Zajímavej sen a poznatek


31.08.2011 - 10:02
(Býk) Glimmer Man
Zajímavej sen a poznatek
Nazdar, asi to někoho překvapí, ale popíšu tady jeden svůj sen, který jsem měl před pár dny.Byl vcelku jednoduchý. Seděl jsem doma a koukal jsem na film. Kolem bylo chvílema pár lidí, neidentifikovatelných, ale tipuju rodinu a partnerku. Ale hlavní děj se točil kolem toho, že je v celým prstoru byl divnej hluk, kterej mě rušil. Hluk byl pořád stejnej, neměnil se a byl dost výraznej. Dost mě to štvalo, z filmu jsem nic neměl a bádal jsem nad zdrojem. Pak jsem se probudil...Jenže to nejzajímavější na tom je to, že jsem ten hluk slyšel pořád. A bylo to prachobyčejný nastartovaný auto kousek od domu na silnici a já měl otevřený okno.No a můj závěr - mockrát říkám, že sen se zdá v okamžiku probouzení, kdy nabíhá mozek a taky, že sen se zdá kvůli probouzení a ne, že by se zdál sen, kterej mě probudí. A že faktory probouzení maj vliv na sen. Pokud mě probudí poluce, tak se mi zdá erotickej sen, pokud mě probudí šimrání, tak se mi zdá o pavoucích, jak po mě lezou, pokud mě probudí křeč, tak mě někdo mlátí tad... Tady je to krásně vidět. Začal hluk, kterej mě probudil a jak mozek nabíhal, tak ten hluk byl i v tom snu. A právě tohle probouzení kvůli hluku znamenalo sen, ve kterým jsem obtěžován hlukem. Žádný věštění, žádný kdoví co. Prostě jednoduchý fungování principu věci v názorným a krásným příkladu.Co vy na to?? :21:

Řazení:
31.08.2011 - 16:18 | Filtr
(Rak) almas » Tyna_Tynka
Spim neuveritelne tvrde nekdy pry ani nedycham je to jako koma.
Zajimave je ze mne probudi kdyz se deje neco neobvykleho.Proto se o to zajimam :25: :74:
31.08.2011 - 16:12 | Filtr
(Kozoroh) Tyna_Tynka » almas
Tak to mě probudí i hluk :4: tak imunní nejsem. Ale když se mi zdá sen (a pamatuju si to), tak mě většinou probudí právě to, že se mi zdál.
31.08.2011 - 16:02 | Filtr
(Rak) almas » Tyna_Tynka
:15: :1: :74: souhlasim s tebou ze spani mne probudi jedine sen nikdy hluk.
31.08.2011 - 15:43 | Filtr
(Kozoroh) Tyna_Tynka » Tyna_Tynka
Ještě mě napadlo, že v takové hluboké noci bývá většinou dost málo podnětů k probuzení, někdy dokonce žádný. Tam mi přijde daleko pravděpodobnější, že se člověk probudí, kvůli tomu, že se mu zdál sen, než že by se člověku zdál sen kvůli tomu, že se probouzí...
31.08.2011 - 13:55 | Filtr
(Kozoroh) Tyna_Tynka » Glimmer Man
V pořádku, Tvá zkušenost. Má je jiná. Např. když jsem se v době dospívání bála vyjadřovat svůj názor a raději mlčela, zdávaly se mi sny, že chci křičet, ale nejde to. Když jsem to ani po tomto "varování" nevyřešila, přešlo to na fyzickou rovinu a já trpěla angínami. Pro příklad.
Jinak některé sny z mojí zkušenosti, hlavně takové ty ve velmi lehkém spaní, třeba ráno, když už se probudím, ale chci si ještě trochu pospat, ovšem už to není pořádný spánek, tak vážně už až tak hluboký význam nemívají přijde mi, spíš takové splácané jsou, tedy u mě, takže neříkám, že všechny sny musí mít hluboký význam, některé jsou třeba "jen" fantazie, nebo reflexe na nějaký film atd. to je fakt.
Ovšem ještě jedna věc - nejsem si jistá jestli se ze všech snů zrovna probudí. Když vedle někoho spíš, tak třeba kolikrát mluví ze spaní, či podobně - má sen, přitom se neprobudí. Spíš si určitě všechny sny, které jsme měli, v bdělém vědomí nepamatujeme.
31.08.2011 - 11:23 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » Tyna_Tynka
No a s tímhle prostě nesouhlasím. Sny mám protože se probouzím. A to jak a proč se probouzím je reflektovaný do snu. A přimíchaj se paměti, fantazie a podvědomí. Ale rozhodně nejdřív byl ten hluk a pak ten sen.
31.08.2011 - 11:19 | Filtr
(Kozoroh) Tyna_Tynka » Glimmer Man
No nic jinýho nemohl... :4: Myslím, že něco jiného mohl, že by Ti vadilo rušení pouze u filmů, nevím nevím. A spíš myslím, že nejdřív byl sen, pak teprve vstup toho z vnějšku. Sny máš, i když Ti do toho z vnějšku třeba nic nevstupuje a symboly podvědomí Tě spíš chtějí upozornit většinou třeba na to, že máš strach, že si necháváš někým, něčím ubližovat, že jsi zamilovaný a spooooustu dalšího, tedy spíš reakce na podněty z Tvého vnitřku - podvědomí. Jinak jak jsem psala - že se NĚKDY dostane do snu i něco z vnějšku je samozřejmé.
31.08.2011 - 11:10 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » Tyna_Tynka
Ten film je obraz mýho podvědomí. Ne kvůli filmu, ale kvůli situaci. Nemám rád, když mě u filmů někdo či něco ruší. Jinak mi to nevadí. Ten zvuk mě násilně budil, takže mi to vadilo. A proto mozek našel ve mě něco, kdy mi vadí hluk. A tak vytáhnul tohle. Nic jinýho nemohl. Sny odrážej podvědomí, to ano. Proto si myslím, že to funguje jednoduše a ne tak šložitě, jak si to někteří vymysleli a pak si nechaj za ty ichtylský výklady platit...
31.08.2011 - 11:02 | Filtr
(Kozoroh) Tyna_Tynka
Tak to je samozřejmé, že občas se do snu dostane něco z okolí - tady hluk. Ale hluk nastartovaného auta má vliv na hluk ve snu, ale jaký to má vliv na to, že se Ti zdálo o tom, že se díváš na film? Chápu, že jsi skeptický k astrálnímu cestování a ještě různým takovým snům, kdy se člověk dostane do jiných úrovní, má předtuchu či podobně, to beru, nebudu nikomu cpát, když nechce, ale moc nechápu, proč stále tvrdíš, že sen je jen nějaké "zberchání se" mozku mezi spaním a probuzením - tedy, že neuznáváš např. vliv podvědomí na sen, tedy že podvědomí pomocí snu posílá symboly na dejme tomu hranici vědomí, které nám říkají něco o nás samotných v dané chvíli, na tom přece není nic tak divného, celkem běžná věc v psychologii. O tom je stejně většina snů (u většiny lidí). Nebo jsem Tvůj náhled na sny špatně pochopila?


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v RybyRybách
ukázat kalendář »