Kvalitní chlapi a kvalitní ženský-JSOU MÝTUS?


15.01.2020 - 18:21
(Panna) Mici Angóra
Kvalitní chlapi a kvalitní ženský-JSOU MÝTUS?
Na základě diskuze o čekání na prince zakládám nové vlákno. Říká se, že kvalitní chlapi nejsou (a vyšlo najevo, že možná ani kvalitní ženský). Co si představujete pod pojmem (ne)kvalitní partner(ka)? Je (ne)kvalitní jen proto, že je s námi v danou chvíli (ne)kompatibilní, (ne)zamilujeme se do něj/do ní...? Nebo ti nekvalitní mají třeba nějaké patologické rysy? :63: :17:

EDIT: Polopatě pro ty, co nečetli nebo nepochopili souvislost s diskuzí o čekání na prince-myslí se kvalitní chlap/ženská PRO PARTNERSTVÍ :4:

Příspěvky: Všechny | Mici Angóra

Stránka: 9 8 7 6 5 4 3 2 1
Řazení:
18.01.2020 - 11:04 | Filtr
(Beran) Al* » Mici Angóra
Přesně, taky si myslím, že když jsou děti a domácnost na ženské na mateřské a chlap vydělává, tak se nemá za co stydět ..
To už je řvaní rádoby emancipovaných" do vlastních řad ..
Já nechci všechny ty blbosti, co tyhle osoby vymýšlejí .. jakoze se nebude říkat "těhotná žena" ale "těhotný člověk".
18.01.2020 - 09:50 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Mici Angóra
Jakto ty mas tady falesna data?
18.01.2020 - 09:19 | Filtr
(Býk) player
Kvalitní partnerka je ta , která je šťastná už v okamžiku , kdy ji potkám.
A kdo je šťastnej , když je plonk? No ten , co se něčím zabývá , co něco tvoří.ten , kdo si hraje. (Nebo pak ještě zhulenej blázen, ale to bych rozeznal).
To je tedy moje definice z běžného neerotického života.

A v tom druhém - no měl by to bejt člověk , kterej bude kompatibilní ve fantaziích. Protože jinak je to až moc ohraničený časově. Nebo-li kterého vzrušují podobná zákoutí , aby se stále těšil.

Tak asi tak.
18.01.2020 - 09:01 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Bosch
A ten pomazaný namachrovánek, to je ten s nepoškozeným Sluncem, co má potenciál být dobrý partner a mít dobrou partnerku? :63: Přijde mi, že si tvoje úvahy nějak odporujou. Co bych mohla a nemohla vědět, to nech na mně, nevíš o mně vůbec nic :2:
17.01.2020 - 23:48 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Mici Angóra
No vtip je v tom ze ja si nestezuju na toho nahore ze to spatne rozdal ty karty. Jde o to naucit se hrat s tim co clovek ma.
A takova zakouti zivota jako ja takovy nejaky pomazany namachrovanek nezna. Takze jsou to zase jine obzory. O tom bys mohla neco sama vedet. :14:
Kdyz clovek dostava od osudu pres cunu neni to zpravidla pro ztratu ale k dobru. V tom je to tajemstvi. Nic neni definitivni.
https://youtu.be/HMCk2Ri0DmQ
17.01.2020 - 18:50 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » player
Ne, zadání zní kvalitní partner, to jste všichni tataři nebo co? :4:
17.01.2020 - 18:45 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Bosch
Aha, koukám, že to tvoje Slunce není úplně nejlíp postavené, tak už chápu, o jakých chlapech mluvíš :2:
17.01.2020 - 18:43 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Mici Angóra
Kdyz mas nejakou hodnotu a sebevedomi, nevezmes si nejakeho debila.
S dojebanym slunkem, egem. :3:
17.01.2020 - 18:38 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Mici Angóra
Ja jsem vedel ze budes protestovat. Vtip byl v tom ze nad tim ted anebo jednou zacnes premyslet a casem mi das za pravdu. Jednou..jo jednou..
17.01.2020 - 16:29 | Filtr
(Býk) player » Mici Angóra
Hodně se píše o tom, jak chlap musí být citlivý a když je citlivý, tak je to zase moc a je bačkora atd.


Jo. To poudal můj táta: Synu , ať děláš tak či onak , vždy je někde připraven někdo ti dát jednu přes tlamu.

Leda - na samotě u lesa či jezera sólo piko. Tam ne , ale pak si človíček zase s onánkem vystačiti musí. Jak Otec Scholastik. :4:
17.01.2020 - 16:10 | Filtr
(Býk) player » Mici Angóra
Dobře - ale zadání zní kvalitní muž. To neznačí kvalitní partner.

Můj sedmdesátiletý soused povídal , že kvalitní žena je ta , která se po čísle promění v soudek piva a bandu kamarádů. :4:
17.01.2020 - 15:53 | Filtr
(Býk) player
Kvalitní. No - asi teda nadprůměrný (ná) v oblasti svého činění. Ono je to složité. Holka může bejt frigidní a přitom skvělá vědkyně v oblasti nanotechnologií.

Může bejt luxusní na loži , ale do bytu bys k ní nstrčil čumák , abys hned za prahem nechytil prašivinu...

Může bejt veselá bavička společnosti , která uvnitř potajmu tone v depresích.

Kvalitní ve všech směrech? Sem tam se asi někdo taky takovej najde.
17.01.2020 - 14:09 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Loreena Mckennitt
A má tvůj partner poškozené Slunce? :63:
17.01.2020 - 14:06 | Filtr
(Rak) Loreena Mckennitt » Mici Angóra
no dobrý, to som prave chcela editovat :61:
17.01.2020 - 14:01 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Loreena Mckennitt
No vidíš, a co kvalita partnerství tedy? :1:
17.01.2020 - 13:31 | Filtr
(Rak) Loreena Mckennitt » Mici Angóra
poskodena luna, poskodene slnko.. to by som sa mohla rovno zakopat :61:
17.01.2020 - 11:53 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Bosch
Nebyl jsi ten, kdo tady donedávna hlásal, že lidi tady chápou astrologii jako příliš determinující? :4: Myslím, že si nevidíš do úst.

"Chapu protesty tech kterym nadeleno nebylo a presto si kladou stejne naroky, ale realita hovori proti."

Jak, nebylo naděleno? Jsou určitě lidi, o kterých to platí a pak ti, kteří dokázali stín nativity překročit (to jsou ti, co o nich bylo výše napsáno, že na sobě pracují). Mám si to přeložit jako: máš poškozenou Lunu, tak nemáš nárok na kvalitního partnera (=s nepoškozeným Sluncem)? To si asi děláš srandu, ne? :39:

A vůbec, je to v základu blbost, tahle premisa, protože ať má chlap Slunce jakékoliv, tak Luna v jeho horoskopu mj. naznačuje, jaký typ manželky asi bude mít a naopak u ženy nepoškozené Slunce je jeden z předpokladů pro dobrého manžela :2:
17.01.2020 - 11:37 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Mici Angóra
Tak relativizovat se da vsechno, ale esencialni hodnost je esencialni hodnost. Bud ji mas nebo ji nemas. A pak se odviji to dalsi. Chapu protesty tech kterym nadeleno nebylo a presto si kladou stejne naroky, ale realita hovori proti. Bohuzel.

Jinak receno: " Z hovna bic neupletes. A kdyz upletes, tak s nim nezapraskas. A kdyz zapraskas, tak jenom sam(a) sebe".

Asi tak nejak.

Tyhlety rovnostarske ideje.. :23:
17.01.2020 - 09:19 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Khalia Zvlčelá
Každý člověk je jiný, řada žen asi nemá kapacity na to, aby při mateřské ještě pracovaly (každý taky nemá děti ve 20, kdy je plný energie :3:), těch možností přivýdělku mi teda zas tolik nepřijde a rozhodně ne pro všechny z hlediska poptávky na trhu. A ještě se dočíst, že když při mateřské nevydělávám, svědčí to o mé lenosti a nezodpovědnosti, no ty kráso :4:
17.01.2020 - 09:01 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Mici Angóra
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Khalia Zvlčelá, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Tak v dnešní době, kdy se dá vydělávat skoro čímkoliv... mi to někdy přijde od těch žen jako lenost. Možná i nezodpovědnost... Nevím, kdyby se něco stalo a chlap náhle pryč, tak může být docela problém. Jsem v tomto asi srágora. :4: Ale na druhou stranu chápu, že to ne každýho baví. Čekám už jen na svou vysněnou pozici strouhače pastelek. :61:
Diskuzi na milence nezakládám, já mám jasno a průzkum radši dělat nebudu. :61:
17.01.2020 - 08:46 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Khalia Zvlčelá
Tak každý není na volné noze a nemůže pracovat z domu a speciálně na mateřské má třeba fakt jenom rodičovský příspěvek plus nějaké menší úspory, když je k tomu ještě hypotéka, tak se to asi hodí, když ten chlap vydělá :3:

Ad diskuze: klidně si ji založ :2:
17.01.2020 - 08:40 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Mici Angóra
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Khalia Zvlčelá, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Zabezpečit rodinu stačí částečně, vydělat peníze umím sama, nepotřebuji, aby mě někdo živil. To neznamená, že chci povaleče, ale přiznávám, že honbu za kariérou v pohodě zvládám za dva. :4:

Dobrý milenec... není to na samostatnou diskuzi? :61:
17.01.2020 - 08:34 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Žihadlo
Tohle je úplná klasika, kdy partner v podstatě dotlačí druhého do nějaké role (ať už více či méně vědomě) a pak si stěžuje. Hodně se píše o tom, jak chlap musí být citlivý a když je citlivý, tak je to zase moc a je bačkora atd. Nebo v opačném gardu, chlap je třeba levej a doma nic nedělá, tak se toho chopí ženská, i když původně "jangová" být nechtěla a jemu se to ve výsledku třeba taky nelíbí. S tím vyděláváním peněz-jako jo, ale záleží, v jakém okruhu se pohybuješ, když se bavíme úplně obecně, tak někdy musí být člověk rád, že ten partner vůbec nějakou práci a výdělek má. :14:
17.01.2020 - 08:28 | Filtr
(Štír) Nabi* » Mici Angóra
Jo, tak to máš pravdu. Asi bude třeba si to víc připomínat :4:
17.01.2020 - 08:27 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Mici Angóra
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Žihadlo, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No, konečně! Už jsem se bála, že to tu nikdo nedá! :15:

Na druhou stranu dnes se ty rozdíly stírají. Vydělat peníze, když ženská má kolikrát i větší příjem? To trochu padá.
Horší je, když u jedné známé slýcháme její stížnosti, jak chlap je málo mužný. Ona si stěžuje, že on dělá domácí práce. Ale přitom ho v podstatě donutila odstěhovat se z domku do bytu (odmítala jít na venkov, starat se o zahradu, přestože to zastával vše on). A teď jí vadí, že když on nemůže štípat dříví, být v dílně a rýt zahradu, tak doma uklízí a lítá kolem dětí víc než nějaká mamina. A že vydělá on méně, než ona. Přitom ona je sama taková bordelářka, že radši vydělává, aby nemusela uklízet. To vlastně zbývá na něj, pokud nechtějí schnít ve špíně. Ale ona vidí, že on není dost chlap a nedává jí, co ona potřebuje od partnera.

Takže pokud skutečně něco od partnera potřebujeme, dáváme mu skutečně k tomu příležitost?
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v BeranBeranu
ukázat kalendář »