenovat, ono jde asi o to, pokud to nevyhovuje, něco s tím udělat, já vím :8:
27.02.2012 - 10:58 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Scotty_01
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele funik, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
A proč bych jí opouštěl?Dobrá kamarádka je taky hodně..
27.02.2012 - 10:58 | Filtr
(Rak) Scotty_01 » Zornička
No, přesně jsi to vystihla. Pak už mi přijde zbytečný, aby ti lidé byli spolu.
27.02.2012 - 10:56 | Filtr
(Rak) Scotty_01 » funik
Jak to myslíš, že to vydržíš. Proč jsi tedy s ženou, která tě nepřitahuje ?
27.02.2012 - 10:54 | Filtr
(Rak) Scotty_01 » Nabi*
Děkuju Ti. Kéž bych to dokázala rozseknout jako ty :4:

Pokud vás ještě něco napadne, tak pište , já budu ráda, když přispějete, člověk pak vidí, jak je to jinde a může se trochu více zamyslet nad sebou. Nejhorší v tom uzavřeným vztahu je, že si pak můžete vytvářet mylné představy o tom, jak to má chodit.

Ještě jednou vám děkuju
27.02.2012 - 10:49 | Filtr
(Býk) player » Scotty_01
Já bych ti radil neodcházet.

Vyznat mu vroucí lásku ,ale připravit ho na to,že v tvém žití (jelikož čas pádí a bude ti to scházet čím dál víc) se udají možná nějaké změny.

Já mám přes plot výborné manželství.

Pět let po sňatku ho přistihla při nevěře,on jí to přiznal a povolil také.dnes si věci sexu odbývají mimo šťastnou rodinu.A jsou vysmátí,tolerantní a samej táborák a pijatika před barákem.

Mě se tohle hrozně líbí.Je to přející a nesobecké,je to výraz hluboké lásky.
27.02.2012 - 10:48 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele funik, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Sexu stejně jako lásce neporučíš.Mě,když ženská nepřitahuje,tak to vydržím i pět let nebo pořád.S tou co mě láká to chci mít denně :29:
27.02.2012 - 10:45 | Filtr
(Beran) Ruby » Scotty_01
On už tady v nějaké jiné diskuzi psal Player-nám lidem byl dán do vínku na rozdíl od zvířat pohlavní pud nejen k rozmnožování.
Je mi to líto. Jsi mladá. Hodně mladá. A strádáš, ikdyž miluješ. O to hůř. Pokud jsi vyzkoušela všechno možné a není pro Tebe řešením najít si milence, pak...Ti držím palce, at to zvládneš, až už se rozhodneš jakkoliv. :17:
27.02.2012 - 10:43 | Filtr
(Štír) Nabi* » Scotty_01
Chápu, že je to těžké, jenže situace je neudržitelná a ty to sama cítíš (soudě podle toho co píšeš) ... udělej prostě něco pro sebe, abys byla šťastná. Přeju Ti hodně štěstí a síly :62: :34: :17:
27.02.2012 - 10:42 | Filtr
(Rak) Scotty_01 » HANINA64
Ono to není jen to, že bych neviděla nic jiného než SEX, SEX a zase SEX. Že bych nenašla u partnera nic jiného a zaobírala se jen touto jedinou stránkou našeho vzájmeného vztahu. Naopak, již dlouho se zaobírám všemi možnými oblastmi našeho vztahu a je to fajn, ano, máme zážitky, jsme v přírodě, milujeme naše děti, vše se krásně propojuje v nich, je to všechno vesmírně krásné, ale právě to, co tu krásu má korunovat a propojit ještě mezi náma dvěma- to tam není. Asi, kdybychom spolu byli dvacet let, možná bych sem ani nepsala a brala bych to jako normální, ale prostě potřebuješ vědět, že ten druhý, koho ty miluješ a s kým tohle vše sdílíš o tebe má zájem jako o ženu. Nepotřebuji ,aby ze mě strhával šaty třikrát denně a aby mi pěl pod okny. já nevím,myslím, že chci základ, Sukanah
27.02.2012 - 10:42 | Filtr
(Kozoroh) Zornička » Scotty_01
Ja v tom rozchod zatial nevidím. Podla mňa si ešte všetky možnosti nevyčerpala a kým nevieš pravú príčinu lebo nekomunikuje a nemáš to všetko overené a utvrdené, sú všetky uzávery predčasné :74:
Musíš si zvážiť, čo ťa bude trápiť viac, či to že ležíš úplne sama a máš možnosť tam dostať koho chceš alebo
či ležíš vedľa niekoho kto ťa nechce a máš možnosť ho ešte dostať tam kam chceš
Ktorá verzia preváži, tá je správna. na toto zistenie potrebuješ čas pretože manželstvo a rodina naozaj len o tom sexe nie je, sama musíš vedieť čo je pre teba dôležitejšie :17:
27.02.2012 - 10:35 | Filtr
(Rak) Scotty_01 » Nabi*
Děkuji vám moc za vaše příspěvky. Diskutujte dál, protože to je úžasný, kolik zkušeností, příběhů se tu potká a každý si něco nese.

Vychází mi z toho, co jste tu popsali spíš ten rozchod. Je tak těžké rozejít se s někým, koho vlastně milujete, máte ho rádi, představovali jste si s ním život , ale on o vás vlastně nejeví zájem, ale je to tak. Vlastně sama vím, že je to pro mě nepřijatelné, žít takhle dál. Je jasné, že mám strach i z toho, že třeba nakonec zůstanu sama a budu litovat, že jsem s tím nespokojila, jak tady taky někdo psal, že nakonec ta žena litovala, ale tohle se taky žít nedá.

27.02.2012 - 10:30 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele HANINA64, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Celé manželství jsem vycházela z jedné věci.Toho sexualního života neni tolik jako normálních všedních dnů.V tom normálním životě u nás vládla docela shoda prostě normál.A ten sex?Ano točí se kolem něj svět ,když to nejde tak to nejde podle toho bych už musela být alesponˇ5 krát rozvedená.Ale pokud jsme myslící lidé tak se dá ledacos vyřešit dohodou.Prostě žij a nech žít.Jsem vdaná 46 let v červnu bude.
Vím ne každý má to tak stejně ,ale je potřeba hledat u partnera i jiné hodnoty než ten sex,protože ten jednou stejně přestane fungovat a je to jedno z čí strany.Asi blbéj názor ale je můj. :41: :22:
27.02.2012 - 09:51 | Filtr
(Rak) Scotty_01 » Ruby
Ano, dříve jsem tu snahu měla, ale tím, jak to nemělo valnou odezvu už jsme se v tomto poli strašně odcizili. Když to tak řeknu, tak já už dneska asi nemám odvahu na nic, abych nebyla zase nějak odmítnuta a nezačala se z toho znovu už po miliontý hroutit. Možná už je to prohraný a on by reagoval , jak tady zmiňuje Player na nějakou novou ženu. Proč teda ale zůstávají ti muži se ženami, se kterými vlastně být nechtějí.

Bojím se odejít, protože co když to budu řešit znovu a s někým jiným a nebo zůstanu sama. Bojím se toho.
27.02.2012 - 09:49 | Filtr
(Kozoroh) Zornička » Scotty_01
Toto vôbec neber do úvahy. Každý sme iný, každý vzťah je iný, je X párov ktoré majú z toho radosť a do takej roviny sa v svojich želaniach obracaj. Ja vo svojom okolí nepozorujem, že by sa niekto musel raz za mesiac ešte k tomu premáhať :43: To sú len drísty pri pive - raz sa chvália ako to zvládnu trikrát za noc a inokedy zas ako sa musia raz mesačne premáhať :4:
27.02.2012 - 09:48 | Filtr
(Býk) player » Scotty_01
Ano.

Já mám erotiku div ne jako náboženství,ale když jsem žil na hromádce,tak jsem se přistihl,že už druhým rokem počítám dny,kdy jsme naposledy dělali,aby nebyl dlouhý prostoj.A to prozření mě tenkrát úplně vyděsilo.Člověk si pak řekne:když takhle uvažuju někde po osmnácti měsících,co bude za čtyři roky?

Série nevěr?
Askeze?
Psychické přepětí v naší ložnici?

Pravda - nebyli jsme eroticky na stejných vlnách,to jsem zažil s jinými milenkami,ale opravdu - jak mi to vychází a v podstatě to shrnuli v rozhlase v debatě se sexuologem,ta doba vyčerpání sil je okolo čtyř let.

Čili - pokud jde člověku o sex jako takový,měl by otočit asi 10 partnerů za život a polovina lidí to tak má.Nebo jedou z podstaty.

Proto smekám před lidmi,kteří jsou spolu 30 let
a řeknou - v ložnici nemáme problémy.

27.02.2012 - 09:46 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Neferlin, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
A není třeba na chlapy?
27.02.2012 - 09:40 | Filtr
(Rak) Scotty_01 » player
takže oni se ti muži musí přemáhat, aby měli sex se svojí ženou ?

to je právě to, že když tohle slyším, tak si to hned dám do souvislostí se svojí situací a je vymalováno, ale kdyby to tak bylo, tak bych asi raději upřímnost od něj
27.02.2012 - 09:34 | Filtr
(Beran) Ruby » Scotty_01
Hm...mám známou, která je celé manželství v podobné situaci. Už v mládí mi říkala, že spolu spí s manželem jednou za tři měsíce, nechápala jsem. A nechápu. Intervaly se prodlužovaly.
Ona si to postupem času začala kompenzovat milenci.Občas se to neobešlo bez zamilovanosti a snahy se rozvést, ale držely ji zpět tři děti a firma atd.
V podstatě tak fungují dodnes, ale každý si žije svůj život. Dcera ji před pár lety řekla, že se rozvést měla, protože jako děti stejně cítily z jejich vztahu chlad a celkově bylo ovzduší v rodině napjaté. Ona byla frustrovaná...pochopitelně...mimochodem, on si ale druhé ženy neodpíral. Přitom známá byla a doposud je atraktivní, společenská a přitažlivá fajn ženská.

Pokud o tom manžel nechce mluvit, brání se jakékoliv snaze o řešení a odbude Tě nesmyslem typu...tak to chodí všude...nebudeš mít na výběr moc možností.
Ono to samozřejmě všude chodí tím způsobem, že vášen vyprchá a touha není tak velká-obzvlášť když jsou spolu manželé-partneři-denně a v podstatě se nemají na co těšit. Proto je důležité si "hýčkat" partnerskou erotiku. Jak to máte mezi sebou ...to víš jen Ty a on. Vyzkoušelas už všechno? Není nic, co by ho nakoplo, vzrušilo?
27.02.2012 - 09:27 | Filtr
(Kozoroh) Ilon spí s měsícem
Moje sestřenice měla stejný problém.Porodila syna a konec,žádný sex.Manžel byl hodný,starostlivý,spolehlivý,jen ten sex jaksi...
Sestřenice byla mladá,tak jí sex samozřejmě chyběl.Opustit ho nechtěla,nakonec si našla milence,s kterým i otěhotněla.Rok byla od manžela,nakonec se vrátila zpět i s dcerkou.A manžel byl dál tím starostlivým otcem i manželem.
Nakonec vyšlo najevo,že prostě není na ženy.
Bylo to v době socialismu a on nechtěl budit dojem "nenormálního".
Děti vyrostly,sestřenice má milence a žije se svým mužem. :4:
27.02.2012 - 09:26 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele HANINA64, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:63:zde je těžká rada mám kamarádku která to měla stejně jak ty.Horší bylo ,že se na ní urazil neřekl jí proč a pak si jí nevšímal třeba 4 měsíce.Možná by to chtělo aby jsi v něm vzbudila trochu žárlivosti.Asi si je s Tebou moc jistý.Neříkám ,že mu musíš zahnout ,ale vytvořit kolem sebe trochu záhady by mu neškodilo ,třeba by to vzbudilo jeho pozornost.A co se zepta rovnou zda nemá zdravotní potíže.Dá se vše řešit.Oživit ten vztah něčím co by na něj platilo,vzpomen´si jak jste spolu začínali.Stereo je začátek konce.Kamarádka to nakonec vyřešila rozvodem.Zrazovala jsem jí od toho udělala to dnes mi dává za pravdu ,že to neměla dělat protože je sama na stáří.Ale jasná otázka je vždy nejlepší.Držím pěsti. :63:
27.02.2012 - 09:25 | Filtr
(Blíženci) patatina
snazila jsem se ho primet ke komunikaci....

ma otazka zni-jak???muzes rict?
mozna je chyba prave tam....asi to chce vic nez se snazit mluvit-chlap vseobecne se ti ,,o tom,, vykecavat nebude-to v zasade odmita...
zkusila jsi proste nejak svadet,zmenit dril,prostredi,formu,styl,-zajetej stereotyp?
zkusila jsi proste ,,nejak,, vyprovokovat? :2:
27.02.2012 - 09:24 | Filtr
(Štír) Freja » Scotty_01
No,zkoušela si to neřešit,byla trpělivá a výsledek je ten,že se trápíš a Tvoje ženský sebevědomí dostává čímdálvíc na :71:

Nezdá se Ti,že je to od něj trochu sobecký?Jestliže to řešit nechce,tak to asi řešit nebude,tudíž je na Tobě nějaký řešení najít...nebo se prostě trápit dál..? :43:
:74:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Váhy Vahách
ukázat kalendář »