můžete mi poradit ve vztahu


27.02.2012 - 08:44
(Rak) Scotty_01
můžete mi poradit ve vztahu
Chtěla bych vás požádat o radu, líbí se mi vaše diskuze, která srší moudrem a snahou dobrat se toho podstatného a tak, prostě ne jako jinde na servrech, kde se to hemží sprostotou a vulgaritou až je mi trapně vyrukovat s tím svým problémem tady v tom duchovním pokojíčku.Jsme s manželem již devět let, máme dvě děti a v celku spokojený život, tedy myslím, zím, že nemáme nějaké základní rozkoly, ale problém je oblast sexu, tam to prostě nefunguje vůbec. Můj manžel se jeví jako, že to vůbec nepotřebuje. Normální je u nás sex například jednou za 4, 5 nebo také 7,8 měsíců. Jednou to bylo dokonce skoro rok. Nejdřív jsem byla zoufalá a snažila se ho přimět ke komunikaci, ale potom jsem zjistila, že to nemá žádný výsledek a zkoušela mu dát čas, prostě to neřešit a doufat, že to přijde samo, ale nepřišlo. V podstatě mi přišlo, že kdybych takto čekala, tak máme interval i dva, tři roky. No a potomto zjištění jsem se úplně stáhla do pozadí a trápím se tiše tím, že já bych to chtěla a on ne. Mluvit o tom nebude, už to ani nezkouším, prý je to tak všude a je to normální. Prosím poraďte mi, co si o tom myslíte ?

Stránka: 5 4 3 2 1
Řazení:
28.02.2012 - 09:10 | Filtr
(Beran) Háňa* » Zornička
Tak jasně - taky jsme zůstali přáteli, protože určité věci fungovaly skvěle. Zmizelo napětí a on byl šťastný, když mně to konečně došlo - byl taky v blbé pozici - pořád jsem po něm chtěla nějaké důvody, ale ony žádné jiné opravdu neexistovaly - cítil se jako lhář, přesto, že nebyl :62:

Proto dnes, když mi někdo něco zdůvodní, beru to tak, jak to říká - nic jiného v tom nehledám, nesnažím se to pochopit svým mozkem, který je jiný, než jeho, nehodnotit, jestli jeho důvod je dost důvodný pro mě. Prostě, on to má tak, tečka....... vezmu na vědomí jako jeho důvod a zařídím se podle toho
28.02.2012 - 09:07 | Filtr
(Kozoroh) Zornička
Scotty, mnne se zas líbí ako píšeš že
" vaše diskuze, která srší moudrem a snahou dobrat se toho podstatného" :15:
:3: :4: :74:
28.02.2012 - 09:02 | Filtr
(Kozoroh) Zornička » Háňa*
Ale trocha je tá útecha dobrá :4:
Predstav si, že by to mal vymenené. Kolké píšu, že "v sexu to bylo skvělý" len inak sa to nedalo vydržať - vypil si, hral hry, chodil na pivo, na fotbal, nezamestnaný, morous atď at´d
Tak ktoré je potom lepšie, alebo horšie?
Je to ťažké posúdiť. Chvilka sexu sa dá nahradiť niekým a niečím iným :20: ale celodenný stres s niekým kto je od veci akurát to večer na 10 minút rozbalí ..
To by si mal každý zvážiť, čomu dáva prednosť a kde si povie dosť.
Ideálne je ked to klape ako hodinky, ale to sa nedeje nikde, nech sa teraz každý zamyslí ako to má doma a či je všetko super, že je so všetkým spokojný :4:
28.02.2012 - 08:32 | Filtr
(Beran) Háňa* » Scotty_01
Možná by se změnilo to, že by sis za tu situaci přestala dávat vinu. Ale to můžeš i bez toho. :3: :17:

Měla jsem kdysi přítele - asexuála - všechno bylo skvělé - rozuměli jsme si, výlety, úžasné věci jsme zažívali, jen tohle fungovalo špatně.
Trvalo mi tři roky, než mi doopravdy došlo, že za to nemůžu já. Člověk pořád přemýšlí, co je na něm špatného, proč pro toho druhého není dost dobrý....... ale o tomto fakt není :62: :17:

Bylo to o tom, že jsem jeho vysvětlení "Sex mi nic neříká" nebrala vážně - brala jsem ho jako výmluvu - myslela jsem, že mi prostě pravý důvod nechce říct - třeba z ohleduplnosti. Ale ON TO BYL pravý důvod - možná to tak taky máš - nevím. :63:

Jenomže, kdyby mi to tenkrát takhle někdo řekl, na věci by to nic nezměnilo - pochybnosti a neustálé šrotování v hlavě, hledání na sobě každého nedostatku a nedokonalosti, by nejednou nezmizelo - musíš k tomu dojít sama :3: :62: :17:

Na druhou stranu... něco ocenit lze - že nemáš za partnera člověka, který, aby se zavděčil, dělá věci proti svému citu a touze. S takovým bys o měla možná ještě horší - nikdy bys nevěděla, do čeho se zrovna nutí :3: Takhle víš, že když Tvůj muž už náhodou s Tebou sexuje, dělá to proto, že má na to chuť. Já vím, slabá útěcha :14: :62: :17:
Jenom škoda, nechce komunikovat :8: Ikdyž, možná Ti nějaký důvod řekl a Tys ho nevzala, protože Ti připadal málo důvodný - jako tenkrát já :63:
28.02.2012 - 08:21 | Filtr
(Rak) Scotty_01 » Háňa*
Přesně tak o takovou, vyškemranou pozornost nestojím. Vlastně už je to všechno právě zničené tou disbalancí, kdy já jsem ta, která o něco jakoby žádá. Fuj, takhle , když si to řeknu, kam až to zašlo.

Máte pravdu, když já tak chtěla , aby to fungovalo jako celek. Ještě přemýšlím, co by se pro mě změnilo tím důvodem, jako, kdyby mi řekl . nejsi pro mě přitažlivá a nebo nejsem na to nebo mám nějaký zdravotní problém ( tam by se alespoň dalo něco řešit). Samozřejmě ani k jednomu by se nepřiznal a pro mě to v konečném důsledku znamená totéž, máte pravdu je to tak, musím sebrat odvahu k ŘEŠENÍ
28.02.2012 - 08:05 | Filtr
(Beran) Háňa* » Scotty_01
A co si to prostě vyhodnotit sama pro sebe, když on nechce spolupracovat ? Nakonec, i to o něčem svědčí - nechce se bavit, nechce nic řešit - nemá problém.

Ty ano, tak hledej svoje pravdy a svoje důvody - nic jiného Ti stejně nezbývá. Předpokládám, že po sexu, kdy on na něco PŘISTOUPÍ, zadá si do mobilu každý týden ve středu připomínku, aby splnil povinnost, asi neprahneš, žejo. :3:
A chuť mu implantovat nemůžeš, když ji prostě nemá :8:

28.02.2012 - 07:57 | Filtr
(Rak) Scotty_01 » kedarda
O nic jiného než o pravdu a upřímnost nestojím,
jinak by to asi ani nemělo smysl.
S tou upřímností sama k sobě, víš je to docela těžké, protože ono mezi tím co si myslíš a tím co je pravda může být tisíce možností, v tomto případě jich samozřejmě může být několik málo, ale ne jen jedna.

Já bych hrozně ráda přijala pravdu od něho, protože jedině na ní se dá stavět, ale bohužel, ale taky ho mám ráda a říkám si, co když já si tu svou pravdu určím, postavím se k tomu nějakým způsobem a ono to je třeba úplně jinak.
28.02.2012 - 07:57 | Filtr
(Býk) Glimmer Man
No, tak tvůj manžel kecá. Všude to tak není a rozhodně to není normální. To je hodně chabej argument a ještě mizernější výmluva.

Je třeba najít skutečnou příčinu. Buď je to zdravotní problém, pak je třeba řešit s odborníkem. A pak je široká škála možností. Například je manžel na kluky. No, mockrát se to stalo a každá přísahala, že to by si všimla dřív. Kdepak. Možný to je. Pak je možnost, že se peleší s jinou a tak si šetří energii pro ní. A pak třeba je všechno v pořádku a jeho to prostě nebaví...

Tak jako tak, on se k řešení nemá, k eventuálnímu přiznání taky ne, takže se hlavně zaměř na řešení z tvojí strany. Začneš tím, že mu jasně a upřímně řekneš, že ti to chybí a máš onu potřebu. A že chceš, aby to nějak řešil, pokud je to zdravotní problém. A pokud ho to nebaví, ať teda jasně řekne, že už s ním počítat nemáš.

No a podle toho, co se dozvíš určíš další postup. Pokud zjistíš, že je to už jen tvůj problém a že jeho tahle tvoje potřeba nezajímá, nebudeš mít jinou možnost, než to řešit jen jako svůj problém. Být věrná ničemu, to logicky nejde. Tož mu suše oznámíš, že každou středu odpoledne nebudeš doma, neboť budeš řešit svoje problémy... Taky se mi takovýhle řešení nelíbí, ale jiný řešení není. Když mu nedaj doma najíst, taky půjde jíst jinam... Biologická potřeba je biologická potřeba.
27.02.2012 - 23:28 | Filtr
(Býk) player
No protože ho máš ráda třeba...

Tohle je fakt dost složitá diskuse na radu,protože existují jen špatné rady.

Buď askezi nebo milence nebo psychiatra - no tak si jeden vyber,že? :4: :16:
27.02.2012 - 23:23 | Filtr
(Býk) player
Hm.Ale i té homosexualitě bych věřil.

Hodně gayů si založí rodinu a utají orientaci.A pak postel vypustí...
27.02.2012 - 23:15 | Filtr
(Býk) player
Ty bys to dala? :4:

Když mi bylo 21,tak jsem jednou jel od půlnoci do pěti do rána.A pak jsme oba chodili dva dny s roztaženýma nohama jak vykastrovaný... :4:
27.02.2012 - 20:27 | Filtr
(Štír) Freja
:39: jedině snad pokud by šlo o polární noc :4:
27.02.2012 - 19:51 | Filtr
(Kozoroh) Zornička
Snad to nabere nejaký iný "koniec" a takto určite nedožije ..To by jej bola škoda :17:
A ten ktorý "to" nepotrebuje tak ten je spokojný už teraz. Vlastne je mu jedno či bude sám alebo s niekým. Len kucharku a upratovačku si bude musieť nájsť inde. V každom prípade to nie je také jednoduché ako tu o tom srandujeme :25:
27.02.2012 - 18:59 | Filtr
(Býk) kapka růžové » kedarda
...tomu říkám názor :30: :30: :30:... :27:
27.02.2012 - 17:22 | Filtr
(Kozoroh) kedarda
není to normální!
Normální je pokusit se vyjít maximálně vtříc tomu, po čem toužím, i kdyby to nikde jinde normální nebylo!!!
Ví on, jak moc vážné téma to pro tebe je?
Máte vůbec komunikaci? Nechce tě milovat, tak to si s tebou určitě alespoň povídá, chodí s tebou na procházky, ke známým a sem tam si zatančit apod, viď? Asi ne...
Nechce tě milovat, ale to tě jistě apsoň často pohladí a vypráví ti o svých snech, pocitech, o tom, co ho v práci zlobí, viď?
Asi ne...
Nechce tě milovat, tak to tě jistě miluje...

V tomhle "duchovním pokojíčku" sice narazíš na vulgarity minimálně, ale zato je to tu nesmiřitelně přísně upřímné. Buď taková i k sobě - aspoň na chvíli a představ si sama sebe po dalších dvaceti letech takto strávených

Přeji mnoho odvahy :68: :75: :75:
27.02.2012 - 16:50 | Filtr
(Kozoroh) OldDog21
Vezmu to stručně. Normální je, že jedinci žijící spolu, mají každý jinou míru sexuální apetence.. Vždy má jeden v páru vyšší a druhý nižší..ideál je, když je to přibližně stejně.. Jinak z vlastní zkušenosti: po sedmi letech manželství partnerský sex už moc netáhne.. :-( Z toho, co uvádíš, buď fakt odpad a nebaví ho "to" nebo má někde něco bokem, mladšího, atraktivnějšího.. To bych si ověřil, aby to bylo sichr. Další možností je, že to doma nebudeš vůbec řešit a najdeš si šikovného milence a doma ti "to" nebude chybět. Poslední řešení je, že ho dokopeš do manželské poradny a nebo se na něj vyflákneš a rozvedeš se a začneš znova... Držím palce! :3: :15: :29:
27.02.2012 - 16:28 | Filtr
(Beran) miluška medvídková
víš, jak bych to já řešila? Půjčila bych si porno, večer až děti usnou to pustila, vzala si pěkné prádlo, sexy, pak bych se začala hladit, atd.,i před ním. Když by čučel, tak bych mu řekla - musím se hladit sama, tak se můžeš koukat nebo připojit. Já to potřebuju!
27.02.2012 - 15:20 | Filtr
(Kozoroh) Zornička » Freja
:4: To by sa nestihli vyspať a kto by ráno chodil zarábať na hypotéky, dovolenky a naše nové kozačky ?? :14: :61: :61: :61: :61:
27.02.2012 - 14:42 | Filtr
(Štír) Freja
Jsem se lekla,že sedmkrát až devětkrát za noc :39: :4: :3:
27.02.2012 - 14:32 | Filtr
(Kozoroh) Zornička
:4: Ty si si to hned omluvila, že legální :61:
27.02.2012 - 12:51 | Filtr
(Blíženci) Nuna » Melody Pond
Tuším,Karle,že to i autorce diskuze nakonec vadí víc,že neví proč,než že se to vůbec děje. Je to ženská ...chlap by to řešil milenkou nebo bordelem už dávno. My dámy to chceme mít vyšťourané - proč se taková věc vůbec stala,že s našimi drahými nedělají nic podvazkové pásy ani černé krajky :2: :1: No ale když jí to fešák neřekne...co nadělá? :63:
27.02.2012 - 12:36 | Filtr
(Štír) Melody Pond » Nuna
Tak já ti nevim, Kadle...nakukuju a šrotuje mi to...no je každopádně blbý bejt s někym, kdo s tebou nespí, i když ty bys ráda...mně osobně by asi víc než ta situace samotná totálně rozrejval fakt, že nevim proč... Když přijde partner a řekne - mam blbý období, makam, jsem utahanej a večer toužím jen zalehnout a čumět na telku, pochopim...když se mi svěří, že je gay, asi taky pochopim, následně pořešim perspektivu takovýho soužití, pokud řekne přibralas po svatbě 20 kilo a jako velryba mně už nerajcuješ, jdu do fitka... Pro mně osobně je důležitý, aby ten protějšek viděl i ženskou, ne jen kámoše a parťáka...počítám s tím, že někdy je líp, jindy hůř... Jak píšu, mně by vadilo, že nevim proč.
27.02.2012 - 12:29 | Filtr
(Blíženci) Nuna
Milenec mi taky přijde jako volba,která se dá omluvit,vysvětlit,pochopit.. nicméně pořád to bohužel ještě není volba,kterou společnost toleruje. Takže pokud tohle Ti bude jedno.. " co tomu řeknou lidi"..tak prosím :1: Pak je otázka,co tomu řekne Tvůj morální kredit,svědomí - jsou lidi,kteří s tím mají problém a prostě to nedávají :63:
Je mi jasný,že bys daleko radši vedla sexuální život se svým manželem,než s domovníkem,ale na to musí být dva. Proč Tvůj muž odmítá v tom cokoliv dělat nevidím.. do hlavy mu nevidí nikdo :63:
Nezávidím Ti to...a vlastně ani nevím,jak z toho nějak ven,protože jsem to nezažila,neznám,netuším..
Teorie se snadno napíše,praxe je horší.
Drž se :17:
27.02.2012 - 12:23 | Filtr
(Štír) Freja » Háňa*
:4: :4: :4:
27.02.2012 - 12:21 | Filtr
(Beran) Háňa*
Není to tak všude - ale to určitě víš.

Třeba my tomu doma už taky moc nedáme, ale pořád to nejsou měsíce nebo dokonce roky. Párkrát do měsíce k něčemu dojde - nevím, co je normální, to záleží na každém, co je normální pro něho - pro mě by tohle normální nebylo.

Co Ti poradit, to nevím, pokud Tě nechci poňoukat, aby sis našla milence - já bych to udělala a muži řekla, že je to normální a je to tak všude (kde partner není sexuálně činný) :3:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v RybyRybách
ukázat kalendář »