tak se mi stal neptunovský kousek - naprosté neodhadnutí situace 82%, žádný varující bryskní komentář jak jindy, prý navržené na oscara, šla jsem na to a kamarádka nechtěla odejít z kina, zbývala hodina do konce. Seděla jsem se zavřenýma očima, aby mě to neiritovalo a občas jsem odklopila víko, a´t vydržím.
Ema Watson - chytrá jindy -hrála slaďačku, co se chtěla vdát a mít růžové šaty a ach, potom pochopila, že má chudého manžela a že ho nebude finančně zatěžovat a že miluje chudý život.
Saoirse Ronan hrála svobodnou spisovatelku, svobodu mělo demonstrovat, že jakémusi floutkovi říkala ach nemiluji tě a po nějaké době samoty ach miluji tě, mezitím si ho vzala její sestra, rovněž nesympatická, Všechno bylo slabomyslné jak noc, připomínající film Idioti -jak byli na výletě - ale tady je to myšleno vážně. Herečky, co jindy hrají ženy bravurního rozumu, či megery či vražedkyně - nyní nasládlé, pomatené, hašteřící se jak netopýři v jeskyni a pak padající si do náručí, bez příběhu, opět jsem se cítila tady na zemi jak ufo, že to nechápu.
Wiké
Koukám a ta Příliš osobní..má 5O% - to je varování.
Ale na ty Malé ženy asi muži, co jindy na csfd všechno pěkně zkritizují, asi nešli a tak to nikdo nepohaněl.. Jindy dycky u podezřelého filmu nějaké ty kritiky jsou. Díky za soustrast
Ta režisérka natočila Arthura, ten byl trochu vtipnej, i když v něm byly zárodky příliš dobrého konce.
Znovuzrozená
Mám velmi podobné zkušenosti s filmem Příliš osobní známost, kterému se dělá bombastická reklama a pipky na fejsu hýří superlativy. Shrnuto a podtrženo, jedna velká nuda, slabé, bez invence, bez nápadu, děj se dá shrnout do dvou vět. Určitě na to nechoďte, ušetříte si peníze. A recenze na ČSFD mají pravdu.