Astrologie jako ezoterický svět nebo opravdová skutečnost?


07.06.2009 - 17:59
(Váhy) LemmOny
Astrologie jako ezoterický svět nebo opravdová skutečnost?
:3: ..."remake for ajvy"Jak dalece a hluboce, jste schopní ve svém přesvědčení a hlavně cítění, zajít pod vlivem astrologie?Stalo se vám někdy ve vlastním prožitku nebo v uvědomění to, že jste si sami sobě najednou všechno popřeli a následné cítili opravdu to, že je to vše jen pohádka, která je tak šikovně napsána a zdokonalená po tisíce let lidmi, kteří sami sebe znají a pozorují již od doby kdy se vyskytli na planetě Zemi. Stalo se vám někdy že jste najednou vše vnímali jen jako pohádku, ze které si každý člověk veme své z hlediska jedné klíčové obrovské vrozené vlastnosti, jež je nám někdy dosti osudná (víry v cokoliv neuvěřitelného a silně procítěného) Necítili jste někdy opravdu na vlastní kůži z prožitku a vnímání lidí kolem, že je to jen výborně téměř geniálně propracovaná "sci-fi psychologie" člověka, která je tak šikovně zaobalená, aby se hodila na všechny lidské vlastnosti, které jsou defakto v nás všech jen v jádru uplně stejné? :3:Pokud ano, povězte mi: Máte dokonce nějaké konkrétní příklady, na kterých jste to nejen viděli, ale hlavně opravdu cítili?

Stránka: 8 7 6 5 4 3 2 1
Řazení:
07.06.2009 - 21:04 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » LemmOny
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Levleon, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
To se neschodnu.. pohádky jsou polovičatý věci co teď zaplavujou lidstvo v rádoby moudrých knížkách na byznis a skutečnost byť jen okrajově vypozorována je druhá věc. Asi tak. :3:Dobře jsi napsal vypozorována, ten kdo pozoruje taky zvažuje a cítí což je v dnešním světě docela vzácnost a cit jako takový (ne učenost a tzv. rozumová bystrost..) ti umožňuje vnitřně poznat co je pravé a co není... :15: :15: :15:
07.06.2009 - 21:02 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » LemmOny
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele haf, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
no to by bylo asi nejlepší v každým případě... :3:

ale já jsem myslela, že by sis začal studovat filosofii ne?

hm, ani nevím co děláš...
07.06.2009 - 21:00 | Filtr
(Váhy) LemmOny » haf
:4:
..tak víš jak jsem se teď rozhodl. Já budu někde pomáhat, ale nevím jak a kde, ale budu slibuju :4: :46:
07.06.2009 - 20:58 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele haf, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
a vůbec, jak se na astrologii dívá třebas katolická církev?
07.06.2009 - 20:55 | Filtr
(Váhy) LemmOny » Levleon
..mazec :30:

Schodnem se na tom ale, že astrologie je jen sci-fi psychologie, která je, ale jen jako, na úkor té opravdové skutečnosti, jež je jen okrajově vypozorována a navíc jenom smyšlena člověkem, který jen cítí a uvažuje.
Jedná se zde o vypozorovaný vliv něčeho, což jsme jako lidé ztvárnili krz planetární a hvězdné dějství. Ale o poloze planet a toho všeho, jež praví pohádka to není.
07.06.2009 - 20:40 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » LemmOny
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele haf, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
tam někde, mělo být...
v pr ne...
myslím :5:
07.06.2009 - 20:30 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Levleon, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Chci nadvázat...
Astrologie jakožto královské umění taky vyžaduje královské královské schopnosti, to jest, Za prvé: Funguje
Za druhé: astrolog zabývající se výpočtem nemá být někdo kdo "napíše" osud nebo směřování...
Astrologie má tehdy význam, když jsou brány v úvahu i jednotlivé vlastnosti a charakter dotyčného člověka , to co konáme a jak myslíme se vše vysílá dál do vesmíru či chceme a nebo ne, je to energie kterou následně ovlivňují jednotlivá vyzařování planet a hvězd a všech vesmírných útvarů a jejich postavení a to potvrzuje i to že z minulých životů a ze vší minulosti k nám zpětne dopadají účinky toho jak jsme konali.
Takže astrolog nám může poradit, pomoct nebo nás varovat, ale nikdy nám nemůže podat Přesný obraz toho co bude následovat, protože nakonec vždy vše ovlivňujeme jen a jen vlastní vůlí. To značí že náš momentální vnitřní stav rozhoduje o tom jestli nás zpětné působení tlačí a nebo povede dál a jakou silou a co všechno se na nás zachytí. Je jen na nás jak naložíme s energií kterou každým vydechnutím ovládáme a kam ji povedeme.....a z toho vyplyne pro nás budoucnost. Blá Blá blá.: jaký si to uděláš , takový to máš. Houk. :15: :15: :15:
07.06.2009 - 20:17 | Filtr
(Váhy) LemmOny » haf
těm někde, těm v pr... :14: nebo kde máš na mysli :63: :4: :46:
07.06.2009 - 20:11 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » LemmOny
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele haf, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Lemmy ty míříš k filozofii....
určitě bys našel odpovědi těm někde,...
:3:
07.06.2009 - 20:10 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » LemmOny
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele musiúa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:39: :6: :34: :17:
07.06.2009 - 20:09 | Filtr
(Váhy) LemmOny » musiúa
:32: ...už lezu :4: :2: :17:

...jen jsem chtěl říct, vlastně co jsem to chtěl jenom říct :63: :23:

..máš pravdu v tom, že život je takový jaký mu dáš smysl. Jinak je jen teoretický a defakto ničím a budeš se plácat jen na místě a nikam nedojdeš, přestaneš žít plnohodnotný život, pokud se budeš stranit lidským vlastnostem.

...jsi geniální nedokonalý člověk :35: :6: :17:
07.06.2009 - 20:07 | Filtr
(Hadoken) ži.va » musiúa
fakt jo? tak to už je mi jasný, co budem v Olmiku dělat, koupíme si flašku a budem táááákhle chytrý (prokletý básnířky- víly, co si holej nohy a nepracujou) :37: :61:
07.06.2009 - 20:05 | Filtr
(Hadoken) ži.va » musiúa
"Dá se to cítit, je to jediný způsob... ale to musíš Lemmi vylézt z té hlavy"

no comment :15: :30: :3:
07.06.2009 - 20:04 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » ži.va
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele musiúa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Haha... a to mi to nemyslí..řikám, to je tím portským - jsem se do něj zamilovala, škoda, že je tak drahý :42: :4:
07.06.2009 - 20:03 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Jospau
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele musiúa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:15: díky... :3: řečeno bravurně
07.06.2009 - 20:02 | Filtr
(Hadoken) ži.va » musiúa
jo a na zdraví, :37: sice piju jen čajík, ale neva...dneska perliš brouku :35: :15:
07.06.2009 - 20:01 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » ži.va
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele musiúa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:37: :17: :62:
07.06.2009 - 19:58 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » LemmOny
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele musiúa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ty jsi na mě dneska moc složitej :39: :4:

Prostě tak - život nemá žádnej smysl! :9: což je blbost... má takovej smysl jakej mu dáš :3: a to abys mu dal smysl je jediným jeho smyslem - takže je jasné, že přemýšlet o dalším, je kravina, pokud nezvládneme toto :2:

Dá se to cítit, je to jediný způsob... ale to musíš Lemmi vylézt z té hlavy :44: :17:
07.06.2009 - 19:53 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » LemmOny
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Iza23, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
ja myslim, ze povodne vypocty boli robene priamo v terene a neskor vsetci astrologovia vychadzali zo starsich vypoctov a skumani, aby ich mohli rozvijat a posunut dalej. samotna astrologia podla mna vzdy bola pouzivana prakticky v zivote cloveka...ako si povedal..aby davala zmysel. vzdy bol samozrejme clovek tym meritkom vsetkeho...a kazdy vyskum sa da vzdy vyvratit, inak by vyvoj nesiel dopredu. :3:
07.06.2009 - 19:52 | Filtr
(Váhy) LemmOny » musiúa
..no to je přesně ono :30: ,že je to jen taková ani ne statistika, ale jen názorná ukázka děje, jež má jen planetární scénář filmu na který krz astrologii koukáme, ale pravou a podstatu dění se nemůžem ani dovědět, natož si jí jen představit nebo jí cítit. Pokaždé jen vysledujem něco co je, protože sami sebe a náž život považujem za děj, jež je součástí jednoho děje ve kterém jsme. Ale to dokazuje to, že vše kolem je jen člověk a jeho vnímání. Nic víc. To není vymyšlené ani vypozorované to prostě je a nám to jen nedává smysl.
07.06.2009 - 19:47 | Filtr
(Váhy) LemmOny » musiúa
no jo je to statistika s tím souhlasím, ale statistika čeho umění mystifikace lidí samotných nebo něčeho co je doopravdy vysledováno. ...to je právě to čím si nejsem jistý a jen mám někdy absolutně jiné smíšené pocity které mi astrologii absolutně vyvrací už jenom to že se lidi stále snaží vnutit všemu smysl tak aby to pro ně bylo srozumitelné! Ale okolí a děj ve kterém jsme, není smysl ani rozum ani cit. Je to něco co nevíme čím je a jen to skrz nás samotný vidíme, cítíme, slyšíme, nahmatáme a někdy taky ochutnáme :3: ...pokaždé když budeš vědět nebo cítit smysl věci tak si musíš uvědomit to co se ti snažím vysvětlit což je lidské a to je to, "že jakýkoliv smysl je jen výmyslem člověka tudíž nesmyslem." protože je to jen jako smysl určené a přitom okamžitě vyvratitelné. I smysl je nesmysl!
07.06.2009 - 19:41 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » LemmOny
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele musiúa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Douška :4:

Astrologie přece není o tom, že tě ovlivňují planety... je to STATISTIKA, z postavení planet se dá jen hodně vyčíst, je to manifestace jistých podmínek. Při určité teplotě voda zmrzne - při takových teplotách se všechno chová jistým způsobem... :3:
07.06.2009 - 19:40 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » LemmOny
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Iza23, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
ja mam skor pocit, ze na nasu osobnost a charakter najviac vplyva obdobie puberty...ale to je len taky individualny poznatok. predsalen, narodenim sa to sice zacne, ale v puberte sa vsetko tak poriadne zamiesa a popreplieta, ze az potom sa z nas stane skutocna osobnost :3:
07.06.2009 - 19:36 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Iza23
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele musiúa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No, renesance byla úžasná - první vzedmutí vědomí v těchto dobách temna :61:

Dnešní věda už je malinko jiná... pochopila, že věci fungují jinak než si dosud myslely :2:
07.06.2009 - 19:34 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Iza23, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
To je sice pravda, ale nejako zacat museli, ze :3: take prve pitvy, to muselo byt riadne vzruuso :3:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Váhy Vahách
ukázat kalendář »