Kolaps a regenerace?


25.11.2017 - 16:14
(Býk) Deam
Kolaps a regenerace?
Nějaký čas už přemýšlím o založení tohoto vlákna, inspirovala mě diskuze pořádaná Pardubickým salonem s příznačným názvem:

"Pomalá sebevražda západní civilizace"

https://www.youtube.com/watch/…

Sice zde existuje spřízněné téma - invaze islámu a jeho stoupenců, nicméně problém je mnohem hlubší.

Něco, doufám, že nikoliv nenapravitelně, poškodilo psychiku velké části Evropanů, Američanů a dalších příslušníků ZC, že naprosto zblbli.

Důsledky první a druhé světové války? Zajímavé je, že touto sebevražedností trpí právě jen západní civilizace, přičemž ostatní civilizační okruhy si se svými protivníky také žádné servítky nebraly, ale sklony k autogenocidě neprojevují.

Příčinou tedy musí být něco, co ostatní nemají? Hlavní hosté berou jako jednoho z viníků opuštění boha. Otázkou je, jestli křesťanství samo o sobě nemá obrovskou roli na tom, kam nejen Evropa směřuje - dlužno dodat, že opět jen křesťanství západní - určitě mělo obrovskou roli při rozkvětu, když se ale podívám na vrcholné představitele současných církví, nelze nevidět, že s velkou chutí zatloukají hřebíky do rakve.

Se značnou dávkou cynismu bych si mohl říkat, že mi to může být jedno, nějak už to dožiju a co bude později, to mi může být ukradené, jenže mě z toho všeho poněkud přepadají chmury.

Doplnění 8.4.2022:

Pokud jsem si před lety maloval, že hlavním problémem bude stýkání a potýkání s islámským světem, musím uznat, že jsem byl neskutečně naivní. :)

Doplnění 13.5.2022

Aby to nebylo tak pesimistické.;)
YouTube

Příspěvky v diskuzi

Stránkování od konce: / 46 

Řazení:
05.01.2018 - 16:35 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Kiyoko
no vidíš a teď už to celé vydá co jsme tu napindali na esobrožuru tak k nakladateli a máš vyděláno
takhle to dneska frčí když chceš zaplatit nájem :-)
04.01.2018 - 21:45 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Kiyoko
ano ale i přesto se ani budha nevyhnul mezistupňům
jeho mezičlánek byl sáriputta na kterého indukoval přenesl původní stav a ten pak interpretoval dále
sám budha by přímo k žákům laikům mluvit nemohl nerozuměli by mu
a i proto měl ty žáky a ti to pak roznášeli dále až to postupně vyšumělo
což nasvědčuje tomu že ve vesmíru je vše tedy i psychika fragmentované
jako valenční vrstvy v atomu anebo oběžné dráhy/sféry planet
což říká že neexistuje kontinuální postup ale kvantový, skokový
člověk se posune vždy jen aha afektem osvícení
poskočí si
ano/ne, pochopil/nepochopil, do nebe už chytrej/zpátky na zem blbej :4:
04.01.2018 - 20:49 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Kiyoko
I budha přišel s myšlenkovým konceptem jinak by oblast mezi myšlením fyzickou stránkou žití a duchovnem nebylo možné překlenout.
Vetknul do nauky realizaci duchovní zkušenosti která takto skrze mentální síť může převádět, indukovat energie jako transformátor přičemž stransformátor je slovo velmi přiléhavé.
Podobně rudhyar užil astrologii k výkladu duchovní zkušenosti převedenou do srozumitelné řeči symbolů. Kupodivu se týká v základní fyzické a biologické rovině i věcí běžných denních nikoli životu odtažitých. Což je mimořádné.
04.01.2018 - 12:28 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Kiyoko
chochocho
tu hudbu na profile máš dobrou
mně na astrologii vábí její jazyk
přes mnohoznačnost symbolů je její jazyk beinahe vyčerpávající
když zvážíme mnohaúrovňovost lidské mysli a lidské zkušenosti je takořka nemožné se tam někde sejít na společném konsensu
nemám ani takové ambice
s obyčejnou lidskou řečí se plácáme tam někde dole když chceme chápat a pojmenovat vnitřní jevy jako primáti nebo plochomozci ze smolíka
vystačím si nakonec i s poznáním že život je proces nikoli projekt
tudíž to až tak moc neřeším jak by se mohlo zdát
přenechávám ti tedy "pravdu"..ano máš pravdu :2: :29:
https://www.youtube.com/watch/…
YouTube
04.01.2018 - 10:16 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Kiyoko
Máš na mysli osobnost která se umí i omluvit když je jí dokázáno že křivě nařkl a pošpinil slušného člověka? Jakož peroutka..hitler..gentleman? Jen příklad.
Je to věc fokusu vkusu a obecné morálky.
Je velmi nesnadné odhalit pravé motivace lidí.
Lidé špatně rozlišují mezi skutečným dobrem a zlem.
Většina není sto detekovat ani člověka s rozpadem osobnosti.
Všechny věci nechť slouží k sebepoznání.
04.01.2018 - 09:51 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Kiyoko
Ona ale odborná způsobilost by neměla být jediným kritériem.
To v žádném případě.
Taky bys mohla udělat z kájínka šéfa věznice je to náš největší praktik.
Spousta lidí jej uznává a chtěla by jej vidět na hradě.
A teď to nejdůležitější, vzdělání(odbornost zkušenosti) a blb se vůbec nevylučují.
Je mi překvapením že ti tato zkušenost uniká.
04.01.2018 - 09:45 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Kiyoko
Zcela s napsaným souzním.
03.01.2018 - 21:48 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Kiyoko
jo to říkají komunisti taky že vést gibs by měl ten kdo má "zkušenosti" z oboru
takže i kozel zahradě zcela přesně rozumí :4:
03.01.2018 - 21:46 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Kiyoko
no nemusíš vypovídat pokud máš podezření na zneužití výpovědi
03.01.2018 - 21:44 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Kiyoko
ideje ale nikdy nejsou obsažné ten obsah jim dávají jednotlivci
pravda vítězí je přece na zástavě
je to snad jen prázdný kus hadru?
03.01.2018 - 19:40 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Kiyoko
víš podle mně na havla nadávají především lidé kteří na něj delegovali svoji vlastní morálku a čekali že on tu korouhev ponese
místo toho aby si každý sám sáhl do svědomí a určil své pravé priority a hodnoty
tak říkáš že volíš bůček ? :3: :4:
já budu volit asi ty akademická skripta
03.01.2018 - 19:36 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Kiyoko
já nemám rád taková ta tvrzení že havel je to všechno zlo
havel sehrál ve své době obrovskou roli
a teď ho dav strhává pod významovou úroveň jakeše
to je naprostá ztráta introspekce národa
to že nenadávám na havla přece neznamená že souhlasím se vším co se tenkrát dělo
to je pořád ta strašná kategorizace jako u malých dětí, kdo není s náma je proti nám
03.01.2018 - 19:27 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Kiyoko
tolik demagogie. v první větě mi vyčteš rozhazování mouder a nepřímé zkušenosti a v druhé udílíš sama poučení z ghet o kterých jsi donedávna nevěděla neboť se o nich dosud nepsalo nevědělo vybublaly na povrch až poté co novináři za psaní o nich dostali zaplaceno a v takovém ghétu jsi sama nikdy nežila
strach či prevence to už je věcí jak to nazveš..takový eufemismus
islám žije už dlouhá léta v náboženské multikulti například v přelidněné indii už dlouho bez problémů tady asi ten zásadní problém nebude
je s námi manipulováno že ..islám a toť problém někomu se to hodí poukazovat na to že islám
stejně jako když poukazovali dříve na to že žid..že se s ním nedá soužít tudíž ho je zapotřebí odsunout a zde je jen krůček k "definitivnímu řešení islámské otázky"
s tím doktorem, k nemocnému lékaři prostě přirozeně jako ostatní nepůjdeš a své děti k němu léčit nepošleš, k obéznímu dietologovi pro rady na hubnutí nepůjdeš stejně jako nepůjdeš ke 4x rozvedenému manželskému poradci.
ale půjdeš pro rady k někomu kdo vyzařuje energii porozumění a slunce. tedy úspěch na své cestě.
ty keckó ještě mi pověz že kdybys byla závislá na drogách půjdeš pro radu za feťákem neb ti bude dobře rozumět :4:
prostě nechceš tady cizince a schováváš to za racionalitu
z racionálních pohnutek a z prevence můžeme třeba začít taky likvidovat důchodce neboť jsou hrozbou pro budoucí komfort mladých :3:
03.01.2018 - 19:10 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Kiyoko
jakto však jsem ti už psal že tvůj úhel pohledu respektuju rozumím mu a dokonce ti i fandím
03.01.2018 - 17:09 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Kiyoko
třeba čapek a jiní..stefan zweig meyrink..psali před válkou o nebezpečí, ale nikdo je nebral moc vážně..vnímali neduhy kolektivu
jen abychom si rozuměli, jde o psychologii
můžeš vnímat napětí prostoru v rámci kolektivity, pokud jsou v nativu zapojeny kolektivní planety, v rámci subjektivity pokud je život ovládán především silným postavením slunce, osobních planet, má člověk samozřejmě jiné myšlenky..když to pojmu astrologicky
a Havel..ideje měl podobně jako husité skauti křesťané budhisté věřící..
http://diskuze.najdise.cz/prispevek…
03.01.2018 - 16:51 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Kiyoko
je něco jiného zapojit se aktivně jako občan(stát) eu do řešení vzniklé krize tak jak nejlépe uznám za vhodné a pokud je v rámci takové pomoci nejúčinnější pomoc na místě tam kde ti lidé žijí a tak aby neutíkali pak je to něco jiného než jen zarytě říkat ne ne ne nedělat nic a jen a pouze demonstrovat xenofóbní strach
když tady byli jak říkáš 250tis albánci vietnamci kubánci atd - a vše v poho - pak můžeš tejnětak argumentovat že přijmeme čtvrt miliónu syřanů třeba..
mají jistě bližší DNA než například vietnamci pokud ti jde o tento rozdíl
jenže ten problém je hlubší
je zde uměle rozdmýcháván strach z islámu který se nemůže postupně jinak než naplňovat
dlouhodobá politika mocichtivých zaprodanců na obou stranách
obrovská chyba eu byla že podpořili sejmutí kadáfího a ještě před tím nezabránili vpádu us do iráku
je jen otázkou času kdy rozpoutají válku s iránem a chtějí samozřejmě obsadit i rusko které by chtěli embargy nechat vyhladovět jelikož kdyby rusové nezbrojili západ by tam vtrhnul pod záminkou už dávno
rusko už dávno nehraje imperialistickou politiku na rozdíl od us
za socíku jsme se smáli tomu termínu americký imperialismus
ale to je bohužel ta věc kterou samet, vstup do eu, i zavržení ksč ed tunc, podcenil
lidé se začali chovat jako v tom videu z polského lidlu ačkoli to jsou věci i u nás dnes běžné..jakmile něco někde levně či zdánlivá výhoda je vyhládlý občan po tom skočí jako štika
tudíž jsme se nechali nachytat na pozlátko neboť ztráta idejí
komunisté ideje ale neztratili
a proto dnes docela silně v mnoha oblastech vítězí jakože si dovolím tvrdit že ani po listopadu moc nikdy zcela neztratili
my se svým "dobrem" vezeme jen na vlně jako přikyvovači jedné či druhé strany
co taky jiného můžeme dělat
v globální světové politice asi nic moc
ale uvnitř státu alespoň nekrást a být k sobě navzájem slušní
prostě naplňovat takovéty masarykovské ideje
a neargumentuj prosímtě že kdovíjaký byl masaryk člověk
byl to člověk světového formátu
to nám chybí abychom nebyli kopírováním vzorů ala miloš tupými burany
je spousta lidí co mají co říct k rakovině aniž by jí sami kdy měli
nevím zda by jsi byla nadšená kdyby jsi šla k lékaři s rakem a on ti řekl "fájn budeme si rozumět a vy mi budete rozumět a já vám řeknu jak na to protože já ji mám taky.."
03.01.2018 - 16:25 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Kiyoko
to někdy taky ale především sbíječka vrták slouží k rozrušování ztuhlého materiálu. různých krust usedlin bednění atp
03.01.2018 - 16:23 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Kiyoko
o tom myslím si dnes již nikdo nepochybuje
bylo to myšleno ale tak jako celkově
holisticky
že se dnes není možné uzavřít před ničím ani do kláštera například
03.01.2018 - 12:27 | Filtr
(Býk) player » The Ancient Dragon
No - dyť takhle v podstatě sklapl paraple Starej Řím. Ztratili smysl pro realitu.
03.01.2018 - 12:25 | Filtr
(Býk) 144 » player
ty si uplny ideal pre Sorosa a jeho partakov:

sam si dosiahol v sebe to co oni chcu dosiahnut s celym ludstvom.

ziadne partnerske vztahy, ziadne rodiny, ziadne rody a ziadne narody.

keby si bol slovak, bol by si dostal od Kisku aj nejake vyznamenanie
03.01.2018 - 12:23 | Filtr
(Býk) 144 » The Ancient Dragon
ano, je to klasika, snaha nanutit ludom spravanie a reakcie mysi, toto robi aj medicina, lieky testuje na mysiach a potkanoch.

za toto nas tam ti hore povazuju
03.01.2018 - 12:14 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele The Ancient Dragon, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Znáte někdo pokus Johna B. Calhouna ? Behaviorální vědec známý pro svá studia hustoty obyvatelstva a jeho vliv na chování.

Pan Calhoun tušil, že jakýkoliv živočich – tedy i myš – a vlastně i člověk – potřebuje ke svému životu nějakou tu nedokonalost. A tak si položil otázku, co se asi stane, když všechny nedokonalosti odstraní, když myším vytvoří ráj na zemi."
Dal do klece 8 myší a neomezeně jídla a veškerou péči. Myši se množily až do závratných čísel. Pak však došlo k velice zajímavým jevům. Starší generace naučila žít v tak dokonalých podmínkách, že se nemusela s nikým dělit o potravu, nemusela bránit svá mláďata před predátory či bránit březí samice. A stala se velice sobeckou. Na stranu druhou mladá generace neměla od koho okoukat sociální chování. Neuměla se přizpůsobit skupinovému soužití, vybojovat si své místo na slunci. Zkrátím to a řeknu jen že to s myší civilizací šlo z kopce (mnoho projevů se kterými se potýkáme dnes) a 1780 dnů od zahájení experimentu zemřela poslední myš.

Koho by to zajímalo tak tady článek, ze kterého ve zkratkách cituji.:

http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/…
03.01.2018 - 11:52 | Filtr
(Býk) player » Kiyoko
Planeta není homogenní útvar...

To není. Ale maká se na tom , aby se jí stala.
Konečně - všichni lidé jsou prach s kdysi dávno vybuchlé supernovy.
02.01.2018 - 22:47 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » player
Jó před ženskou je zapotřebí mít rešpekt.. je to neřízená střela. :37:
02.01.2018 - 22:46 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » player
Já mám rodnou hroudu rád proto mluvím jak mluvím.
Příspěvky od konce
« předchozí  další » »|


Přejít na libovolnou stránku: / 46 

Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Štír Štíru
ukázat kalendář »