Zkušenosti - Umělá inteligence (AI, UI) používáte ji?


30.09.2024 - 16:03
(Štír) Dr.Voštěp
Zkušenosti - Umělá inteligence (AI, UI) používáte ji?
30.10.24) ahoj, za´s po nějaké době z5.
.
Rád bych tu založil vlákno, na téma umělá, někdy také strojová inteligence.
Jaké s ní máte zkušenosti? Setkávaté se? :4:
Používáte? Pracovně? pro zábavu? :13:
Platíte si nějaké credits/tokens/? :46:
Zkoušeli jste si už vytvořit svého "vlastního agenta"? :12::21:
-----------------------------------------------------------------
.
1.10.24) Díky všem za první reakce. Budu tady postupně, na základě Vašich reakcí, doplňovat.
Zmínili jste chatboty - pro seznámení doporučuji zdarma vyzkoušet tady: https://chatgpt.com/; uděláte si registraci (třeba přes Váš účet od google) a můžete se hned ptát. Poslední verze modelu už mají i "paměť". Je to placené a teprve budu zkoušet.
Jak zde bylo zmíněno, dá se to používat třeba na vysvětlení něčeho, čemu vůbec nerozumíte a nevíte ani jak začít. Postupně se ptáte (volným textem) a ono to umí navázet na kontext.
Můžete psát česky, nebo anglicky, německy, anebo mu pak říct ať to přeloží třeba do hanáckého nářečí :4: - jemu je to jedno. AI "uvažuje" po svém a jazyk je jen vstup/výstup forma, kterou on libovolně zamění.

Pochopil jsem z toho, že si lze vytvořit (naprogramovat) i vlastního agenta :75:.

Vy máte pod svoji správou front. rozhraní a VLASTNÍ!!! znalostní bázi, kontext, nevím co ještě všechno, ale ty kruciální UI algorytmy a veškeré know-how k modelu je někde v Cloudu u provozovatele (microsoft, openai, oracle ..nevím kdo vše tohle vyvíjí), a ke kterému se jen připojíte. Pak dáte "strojově" dotaz + další parametry kontextu a dostanete z Cloudu unikátní odpověď dle Vašeho kontextu a znalostní báze.

Uděláte si tak např. UI agenta/bota/, který "uvažuje" v kontextu "Mimozemšťan" a on se s vámi baví jako mimozemšťan.

No a teď se dostáváme ke kýženému - hledám nápady, "Mimozemšťan" už existuj :3:

Napadají Vás i jiné AI_formy o které by lidé mohli mít zájem a byly by za to ochotni reálně zaplatit? Např. měsíčně/ročně nějaký poplatek za členství, atp.

Mě už pár věcí napadlo - třeba obdoba eMimina. Maminky si docela rády poklábosí a hlavně poradí. Důležité je si uvědomit, že uživatel té služby (maminka), bude "vyprofilovan" - t.j. UI si bude jednak pamatovat o čem jste se bavili včera, tomu se pak přizpůsobí a dále svoji péči zaměří zrovna na váše konkrétní dítě - jeho zvyky, dovednosti, schopnosti.
Mohl by je tak individuálně rozvíjet, atp.

Příspěvky: Všechny | tiferett

Řazení:
01.10.2024 - 19:23 | Filtr
(Štír) Dr.Voštěp » tiferett
díky za info. jj, v callcentrech to má budoucnost. Na prvním support levlu už brzy ani žádný člověk nebude. Je to drahé. :3:
01.10.2024 - 13:15 | Filtr
(Střelec) tiferett
U nás na Slovensku používa Telekom umelú inteligenciu - namiesto živého operátaora. Majú to vymakané a som s ich službami veľmi spokojná - a to som totálne antitechnický typ človeka.-)


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Lev Lvu
ukázat kalendář »