Zajímavej sen a poznatek


31.08.2011 - 10:02
(Býk) Glimmer Man
Zajímavej sen a poznatek
Nazdar, asi to někoho překvapí, ale popíšu tady jeden svůj sen, který jsem měl před pár dny.Byl vcelku jednoduchý. Seděl jsem doma a koukal jsem na film. Kolem bylo chvílema pár lidí, neidentifikovatelných, ale tipuju rodinu a partnerku. Ale hlavní děj se točil kolem toho, že je v celým prstoru byl divnej hluk, kterej mě rušil. Hluk byl pořád stejnej, neměnil se a byl dost výraznej. Dost mě to štvalo, z filmu jsem nic neměl a bádal jsem nad zdrojem. Pak jsem se probudil...Jenže to nejzajímavější na tom je to, že jsem ten hluk slyšel pořád. A bylo to prachobyčejný nastartovaný auto kousek od domu na silnici a já měl otevřený okno.No a můj závěr - mockrát říkám, že sen se zdá v okamžiku probouzení, kdy nabíhá mozek a taky, že sen se zdá kvůli probouzení a ne, že by se zdál sen, kterej mě probudí. A že faktory probouzení maj vliv na sen. Pokud mě probudí poluce, tak se mi zdá erotickej sen, pokud mě probudí šimrání, tak se mi zdá o pavoucích, jak po mě lezou, pokud mě probudí křeč, tak mě někdo mlátí tad... Tady je to krásně vidět. Začal hluk, kterej mě probudil a jak mozek nabíhal, tak ten hluk byl i v tom snu. A právě tohle probouzení kvůli hluku znamenalo sen, ve kterým jsem obtěžován hlukem. Žádný věštění, žádný kdoví co. Prostě jednoduchý fungování principu věci v názorným a krásným příkladu.Co vy na to?? :21:

Stránka: 4 3 2 1
Řazení:
31.08.2011 - 12:40 | Filtr
(Rak) mikejla » Glimmer Man
tak to už fakt nedokážu určit :3:pamatuju si tu paniku jak jsem už někdy ve školním věku počůrala bráchu dole na palandě :61: :61:
31.08.2011 - 12:35 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » dora
Škoda, byl by to hezkej příklad, ale takhle by to nemělo smysl...
31.08.2011 - 12:34 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Glimmer Man
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele dora, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ne, ale vim zhruba o čem je.
31.08.2011 - 12:32 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » mikejla
S tím čůráním to je klasika. Ale podle mě prvně začneš čůrat a až pak se ti zdá ten sen...
31.08.2011 - 12:31 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » dora
Hmmm... ale myslím, že tvoje máti dělá dobře. Alespoň si zachová duševní zdraví. Ale je to zajímavý...

Viděla jsi film Milionář z chatrče??
31.08.2011 - 12:30 | Filtr
(Rak) mikejla » Glimmer Man
nechci potvrzovat žádný schopnosti ani si nemyslím že je mám ..prostě je to pro mě zkušennost ,kdy si myslím,že je možný ,že mě ten sen varoval....ale stejně s tím nešlo nic dělat......a k tvému snu mě to připadá vcelku časté ,že něco slyším jakoby ještě ve snu a potom ten zvuk pokračuje i po probuzení ,často mluvím ve snu a probudím se a ještě se slyším...znám i ten stav kdy v dětském věku máš sen ,že už,už sedíš na záchodě a konečně se můžeš vyčůrat a šup najednou jsi vzhůru a je to v posteli :61:mám potvrzeno ,že to není vůbec vyjímečný zážitek :75:
31.08.2011 - 12:27 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Glimmer Man
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele dora, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
třeba se jí zdálo, že vidí tátu celého v krvi. Druhý den přijel táta ze služ. cesty s jizvou na čele - den předtím zakopl v hotelu, spadl na roh skříně a z čela mu začala proudit silně krev.

Nedávno se jí zdálo o našem známém, že jí říkal o svém rozchodu s přítelkyní. Tak to už v reálu sousedovi vypráví, jako legraci, co se jí to zdálo za blbost. A on jí smutně říká, že to blbost bohužel ní. Jde o souseda z vesnice, kam rodiče jezdí jen občas na víkendy a se sousedem se nevídá často...

Některé její sny už nejsou tak doslovné - když moje sestra potratila (což mamka nevěděla) zdálo se jí, že sestra brečí nad prázdnou vanou...Tenhle sen obsahuje symbol děloha-vana, takže to neuznáš, to je mi jasné :)

Nechci to tu vypisovat všechno. Stává se jí to často, ale jak jsem psala, ona tomu nepřikládá význam. A taky se někdy ve spánku napojuje na naše emoce, ve snu jí říkáme, to co opravdu cítíme. Třeba sestra na ni měla vztek, ale neřekla jí o tom, dusila to v sobě a máma jí druhý den říká - mně se zdálo, že na mě hrozně křičíš.
31.08.2011 - 12:07 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » mikejla
Myslím, že pokud čekáš zajímavej výklad nebo potvrzení svých věštěckých schopností, že se obracíš na špatnou osobu.

Ale myslíš, že by´s měla infarkt, i kdybys mozek poslala do řiti, za to že vymejšlí takový chujoviny, pobali se tím a dál to neřešila?? Myslím, že ty´s to vzala stresovitě a proto infarkt. Jako když chtěl Anakin zachránit Padmé před smrtí tím, že se přidá k temný straně a ona umřela právě proto, že se přidal k temný straně...
31.08.2011 - 12:03 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » Adrastea
Hmmm, tady se dá v podstatě souhlasit. :15:

:29:
31.08.2011 - 11:34 | Filtr
(Rak) mikejla » Glimmer Man
Glimme a co třeba tenhle sen kde se vzal ??? jednoho roku v listopadu se mi zdálo jak jdu po cestě směrem k domu ,kde jsem bydlela jako dítě uprostřed cesty stůl a tam babička ,strejc a další mrtví příbuzný...babička se otočí a říká Michalko pojď už na tebe čekáme!!!!Byla jsem z toho několik měsíců šílená...bála jsem se jezdit autem atd...volala jsem matce ,že se nedožiju vánoc....dožila .........v únoru jsem měla infarkt...............
31.08.2011 - 11:30 | Filtr
(Vodnář) Adrastea » Glimmer Man
Jde o to, co komu vyhovuje... Někomu vyhovuje přímá cesta, někdo to potřebuje oklikou... To víš sám moc dobře.
Je to jeden ze způsobů jak pracovat se svým nevědomím. Jak pracovat sám na sobě... :3: Pro někoho je tato cesta neschůdná. Toť vše. Myslím, že mi pro dnešek debatování stačilo... půjdu něco dělat, ať ten den nepromarním sezením u PC.

Čiao :29:
31.08.2011 - 11:30 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » Adrastea
No a to si právě myslím, že pokud je někdo mimo, tak to abych mu to osvětlil, že je mimo, nepotřebuju žádnej jeho sen... To se pozná v realitě podle toho jak se chová a jakej je. Měřítkem jsou výsledky a pokud je člověk nešťastnej, nemusím mu říkat, že sen mu to dává najevo, můžu jít cestou, ať se podívá na výsledky.

Snad je to pochopitelný.
31.08.2011 - 11:28 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » Adrastea
Bohové blesku a úrody byly taky k ničemu a jak to trvalo, než se na to někdo vyprdnul. Nebo myslíš, že dnešní zemědělci ctej boha úrody??

Neříkám, že to je k ničemu. Jen si myslím, že existujou lepší cesty přímo k jádru problému.
31.08.2011 - 11:27 | Filtr
(Vodnář) Adrastea » Glimmer Man
Jj, ale ono ve své podstatě nejde o vykládání snů... jde spíš o jeho interpretaci. O to získat z toho tu informaci, kterou Ti nese... Sny Ti pouze zrcadlí Tvé nevědomí. Vynáší Ti na povrch informace, ke kterým běžně nemáš přístup, nebo je nechceš vidět...

Pravda je, že je to ale velmi složitá práce naučit se s tím pracovat.
31.08.2011 - 11:24 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » Adrastea
Tak to pak není výklad snu, ale výklad jeho reakcí a jeho osobnosti. Není to výklad typu, jak jsem psal o tý klávesnici a hemoroidech.
31.08.2011 - 11:23 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » Tyna_Tynka
No a s tímhle prostě nesouhlasím. Sny mám protože se probouzím. A to jak a proč se probouzím je reflektovaný do snu. A přimíchaj se paměti, fantazie a podvědomí. Ale rozhodně nejdřív byl ten hluk a pak ten sen.
31.08.2011 - 11:23 | Filtr
(Vodnář) Adrastea » Glimmer Man
No jasně - ale o tom tu řeč úplně není, nebo jo? :3: Je jedno jestli jde o "vykládání" snů nebo cokoliv jiného. Pokud to člověk umí, je v tom zběhlý, tak není co řešit. A není na tom nic mystického... ani nereálného... :3:
31.08.2011 - 11:21 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » Adrastea
S druhým odstavcem souhlas.

S prvním v podstatě taky. Soustředění na emoce vyvolané snem a volný asociace, to už je ale něco jinýho, než si to vykládat všemožnýma fantastickejma možnostma, jako když se mi zdá o klávesnici, že bych si měl dávat pozor na hemoroidy. (příklad)

31.08.2011 - 11:19 | Filtr
(Kozoroh) Tyna_Tynka » Glimmer Man
No nic jinýho nemohl... :4: Myslím, že něco jiného mohl, že by Ti vadilo rušení pouze u filmů, nevím nevím. A spíš myslím, že nejdřív byl sen, pak teprve vstup toho z vnějšku. Sny máš, i když Ti do toho z vnějšku třeba nic nevstupuje a symboly podvědomí Tě spíš chtějí upozornit většinou třeba na to, že máš strach, že si necháváš někým, něčím ubližovat, že jsi zamilovaný a spooooustu dalšího, tedy spíš reakce na podněty z Tvého vnitřku - podvědomí. Jinak jak jsem psala - že se NĚKDY dostane do snu i něco z vnějšku je samozřejmé.
31.08.2011 - 11:17 | Filtr
(Vodnář) Adrastea » Glimmer Man
Jeden ze systémů práce se sny je takový, že se soustředíš na emoce, které ten sen v Tobě vyvolal... a s těmi pak pracuješ a můžeš se dopracovat hooodně daleko. Další způsob je, že volně asociuješ - opět metoda, která se používá i v psychoterapii. A jak sám píšeš sny Ti odráží podvědomí... Co je na tom čarodějného.

Jojo, uznávám - doba je taková, že když někdo přičichne k možnosti si někde namastit kapsu, tak to udělá... Ale to dělají ti Tvý sociální retardi, kteří dělají špatné jméno všemu, co dělají, aniž by to ovládali... Ale takových lidí najdeš v každém oboru hromadu. :3:
31.08.2011 - 11:14 | Filtr
(Štír) Nabi*
...že jsi mi už chyběl :21: :21: :21: :35:
31.08.2011 - 11:13 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Glimmer Man
Tady je ta poradna zdarma, ne? Včetně mého úvodního výkladu :3:
31.08.2011 - 11:13 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » dora
Zkus nějakej její sen konkrétně...
31.08.2011 - 11:12 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » Adrastea
Já jim jejich názor neberu. Něco na tom třeba je. Nechci je popírat ani jim slepě věřit... můj pohled je malinko jinej. Osobně je pro mě důležitější pochodování v mysli jedince, dobře, sny ho můžou pomoct odhalit, ale to je prostě jenom hádání a myslím, že se to dá spatřit i jinak a líp a s větši jistotou. Jen prostě kdo nevidí, je pro jednoduší si někde přečíst něco a odvodit z toho něco.
31.08.2011 - 11:10 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » Tyna_Tynka
Ten film je obraz mýho podvědomí. Ne kvůli filmu, ale kvůli situaci. Nemám rád, když mě u filmů někdo či něco ruší. Jinak mi to nevadí. Ten zvuk mě násilně budil, takže mi to vadilo. A proto mozek našel ve mě něco, kdy mi vadí hluk. A tak vytáhnul tohle. Nic jinýho nemohl. Sny odrážej podvědomí, to ano. Proto si myslím, že to funguje jednoduše a ne tak šložitě, jak si to někteří vymysleli a pak si nechaj za ty ichtylský výklady platit...
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2025
Lunární kalendář
Novoluní ve Střelec Střelci
ukázat kalendář »